home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 403 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Valencia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Valencia  (Læst 4026 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Valencia
« : 13 Nov 2020, 11:26 »


Efter flere sagde de ville starte et spil med Valencia er jeg blevet inspireret! Klubben har op til sæsonen solgt flere profiler uden at hive nogle ind. Truppen er dog stadig af en hvis kvalitet. Man har en god blanding af profiler og talenter. De største stjerne er nok Gaya Og Gómez. Solar og Musah er store talenter.

Klubben forventer du kvalificere dig til Europa og at du købe spillere og sælger for profit. Prognosen er at du ender som nr 7. Klubben har stadig et rigtig godt omdømme, men transferbudgettet er småt. Du har penge på balancen men de ryger hurtigt.

Det bliver en udfordringer at vælte Barca og Real af pinden, men ikke en umulig opgave.

Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia
« Svar #1: 13 Nov 2020, 13:24 »

Fantastisk Boerre! Så snart vi er færdige med betaen, skal jeg også have gang i et dejlig, langt save med Valencia!
Logged


Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia
« Svar #2: 13 Nov 2020, 13:53 »

Fantastisk Boerre! Så snart vi er færdige med betaen, skal jeg også have gang i et dejlig, langt save med Valencia!
Bevæger min ind i slutningen af første sæson. Kommer med et indlæg når jeg er færdig med den og transfervinduet.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia
« Svar #3: 13 Nov 2020, 15:48 »

Så blev jeg færdig med første sæson. En virkelig god sæson. Jeg valgte at spille en simpel 4-4-2. Det startede ikke godt. Tabte de første 3 ud af 4 kampe, selvom jeg spillede udmærket. Herefter ændrede jeg mine ene angriber rolle fra fremskudt angriber til skarpretter - Herefter spillede det.

Skarpretteren i taktikken var Kevin Gamreiro som sluttede sæsonen med 24 kasser i 39 kampe. Selvom han er gammel valgte jeg at forlænge med ham, da han var så god. Han gik endda 300k ned i løn, så det var en no brainer. Forlængte også med Diakhaby som har været bundsolid i forsvaret, og faktisk også min højest vurderet spiller med et snit på 7.14. Flest assist var Gaya med 9.

Jeg endte sæsonen på anden pladsen med 74 point, 10 point efter Barca. Granada var faktisk dem der fulgte længst tid med Barca, men de gik helt ned til sidst. Real Madrid og Atletico startede dårligt, derfor jeg kunne ende foran dem. I pokalturnereingen gik vi hele vejen. Vi slog Bilbao i finalen. Vi var bagud langt inde i kampen, men Wass sendte den i overtid på et klasse frispark og vi snuppede det hele i forlængede.

Af transfer hentede jeg kun i starten en ung målmand, Alejandro Iturbe. Til januar hentede jeg Manuel Ugarte til gardering på midten, han ser rigtig spændende ud og han kan jeg nok tjene på i fremtiden. I slutningen af sæsonen ville min reserve målmand væk, solgte ham for 45 mil og hentede Isak Pettersson ind på fri. Så plus på bogen.

Til den nye sæsonen har jeg allerede sikret mig to spændende spillere på fri transfer. Eric Garcia og Sergio Gómez kommer til klubben. Ellers skal jeg bare prøve at holde på profilerne. Halvdelen af mit hold er eftertragtet og får vist kun 10% at handle for når de bliver solgt. Så det bliver en udfordring.

Edit: Kan faktisk slet ikke handle, klubben er ved at blive overtaget. Var den også i halvdelen af Januar vindue, men det gik ikke igennem.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2020, 15:53 af Boerre » Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia
« Svar #4: 13 Nov 2020, 21:22 »

Så er transfervinduet overstået og tre kampe. Som sagt var en del af mine spillere eftertragtet og da klubben fattes penge regnede jeg med at lade nogle gå hvis et ordenligt bud kom. Goncalo Guedes er en dygtig spiller, men han var ikke uundværlig, så da United bød 530 millioner på ham sagde jeg ja tak. José Gaya havde jeg svært ved at sælge, men da jeg har Toni Lato sagde jeg ja til 370 millioner fra Liverpool. Disse salg og CL gjorde at økonomien i truppen var god. Har næsten en milliard på kontoen, selv efter jeg har hentet nogle ind.

Regnede med at Lato skulle være det nye førstevalg på WB, men da jeg kunne få Renan Lodi fra Atletico til 75 mil slog jeg til. Alexis Saelemaekers skal erstatte Guedes og på sigt også Wass på HB. Har desuden hentet et par unge angribere. Alejandro Marqués far Juve er blevet hentet for sølle 2,5 mil og Dejan Joveljic er hentet for 10 mil. Dem kan jeg helt sikkert skyde afsted for mere hvis de får tur i den.

Ligaen er startet lidt mærkeligt. En bug gjorde at holdene ikke registerede spiller før sidste dag i vinduet. Det gjorde jeg smadrede Atletico og Seville 7-0 og 5-0. Den trejde kamp blev Elche slået 2-1, efter de havde registeret spillere. I CL er vi kommet i en okay gruppe. Zenit, Lyon og Trabzonspor.

Klubben er desuden blevet overtaget. Den nye bestyrelse skød 100 mil ind i klubben og samtidig forberede de trænings og ungdomsfacilitetern e, så det var ikke dårligt.
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia
« Svar #5: 14 Nov 2020, 10:46 »

Fedt! Jeg er også selv startet med Valencia, er har dog kune spillet 4 kampe, med 1 sejr, 1 uafgjort og 2 nederlag. Ikke så god en start Smiley
Logged

XaviHer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Valencia
« Svar #6: 14 Nov 2020, 15:37 »

Har du haft succes med nogen af de unge spillere? Jeg er kun 6 kampe inde, men har Lee Kang-in og Musah som faste spillere, og så får Salas og Mosquera også spilletid - med god succes, Salas scorede i sidste kamp til 1-2 ude imod Betis i 93.min, og har en målscore på 15-2 med 5 sejre. Tabte dog 1-0 ude til Atletico. Til gengæld solgte jeg Gameiro for 31(+8) mio kr, det lyder som en fejl  Opstemt
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia
« Svar #7: 14 Nov 2020, 16:10 »

Har du haft succes med nogen af de unge spillere? Jeg er kun 6 kampe inde, men har Lee Kang-in og Musah som faste spillere, og så får Salas og Mosquera også spilletid - med god succes, Salas scorede i sidste kamp til 1-2 ude imod Betis i 93.min, og har en målscore på 15-2 med 5 sejre. Tabte dog 1-0 ude til Atletico. Til gengæld solgte jeg Gameiro for 31(+8) mio kr, det lyder som en fejl  Opstemt
Musah og Kang-In havde jeg også succes med. De startede som rotation spillere, men er nu faste. De er også begge to vidunderdrenge.

Edit: Er halvt inde i anden sæson og Kang-In har lige vundet asiens spiller og Europas gyldne dreng.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2020, 13:41 af Boerre » Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia
« Svar #8: 19 Nov 2020, 19:35 »

Så er jeg blevet færdig med anden sæson med Valencia. Vi startede rigtigt godt. Jeg havde op til anden sæson lavede nogle taktiske ændringer. Vi spiller stadig 4-4-2 men nu med wingbacks som rolle og en fremskudt playmaker. Det gjorde at vi spillede lang mere attraktivt denne sæson. Vi startede som sagt godt og lå faktisk længe nr 1 men vi gik helt ned i slutningen af sæsonen. Vi blev igen nr 2, 11 point efter Real Madrid. Vi endte på 84 point, 10 mere end sidste sæson, så de taktiske ændringer har hjulpet. Vi var desuden det mest scorende hold med 84 mål. Vi lukkede 31 ind, så forsvaret var også udmærket.

Røg tidligt ud af cuppen og i CL blev vi smadret 6-0 i kvartfinalen sammenlagt mod Real Madrid, efter vi fik sæsonens største nederlag ude mod dem med 5-0.

Scoringerne var fordelt mere ud på flere spillere. Delt topscorer var Joveljic og Gomes med 21 mål hver. Højeste snit var igen Diakhaby. Flest assist Kang-In. En spiller der også er værd at nævne er Jason. 17 mål og 10 assist i 19 start.

Af transfers blev der mest hentet nogle ind til B-holdet og U19. Hentede dog Pablo Maffao for lige under 100 mil til HB. Hentede også Isak Bergmann Johannesson. En ung spiller der kan dække flere pladser. Til næste sæson har jeg sikret mig Musa Burrow og Marcos Leonardo.

Tror dog ikke jeg spiller videre med savet, da jeg vente på at starte et nyt op når FM21 udkommer på tirsdag. Men kan helt klart anbefale Valencia!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010