home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Mange chancer men kan ikke score
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mange chancer men kan ikke score  (Læst 1017 gange)
kenneder
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Mange chancer men kan ikke score
« : 25 Nov 2020, 20:29 »

Hej.

Jeg spiller med AB og rykket op i 1 division første sæson uden at tabe en kamp. Mange spiller blev hentet til for at kunne være et oprykker hold og det kunne mærkes lidt i starten af sæson at samarbejdet var lavt.

Nu er vi så i 1 div. Vi har fået en mega god start og spiller rigtig godt. Igen er der bleven hentet spiller til og tror måske jeg har total ødelagt spillet Grin Spiller vil have rigtig lav løn hvis man tilbyder prøveperiode og tilbyder dem kontrakt som marginal spiller.. Ved ikke om det er sådan for andre

Mit problem er siden jeg er rykket op i 1. div spiller vi stadig godt og laver mange chancer MEN vi kan ikke score på dem. Modstander skal kun bruge få chancer for at score på mig.. Føler virkelig at hver kamp jeg spiller at modstanders målemand spiller for vildt og min skal lukke mål ind

Jeg synes FM er verdens fedeste spil fordi det er så realistisk men når man hver kamp føler at spillet er mod en så daler lysten til at spille meget. Jeg elsker en udfordring men jeg ved ikke rigtig hvad jeg kan gøre anderledes.

Kan det have noget at gøre med træning? Hold-samarbejdet? Giv gerne råd, tak
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange chancer men kan ikke score
« Svar #1: 25 Nov 2020, 20:40 »

Den følelse kender jeg godt. Det jeg selv gør er at flytte rundt på mine spillere. F.eks. flytte højre wing på venstre kanten og visa versa, eller skifte angriberne rundt i kampen. Det giver noget dynamik, som nogen gange giver det mål man står og mangler..  Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010