home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 268 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  DanskeDanske - Community Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: DanskeDanske - Community Challenge  (Læst 2424 gange)
Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
DanskeDanske - Community Challenge
« : 27 Nov 2020, 17:10 »



Danske Danske Revolution
Community Challenge på FromTheCheapSeats, Twitter, SI Community og FMFreaks




Indledning

På den internationale FM scene på både FtCS, Twitter under hashtagget #Danskedanske og SI Games community FM-forum har der siden FM21s Beta release været en challenge kørende med det klingende navn Danske Danske Revolution (engelsktalende brugere, der mente det lød som Dance Dance Revolution), og jeg tænkte det ville være oplagt at få brugere herindefra med på challengen, og lave noget larm på Twitter.

Reglerne kan findes på FtCSdette link og der er en tråd at følge med i og opdatere på SI Games community.


Udfordring

Udfordringen er meget åben, og der er faktisk blot 2 krav.

  • Start: Danmarksturneringen s 2. division med en valgfri klub med matchende erfaring

  • Slutmål: Kom til Brøndby IF og vind Superligaen og Champions League

"Start off at a Danmarksturneringen s 2. division side with badges to match with the ultimate goal of winning every trophy available with Brøndby IF."

Hvad du gør i mellem start og slut er fuldstændigt frit.
Nogen spillere har taget skiftet til Brøndby så hurtigt som muligt, nogen er skiftet til Bulgarien eller Sydafrika, og andre er gået en noget mere alternativ rute gennem fck.... Som sagt: der er ingen krav stillet til, hvordan man kommer til Brøndby - og som sådan behøver man jo heller ikke nogensinde skifte dertil.


Socialt

Hvis I har lyst til at være med vil jeg kraftigt anbefale at give jer i kast og f.eks. opdatere i denne tråde på FMF, poste på Twitter med hashtagget #Danskedanske, kigge/poste med i tråden på SI Games forum, eller læse løbende opdateringer i DanskeDanske sektionen på FtCS.

Jo flere vi får med, jo federe!

Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: DanskeDanske - Community Challenge
« Svar #1: 06 Dec 2020, 16:08 »

Nåh men, dette opslag skal da ikke stå alene, og det har da inspireret mig til at spille i Danmark for en enkelt gangs skyld (hvilket jeg meget sjældent gør, da det bare ikke interesserer mig). Jeg har taget fat i Aarhus Fremad, da det er den nærmeste klub til hvor jeg bor, så det var nærliggende at det blev dem. De er seedet 4'er i 2. division vest, men man skal være helt skarp for ikke at risikere at blive nedrykket til 3. division (halvdelen af gruppen ryger den vej efter sæsonen.

Første sæson for mit #DanskeDanske save ser således ud:

Vi var herefter seedet til at ende absolut sidst i 1. division, da vi har ligaens laveste lønbudget, og derfor forventes at vi skal kæmpe for at blive oppe:

Grunden til vi ikke har spillet mere end 25 kampe er fordi jeg fik et jobtilbud jeg ikke kunne sige nej til, og derfor har jeg byttet nedrykningsspil ud med oprykningsspil i 1. division, dog uden oprykning som følge:

Det varede dog kun sæsonen ud, da jeg fik endnu et jobtilbud i sommerferien, som jeg ikke kunne sige nej til (den lokale klub ville have mig). Klubben havde forventning om oprykning samt at jeg fil styr på økonomien, derfor startede sæsonen med en god oprydning, og alle spillere på høje lønninger ud over start-elleveren blev derfor solgt eller opsagt, i håb om at de 11 bedste kunne klare sig med en masse hvile imellem kampene.

Og næste sæson BLEV en kamp om oprykning (en kamp der dog ikke rigtig var nogen modstand i og derfor kan jeg nu kalde mig manager for en Superliga-klub:

Den gode sæson skyldes mere eller mindre kun to spilleres succes:


Tilbage i Superligaen skulle vi kæmpe om at undgå nedrykning hvilket gik nogenlunde, men det til trods så var det endnu engang tid til at finde en ny klub, da der var flere der var ude efter ny manager. derfor efterlod jeg Horsens på en 10-plads, med et hold jeg ikke tror på kan klare sig uden mig som træner! Opstemt

To klubber var interessante for mig - FC Midtjylland havde fyret Mark Van Bommel, idet de lå under AC Horsens på daværende tidspunkt (nummer 10), og de vil kæmpe med om guldet. Desværre gik de med en udenlandsk manager. Den anden klub der viste interesse og som gerne ville have mig havde nogenlunde samme udfordringer, dog med lidt lavere forventninger til sæsonens resultater. Derfor er jeg nu tilbage i Aarhus og er manager for AGF! Det er her jeg er kommet til, så det tidligere screenshot er udtryk for hvor vi ligger i tabellen.

Der er ingen tvivl om at det er et større setup jeg er kommet til - Horsens havde 1.1 mDKK om måneden til lønninger, AGF har 5.1 mDKK, så der er klart bedre muligheder for gode resultater her - nu må vi se om jeg kan varetage de mange penge jeg har fået adgang til!

Og nåh ja, der er da faktisk kommet endnu et jobtilbud forbi mig, som også var fristende:


Jeg har endnu ikke spillet en kamp med Danmark, så hvad der sker her må komme senere. Smiley

Til sidste får I lige lidt statistik over mit save, som efterhånden er standard når jeg opdaterer herinde:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010