home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 30602 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #15: 11 Nov 2020, 18:04 »

Oplever i også spillerne kun vil have meget korte kontrakter? Kan ikke tilbyde længere en toårig kontrakter heller.

De vil korte kontrakter men har da fint kunne lave 3 års
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #16: 12 Nov 2020, 14:10 »

Jeg synes det er mega bøvlet når man sætter en taktik, så er det ikke til at se hvor vidt spilleren gider spille den position man sætter ham på, uden at skulle trykke på hver enkelt spillere og vælge hvilken rolle de vil spille. Er jeg den eneste som oplever dette?
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #17: 15 Nov 2020, 13:05 »

Andre der oplever spillerene får lave bedømmelser i kampene?

Har netop slået Fulham 2-0 med United, og Donnarumma spillede til 6.1, trods Fulham havde 0 skud i kampen. Hvordan retfærdiggører det så lav en bedømmelse? Det er jo ikke fordi han skal straffes over at holde clean sheet uden at røre bolden?

Dertil oplever jeg at Martial laver 4 mål i en 4-0 sejr, men får kun 9.2 i bedømmelse? Hvis total dominans og 4 mål ikke giver 10.0, hvad gør så?
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #18: 15 Nov 2020, 15:42 »

Andre der oplever spillerene får lave bedømmelser i kampene?


Jeg gør også - spiller med Aston Villa og har lige vundet 2-0 på udebane imod Manchester City. På trods af det får to af mine forsvarsspillere under 7,0 og mine tre centrale midtbanespillere får 6,7.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #19: 15 Nov 2020, 16:01 »

Jeg gør også - spiller med Aston Villa og har lige vundet 2-0 på udebane imod Manchester City. På trods af det får to af mine forsvarsspillere under 7,0 og mine tre centrale midtbanespillere får 6,7.


Det er ikke helt det samme i min optik. Du kan sagtens vinde 2-0 uden din centrale midtbane spiller godt, 6,7 er jo gennemsnitligt  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #20: 15 Nov 2020, 16:02 »

Andre der oplever spillerene får lave bedømmelser i kampene?

Har netop slået Fulham 2-0 med United, og Donnarumma spillede til 6.1, trods Fulham havde 0 skud i kampen. Hvordan retfærdiggører det så lav en bedømmelse? Det er jo ikke fordi han skal straffes over at holde clean sheet uden at røre bolden?

Dertil oplever jeg at Martial laver 4 mål i en 4-0 sejr, men får kun 9.2 i bedømmelse? Hvis total dominans og 4 mål ikke giver 10.0, hvad gør så?
Mon ikke du bliver straffet for og købe Donnarumma, når du har De Gea OG Henderson?  Wink
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #21: 15 Nov 2020, 16:04 »

Mon ikke du bliver straffet for og købe Donnarumma, når du har De Gea OG Henderson?  Wink

Haha måske - men De Gea’s vanvittige løn & Hendersons lave PA taget i mente (samt at Donnarumma kom på fri transfer), tænker jeg alligevel ikke at jeg skal straffes så hårdt  Grin
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #22: 15 Nov 2020, 16:12 »

Det er ikke helt det samme i min optik. Du kan sagtens vinde 2-0 uden din centrale midtbane spiller godt, 6,7 er jo gennemsnitligt  Smiley

Korrekt, men min xG var højere end Citys. Midtbanen skabte en del chancer i kampen. Jeg kan ikke helt se hvorfor det skulle være en gennemsnitlig præstation.
Logged

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #23: 15 Nov 2020, 16:20 »

Hey gutter, ved der står på banneret man kan vælge dansk sprog i spillet. Synes bare ikke det fremgår når man klikker ind på linket https://uk.gamesplanet.com/game/football-manager-2021-steam-key--4795-1?ref=fmfreaks Er der en som kan bekræfte at dansk er en mulighed?
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #24: 15 Nov 2020, 16:51 »

Hey gutter, ved der står på banneret man kan vælge dansk sprog i spillet. Synes bare ikke det fremgår når man klikker ind på linket https://uk.gamesplanet.com/game/football-manager-2021-steam-key--4795-1?ref=fmfreaks Er der en som kan bekræfte at dansk er en mulighed?
Dansk er en mulighed- de lister ikke alle sprogene op inde på linket.  Smiley
Logged

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #25: 15 Nov 2020, 17:02 »

Dansk er en mulighed- de lister ikke alle sprogene op inde på linket.  Smiley

Du skal have tak for det hurtige svar!
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Nstage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #26: 15 Nov 2020, 21:19 »

Hvordan sender jeg mine talent spejdere til et specifikt land eller liga for at spejde?

på forhånd tak Smiley
Logged

Schram
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #27: 16 Nov 2020, 10:42 »

Når jeg ser kampen syntes jeg at jeg mangler muligheden "only commentary", er den fjernet i år eller magter jeg bare ikke at slå det fra?
Logged

PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #28: 16 Nov 2020, 14:12 »

Oplever i også at i ikke modtager Tv-penge i ligaen. Rykkede op 1 sæson med FC. Nürnberg og her i 2. sæson (Bundesligaen) har det ikke givet noget som helst for tv kampe ??
Logged

Chelsea FC

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #29: 17 Nov 2020, 20:57 »

Når jeg ser kampen syntes jeg at jeg mangler muligheden "only commentary", er den fjernet i år eller magter jeg bare ikke at slå det fra?

Oppe i højre hjørne, der er et lille tandhjul - Tryk på den, og så får du muligheden for at vælge hvordan du vil se kampene.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010