home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Odense Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub  (Læst 10237 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #15: 20 Dec 2020, 00:33 »

Tid til en update...

Og lad os bare slå det fast - Sabbi er sublim i FM21!  33 scoringer i 31 kampe i Superligaen (ny rekord for Superligaen) og 10 assists. - I alt 39 scoringer i 37 kampe.

Man kunne godt sige at Sabbi på egen hånd afgjorde sæsonen for os, men det hører sig nu med at Jebali ender på 15 scoringer i Superligaen, Opondo på 10 scoringer og Sander Svendsen ender på 8 scoringer på sin halvsæson - Flotte statistikker, men intet i nærheden af legenden Sabbi.

Vi vinder selvfølgelig ligaen - alt andet kan ikke accepteres med de angribere og deres målsnit. Men vi vinder trods alt kun med 3 point ned til FCK der også havde en ganske suveræn sæson og blot taber 3 kampe i Superligaen.

Vi vinder også pokalfinalen efter en 1-0 sejr over netop FC København, - så alt i alt en fremragende sæson...

Igennem hele sæsonen så har jeg anvendt min 4-1-3-2 kontra taktik - men det har hele tiden været planen at jeg på sigt vil over og spille en mere dominerende taktik - gerne en 4-2-3-1.

Mathew blev hentet på den baggrund - Magnus Mattsson blev hentet på den baggrund, og i dette transfervindue blev Gustav Berggren ligeldes hentet på denne baggrund - Alle 3 spillere er spillere der både kan passe ind i min kontra taktik, men også spillere der i løbet af sæson 2 skal transformere holdet til at spille mere kontrollerende..

Berggren blev hentet i BK Hacken for 11 millioner kr - stort set hele mit budget.

Salg blev der ikke noget af - Der var nærmest ingen interesse for nogle af mine spillere - Heller ikke engang Sabbi der endda vandt den gyldne støvle foran Immobile og Haaland. Der var lidt bud på Oliver Christensen, men intet i en størrelsesorden der for alvor var interessant..

I den nye sæson er jeg kommet fremragende fra start - 6 sejre og 2 uafgjorte i 8 kampe i Superligaen og jeg er allerede 6 point foran FCM og FCK.

I Champions League strøg jeg videre til gruppespillet efter først 2-0 hjemme over Salzburg og 4-4- ude. Jeg er endt i gruppe med Lyon, Sporting og Real Madrid, og lagde ud med at tabe 2-0 ude mod Lyon og vinde 3-0 hjemme over Sporting - En 3. plads er målsætningen for mig. - Specielt efter sejren over Sporting.

FCK er ligeledes kvalificeret til CHL gruppespillet, mens FCM er i EL gruppespillet og FCN kom i Conference gruppespillet - Så dansk fodbold gør det alt i alt meget godt.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #16: 23 Jul 2021, 11:32 »

Overvej lige hvis kampene var blevet fløjtet af efter 85 min.... Det er et af de vildester mesterskaber, jeg nogensinde har vundet i FM  Shockeret


Har ikke rigtig fået spillet FM i år, men så fik jeg sgu lyst til at spille lidt med min "lokale" klub OB, i gennem hele sæsonen lå jeg faktisk et godt stykke efter både FCM & FCK. Men i slutspillet fik jeg lavet om på min 4-4-2 til og spille 4-3-3 på mod både FCK & FCM.
Sabbi var et monster, laver 28 mål i 26 kampe, Kadri 10 mål+9 oplæg i 20 kampe & Hylle som supersub laver 12 mål i 8 startere (18 indhop dog).

Satsede faktisk på pokalen, hvor jeg vinder 4-1 hjemme over FCM, men i returen taber jeg fandme 4-0 på 3 straffespark  ticked off
Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #17: 23 Jul 2021, 11:58 »

Hold da helt op, det var godt nok en nervepirrende omgang. Er det første sæson?
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #18: 23 Jul 2021, 12:41 »

Hold da helt op, det var godt nok en nervepirrende omgang. Er det første sæson?
Jep!
Logged


Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010