home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Jammerlig bestyrelse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Jammerlig bestyrelse  (Læst 4734 gange)
Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Jammerlig bestyrelse
« : 13 Nov 2020, 14:52 »

Hej

Jeg har lavet dette opslag i 2020 udgaven men jeg vil lige forhører mig om folk også stadig oplever at bestyrelsen overtager et salg af en spiller og afviser fordi de mener at man kan få 20-30 gange mere for en spiller hvor det er total urealistisk? Fx vil fcn gerne ha FC Nordsjælland vil have 670 for kamaldeen hvilket er totalt latterligt jo?

Hvis folk oplever overstående vil jeg opfordrer til at man skriver til dem og "klager" over det så de kan få det ændret ellers kan man jo aldrig sælge og få den trup man ønsker?

Meld ind hvad i oplever ✌
Logged

ThogerJunker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jammerlig bestyrelse
« Svar #1: 13 Nov 2020, 15:17 »

Er fuldstændig enig, har prøvet præcis det samme med selv u-19 spillere fra spillere i den hollandske liga, hvor de også vil have flere hundrede millioner DKK for en spiller, LATTERLIGT.  Jeg ved dog ikke lige hvordan og hvorledes der skal "klages", ville bare melde ind at du bestemt ikke er alene om den her!
Logged

"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jammerlig bestyrelse
« Svar #2: 13 Nov 2020, 21:21 »

det er jo bare at skrive til dem producere football manager så de bliver gjort opmærksom på det Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Jammerlig bestyrelse
« Svar #3: 13 Nov 2020, 21:46 »

Når en klub eller bestyrelsd kræver et urealistisk højt beløb er det blot spillets måde at sige not for sale på
Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jammerlig bestyrelse
« Svar #4: 16 Nov 2020, 09:58 »

Når en klub eller bestyrelsd kræver et urealistisk højt beløb er det blot spillets måde at sige not for sale på

Alt er jo til salg? jeg ville da godt kunne forstå hvis som i nævnte eksempel med FCN at de ville forsøge at kræve fx 80-100 mio for at presse citronen men det der er jo latterligt? der er aldrig blevet solgt en spiller fra superligaen over 100 mio men alligevel mener de man kan sælge ham for 670 mio?
Kan du ikke se et problem i det??
Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jammerlig bestyrelse
« Svar #5: 29 Nov 2020, 18:48 »

slet ingen som oplever det?
Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jammerlig bestyrelse
« Svar #6: 03 Dec 2020, 17:40 »

op
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jammerlig bestyrelse
« Svar #7: 04 Dec 2020, 08:20 »

slet ingen som oplever det?

Det er som andre nævnet spillets måde at reagere på, det er jo en kode der er bygget.

At vi så er enige i at der kommer en latterlig prissætning i stedet for de bare afviser, er så noget helt andet. Tænker også det kunne være mere realistisk hvis de bare siger at de ikke ønsker at sælge. Kunne være sjovt en dag bare at byde de 600 mio for en pis spiller og se om ens bestyrelse ville råbe op haha Smiley Go weekend
Logged

LFC & OB!!!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010