home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hertha BSC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hertha BSC  (Læst 2977 gange)
Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Hertha BSC
« : 23 Dec 2020, 11:20 »

Vi skal da selvfølgelig også have en klub-tråd om Hertha Berlin - en sovende kæmpe fra Tysklands største by. Klubben hører hjemme i Tysklands største by og har hjemme på det legendariske Olympiastadion, som blev opført i forbindelse med OL 1936. Besøg stadionet, hvis I er i Berlin - det er fed, men også tankevækkende oplevelse.

Klubben er kommet til penge de senere år - og jeg startede med ca. 450 mio og kun med krav om en midterplacering. Mine første indkøb blev tre store talenter - Sulemana og Diomande (FCN) og så sprængte jeg banken, da jeg valgte at investere i det ungarske “Wonderkid” Szoboszlai fra Salzburg. En spiller som er gået direkte ind som en af holdets bærende kræfter. I vinterpausen forstærkede jeg holdet med tyskeren Waldschmid fra Benfica (tidligere bomber i Freiburg).

Jeg solgte en del marginalspillere - og fik lige lidt ekstra penge ind på den måde.

Sæsonen blev generelt en stor succes, som endte med sølv i ligaen - efter Bayern selvfølgelig - og så lykkedes det mig at vinde pokalturneringen, bl.a. efter semifinalesejr ude over Dortmund!

Stærkeste opstilling i 1. sæson:

Målmand: Schwolow
Forsvar fra venstre mod højre: Plattenhardt, Stark, Boyata og Klunter
Centralmidtbane: Szoboszlai og Tousart
Offensivmidtbane: Dilrosun, Cunha (Wonderkid) og Lukebakio
Angreb: Piatek

Sommerpausen er lige startet og jeg skal igang med sondere terrænet for forstærkninger, bl.a. ny venstre back, forud for min kommende CHL-deltagelse!

Mit store mål er, at Hertha skal vinde deres første tyske mesterskab nogensinde, meeen der lige nogle sydtyskere fra München, der skal besejres...
« Seneste Redigering: 23 Dec 2020, 11:24 af Gune » Logged

Odense Boldklub!

Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC
« Svar #1: 26 Dec 2020, 10:19 »

Opdatering herfra: Tysk Mester i 2. sæson!!

Jeg blev tysk mester foran Bayern München, hvilket var lidt overraskende for mig, at det allerede kunne lykkes i 2. sæson. Nu er jef godt igang med 3. og her kan der meget vel være en gentagelse på vej? Årets mål er også at få succes i Champions League, hvor jeg i 2. sæson røg ud i første knockout runde til Chelsea. I år er jeg godt på vej videre fra gruppetspillet foran netop Chelsea.

Idealopstilling - næsten - midtvejs i 3. sæson:

Mål: Onana (hentet gratis i Ajax)
Forsvar fra venstre: Mendy (ca. 100 mio. i Man City), Stark, Boyata, Klostermann (ca. 150 mio. i Leipzig)
Midtbane: Szoboszlai og Tousart (Tonali fra Brescia/Milan, der kom gratis i sommers får også en del kampe)
Offensiv midtbane: Dilrosun, Correa (Hentet i Lazio, da Liverpool aktiverede Cunhas frikøbsklausul) og Bernadeschi (fri transfer fra Juventus)/Lukebakio
Angreb: Piatek - og når han skal have pause er det Giovanni Simeone

Logged

Odense Boldklub!

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC
« Svar #2: 27 Jan 2021, 08:14 »

Hvordan ser økonomien ud fremadrettet?
Får man store beløb at handle for?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010