home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Minimalistic 2020
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic 2020  (Læst 62472 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #45: 10 Feb 2021, 11:41 »

Smask. Sådan Wink Så må CHL komme næste år Smiley
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #46: 12 Feb 2021, 16:03 »

Smask. Sådan Wink Så må CHL komme næste år Smiley

Well, nu vandt jeg da trods alt Champions League i min første sæson i Dortmund  Wink
Logged



mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #47: 13 Feb 2021, 17:22 »

Vildt at du allerede er nået 12-13 sæsoner  Cool

Hvad sker der med ens egen alder som manager. Ender man så med at blive over 100 år gammel?  funny
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #48: 15 Feb 2021, 11:49 »

Vildt at du allerede er nået 12-13 sæsoner  Cool

Hvad sker der med ens egen alder som manager. Ender man så med at blive over 100 år gammel?  funny

Hvis det stadig er som det var i de tidligere versioner, forbliver ens alder på 100 når man når derover Tunge
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #49: 15 Feb 2021, 20:58 »

2031/32 - Borussia Dortmund - Bundesliga (13. sæson)
2. plads (21-7-6, 60-28, 70 point)


Jeg skulle selvfølgelig have vidst, at en taktik/formation ikke kan virke i 2 sæsoner i træk i Football Manager, så da vi havde tabt 5 ud af de første 9 ligakampe, skiftede jeg til en anden formation. Det hjalp, men på trods af at vi sluttede sæsonen med en stime på hele 20 kampe uden nederlag, måtte vi alligevel nøjes med en 2. plads, hele 11 point efter suveræne Hertha BSC.

Det gik ikke specielt godt i pokalturneringen, og i Champions League var vi endnu engang tvunget til at vinde en udekamp i sidste runde, denne gang mod AS Roma, for at gå videre. Vi var foran med 2-1, indtil de naturligvis udlignede sent i kampen. Så hed det Europa League, og efter at have slået Almeria trak vi selvfølgelig Arsenal ud af en hat fuld af europæiske sekunda-hold.

Med det kæmpe bias der er til engelske hold i FM, var det heller ingen overraskelse at vi nøjagtig som mod Man Utd i sidste sæson fik store stryg. I det mindste blev det til en enkelt pokal, da vi i sæsonens første kamp vandt en straffesparkskonkur rence i den tyske Super Cup.

DFL-SuperCup: Hertha BSC 0-0p Borussia Dortmund
DFB-Pokal 2. runde: Borussia Dortmund 0-0p Bayer 04 Leverkusen
Champions League: 3. plads i gruppe med Chelsea, AS Roma og Fenerbahce
Europa League 2. knockout-runde: Borussia Dortmund 3-9 Arsenal (agg. 2-5, 1-4)

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #50: 15 Feb 2021, 21:06 »

Tidligere klubber

Spennymoor - En rigtig skidt sæson for Spennymoor, der ender næstsidst i League Two og må en tur ned i Vanarama National League.

Rochdale - Endnu en midterplacering i League One til Rochdale, der denne gang bliver nr. 12. De når til finalen i Leasing.com Trophy, hvor de dog taber 0-3 mod Arsenals reserver.

Wolves - Unai Emery imponerer i Wolves og hiver en 4. plads og dermed Champions League-kvalifikation i land.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #51: 18 Feb 2021, 18:59 »

2032/33 - Borussia Dortmund - Bundesliga (14. sæson)
4. plads (20-6-8, 73-23, 66 point)


25 kampe spillet. Vi ligger nummer 1 i tabellen, er det suverænt mest scorende hold og har vundet kampe med 4-0, 5-1 (x2), 5-0, 6-0 og 7-0, og så - SLASK! Ud af det blå holder vi op med at score, og vi taber 4 ud af 5 kampe hvor vi kun scorer en enkelt gang. Så ligger vi pludselig nummer 5, og bestyrelsen er gået fra 'very pleased' til 'bitterly disappointed' i løbet af et par uger. Frustrerende og komplet latterligt.

I det mindste formår vi at vinde de to sidste kampe og kniber os lige nøjagtig op på 4. pladsen, så vi redder endnu en Chamions League-kvalifikation, men det skal vise sig om bestyrelsen viser nåde, eller om to ugers krise kommer til at koste jobbet.

Apropos Champions League, lå vi også her nr. 1 i gruppen indtil sidste runde, hvor vi led vores første nederlag mod Napoli, som dermed overhalede os. I næste runde førte vi 4-0 ved halvleg hjemme mod Inter, men så tog de sig åbenbart sammen og vi måtte nøjes med en sejr på 4-3. Returkampen var 90 minutters spænding, som heldigvis endte 0-0, så vi var videre til kvartfinalen. Her mødte vi et engelsk hold, så det blev naturligvis til exit.

DFB-Pokal 3. runde: Hertha BSC e2-1 Borussia Dortmund
Champions League-kvartfinale: Arsenal 2-1 Borussia Dortmund (agg. 0-1, 1-1)

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #52: 18 Feb 2021, 19:20 »

Tidligere klubber

Spennymoor - Ender som nr. 2 i Vanarama National League, og efter en sejr på 2-0 over Kettering i playoff-finalen, bliver det til en hurtig tilbagevenden til League Two.

Rochdale - Endnu en 12. plads i League One.

Wolves - En placering nedad i forhold til sidste sæson, da Wolves ender som nr. 5. Til gengæld når de til FA Cup-finalen - som dog tabes med 3-1 mod Man City.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #53: 18 Feb 2021, 20:00 »

Job Update

FYRET!


Jeg havde håbet at sejrene i de sidste to kampe og CL-kvalifikationen kunne have mildnet vreden hos bestyrelsen, men ak. Straks efter sæsonen sluttede, faldt fyresedlen. Pisseirriterende at et par ugers uforklarlige resultater smadrer hele karrieren i klubben - især når jeg lige havde hentet/arrangeret transfers af en håndfuld unge wonderkids med henblik på fremtiden!

Mht. ledige jobs bliver jeg sat kraftigt i forbindelse med Man Utd, men jeg synes ikke rigtig jeg orker at skulle tilbage til England efter Brexit. Også AC Milans job er ledigt, og det ville under normale omstændigheder være meget fristende, men de ser ud til at have en træls, aldrende trup og en ikke særlig god økonomi til at rette op på det med.

Mikel Arteta er til gengæld usikker i sædet hos Barcelona, så jeg har udtrykt min interesse i at overtage for ham - så må vi se om det hjælper til med at de får fyret ham...




Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #54: 18 Feb 2021, 23:11 »

Job Update

Man Utd have offered you a three year contract on £155K per week to take the job of manager.

The job offer has been accepted.


Arteta-fyringen blev desværre ikke til noget, så jeg måtte bide i det sure æble og søge job hos både Man Utd og AC Milan, hvis jeg ikke gad at være arbejdsløs et stykke ind i den nye sæson. Og det gad jeg ikke.

Til at starte med havde jeg egentlig mest lyst til at tage til AC Milan, men de tilbød kun et transferbudget på £43M til at rette op på deres elendige trup. Man Utd tilbød mig trods alt £126M og havde en nogenlunde trup i forvejen.

Jeg regner stærkt med at dette bare er en midlertidig løsning indtil der dukker noget sjovere op... De endte som nr. 6 i sidste sæson og regner med at skulle spille med om titlen, så det kan være at den del af problemet løser sig selv.



Logged



mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #55: 19 Feb 2021, 07:37 »

Træls med fyringen fra Dortmund  Sur men omvendt skaber det noget dynamik, som liige får pulsen op  Thumbs Up

Mon ikke du kan finde en måde at gøre United spændende på.. selv om udfordringen måske ikke er lige så stor som havde det været Milan.

Jeg følger i hvert fald med  Smiley
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #56: 19 Feb 2021, 08:54 »

Var det modstanderen der havde valgt at score på alle chancer? Eller samtlige spillere der begyndte at lave deres første mål i sæsonen mod dig?

Det er ofte sådan jeg oplever det i spillet, det er ligesom spillet tænker: "Nææ nej, du skal da ikke have det for nemt: 'Enable anti user program'".

Synes ikke altid de dårlige perioder giver mening Grin
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #57: 19 Feb 2021, 15:16 »

Nøh, det var såmænd ikke fordi modstandernes scorede på alle deres chancer, de scorede bare. Det var mere det, at hvor vi under normale omstændigheder plejede at score 3-4 mål, scorede vi pludselig 0. Tabte 3 gange i træk 0-1 på hjemmebane  Rullende Øjne
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #58: 20 Feb 2021, 22:33 »

2033/34 - Man Utd - Premier League (15. sæson)
1. plads (25-10-3, 70-18, 85 point)


En uge efter jeg startede skulle vi pludselig spille VM for klubhold, men det var hurtigt overstået efter et ufortjent nederlag mod PSG. Jeg fyrede naturligvis hele transferbudgettet af, men det var egentlig kun en ny målmand der var tiltænkt startopstillingen, resten gik til kompetente reserver og unge talenter.

I ligaen stod det ret hurtigt klart at titlen ville blive et kapløb mellem os, Man City og... Fulham. Fulham lå faktisk nr. 1 i det meste af sæsonen, men gik kolde til sidst. Vi sluttede til gengæld af med hele 23 kampe uden nederlag, og med to kampe tilbage havde vi et forspring på 6 point. Skæbnen ville naturligvis at næstsidste kamp stod på udebane mod min tidligere klub Wolves, og på trods af brændt straffe og annulleret mål fik vi en 0-0 med hjem, som gav os det nødvendige point til at sikre min første Premier League-titel.

I Carabao Cuppen tabte vi ufortjent hjemme mod Barnsley, og i FA Cuppen røg vi helt vanvittigt ufortjent ud mod Burnley i semifinalen. Semifinalen blev også endestationen i Europa League, hvor vi smadrede Valencia hjemme men måtte nøjes med 1-1, og på udebane førte vi også men indkasserede skuffende et sejrsmål netop som vi skulle til at ud i forlænget spilletid.

Jeg kigger stadig på jobmarkedet, og både Mikel Arteta i Barcelona og Pep Guardiola i Arsenals jobs er usikre (det samme er i øvrigt tilfældet for Paulo Sousa i Dortmund), og hvis jobbet i Barcelona bliver ledigt, tøver jeg ikke et sekund med at ansøge.

Club World Cup-kvartfinale: Paris SG e1-0 Man Utd
Carabao Cup 4. runde: Man Utd 0-1 Barnsley
FA Cup-semifinale: Man Utd 1-2e Burnley
Europa League-semifinale: Man Utd 2-3 Valencia (agg. 1-1, 1-2)

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #59: 20 Feb 2021, 23:41 »

Tidligere klubber

Spennymoor - Flot sæson af Spennymoor, der efter oprykningen ender som nr. 5 i League Two. De taber dog playoff-finalen til Forest Green, så det bliver ikke til to oprykninger i træk.

Rochdale - Også Rochdale imponerer, da de bliver nr. 4 i League One. De formår dog ligesom Spennymoor ikke at rykke op, da de taber mod Sunderland i playoff-finalen.

Wolves - Wolves vinder Carabao Cuppen med finalesejr over West Ham, men skuffer med en 7. plads i Premier League - og fyrer herefter manager Thomas Tuchel.

Borussia Dortmund - Paulo Sousa formår ikke at forbedre mit resultat fra sidste sæson, da det bliver til endnu en 4. plads i Bundesligaen.
Logged



Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010