home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 377 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Lille OSC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lille OSC  (Læst 2418 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Lille OSC
« : 22 Jan 2021, 13:28 »



Lille Olympique Sporting Club, eller bare Lille OSC er en fransk klub der spille i Ligue 1.
Klubben spiller i år med i Europa League, via en 4.plads i ligaen sidste år. Klubben har en stærk trup, og bør ligge lige bag top 4. Men mon ikke der er en chance for at du kan overhale en eller to af dem?

Truppen består bl.a. af Mike Maignan, Timothy Weah, Jonathan David og Renato Sanchez.

Jeg vil  anbefale alle at prøve Lille af, og se om i kan vælte top 4 af pinden. Lille vandt sidst titlen i 2011, så det er tid til at bringe trofæet hjem igen.
« Seneste Redigering: 24 Jan 2021, 14:43 af Nephilim » Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lille OSC
« Svar #1: 24 Jan 2021, 11:47 »

Pre-season gik godt, men sæson starten har været lidt blandet. Vi lagde ud med at slå Angers 1-0, men måtte så nøjes med 0-0 mod Strasbourg. Selvom klubben kun har tre midterforsvarere til at starte med, har jeg været nødsaget til at sælge en af dem, vores anfører José Fonte. Men han er 36 år gammel, havde kontraktudløb til sommer og han ville ikke skrive under på en ny. Så ud røg han. Ind kom istedet to styks, nemlig Anel Ahmedhozic fra Malmö FF, og Nicolas Nkoulou fra Torino. Matias Arezo er også hentet, dog kommer han først den 02/01-21. Pengene er der ikke flere af, og vi er stadig tyndt besat på midtbanen. Håber på nogle salg i januar, så vi kan få en ekstra ind. Vores Europa League gruppe er ikke trukket endnu.







Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Lille OSC
« Svar #2: 25 Jan 2021, 21:06 »

Pre-season gik godt, men sæson starten har været lidt blandet. Vi lagde ud med at slå Angers 1-0, men måtte så nøjes med 0-0 mod Strasbourg. Selvom klubben kun har tre midterforsvarere til at starte med, har jeg været nødsaget til at sælge en af dem, vores anfører José Fonte. Men han er 36 år gammel, havde kontraktudløb til sommer og han ville ikke skrive under på en ny. Så ud røg han. Ind kom istedet to styks, nemlig Anel Ahmedhozic fra Malmö FF, og Nicolas Nkoulou fra Torino. Matias Arezo er også hentet, dog kommer han først den 02/01-21. Pengene er der ikke flere af, og vi er stadig tyndt besat på midtbanen. Håber på nogle salg i januar, så vi kan få en ekstra ind. Vores Europa League gruppe er ikke trukket endnu.






Off topic: Hvor har du fundet det fede skin du bruger der?  Wink



Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Lille OSC
« Svar #3: 25 Jan 2021, 21:11 »

Off topic: Hvor har du fundet det fede skin du bruger der?   Wink

Tror bare, det er base skin med en custom baggrund. Men kan være, jeg tager fejl. Smiley
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lille OSC
« Svar #4: 26 Jan 2021, 11:31 »

Det er base dark skin med nogle få ændringer.
Og ja, resten er en baggrunds-pakke :

Base Dark Skin med ændringer og Baggrundspakkerne kan findes her:
https://community.sigames.com/forums/topic/543884-fm21-the-premier-league-thread/?do=findComment&comment=12883763

Og hvis du vil have dine post-Match Screens til at se noget pænere ud, anbefaler jeg den her (Den bruger jeg selv):
https://community.sigames.com/forums/topic/544186-fm21mod-match-screens-mod/
« Seneste Redigering: 26 Jan 2021, 11:47 af Nephilim » Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010