home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 379 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 27429 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Brøndby IF
« : 10 Nov 2020, 21:23 »

Mens spillet downloades kan jeg da lige oprette en tråd. Tænker vi er flere der starter med Brøndby! Her kan i dele jeres erfaringer og tips med Danmarks fedeste klub!
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #1: 11 Nov 2020, 12:25 »

Så er jeg så småt kommet igang med BIF. Har spillet seks kamp og ligger nr. 1. 4 sejr, 2 uafgjorte. Har kørt videre med min FM20 taktik. En 5-3-2 formation. Pavlovic gør det godt, han virker god. Slimane er også blevet en del bedre, det samme er Kvistgaarden. Har dog rykket Kvisten ned fordi jeg har hentet Oscar Fallenius, ham som også er rygtet til i virkeligheden.

Har forlænget med Vigen og Hermansson. Har desuden sikret mig Isak Petterson på fri transfer til Januar. Da jeg læste holdrapport blev målmændene i truppen svinet til, selvom Schwabe plejer at være okay i FM. Tror dog jeg lader ham gå på fri. Skal nok også have en ung målmand ind istedet for Tørnes. Har scoutet en masse.

Desuden jeg har solgt Corlu for 9 mil. Han passer ikke rigtig ind nogle steder i min taktik, så da Gladbach bød 9 mil + klausuler røg han. Her til januar skal jeg ud og have en ny højre WB tror jeg.

Synes generelt priserne er lave på spillere. Kampmoteren virker mere flydende synes jeg.

Har set John Guidetti er til salt for en halv mil. Overvejer om jeg skal købe ham.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #2: 11 Nov 2020, 12:51 »

De er jo desværre lidt opadbakke i dk pt med det for korte transfer vindue og spillere som er prisat for lavt Smiley
Men et skud får den da også her. Er sørme også svært at komme af med folk
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #3: 11 Nov 2020, 12:57 »

De er jo desværre lidt opadbakke i dk pt med det for korte transfer vindue og spillere som er prisat for lavt Smiley
Men et skud får den da også her. Er sørme også svært at komme af med folk
Snakkede de ikke om spillerne ville være mindre værd her i starten, fordi klubberne har færre penge pga. COVID. Og at det ville justere sig når du kom længere frem.

De er godt nok alt for lave, men kan det være derfor?
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #4: 11 Nov 2020, 13:25 »

Klubberne har langt færre penge og handle for i første sæson, mens spillernes værdi er mindre værd pga. corona.
Dog kan jeg se at FCK fx har 50 mio og købe ind for, hvilket er voldsomt når spillerne koster så lidt, Højer for 3-4 mio. fx.
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #5: 11 Nov 2020, 13:27 »

Snakkede de ikke om spillerne ville være mindre værd her i starten, fordi klubberne har færre penge pga. COVID. Og at det ville justere sig når du kom længere frem.

De er godt nok alt for lave, men kan det være derfor?
korrekt men norske og svenske spillere er langt mere værd så enten er de eller de danske sat for lavt
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #6: 11 Nov 2020, 13:33 »

korrekt men norske og svenske spillere er langt mere værd så enten er de eller de danske sat for lavt
Hmm.. Ja okay... Det må de fikse!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #7: 11 Nov 2020, 13:39 »

Så lukkede vinduet jo alt for hurtigt, nåede at slippe af med Hedlund til Metz for 1 mill pund, Jung og Hermansson solgt for peanuts, Sæbe kom jeg ikke af med så han må glo fra tribunen med mindre bud kommer fra de lande som har det rigtige transfer vindue.

Ind er kommet Jeppe Højbjerg for £50k, Jonaton Amon for £675k og Mads Døhr Thychosen er lejet med aftale om senere køb.
Dertil er Chef hentet ind på free til bredden.
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #8: 11 Nov 2020, 21:52 »

Spillerne er alt for lavt sat i Superligaen.

Efter 5 kampe i første sæson gik klubberne helt amok og bestyrelsen tog over og solgte Gift Links for 24mio med mulighed for 40mio total.

https://gyazo.com/5a02e06aa5abf6142bcee28547816de8?fbclid=IwAR3cqX5x53N8_zHiP_gfhxk8oOE9yBAvMCgKudl06Vxo5pkMWmM6qy6SLGg
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #9: 11 Nov 2020, 21:56 »

Spillerne er alt for lavt sat i Superligaen.

Efter 5 kampe i første sæson gik klubberne helt amok og bestyrelsen tog over og solgte Gift Links for 24mio med mulighed for 40mio total.

https://gyazo.com/5a02e06aa5abf6142bcee28547816de8?fbclid=IwAR3cqX5x53N8_zHiP_gfhxk8oOE9yBAvMCgKudl06Vxo5pkMWmM6qy6SLGg

Yeps Danmark ser desværre ud til ikke at være blevet testet nok betaen kom ud
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #10: 12 Nov 2020, 09:50 »

Så lukkede vinduet jo alt for hurtigt, nåede at slippe af med Hedlund til Metz for 1 mill pund, Jung og Hermansson solgt for peanuts, Sæbe kom jeg ikke af med så han må glo fra tribunen med mindre bud kommer fra de lande som har det rigtige transfer vindue.

Ind er kommet Jeppe Højbjerg for £50k, Jonaton Amon for £675k og Mads Døhr Thychosen er lejet med aftale om senere køb.
Dertil er Chef hentet ind på free til bredden.
Du går fra Sæbe direkte over i Højbjerg, som er værre end ham?
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #11: 12 Nov 2020, 09:56 »

Højbjerg er da bedre end Sæbe og står klippe stabilt 🥳
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #12: 12 Nov 2020, 10:58 »

Højbjerg er da bedre end Sæbe og står klippe stabilt 🥳
Ikke i virkeligheden. Ellers ville han ikke blive sat af, af Kikkenborg.
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #13: 12 Nov 2020, 11:11 »

Nej det er klart men det her er jo fm
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #14: 12 Nov 2020, 11:23 »

Jeg kan anbefale Carlgren fra Randers, fik ham for under 2 mio. Smiley
Hans stats er virkelig gode i FM, lige før jeg vil sige han er den bedste målmand superligaen fra start faktisk...
Logged


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010