home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hvem skal I være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal I være?  (Læst 19124 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Hvem skal I være?
« : 25 Okt 2020, 07:46 »

Nu nærmer det nye FM sig. Tænker vi kan snakker om hvem vi har tænkt os at spille med i det nye, så kan folk få noget inspiration.

Jeg starter nok med enten Chelsea eller Brøndby, fordi det er mine yndlingshold. Chelsea har fået en spændende trup som man nok kan få meget ud af og Brøndby er altid sjove at prøve at få tilbage til toppen.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #1: 25 Okt 2020, 09:19 »

Jeg skal også have et save med de hold, som jeg holder med. Aston Villa og Brøndby. Tror det bliver AV først- spændende hold med gode sommer tilføjelser og så håber jeg, at Grealish har fået en "upgrade". Lidt samme historie med Chelsea egentlig- det er så bare spillere fra en anden hylde.
Logged

Rønning
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #2: 25 Okt 2020, 10:48 »

Regner med at jeg starter med Man Utd i betaen og når spillet udkommer bliver det SFB-Oure fra 2.division
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #3: 26 Okt 2020, 09:47 »

Skal klart prøve kræfter med Liverpool som altid Smiley
Logged

LFC & OB!!!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #4: 26 Okt 2020, 09:52 »

Starter altid med United, så man kan lære det nye FM og kende med et godt hold og stærk økonomi. Når de første par fejl patches er kommet i gennem, begynder jeg på de rigtige sjove saves. Youth challenge, LLM osv.
Men i år skal jeg nok også prøve Aston Villa af for første gang i mange år, ellers ser Everton også spændende ud. Mit elskede Valencia skal nok også reddes.
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #5: 26 Okt 2020, 10:53 »

Same procedure as every year - Først United for lige at få prøvet spillet, dernæst Brighton til alt er vundet med dem - og til slut et sidste langt (!) save med Salford  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #6: 26 Okt 2020, 12:47 »

Jeg føler ikke jeg fik givet mit Verdensherredømmesa ve lang nok snor, så det skal prøves igen - startende i Deportivo Cali som sidst, men jeg tænker Man U i BETA, og så tror jeg godt jeg kunne finde på et save med Palermo, som skal op i Serie A igen.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #7: 26 Okt 2020, 15:18 »

Som altid skal jeg starte med Brøndby, og hvis jeg kender mig selv ret, kommer jeg næppe til at have et seriøst spil med andre hold. I 2019 startede jeg et spil i betaen og kørte samme spil helt indtil FM20 kom. Det må også være mit mål denne gang.
Logged

Aldrig alene!

kvj92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #8: 27 Okt 2020, 10:32 »

Som altid skal jeg starte med Brøndby, og hvis jeg kender mig selv ret, kommer jeg næppe til at have et seriøst spil med andre hold. I 2019 startede jeg et spil i betaen og kørte samme spil helt indtil FM20 kom. Det må også være mit mål denne gang.

Hvordan gik det så? Jeg har haft et spil med Brøndby i FM20, hvor jeg nåede til 2030 i håbet om at vinde CL. Nåede jeg ikke.

Jeg regner med at starte med Dortmund i betaen og bevæge mig over til lavere engelske rækker i form af Dafuge challenge, hvor jeg gerne vil være Morpeth Town AFC
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #9: 27 Okt 2020, 18:47 »

Som altid er første save med Manchester United
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #10: 27 Okt 2020, 22:26 »

Mon ikke jeg giver mig i kast med et save med Roma, startende af to omgange, først et beta, hvor jeg finder ud af de nye features mm. Og så et når selve spillet bliver officielt frigivet, som gerne holder til vinteropdateringen. Så plejer jeg at tage med Chelsea, hvorefter Hertha Berlin står får tur. Så skal året sluttes med et endnu ukendt hold, der skal føres til storhed, er næsten altid et hold jeg ikke har spillet med før, gerne en liga jeg ikke kender Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #11: 28 Okt 2020, 16:46 »

Hvordan gik det så? Jeg har haft et spil med Brøndby i FM20, hvor jeg nåede til 2030 i håbet om at vinde CL. Nåede jeg ikke.

Jeg regner med at starte med Dortmund i betaen og bevæge mig over til lavere engelske rækker i form af Dafuge challenge, hvor jeg gerne vil være Morpeth Town AFC

Jeg nåede til 2025 og endte med at vinde Europa League to gange, men nåede aldrig længere end semifinalerne i Champions League.
Logged

Aldrig alene!

kvj92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #12: 29 Okt 2020, 10:23 »

Jeg nåede til 2025 og endte med at vinde Europa League to gange, men nåede aldrig længere end semifinalerne i Champions League.

Imponerende. Væsentlig bedre end mig.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #13: 30 Okt 2020, 13:17 »

Brøndby eller 1860 nok
Logged

Rosenberg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal I være?
« Svar #14: 30 Okt 2020, 16:43 »

Jeg har tit startet med Enland Championship League One eller Two eller National League. Har haft succes med hold som Grimsby, Blackpool, Doncaster, Nott F og Preston.  Det er sjovt at bygge hold op fra ingen ting til Champions League.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010