home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 289 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Minimalistic 2020
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic 2020  (Læst 67560 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #105: 13 Jan 2024, 23:23 »

Job Update

Norwich City have offered you a two year contract on £69K per week to take the managerial job at Carrow Road.

The job offer has been accepted.


Jeg havde egentlig håbet på at tage et smut til Italien, gerne til fx Milan eller Atalanta, men umiddelbart var der ikke lige noget der åbnede op. Jeg fik uopfordrede tilbud fra Chelsea og Valencia, inden jeg fik øje på Norwich. Det er endnu en klub jeg har et soft spot for, og de endte som nr. 8 i Premier League i sidste sæson (Chelsea blev nr. 13), og har en fornuftig økonomi.

Jeg tænker ikke jeg bliver i England alt for længe med de åndssvage Brexit-regler, men det bliver da forfriskende nok at være i en klub der ikke forventer at man vinder det hele hver sæson.


« Seneste Redigering: 21 Jan 2024, 14:06 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #106: 18 Jan 2024, 16:45 »

2046/47 - Norwich - Premier League (28. sæson)
9. plads (16-8-14, 54-40, 56 point)


Det startede bestemt ikke godt i Norwich, og med 4 nederlag i de første 7 kampe flirtede vi mere med nedrykningspladsern e end en midterplacering. Efter et lille formationsskifte begyndte resultaterne dog at vise sig, og vi krøb stille og roligt opad i rækken, ikke mindst takket være min stjerneangriber, der endte som topscorer i ligaen med 21 mål i 29 kampe. Udover de startende 11 er der dog ikke mange spillere at råbe hurra for, og det kom især til udtryk i slutningen af sæsonen, hvor føromtalte angriber pådrog sig en skade som varede i 5 uger - og i de 5 uger scorede de to øvrige angribere i truppen tilsammen lige nøjagtig 0 mål. Det var naturligvis stærkt medvirkende til at sæsonen sluttede med 2 uafgjorte og 4 nederlag i de sidste 6 kampe, og vi røg fra en flot 5. plads ned til en mere middelmådig slutplacering som nr. 9.

I de to pokalturneringer gik det egentlig ganske fint - i Carabao Cuppen røg vi i kvartfinalen på straffespark efter at have holdt de kommende mestre på 3-3 på Anfield, og kvartfinalen blev ligeledes endestationen i FA Cuppen, hvor det blev til et latterligt hjemmebanenederlag til min tidligere klub Wolves efter en scoring i 5. minuts overtid.

Carabao Cup-kvartfinale: Liverpool p3-3 Norwich
FA Cup-kvartfinale: Norwich 1-2 Wolves
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #107: 18 Jan 2024, 17:22 »

Tidligere klubber

Spennymoor - Det går op og ned for Spennymoor, som denne gang ender 3 point over nedrykningsstregen på 19. pladsen i League Two.

Rochdale - Katastrofe for Rochdale, som efter nedrykningen i sidste sæson minsandten ender på næstsidstepladsen i League Two og må en tur ud af ligasystemet og ned i National League.

Wolves - Wolves fyrede manager Ole Gunnar Solskjær da de efter 9 kampe lå til nedrykning, hvorefter de ansatte danske Michael Lumb - og jeg skal da lige love for han fik vendt skuden. Wolves ender som nr. 6 i Premier League, og slutter lige sæsonen af med en FA Cup-titel efter sejr over Man Utd i finalen.

Man Utd - Man Utd ender på 3. pladsen i Premier League, og efter de som nævnt tabte i FA Cup-finalen, taber de også Champions League-finalen mod... Dortmund.

Borussia Dortmund - Endnu en Bundesliga-titel til Dortmund, denne gang med 6 point ned til Hertha, og mens de taber UEFA Super Cup mod West Ham, vinder de både den tyske Super Cup og som nævnt altså også Champions League.

Barcelona - Barcelonas nye manager får hevet dem én placering op på en 2. plads, men afstanden til nr. 1 er vokset til hele 8 point - og det er Valladolid der på suveræn vis snupper endnu et mesterskab. Finalen i den spanske pokalturnering taber Barcelona såmænd også mod Valladolid.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #108: 21 Jan 2024, 12:54 »

2047/48 - Norwich - Premier League (29. sæson)
6. plads (15-14-9, 38-23, 59 point)


Det var nok en af de kedeligste sæsoner jeg har spillet i FM. Meget af holdet fra sidste sæson blev skiftet ud, og i min iver efter at forstærke de middelmådige defensive spillere, havde jeg pludselig ikke nok penge til at købe ind til offensiven. Min stjerneangriber kunne ikke leve op til præstationerne fra sidst, og det resulterede i ligaens bedste forsvar men kun 38 mål scoret i de 38 kampe. Næsten alle kampe endte 0-0 eller 1-0 (udover en enkelt tosset sejr på 7-3 ude mod West Ham - indsæt klovnesmiley), men i sidste ende var det minsandten nok til en 6. plads og Europa League-kvalifikation.

I løbet af sæsonen blev jeg umotiveret tilbudt job i både Tottenham og Fulham, og det blev til fuldt hus på skinkerne, da også West Ham gerne ville have fat i mig. Alle blev dog afslået, men da Milan et par måneder før sæsonafslutningen henvendte sig, var det straks en sværere beslutning. Norwich har også tilbudt at forlænge min kontrakt, så jeg eer gået i tænkeboks...

Carabao Cup 3. runde: Arsenal 3-1 Norwich
FA Cup 4. runde: Norwich 0-1 Everton
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #109: 21 Jan 2024, 14:01 »

Tidligere klubber

Spennymoor - Endnu en 19. plads i League Two for Spennymoor, men denne gang er de 9 point fra nedrykningsstregen.

Rochdale - Rochdale misser 1. pladsen og direkte oprykning pga. målforskel, men de vinder playoff-finalen mod Darlington og rykker op i League Two igen alligevel.

Wolves - Wolves taber Community Shield efter straffesparkskonkur rence mod Liverpool, og da det kun bliver til en 10. plads i Premier League, fyres Michael Lumb som manager.

Man Utd - Man Utd slutter på en 2. plads i Premier League, hele 10 point efter bysbørnene fra Man City, men til gengæld slår de Everton i Carabao Cup-finalen, og de vinder såmænd også Champions League med sejr over Barcelona i finalen.

Borussia Dortmund - Dortmund slutter skuffende kun som nr. 3 i Bundesligaen, hvor Schalke overraskende vinder deres første mesterskab siden 1958. De taber den tyske Super Cup mod Bayern, men vinder til gengæld både UEFA Super Cuppen, den tyske pokalfinale og snupper også Europa League-trofæet med sejr over PSG.

Barcelona - Barcelona skraber hele 94 point sammen og vinder det spanske mesterskab 5 point foran Real Madrid. Som nævnt taber de i Champions League-finalen mod Man Utd.

Norwich - N/A
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #110: 21 Jan 2024, 14:05 »

Job Update

Associazione Calcio Milan have offered you a two year contract on £55K per week to take the managerial job at San Siro.

The job offer has been accepted.


Jeg har ikke været i Italien endnu i dette spil, og det var egentlig et hold som Milan jeg havde håbet på at komme til efter Barcelona. Milan er "mit" hold i Italien, og nu fik jeg så chancen alligevel, så man skulle da være et skarn hvis man ikke gav det et skud.

De endte helt nede på en 11. plads i sidste sæson, og med kun £23M i transferbudget at gøre godt med, har jeg ikke de store forventninger til at kunne levere mirakler. Men nu ser vi hvad der sker.


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #111: 25 Jan 2024, 15:46 »

2048/49 - AC Milan - Serie A TIM (30. sæson)
2. plads (25-8-5, 71-27, 83 point)


Juventus blev suveræne mestre i sidste sæson, men i denne sæson lignede det en kamp mellem Napoli, Roma og os selv. Napoli faldt fra midtvejs, mens det blev et parløb helt til sidste spilledag. Vi sluttede sæsonen med 11 kampe uden at tabe, men desværre var der 4 uafgjorte imellem. Roma sluttede sæsonen med at vinde de sidste 5 kampe, og da de var 2 point foran inden sidste runde var det også dem der tog titlen.

En 2. plads er dog over al forventning. Jeg får endnu engang et transferbudget på lidt over £20M til næste sæson, og jeg kunne godt bruge forstærkninger på mange af pladserne, så jeg må se om jeg kan finde nogle gode tilbud.  Stor fan af at man må have 12 spillere på bænken i Italien.

PS: Når der står 1. runde i pokalturneringen, er det runden før kvartfinalerne. Man spiller et par såkaldte "kvalifikationsrunde r" før det, bare så I ikke tror at vi røg ud i første kamp...

Coppa Italia 1. runde: Fiorentina 3-1 AC Milan
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #112: 25 Jan 2024, 16:13 »

Tidligere klubber

Spennymoor - Så blev det Spennymoors tur til at rykke ud af Football League, da de ender næstsidst i League Two og ryger ned i National League.

Rochdale - Bedre går det for Rochdale, som efter at været rykket op ender på en 9. plads i League Two.

Wolves - Skuden bliver rettet op for Wolves, som snupper 6. pladsen i Premier League.

Man Utd - Man Utd ender på 2. pladsen i Premier League, blot 1 point efter Man City. De taber UEFA Super Cuppen mod Dortmund, men tager til gengæld Champions League med finalesejr over Roma.

Borussia Dortmund - Et sikkert mesterskab til Dortmund, hvor de kun lider ét nederlag og slutter hele 17 point foran Leipzig. De vinder som nævnt også den europæiske Super Cup, og det bliver også til både den tyske Super Cup og en DFB-pokaltitel over Hertha.

Barcelona - Barcelona får også kun ét nederlag og vinder deres andet mesterskab i træk. Det bliver ligeledes til sejr i den spanske Super Cup mod Valladolid.

Norwich - En supersæson for Norwich, der bliver nr. 3 i Premier League, á point med Man Utd og altså blot et enkelt efter Man City. Derudover formår de såmænd også at vinde Europa League med sejr over Bordeaux i finalen.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #113: 25 Jan 2024, 16:17 »

Så nåede jeg sæsoner igennem spillet, og det er derfor tid til et overblik over hvordan det er gået:

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #114: 28 Jan 2024, 17:23 »

2049/50 - AC Milan - Serie A TIM (31. sæson)
3. plads (24-10-4, 69-37, 82 point)


Både forsvaret og angrebet var ringere end i sidste sæson, og det resulterede i 1 point færre og 1 placering lavere i Serie A. Både Juventus, Roma, Inter, Napoli og os selv var godt med fremme i det meste af sæsonen, men det var Juventus der lå nr. 1 stort set hele tiden og de endte da også med titlen til sidst.

I Champions League kom vi naturligvis i gruppe med mit tidligere hold Norwich fra 1. seedningslag, og så trak vi Leipzig fra 2. lag og Sion fra 3. lag, mens vi selv var i 4. lag. Vi endte - surprise, surprise, som nr. 2 i gruppen efter Norwich, men overraskende nok slog vi Barcelona ud i næste runde inden Man City blev endestationen i kvartfinalen.

Efter sejre over Sampdoria, Inter og Lazio befandt vi os pludselig i pokalfinalen mod Juventus, og jeg fik sikret mit første trofæ med Milan med en sejr på 1-0, sat ind på straffespark - af en spiller som jeg har lejet i Juventus.

Champions League-kvartfinale: Man City 3-0 AC Milan (agg. 0-2, 0-1)
Coppa Italia-finale: AC Milan 1-0 Juventus
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #115: 28 Jan 2024, 17:33 »

Tidligere klubber

Spennymoor - Spennymoor vender tilbage til League Two efter en usvigelig sikker 1. plads i National League, 12 point foran Maidstone.

Rochdale - Rochdale ender på en 17. plads i League Two i sikker afstand fra nedrykningsstregen.

Wolves - En katastrofesæson for Wolves, der ender som nr. 17 i Premier League, blot et enkelt point fra nedrykning.

Man Utd - Endnu en 2. plads i Premier League til Man Utd, dog hele 10 point bag West Ham. Det bliver ikke til nogen trofæer, da de både taber finalen i VM for klubhold (mod Dortmund) og UEFA Super Cup (mod Norwich).

Borussia Dortmund - En glimrende sæson for Dortmund, som genvinder Bundesliga-titlen og samtidig vinder både VM for klubhold, den tyske Super Cup og pokalfinalen.

Barcelona - Efter to mesterskaber i træk ender Barcelona skuffende kun som nr. 4 i La Liga, og det bliver heller ikke til andre titler, da de taber den spanske Super Cup-finale mod Valladolid.

Norwich - Ingen Champions League til Norwich i næste sæson, da de ender som nr. 5 i Premier League. Til gengæld vinder de som nævnt UEFA Super Cuppen med sejr over Man Utd.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #116: 02 Feb 2024, 19:44 »

2050/51 - AC Milan - Serie A TIM (32. sæson)
3. plads (23-6-9, 60-35, 75 point)


Elendig start på sæsonen, og med 3 nederlag i de første 6 kampe var vi helt nede som nr. 13. Skuden blev heldigvis stabiliseret, og i sidste halvdel af sæsonen vekslede vi mellem 2. og 3. pladsen. Det er ellers ganske underholdende at spille i Italien, for der er som regel både Juventus, Roma, Napoli, Inter, Milan og til dels også Atalanta som realistiske bud på mesterskabet. Og så må man have 12 spillere på bænken. For anden sæson i træk blev det dog Juventus, mens vi endnu engang nøjes med 3. pladsen.

Vi vandt både den italienske Super Cup for første gang og genvandt pokaltitlen, men det var en skuffende Champions League-kampagne. Efter de 6 gruppekampe havde vi 12 point, men da Benfica vandt over Man Utd i sidste kamp havde de også begge 12 point, og så endte vi som nr. 3 og røg i Europa League i stedet. Her slog vi Atlético ud uden besvær, og i næste runde pryglede vi Leipzig på hjemmebane men vandt kun 1-0. Naturligvis tabte vi en helt lige udekamp med 4-0.

Supercoppa Italiana-finale: Juventus 2-3e AC Milan
Coppa Italia-finale: AC Milan 1-0 Inter
Champions League-gruppespil: Nr. 3 i gruppe med Man Utd, Benfica og Sion
Europa League 2. knockout-runde: AC Milan 1-4 RB Leipzig (agg. 1-0, 0-4)
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #117: 02 Feb 2024, 19:59 »

Tidligere klubber

Spennymoor - Spennymoor begynder at ligne et elevatorhold, idet de ender næstsidst i League Two og rykker ned i National League igen.

Rochdale - Næsten status quo for Rochdale, der bliver nr. 18 i League Two.

Wolves - Lidt fremgang for Wolves, der ender som nr. 13 i Premier League.

Man Utd - Man Utd slutter 2 point foran både West Ham og Man City, og snupper dermed deres første Premier League-titel siden 2043. Andre pokaler bliver det dog ikke til.

Borussia Dortmund - Dortmund slutter 1 point efter Leverkusen, som får deres første mesterskab siden 2023. De vinder den tyske Super Cup mod Hertha, men mere bliver det ikke til, og de fyrer efterfølgende deres manager.

Barcelona - En 3. plads til Barcelona, langt efter både Real Madrid og Valladolid, som vinder titlen med hele 99 point. Det bliver heller ikke til nogen pokaltitler for Barcelona i denne omgang.

Norwich - Norwich er tilbage i Champions League efter en fin 4. plads i Premier League, og de vinder også Europa League-finalen efter straffesparkskonkur rence mod Fulham.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #118: 06 Feb 2024, 15:56 »

2051/52 - AC Milan - Serie A TIM (33. sæson)
7. plads (19-10-9, 61-30, 67 point) - FYRET!


Jeg fortryder lidt ordlyden i mit sidste indlæg om at det er fedt at der er 5-6 hold som er i stand til at spille med i toppen. I år meldte hold som Bologna og Sassuolo - som vandt deres første 11 kampe! - sig nemlig også ind i topstriden, og det gjorde det ikke nemmere for mig. Især ikke fordi vi lige pludselig ikke kunne finde ud af at score mål, og derfor stod med en røvfuld kampe som endte 0-0 eller 1-1. Antallet af nederlag endte på det samme som i sidste sæson, men der var bare alt for mange uafgjorte. Jeg vil ellers mene at jeg stod med det bedste hold i min tid som Milan-manager, en god blanding af stjernespillere og wonderkids, men vi rokkede os ikke fra 7. pladsen siden spillerunde 16.

Vi vandt ellers den italienske Super Cup for anden sæson i træk, og i Champions League gik det over al forventning, da vi for en gangs skyld endte på 1. pladsen i gruppen med FC Porto, Celta Vigo og Ajax. Naturligvis betød det at hold som Man Utd, PSG, Roma, Juventus og Barcelona endte som nr. 2 i deres respektive grupper bag hold som Schalke, Norwich, Valladolid og Benfica. Vi slog dog PSG og derefter også Atalanta ud, inden vi stod overfor Juventus i semfinalen. De pryglede os 3-0 på deres bane i første kamp, og da vi pryglede dem nøjagtig lige så meget på vores hjemmebane, endte det selvfølgelig i et nederlag på 1-2.

Jeg tror Arsenal fyrede deres manager tre gange i løbet af min tid i Milan, men der er intet spændende ledigt lige p.t., så jeg må afvente og se.

Supercoppa Italiana-finale: Juventus 1-2 AC Milan
Coppa Italia 1. runde: AC Milan 2-4 Bologna
Champions League-semifinale: Juventus 5-1 AC Milan (agg. 1-2, 0-3)
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #119: 06 Feb 2024, 16:18 »

Tidligere klubber

Spennymoor - Spennymoor må blive endnu en sæson i National League, da de ender som nr. 7 og taber mod Walsall i 1. playoff-runde.

Rochdale - Én plads op for Rochdale, der bliver nr. 17 i League Two.

Wolves - Det er tæt på at gå galt for Wolves der ender som nr. 17 i Premier League, bare 2 point over stregen.

Man Utd - Man Utd vinder Community Shield over West Ham, men ender som nr. 2 i Premier League, 5 point efter... West Ham.

Borussia Dortmund - Dortmund er tilbage på toppen af Bundesligaen, da de ender 2 point foran Leverkusen, og de snupper også Europa League med sejr over Leipzig i finalen.

Barcelona - Barcelona ender som nr. 2 i La Liga, 11 point efter Real Madrid og ender uden pokaler for 2. sæson i træk.

Norwich - Norwich fortsætter med at imponere og ender på 3. pladsen i Premier League, á point med Man Utd. Derudover vinder de både UEFA Super Cuppen over West Ham og FA Cup-finalen mod Everton. De er også i finalen i Carabao Cuppen, som dog tabes mod West Ham.

AC Milan - N/A
Logged



Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010