home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 281 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 30596 gange)
euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #45: 04 Dec 2020, 08:22 »

Et spørgsmål vedr. xG:

Oplever I også, at xG altid er lavere end det antal mål, der rent faktisk bliver scoret? Har spillet en sæson med AGF, og har ikke én gang oplevet, at jeg ender med en xG der er højere end antal scorede mål.

Jeg oplever det både i mine egne kampe, men også på statistikken i ligaen. Eksempelvis scorer SAMTLIGE spillere på topscorerlisten flere mål end xG. Det giver jo god mening, at de angribere der havner på topscorerlisten er skarpe, men at der ikke er en eneste der brænder for meget, synes jeg måske er lidt vildt?

Det er også en mulighed, at jeg simpelthen bare ikke er vant til at bruge xG, og derfor ikke helt forstår det. Jeg har spillet det meste af sæsonen i beta'en, hvilket måske også kan have noget at sige.

Jeg havde en rigtig træls kamp med OB hvor min xG var OVER 4! Tabte den 1-0 mod deres 0,32 eller deromkring. Synes det er meget med skarpheden hos angriberne og holdet der er afgørende. Kan også spille kampe hvor det bare kører og scorer 4 mål med en xG på under 1.
Logged

LFC & OB!!!

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #46: 04 Dec 2020, 17:13 »

Ja jeg tror at man skal have en vejledning i disse xG. Eks tæller en straffe som kun 0,75. Så hvis du scorer på den, har du allerede "klaret" dig bedre end de chancer holdet har skabt. Afslutninger alene med målmanden giver også under 0,5 i xG. Så man kan ikke udelukkende vurdere hvor mange mål man burde score udefra xG.

Jeg bruger xG til at sammenligne med modstanderns xG, hvis man har højere man højst sandsynligt skabt større chancer.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #47: 04 Dec 2020, 17:53 »

Nogen med forstand på skins? Jeg har hentet forskellige skins.

Er eks. muligt at tage hvordan spillerprofil ser ud i den ene skin og sætte det over i det andet skin?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #48: 05 Dec 2020, 21:45 »

Jeg synes der tager noget længere tid at spejde spillere i denne udgave af fm.
Andre der oplever det?
Logged

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #49: 18 Dec 2020, 18:51 »

Hvert år har jeg herinde stillet spørgsmål ang. at finde logo og kits packs samt hvordan man får det til at virke ...
Hvorfor ændre den tradition?  Forseglede Læber

Nogle der ved hvor man kan hente packs med logo og kits i god kvalitet?
Og så lige hvordan man skal ændre det i indstillinger så det passer for der har de vidst ændret ift. de seneste års spil?

Please en eller anden hjælp så jeg kan komme igang med at spille i Premier League.  Huh
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #50: 18 Dec 2020, 19:16 »

Der er mange gode logo og trøje pakker på de forskellige internationale FM sider. Jeg har selv hentet disse logoer og PL trøjer. Derudover kan jeg anbefale at hente real name fix, spilleransigter og trofæer. Det er det, jeg kører med af kosmetiske ting i mit spil.

Det eneste du skal gøre for at installere alt pånær real name fix, er at lægge det ind i graphics mappen. Hvis du ikke allerede har en, kan du lave en under Sports Interactive > Football Manager 2021. Derefter skal du blot ind i spillet og fjerne caching under indstillinger og reloade skin.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2021, 14:11 af Svartowiz » Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #51: 19 Dec 2020, 01:50 »

Jeg glemte lige et par ting. Jeg har også installeret competition colour fix og PL 3D kits, som jeg varmt kan anbefale.
Logged

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #52: 19 Dec 2020, 15:05 »

Jeg glemte lige et par ting. Jeg har også installeret competition colour fix og PL 3D kits, som jeg varmt kan anbefale.

Fedt mand! Mange tak!
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #53: 22 Dec 2020, 22:54 »

Er det min taktik eller spillere eller kan backs i den nye patch ikke spille ordenligt med rating? Er i fjerde år med Nykøbing og har ikke haft en back der er rated bedre end 6,7 på en sæson. Mange har spillet til 6,4 eller under over året.
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #54: 26 Dec 2020, 15:02 »

Er det min taktik eller spillere eller kan backs i den nye patch ikke spille ordenligt med rating? Er i fjerde år med Nykøbing og har ikke haft en back der er rated bedre end 6,7 på en sæson. Mange har spillet til 6,4 eller under over året.

Der er et generelt problem med ratings efter den sidste patch. Lad os håbe det bliver fixet snart.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #55: 26 Dec 2020, 16:22 »

Der er et generelt problem med ratings efter den sidste patch. Lad os håbe det bliver fixet snart.
OK, forklarer nok en del i mit save.
Logged

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #56: 02 Jan 2021, 15:26 »

Hey FrEaKs

Kan man stadig kun vælge 3 ligaer i FM Touch?
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #57: 13 Jan 2021, 19:56 »

 ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
Er det kun mig der oplever at spillet crasher rigtig tit?

Har spillet med flere hold og det sker i hvert eneste save!!
Nu har jeg lige startet med Milan og skal til at spille første liga kamp imod Bologna..
- men allerede her, er det 2 gang det crasher siden spil start. Sur Sur Sur

Grafikkort er up to date, windows er up to date, FM21 er ud to date - Jeg fatter det simpelthen ikke..
Og det fjerner min lyst til at spille.. Græder Græder Græder Græder

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Det håber jeg.. Peace
Logged

Love the Blues

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #58: 14 Jan 2021, 00:43 »

Har heldigvis ikke selv det problem. Men random steder eller er der en sammenhæng
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #59: 14 Jan 2021, 03:01 »

Mit spil er ikke crashet en eneste gang... Så  lyder lidt mærkeligt 😢
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010