home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Minimalistic 2020
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic 2020  (Læst 62787 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #120: 06 Feb 2024, 18:38 »

Job Update

Atalanta have offered you a one year contract on £22K per week to take the managerial job at Gewiss Stadium.

The job offer has been accepted.


Der dukkede ikke rigtig nogen spændende ledige jobs op, det nærmeste jeg kom var at udtrykke min interesse i Barcelona og Ajax hvis deres managers skulle blive fyret. Det blev de ikke, og i stedet blev jeg uden at ansøge tilbudt job i både Atalanta, Bologna og Athletic Bilbao. Bologna og Athletic blev hurtigt afvist, mens jeg valgte at udskyde beslutningen om Atalanta i håb om at der dukkede noget bedre op.

Da jeg trykkede delay havde de tilbudt mig et transferbudget på £32M, men da de vendte tilbage en uge senere havde de selv fyret det hele af... Jeg trykkede delay en gang til, og da der var gået endnu en uge, tilbød de mig minsandten £42M at handle for. Det er i mangel af bedre, men jeg tager en tørn i Atalanta for nu.


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #121: 09 Feb 2024, 15:41 »

Job Update

Arsenal Football Club have offered you a two year contract on £140K per week to take the managerial job at Emirates Stadium.

The job offer has been accepted.


Jeg nåede kun at spille 7 Serie A-kampe med Atalanta (3-1-3), før Arsenal fyrede deres manager efter de kun havde vundet én af deres første 8 kampe og lå næstsidst. Beklager Atalanta, men jeg snupper en sæson eller to i Arsenal, inden de uundgåeligt fyrer mig også.


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #122: 11 Feb 2024, 10:29 »

Job Update

Jeg overtog Arsenal i oktober, uden mulighed for at forstærke den tidligere managers lortehold før januar. Fik hevet dem fra næstsidstepladsen op som nr. 12, inden jeg i januar fik solgt en del deadwood og dermed løftet transferbudgettet op på £71M. Jeg købte et par nye spillere og havde stadig £30M+ tilbage, da bestyrelsen vælger at nedsætte transferbudgettet til £700K og lønbudgettet til det vi brugte i forvejen. Tak for det, ikke flere tiltrængte forstærkninger så.

Jeg fik os i kvartfinalen i FA Cuppen, selvom vi i 3. runde trak nr. 4 i Premier League på udebane (Sheffield Utd), i 5. runde nr. 2 i Premier League (Liverpool), og så tabte vi ufortjent efter straffespark da vi i kvartfinalen trak nr. 2 i Premier League på udebane (Man Utd).

I Europa League var vi også nået til kvartfinalerne og havde trukket en overkommelig modstander i form af Everton. I Premier League nåede vi trods bestyrelsens forhindringer op på en stime på ét nederlag i 15 kampe, inden vi først tabte til titelaspiranterne fra Liverpool, og derefter et latterligt nederlag hjemme mod Everton hvor skudstatistikken lød på 19-3 men vi tabte 0-1. Og så blev jeg fyret.

Lidt tidligere end jeg havde håbet, men så må jeg jo bare se hvad der dukker op næst. Mon ikke jeg vender tilbagee til Arsenal igen på et senere tidspunkt!


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #123: 11 Feb 2024, 12:17 »

Tidligere klubber

Spennymoor - Heller ingen oprykning denne gang, da Spennymoor bliver nr. 6 i National League og taber til Fleetwood i playoff-semifinalen.

Rochdale - Rochdale ender som nr. 20 i League Two, men i sikker afstand fra nedrykning.

Wolves - Wolves ender igen som nr. 17 i Premier League og undgår kun nedrykning pga. en bedre målforskel end Burnley.

Man Utd - Man Utd bliver kun nr. 4 i Premier League og taber FA Cup-finalen mod West Ham.

Borussia Dortmund - Dortmund bliver nr. 2 i Bundesligaen, 12 point efter Schalke. De taber den tyske Super Cup mod Leipzig, UEFA Super Cuppen mod Juventus og ender dermed uden trofæer.

Barcelona - På trods af at det kun bliver til 1 nederlag i ligaen, ender Barcelona som nr. 2, 4 point efter Real Madrid. De vinder dog den spanske Super Cup med sejr over Valladolid i finalen.

Norwich - Norwich ender som nr. 5 i Premier League, men de vinder Community Shield over West Ham, og minsandten om de ikke også slår Valladolid i Champions League-finalen.

AC Milan - Efter at have fyret mig, ender Milan 2 placeringer dårligere som nr. 9. Og så fyrer de også min efterfølger, selvom de slår Sevilla i Conference League-finalen.

Atalanta - Atalanta slutter på en fin 9. plads i Serie A.

Arsenal - Arsenal ender som nr. 14 efter at have uretmæssigt fyret mig. Så kan de lære det.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #124: 11 Feb 2024, 13:43 »

Job Update

Associazione Calcio Milan have offered you a two-year contract on £26K per week to take the managerial job at San Siro.

The job offer has been accepted.


Unfinished business.


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #125: 13 Feb 2024, 22:17 »

2053/54 - AC Milan - Serie A TIM (35. sæson)
3. plads (22-9-7, 65-29, 75 point)


Tilbage i Milan, og det gik egentlig glimrende i den forstand at vi stort set hele sæsonen var at finde på eller tæt på Champons League-pladserne. Imidlertid befandt vi os pludselig med 3 kampe tilbage på 1. pladsen, á point med Inter, og med en reel mesterskabschance. Det kunne vi naturligvis ikke have, så næste hjemmekamp mod Parma endte 0-0 efter 26 afslutninger og et brændt straffespark. Hvorefter vi tabte 3-1 mod Livorno på 17. pladsen efter at have haft mere end dobbelt så mange skudforsøg som dem.

Pokalturneringen var lige så grotesk, da vi i 4. kvalifikationsrunde tabte hjemme mod Udinese fra Serie B efter forlænget spilletid og 31 skud mod deres mål. I Europa League gik vi nemt videre fra gruppen med St. Etienne, CSKA Moskva og Olympiakos, og i 2. knockout-runde trak vi så naturligvis Bayern i stedet for hold som Young Boys, Celta, Club Brugge eller Marseille. Vi var foran på udebane, men tabte i en tæt kamp, og på hjemmebanen dominerede vi totalt men forventeligt nok ville bolden ikke ind.

Coppa Italia 4. kvalifikationsrunde: AC Milan 1-2e Udinese
Europa League 2. knockout-runde: FC Bayern München 2-1 AC Milan (agg. 0-0, 1-2)
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #126: 13 Feb 2024, 22:56 »

Tidligere klubber

Spennymoor - Det går helt galt for Spennymoor, som ender på 23. pladsen i National League og dermed ryger ned i National League North for første gang siden 2020!

Rochdale - Rochdale ender som nr. 19 i League Two, en enkelt placering bedre end sidste sæson.

Wolves - Det har været lige ved og næsten for Wolves de sidste par sæsoner, men denne gang er den god nok - de ender som nr. 19 i Premier League og rykker dermed ned.

Man Utd - Man Utd ender som nr. 2 i Premier League, 6 point efter West Ham. De taber Carabao Cup-finalen mod Tottenham, men vinder til gengæld FA Cuppen med finalesejr over Chelsea.

Borussia Dortmund - Endnu en 2. plads i Bundesligaen til Dortmund, denne gang 8 point efter Leverkusen. De får dog en titel denne gang, da de slår Bochum i den tyske pokalfinale.

Barcelona - Kun en 3. plads i ligaen til Barcelona, bag både Valladolid og Real Madrid., og de ender helt uden trofæer i denne sæson.

Norwich - Norwich bliver igen nr. 5 i Premier League, og de taber både finalen ved VM i klubhold (mod West Ham) og UEFA Super Cuppen (mod Bayern). Til gengæld vinder de utroligt nok Champions League-finalen for 2. sæson i træk, denne gang mod Roma.

AC Milan - N/A

Atalanta - Det bliver til en 6. plads i Serie A for Atalanta.

Arsenal - Fremgang for Arsenal, der bliver nr. 9 i Premier League.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #127: 22 Feb 2024, 08:34 »

2054/55 - AC Milan - Serie A TIM (36. sæson)
2. plads (26-3-9, 66-33, 81 point)


Denne gang havde vi to spillerunder midt i sæsonen, hvor vi kunne sole os på 1. pladsen, men selvom det blev til 6 point mere end i sidste sæson, var Juventus naturligvis langt bedre og endte 8 point foran os. Vi fik dog sneget os til en forbedring på en enkelt placering, á point med bysbørnene fra Inter.

I pokalturneringen lagde vi ud med at slå Cagliari inden vi tabte til Inter i kvartfinalen. Champions League bød på en svær gruppe med Leipzig, PSG og så prügelknaberne fra Dinamo Zagreb, men vi endte da som nr. 2 efter tyskerne. I første knockout-runde trak vi så naturligvis min tidligere klub - og dobbelte forsvarende Champions League-mestre - fra Norwich, og mens vi på hjemmebanen var hårdt pressede, formåede vi på utrolig vis alligevel at kæmpe os til et resultat der hed 1-1 på trods af en mand i undertal i hele 87 minutter.

På udebane spillede vi til gengæld en ganske jævnbyrdig kamp - og tabte 6-1.

Min kontrakt stod til at udløbe efter denne sæson, og Milan vil kun tilbyde med ét år ekstra (og først da jeg selv bad om en ny kontrakt), så jeg kunne godt forestille mig at det bliver make or break i næste sæson. Og hvis jeg kender FM ret, ender jeg nok lige pludselig som nr. 8 og bliver fyret.

Coppa Italia-kvartfinale: Inter 2-1 AC Milan
Champions League 1. knockout-runde: AC Milan 2-7 Norwich (agg. 1-1, 1-6)
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #128: 22 Feb 2024, 08:47 »

Tidligere klubber

Spennymoor - Derouten ser ud til at fortsætte for Spennymoor, som blot bliver nr. 12 i National League North.

Rochdale - Til gengæld er der succes for Rochdale, der ender som nr. 3 i League Two og dermed er tilbage i League One for første gang siden 2046.

Wolves - Wolves ender som nr. 5 i Championship, men taber playoff-semifinalerne mod Stoke.

Man Utd - En flot sæson for Man Utd, som på trods af et nederlag i Community Shield mod West Ham vinder Premier League med 8 points forspring til Norwich, og også slår Chelsea i FA Cup-finalen.

Borussia Dortmund - Det bliver til tredje sølvmedalje i træk for Dortmund, som ender 2 point efter Leipzig i Bundesligaen. De taber den tyske Super Cup mod Leverkusen, men slår Hertha i pokalfinalen.

Barcelona - Endnu en 3. plads i La Liga til Barcelona, da de ender langt bag både Valladolid og Real Madrid. De slår Valladolid i den spanske Super Cup, men taber senere til dem i pokalfinalen - og så snupper de da lige Champions League-titlen med sejr over Inter i finalen.

Norwich - Norwich bliver som bekendt nr. 2 i Premier League, og mens de taber UEFA Super Cuppen mod Bayern, når de ikke længere end kvartfinalen i de øvrige turneringer.

AC Milan - N/A

Atalanta - Endnu en begivenhedsløs 6. plads i Serie A til Atalanta.

Arsenal - Arsenal forbedrer sig igen, og bliver denne gang nr. 6 i Premier League.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #129: 23 Feb 2024, 00:14 »

Job Update

Det er næsten ubehageligt at have så meget ret, og det her er muligvis en af de mest latterlige fyringer jeg har fået. Jeg kunne godt se på kampprogrammet at det ville blive op ad bakke i starten, hvor de første 5 kampe stort set kun var imod de øvrige hold i sidste sæsons top 6.

Så efter 6 kampe havde jeg kun én sejr (mod Juventus!), og lå og rodede nede på 13. pladsen. Men hov, så fik vi sørme lidt mere gang i det igen når vi ikke udelukkende mødte tophold, og efter en stime på 5 sejre i træk var vi oppe på 7. pladsen med gode muligheder for at komme op på de sædvanlige placeringer.

Jeg havde godt luret at de var ude på et eller andet åndssvagt, for tilfredsheden lå på "satisfied", så vandt vi 4-0 ude mod Torino, som blev nr. 4 i sidste sæson, og så stod den lige pludselig på "very disappointed"  Huh

Næste kamp var naturligvis hjemme mod Inter, og vi dominerede naturligvis i hele kampen, og tabte naturligvis 0-1 da de havde deres blot andet skud på mål sent i kampen. Og så fyrede de mig naturligvis uden varsel. Oh well, on we go!


Logged



Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010