home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 8025 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
FC København
« : 11 Nov 2020, 16:14 »

det er vel også kun på sin plads at Byens hold også får en tråd
Logged

Tidligere: Baloo38

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #1: 11 Nov 2020, 20:28 »

Jeg er netop blevet færdig med min første sæson i FM 21 med FCK, hvor jeg vandt the double. Men desværre floppede i playoff til EL.

Grunden til jeg valgte og starte med FCK, er jeg altid starter et nyt FM ud med et stort hold, som har mange penge. På den måde kan jeg lære det nye FM og kende og ikke blive skide sur, fordi mit hold er lort. Noget nyt i år er spillernes værdi der er dalet, men derfor starter FCK stadig med 40-50 mio. Som i kan se har de penge også fået ben og gå på.
Højer blev hentet ind som nyt førstevalg på VB.
Carlgren synes jeg er meget OP i år, så han er en fin reserve.
Faghir kender de fleste, han har været lejet ud.
Thelander har gode stats og ville gerne have en dansk, "yngre" CB.
Bredahl, FCN vrimler med unge talenter, ham her var billig og blev derfor hentet og lejet ud.
Tochi, den eneste dyre spiller jeg har hentet. 17 år og sindssyge stats.
Semb Berge: fri transfer kan jeg altid godt lide når jeg spiller i Danmark.
Mattson er jeg helt vild med IRL, godt og se ham smadre 1 division i år. Det samme har han gjort med superligaen i anden halvdel for mig. Han er virkelig god på OM.
Zinckernagel: igen, elsker fri transfer og kan godt lide at hente danske spillere.

Bestyrelsen er ikke helt tilfreds med mit vindue, fordi jeg ikke har hentet nogen stjerner ind haha.


Men det var som sagt nok til og vinde The Double, undervejs var blandt andet end 0-5 sejr på Brøndby stadion, 6-3 hjemme mod Randers & 2 x 4-1 sejr over FCM. ( OB slog jeg 3-0 hele 3 gange ).


Wind er årets spiller, mens Daramy er årets unge spiller. Fischer har skuffet meget, samme med den kære polak som nok bliver solgt nu her.

Jeg har prøvet og rydde op i Ståles rod med gamle, dyre spillere. Så derfor er Bjelland, Grytebust, Oviedo, Bengtsson, Thomsen, Sigurosson røget ud for et par millioner tilsammen.
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #2: 11 Nov 2020, 21:04 »

Så godt at se jeg ikke er den eneste der er starte med FCK, flotte resultater Arsrea. er helt enig med din pointe i at få ryddet ud i de gamle dyre spillere, jeg har personligt hentet Vavro tilbage for hvad jeg synes virker som slik (17 mio) må man evt se dit taktik og hvordan du får Daramy og Wind til at lave så mange mål
Logged

Tidligere: Baloo38

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #3: 11 Nov 2020, 21:20 »

Jeg startede i en 4-4-2, som ikke helt fungerede, så prøvede jeg lidt 4-3-3 med 3 på toppen uden held. Så gik jeg tilbage til min alltime FM elskerinde: 4-5-1 haha. Wind på toppen i enten dyb. eller fremskudt, mens Daramy spiller OMH omvendt kant på support eller fløj på angreb. Wind har scoret hhv. 4 & 5 mål i en kamp, så det er en af grundene til han ligger så højt oppe. Daramy kom virkelig i gang i foråret.
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #4: 12 Nov 2020, 00:37 »

Jeg startede i en 4-4-2, som ikke helt fungerede, så prøvede jeg lidt 4-3-3 med 3 på toppen uden held. Så gik jeg tilbage til min alltime FM elskerinde: 4-5-1 haha. Wind på toppen i enten dyb. eller fremskudt, mens Daramy spiller OMH omvendt kant på support eller fløj på angreb. Wind har scoret hhv. 4 & 5 mål i en kamp, så det er en af grundene til han ligger så højt oppe. Daramy kom virkelig i gang i foråret.

ja okay, spiller selv i en 4-2-3-1, men synes endelig det er begyndt at gå godt med at mine angribere scorer, primært Fischer, Daramy og Wind
Logged

Tidligere: Baloo38

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #5: 12 Nov 2020, 11:26 »

ja okay, spiller selv i en 4-2-3-1, men synes endelig det er begyndt at gå godt med at mine angribere scorer, primært Fischer, Daramy og Wind
Jeg kan ligge min taktik op senere, men jeg skiftede som sagt til 4-5-1/4-2-3-1 som du nævner. Med en masse boldbesiddelse, så modstanderen har bolden mere og derfor færre skud, mens jeg dominere de fleste kampe når vi kigger på boldbesiddelse og skud. Nåede og havde en stime på 10 kampe uden og ligge mål ind, samt score 12 kampe i streg. Havde et par irriterende 0-0 kampe, som jeg håber og kunne komme af med i den kommende sæson.

Fulham ville have Nelsson, fik presset prisen op i 50 mio. + 50% af næstesalg, så jeg blev nødt til at sælge ham.. Selvom det er beta og jeg ikke ville kigge så meget mod de unge, har jeg allerede fundet et hav af regens som jeg har hentet.
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #6: 13 Nov 2020, 09:10 »

Jeg kan ligge min taktik op senere, men jeg skiftede som sagt til 4-5-1/4-2-3-1 som du nævner. Med en masse boldbesiddelse, så modstanderen har bolden mere og derfor færre skud, mens jeg dominere de fleste kampe når vi kigger på boldbesiddelse og skud. Nåede og havde en stime på 10 kampe uden og ligge mål ind, samt score 12 kampe i streg. Havde et par irriterende 0-0 kampe, som jeg håber og kunne komme af med i den kommende sæson.

Fulham ville have Nelsson, fik presset prisen op i 50 mio. + 50% af næstesalg, så jeg blev nødt til at sælge ham.. Selvom det er beta og jeg ikke ville kigge så meget mod de unge, har jeg allerede fundet et hav af regens som jeg har hentet.

Det lyder da bestemt heller ikke dårligt, regner med at jeg ligger et mere dybdegående opslag op når jeg er færdig med 1. sæson
Logged

Tidligere: Baloo38

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #7: 13 Nov 2020, 16:20 »

Så er første halvsæson i FM21 overstået, og hvis jeg selv skal sige det, så har det været en succes. Men der skal måske heller ikke meget til at gøre FCK til en succeshistorie i 2020  Skuffet

Resultaterne var helt fantastiske, udover et ekstremt skuffende 2-0 nederlag til Brøndby i en periode hvor vi simpelthen vinder alt. Det er dog til at leve med, når man ser de resterende resultater.

Resultaterne i 2020 efteråret:


Der har ikke været specielt meget tanker på det ekstremt korte transfervindue på 5 dage der nu er i Superligaen grundet den bug der er, så jeg nåede desværre ikke at hente Casper Højer, så jeg var så frustreret, at jeg tog i mod alle andre unge spillere jeg kunne lege med i fremtiden. Desværre kom Man Utd lige i tanke om at de på sidstedagen havde behov for Mudrazija, så de måtte smide 25 millioner jeg ikke kunne sige nej til. Der røg Falks erstatning i 2021. Heldigvis fandt jeg et par andre sjove emner som tiltræder til Januar hvor jeg i sær glæder mig til at se Emil Ceide overtage Fischers plads på venstrekanten til sommer. Mission Overtag Alle Dansk Talenter er desuden sat i gang.

Transfers:




Nedenstående taktik havde jeg egentlig forventet, at jeg måtte rode en masse rundt i, men spillerne på holdet er åbenbart for gode i FCK til at vi kan tabe kampe.

Taktik:


Forårets mission bliver at slå Slavia Prag ud af Europa Leagues første knockoutrunde, mens vi skal holde FC Midtjylland fra førstepladsen. Derudover skal vi vise AaB at de intet kan uden Mathias Ross.
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #8: 14 Nov 2020, 04:28 »

SPOILER: LEEEGE-STUUEEE

Logged

JaWocKa

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #9: 15 Nov 2020, 15:13 »

Så blev jeg færdig med min første sæson med FCK

Vandt ligaen med 69 point, FCM blev nummer 2 med 59 point.

Liga topscoren for mig blev Kamil med 20 mål.

Jeg vandt pokalen over FCN i finalen.

Jeg røg ud af europa i 2. knockout runde til Leverkusen med et samlet 0-2 nederlag.


Transfer ind:
Magnus Mattsson for 9,5 mio udlejet retur for hele sæsonen
Tochi Chukwuani for 9 mio. udlejet  til fremad amager
Andreas Bredahl for 7 mio.
Mathias Ross for 4 mio
Casper Højer for 3 mio
I Januar lejede jeg Thiago Almada i Tottenham

Transfer ud:
Mudrazija til Tottenham for 15 mio og 50% af næste salg
Oviedo til FCN for 1 mio
Bengtsson til Union Berlin for 405 T
Ragnar til AEK for 27 T
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #10: 16 Nov 2020, 22:49 »

Så blev min første sæson i FCK spillet færdig, det endte med en double og et velfortjent knockout i 2. knockoutrunde i EL mod de senere vindere fra Arsenal. Ligaen blev vundet med 20 foran AAB også pokalen blev vundet foran AAB med cifrene 4-0, EL røg jeg ud med et 4-0 nederlag på udebane og 1-0 på hjemmebane. min topscorer blev Jonas Wind med 28 , assistkongen blev lidt overraskende Ankersen med 20 assist. I og med at Varela var udlejet og kort inden vinduets luk meddelte Barlotec at han også ville væk, så blev min backup noget overraskende Jacob Perelman fra U19 holdet som spillede overraskende godt.
Transfers blev der i første sæson ikke meget af, kun 3 stk faktisk, Faghir (som blev udlejet tilbage til Vejle med det samme) og til vinter kom Sondre Rossbach da jeg ville have en yngre målmand og sidst men ikke mindst kom Selim Ilgaz en OMH jeg fik anbefalet på FB og jeg manglede en at backup til Fischer og han har spillet fantastisk som IA.

https://gyazo.com/77edea700227e921e3317acba18cbb4e

her da sæsonen sluttede og brøndby rykkede ned fandt jeg de her to regens som så kunne hentes for slik

https://gyazo.com/d5ddf831ac9ee13a2bd02db4bea1eecb

https://gyazo.com/a2b368a5430b81cf819b2e735e9d34a3

begge to regner jeg med at udleje i den kommende sæson hvis muligt også skal de nok til at spille på lidt højere niveau.
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010