home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  FM4Charity - Youtube Kanal med en ambition om at tjene penge til velgørenhed
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FM4Charity - Youtube Kanal med en ambition om at tjene penge til velgørenhed  (Læst 2155 gange)
hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
FM4Charity - Youtube Kanal med en ambition om at tjene penge til velgørenhed
« : 14 Jan 2021, 13:01 »

Hey Freaks  Grin
Jeg ved ikke om dette overtræder nogle regler, men der er tale om reklame for egen røv haha  Peace

Jeg går og keder mig lidt her i lockdown, grundet mit arbejde er lukket. jeg får spillet en masse computer, og for at retfærdiggøre den tid, har jeg valgt at starte en Youtube kanal, som har til mål at tjene penge til velgørenhed igennem den profit der kommer af youtube annoncer (50% går til et velgørende formål)

Før jeg overhovedet kan kanalen penge på annoncer, skal kanalen være stor nok.

Derfor håber jeg at i vil gå ind på youtube smide et like, kommentar og subscribe. Så vi hurtigst muligt kan få kanalen frem, så den kan tjene nogle penge til velgørende formål.

Mange tak  Thumbs Up

https://www.youtube.com/channel/UCq_gCQcM1h9ye0AATTRBMAQ
Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM4Charity - Youtube Kanal med en ambition om at tjene penge til velgørenhed
« Svar #1: 14 Jan 2021, 13:13 »

Hvis det er muligt at hente balotelli på en fri-transfer, hvis man venter længe nok. Hvorfor er det så at du har hentet ham igennem editor. Er det ikke lidt snyd?
Logged


hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM4Charity - Youtube Kanal med en ambition om at tjene penge til velgørenhed
« Svar #2: 14 Jan 2021, 13:18 »

Hvis det er muligt at hente balotelli på en fri-transfer, hvis man venter længe nok. Hvorfor er det så at du har hentet ham igennem editor. Er det ikke lidt snyd?

Du har fuldstændig ret, det er at snyde lidt at gøre det fra start af i stedet for at gøre det i spillet, når der gået nok tid til man kan hente ham ind selv Smiley
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010