home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Nordsjælland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Nordsjælland  (Læst 9082 gange)
Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
FC Nordsjælland
« : 28 Nov 2020, 11:34 »

Jeg vil da lige anbefale FCN. Jeg har hele tiden tænkt, at det ville blive et fedt hold i FM21, da spillere som Sulemana, Diomande og Abu Francis så ville være et år ældre.

Så i årets første save har jeg kastet mig over Nordsjælland.

Første sæson er netop overstået. I ligaen endte jeg på 5. pladsen - det så længe ud til at jeg ville misse slutspillet grundet elendigt spil på udebane, men i grundspillet allersidste kamp fik jeg min første udesejr. Dette var i en direkte duel med OB om den sidste slutspilsplads. Kampen blev vundet 3-0, så et perfekt tidspunkt at holdet steppede op.

Til gengæld gik det godt i pokalen. Her gik det hurtigt op for mig, at mine chancer var gode, da flere af de andre superliga-hold tidligt blevet slået ud, bl.a. tabte FCM i Brønshøj Smiley Frem til finalen var min største udfordring Sønderjyske på udebane. Finalen blev 0-0 mod Brøndby og skulle afgøres fra 11-meteren. Her var mit hold heldigvis bedst og så sikrede jeg mig dermed min første pokal i FM21.

I forhold til spillerkøb, så var dette ikke så nemt i starten. Jeg troede på forhånd, at klubben måtte have et fornuftigt transfer-budget grundet de mange salg gennem de seneste sæsoner. Dette var ikke tilfældet og derfor måtte jeg kigge efter transferfrie spillere. Her blev FCK-ikonet Dame N’doye hurtigt hentet ind. Samtidig manglede jeg en venstre back. Her faldt valget på tidligere Lazio-spiller Luis Pedro Cavanda. Selvom jeg ikke ligefrem kan påstå at klubben mangler offensive spillere, så kunne jeg ikke modstå fristelsen, da evighedstalentet Alen Halilovic viste sig at  være tilgængelig. Han har sidenhen sat sig tungt på den offensive midtbane.

På trods af en haltende start i Superligaen tiltrak Magnus Kofod sig hurtigt interesse fra andre klubber og jeg endte med at sælge ham til Schalke for 60 mio. Ydermere blev min backup til venstre back, Morten Frese solgt til Eibar for 20 mio. De 80 millioner stabiliserede både transfer- og lønbudget og gav mig muligheder i januar-vinduet. Her blev tidligere FCN-spiller Philip Zinckernagel hentet i Bodø, mens talenterne Gilmour (Chelsea) og Josh Sargant (16 mål i 16 kampe) hentet ind på lejemål.

Nu er jeg så småt i gang med pre-season op til sæson 2 og efter transfer-vinduet kommer en opdatering. Kan dog afsløre at en løntung og 35-årig N’doye ikke har fået forlænget sin kontrakt.

(Spillet spilles i mobile-udgaven)
« Seneste Redigering: 28 Nov 2020, 11:42 af Gune » Logged

Odense Boldklub!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #1: 28 Nov 2020, 16:28 »

Jeg skal helt sikkert have et save med FCN på et tidspunkt i år, men overvejede om det skulle blive til foråret og blogkonkurrence, så vil med glæde følge med herinde, hvis andre spiller med dem og se hvordan de går og spillerne klare sig!
Logged


Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #2: 28 Nov 2020, 17:38 »

Så er jeg kommet godt igang med sæson 2.

Indkøb:
Kehinde fra Randers - ca. 15 mio
Kasper Juncker fra Bodø/G - 32 mio
Hjortur Hermansson - gratis
Rasmus Lauritsen - gratis
Baba Rahman (Chelsea) - gratis
Leon Guwara (Utrecht) - gratis
Lars Unnerstall (PSV - målmand) - gratis

Derudover er Troy Parrott lejet i Tottenham og Alena lejet i Barcelona.

Salg:
Oliver Antman - 28 mio.
Johan Djorou - 1,5 mio.

Jeg er kommet fornuftigt fra start i sæsonen. Ligger efter 7 runder nr. 3 med 12 point og bl.a. en udesejr over FCK. Samtidig har jeg kvalificeret mig til gruppespillet i Europa League efter playoff sejr over Apoel. Første kamp i gruppespillet er netop blevet vundet 2-1 over Antalyaspor fra Tyrkiet. 
Logged

Odense Boldklub!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #3: 28 Nov 2020, 18:34 »

Det lyder dyrt for i sær Juncker, men også en spiller som Kehinde må jeg sige. Har du fået nogen gode ungdoms spillere?
Logged


Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #4: 30 Nov 2020, 08:04 »

Ja, især prisen på Juncker blev lidt for høj, men jeg besluttede at købe ham alligevel, da han havde scoret mange mål i sæson 1 og kan dække mange offensive pladser.

Jeg har ikke nogle store talenter endnu, der er klar til at gå ind i startopstillingen. De udvikler sig, men er ikke gode nok endnu. Det bedste bud er pt. min 18-årige reservemålmand - Andreas Gulstorff. Han bliver god, tror jeg.
Logged

Odense Boldklub!

højer25
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #5: 01 Dec 2020, 08:34 »

Jeg har aldrig spillet med FCN tidligere, men der ligger uden tvivl et kæmpe potentiale i klubben. På baggrund af dit første indlæg besluttede jeg, at det første save i FM21 skulle være med FCN.

Første sæson har jeg netop afsluttet og på trods af den utrolig lave gennemsnitsalder. Så lykkedes det på nærmest vanvittig vis at levere en pragtsæson.

Mesterskabet sikrede vi efter 31. runde. En sæson hvor vi kun tabte 4 kampe (hhv. 2 i grundspillet og 2 i mesterskabsspillet). Min offensiv med Atanga, Kamaldeen, Amon og ikke mindst Diomande brændte det hele. Alle 4 spillere lavede 10+ mål.

Der er helt sikkert lagt op til et sommer transfervindue på baggrund af denne vanvittige sæson, hvor der med al sandsynlighed venter et par kæmpe spillersalg. Med mindre at de interesserede klubber afventer udfaldet af CL-kvalifikationsrunderne.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2020, 09:18 af højer25 » Logged

Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #6: 04 Dec 2020, 13:36 »

Så blev en lang 2. sæson med utrolig mange kampe afsluttet.

Jeg endte på 2. pladsen (FCK var suveræne) i Superligaen på trods af et svingende mesterskabsspil. Inden sidste runde kunne jeg ende mellem 2 og 4, men en sejr ude over Brøndby sikrede mig sølvet. Igen i år vandt jeg pokalturneringen og endnu en gang var det Brøndby, der blev besejret i finalen.

I Europa League gik jeg videre fra puljen som toer efter Man United. Jeg slog Bate Borisov i 1. knockout-runde, men blev så efterfølgende slået ud af Real Sociedad.

Mine spillere er i høj kurs. Solgte bl.a. i vinterpausen Atanga for 150 mio. til Monaco. For en del af de penge købte jeg Saido Berahino (tidligere Premier League for bl.a. Stoke) i Zulte W og så en af mine FM-favoritter, midterforsvaren Kristian Riis fra FCM (her var han dog i mellemtiden blev købt af Ado Den Haag).

Nu venter et spændende sommer-transfervindue - hvor jeg skal finde en erstatning for min talentfulde målmand Gulstorff, som fik lov at forhandle med Lille, da de bød 100 mio. Jeg vil rigtig gerne forlænge mit lån af Troy Parrott, men det anser jeg desværre ikke som muligt.
Logged

Odense Boldklub!

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #7: 12 Dec 2020, 21:42 »

Jeg er også startet med FCN. Et spil hvor jeg har i tankerne at jeg kun skal være i klubber, som er talentfabrikker.

Jeg har allerede overstået første sæson, men den bliver lige hurtigt opsummeret her.

- Nr. 1 i ligaen med 72 point. 2 point ned til FCM.
- Atanga topscorer med 32 mål. Helt vanvittig god for mig.

Indkøb i første sæson:

Thomas Gundelund - Leje.
Emiliano Marcondes - Leje.
Wahid Faghir 2,75 mio.
Malte Amundsen 4,5 mio.

Solgt i første sæson:

Emeka Nnamani - Leje.
Oliver Rimmen - Leje.
Andreas Garly - leje.
Andreas Gülsdorff - Leje.
Oliver Antman - Leje.
Noah Crone - Leje.
Jacob Christensen - Leje.
Tochi Chokwuani - Leje.
Ibrahim Sadiq - Leje.

- Lejede en masse talenter ud for at de kunne få massere af spilletid!

Jeg stiller/stillede op i en 4-2-2-2 taktik:

Peter Jensen
Mads Thychosen, Kian Hansen, Ulrik Yttergaard Jenssen, Malte Amundsen
Magnus Kofod, Abu Francis
Mikkel Rygaard, Kamaldeen Sulemana
Isaac Atanga, Marcondes.

Her til 2.sæson har jeg fået hentet en fin bladning af folk med lidt rutine og unge talenter.

Ind:

Magnus Mattsson - Fri.
Marvin Schwäbe - Fri.
Raphael Dwamena - Fri.
Frederik Tingager - Fri.
Andrew Gravillion - 10 mio.
Albert Braut Tjåland - 4,25 mio.
Kamil Grabara - leje.
Pep Biel - 4,5 mio.

Ud:

Johan Djorou - 260.000 kr.
Ibrahim Sadiq - Leje.
Peter Jensen - 8,5 mio.
Oliver Antman - Leje.
Abu Francis 100 mio + 50% af næste salg!
Tochi Chukwuani - Leje.
Ivan Mesik - Leje.
Jacob Christensen - 27 mio. + 50% af næste salg.
Oliver Rimmen - Leje.

Er vældig tilfreds med det vindue jeg har haft mig!! Opstemt

Startopstillingen ser således ud:

Grabara
Thychosen, Kian Hansen, Yttergaard, Malte Amundsen
Magnus Kofod, Magnus Mattsson
Biel, Kamaldeen
Isaac Atanga, Dwamena.

- Ny opdatering vil komme efter vintervinduet i januar er overstået!
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #8: 19 Dec 2020, 02:06 »

Hvordan gør Mattsson det for dig?
Logged

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #9: 20 Dec 2020, 17:07 »

Mattsson gjorde det fint, men røg hurtigt ud i kulden.

Har lige solgt ham for 35 mio. og det var selvom han end ikke havde plads på bænken Smiley.
Logged

Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #10: 23 Dec 2020, 10:04 »

Godt at se andre også spiller med FCN! Jeg er personligt gået lidt død i mit save i 4. sæson efter jeg endelig hjemtog ligaen i 3. og pokalturneringen nok en gang. Michy Batshuayi fik ikke forlænget sin kontrakt i Chelsea forud for 3. sæson og kunne derfor hentes på fri transfer! Jeg må sige, at han gjorde forskellen i ligaen med 27 mål i 32 kampe..

Nu er et nyt spil startet op med Hertha Berlin og kan da på forhånd afsløre, at Sulemana og Diomande er blevet købt i første sæson. Opretter en Hertha side senere, når 1. sæson er færdigspillet:)
Logged

Odense Boldklub!

The freak
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #11: 31 Dec 2020, 19:59 »

Hvilken opstilling bruger I?

Jeg er lidt i tvivl, om jeg skal beholde Rygaard, når der er så mange gode centrale midtbanespillere. Jeg forventer at forlænge med Kofoed.
Hvor bruger I Diamonde?
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #12: 31 Dec 2020, 20:18 »

Jeg ville selv sælge Rygaard, selvom han bærer mere erfaring end de fleste på holdet, da du har mange unge gode alternativer på hans position.
Logged

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #13: 01 Jan 2021, 20:43 »

Så fik jeg overstået første sæson med FCN og vandt Superligaen.

Jeg arbejder ud fra at de spillere jeg henter ind skal igennem mit akademi så jeg leder primært efter spillere der ikke er ældre end 18 år.

Der er dog plads til at hente spillere direkte til 1 holdet hvilket jeg gjorde da jeg hentede Faghir i første transfervindue - nu her kommer Allan Souza på en fri transfer og jeg tror det kan blive et scoop.

3F Superligaen:
1 plads
67 point
21 sejre - 4 uafgjorte - 7 nederlag
81-42

Sydbank pokalen sluttede i kvartfinalen.

Jeg har valgt ikke at forlænge med Rygaard og Sadiq.
Rygaard tilbød jeg en 1 årig forlængelse men da han ville have 3 år var den rigtige beslutning af vore veje skulle skilles.

Min stærkeste start 11:
               Vindahl

Døhr   Kian    Yttergaard   Daniel Svensson
         
          Kofod  Diomande

Amon        Rygaard          Kamaldeen
                 
                 Atanga


Atanga blev topscorer i ligaen med 21 mål.
Kamaldeen lavede 16 kasser.

Jeg startede spillet med at forlænge Kamaldeen med 5 år og sikre en klausul på 105 mio. Det er et kæmpe mål for mig at han skal sælges for 100 mio+ og dermed revolutionere klubben og tage dem til næste level som et af europas bedste hold til at udvikle unge spillere - det kunne være fedt at komme op på siden af Ajax og blive ligeså attraktiv for de unge spillere derude.

2 sæson skal jeg igang med nu her og jeg har skrevet nogle fuldtidskontrakter med nogle af de unge drenge som jeg hiver op i A-truppen.
Sangare
Adingra
Schjelderup
Noah Crone

De fire spillere skal ind og snuse til seniorfodbold nu.

Som udgangspunkt henter jeg ikke noget direkte til a-truppen, det bliver til akademiet at der skal spillere ind.
Sælger jeg nogle profiler skal vi dække det med egne talenter.

Lige nu er der er ikke noget opmærksomhed omkring Kamaldeen men jeg håber Dortmund og PSG vender tilbage og følger ham lidt ligesom de gjorde i løbet af første sæson.

Logged

mikekuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #14: 01 Jan 2021, 23:09 »

Noah Crone, bredahl og Mesik bliver faktisk rigtig gode på sigt.

Jeg har været fcn nu i fem sæsoner, vundet ligaen og pokalturneringen alle år.. Jeg har fortsat lidt i fcns ånd og henter unge spillere u18 for det meste, og bruger de unge, på de fem år, har jeg trimmet de "ældre" spillere fra" og min ældste spiller er vel næsten min målmand gulstorf som er blevet 22 eller 23 mener jeg .

En spiller jeg kan anbefale , er Amine Essahel , jeg fik ham på fri transfer efter et år. og endte med at sælge ham for 100 millioner året efter . Jeg fik også flere gode beløb for andre af de spillere der allerede er i klubben .

af andre anbefalinger er den velkendte matias arezo.

i min første sæson blev atanga brugt som front angriber, blev topscorer og slog rekord for scorede mål på en sæson (alt i alt). Fik så købt arezo til 2. sæson . han slog rekorden fra Atanga da sæsonen var slut... han blev efterfølgende solgt for 100 millioner + til besiktas Smiley
« Seneste Redigering: 02 Jan 2021, 02:54 af mikekuneho » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010