home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:09:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23485
  0 Brugere, 496 Gæster Online.

Nyeste Bruger: realestateeg
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Minimalistic 2020
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic 2020  (Læst 100223 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Minimalistic 2020
« Svar #135: 03 Jan 2025, 09:55 »

Det var et meget stolt øjeblik, da jeg for et par år siden fik en sms fra min søn med ordlyden: "Far, må jeg få Football Manager?"  Grin

Jeg forestiller mig det var en af de vigtigste beskeder at svare på (og agere efter ved køb af licens)?! Opstemt

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #136: I går kl. 21:11:11 »

2057/58 - Atalanta - Serie A TIM (39. sæson)
5. plads (19-11-8, 60-34, 68 point)

Det så længe ud til at vi som minimum skulle ende i top 3, og en overgang gik det også ganske glimrende med at score mål, fint illustreret ved bl.a. en sejr på 5-1 over Milan. Efter årsskiftet begyndte det dog naturligvis at gå den anden vej, målene forsvandt, og det ene groteske nederlag mod bundhold efter det andet indfandt sig.

Vi slutter dog af med en fin sejr på 3-0 ude over Lazio på 2. pladsen, hvilket i det mindste sikrer os en placering bedre end sidste sæson. I pokalturneringen nåede vi semifinalen, hvor vi først taber latterligt 0-1 ude mod Inter på et mål i overtiden, mens hjemmesejren på 2-1 derefter sørger for at vi ryger ud på udebanemål.

I Europa League kommer vi nemt gennem gruppen med Young Boys, Malmö FF og Atlético Madrid, men da vi i 2. knockout-runde møder Tottenham, scorer de 4 mål på 5 skud og vi taber 4-0. Vi må nøjes med 1-1 hjemme og er ude.

Atalanta forlængede min kontrakt midt i sæsonen for en enkelt sæson mere, men økonomisk er de lige et par niveauer under de største hold, så jeg føler det bliver svært for mig at komme ret meget videre med dem. Mon ikke jeg tager næste sæson med her.

Coppa Italia-semifinale: Inter a2-2 Atalanta (agg. 2-1, 0-1)
Europa League 2. knockout-runde: Tottenham 5-1 (agg. 1-1, 0-4)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #137: I går kl. 22:09:23 »

Tidligere klubber

Spennymoor - Lidt fremgang at spore for Spennymoor, som ender på en 9. plads i National League North.

Rochdale - Rochdale er lige rykket ned i League Two og er ikke langt fra at ryge endnu længere ned, da de blot ender som nr. 20.

Wolves - Elevatorholdet Wolves ryger op i Premier League med det samme igen, efter en 1. plads i Championship.

Man Utd - For fjerde gang i træk vinder Man Utd Premier League, denne gang med blot ét enkelt point foran Norwich. De vinder Community Shield mod Arsenal og UEFA Super Cup mod Fulham, men flere trofæer bliver det ikke til.

Borussia Dortmund - Så lykkes det for Dortmund, som vinder Bundesligaen for første gang i 6 år med et forspring på hele 14 point ned til Schalke. Pokalturneringen vindes også med en sejr på 2-1 over Frankfurt.

Barcelona - Barcelona overhaler Valladolid, men ender alligevel kun som nr. 2, ét enkelt point efter rivalerne Real Madrid. De vinder til gengæld både den spanske Super Cup og pokalturnering, mens Champions League-finalen tabes mod Norwich.

Norwich - Som nævnt ender Norwich 1 point efter Man Utd i Premier League, og de taber også FA Cup-finalen mod Tottenham. Til gengæld slår de Barcelona med 3-1 i Champions League-finalen.

AC Milan - Milan ender på 3. pladsen i Serie A, og må se sig slået i både den italienske Super Cup (mod Juventus), pokalturneringen (mod Inter) og Europa League-finalen (mod Tottenham).

Atalanta - N/A

Arsenal - En skandaløs 13. plads i Premier League bliver det til for Arsenal, som også taber Carabao Cup-finalen mod Fulham.

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010