home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AC Monza
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AC Monza  (Læst 4262 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
AC Monza
« : 30 Dec 2020, 12:24 »



Den ny-opykkede Serie B klub ser ud til at være en sjov udfordring i år.
Med nye navne som Christian Gytkjær, Antonio Marin og Mario Balotelli, ser spillermaterialet ud til at være i orden.

Så kan i rykke op i Serie A i første forsøg, eller skal i lige etableres som Serie B hold?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: AC Monza
« Svar #1: 30 Dec 2020, 14:46 »

Ej hvor sjovt du lige laver denne tråd nu, skulle selv til at gøre det i går aftes, da jeg startede et save med netop Monza. Jeg skriver, når jeg er kommet lidt længere med denne spændende klub. Spiller dog uden tredjeparts opdatering, så det bliver uden Balotelli på holdkortet.
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: AC Monza
« Svar #2: 01 Jan 2021, 06:49 »

Så er transfervinduet overstået, og jeg har solgt for mere end jeg har købt ind for. Mine transfers kan se neden under.

Ind:


Ud:


Af indkøb var den eneste der kostede penge Faghir, dog har jeg en købsoption på Sutalo. Resten var frie transfers og en enkelt deadline låneaftale fra Liverpool. Asamoah har i træningskampene virkelig imponeret mig, og ifølge ligaoversigten er han Serie B's bedste spiller. Nyland er en forstærkning på målmandsposten, og bedre end de to solgte keepere (Lamanna og Sommariva). Simunovic kom også til på en fri transfer, og han er på papiret vores bedste midtstopper.

Man kan undre sig hvorfor jeg har solgt Finotto og Gytkjær, men forklaringen kan findes i vores to valgte spilsystemer:



Man kan også undre sig over hvorfor jeg har solgt to angribere, for så at købe Faghir, men jeg føler han har de rigtige egenskaber samt alder til at blive en skyggeangriber i fremtiden.

Vi har kun spillet tre officielle kampe, to i ligaen og en cup kamp, og det er blevet til sejre i alle tre, blandt andet mod titelfavoritterne SPAL. Jeg tænker jeg skriver mere, når jeg når vinterpausen.
« Seneste Redigering: 01 Jan 2021, 08:29 af Svartowiz » Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Monza
« Svar #3: 02 Jan 2021, 11:52 »

Spændende... Hvorfor har du solgt Gytkjær?
Er han bare ikke god nok?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: AC Monza
« Svar #4: 02 Jan 2021, 12:56 »

Han passede simpelthen ikke ind i mit system. Hvis jeg havde spillet eksempelvis med 2 angribere og en Boateng på den offensive midtbane, havde jeg nok beholdt ham en enkelt sæson. Men han er jo desværre heller ikke ligefrem ung.
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Monza
« Svar #5: 02 Jan 2021, 21:05 »

Spændende projekt. Havde jeg ikke været stor fan af Juve og Parma, kunne jeg også godt være startet med Monza, da det er et fedt projekt de har kørende.. Smiley

Spiller du stadig med samme opstilling..? Og hvordan går det..?
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Monza
« Svar #6: 02 Jan 2021, 23:03 »

Spændende projekt. Havde jeg ikke været stor fan af Juve og Parma, kunne jeg også godt være startet med Monza, da det er et fedt projekt de har kørende.. Smiley

Spiller du stadig med samme opstilling..? Og hvordan går det..?

Man kan da godt spille med hold man ikke supporter?  Grin
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Monza
« Svar #7: 03 Jan 2021, 00:37 »

Kan man sagtens, bare ikke hold med en tidligere Milan Præsident.. Wink
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: AC Monza
« Svar #8: 03 Jan 2021, 05:11 »

Spændende projekt. Havde jeg ikke været stor fan af Juve og Parma, kunne jeg også godt være startet med Monza, da det er et fedt projekt de har kørende.. Smiley

Spiller du stadig med samme opstilling..? Og hvordan går det..?
Min MacBooks harddisk valgte desværre at skabe sig i går, så har været nødt til at tage en anden i brug. Derfor har jeg ikke lige pt. mulighed for at spille videre, men kan være, jeg prøver forfra igen.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010