home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)  (Læst 25468 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #30: 02 Okt 2020, 13:18 »

Ja det er lidt vildt, men jeg synes faktisk ikke Haaland lever op til hypen, og hans egenskaber er heller ikke så vilde efter min mening. Mbappe er til gengæld for syg! Smiley

Her lidt random talenter, med kommentarer (jeg er lidt længere henne, så spillerne har udviklet sig lidt siden købet):

Købt lidt dyrt men jeg har en forventning om at han kan blive en rigtig god indvendig angriber

Købt fordi hans bedste rolle er libero (dem har jeg ikke set mange af)

Vildt talent fra Argentina, som helt sikkert bliver fast starter meget snart

Egyptisk vidunderdreng - var billig!

En meget alsidig spiller, som jeg tænker er lidt en Daniel Wass type - kan meget forskelligt

Det første youth intake bragte blandt andet ham her, som efterhånden har udviklet sig rigtig fint

Og så lige en spiller der er med fra starten af spillet - han bliver bare for sindsyg, og scorer mål alle de steder jeg lejer ham ud til (de seneste tre år: Osasuna - nummer 3 på topscorerlisten), Lazio og Liverpool -  som sagt er lidt længere henne i savet, men mere om ham senere)!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

sebber1234
Gæst
 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #31: 02 Okt 2020, 20:10 »

Kan du også give en update på Jonas Wind?  crazy Grin
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #32: 03 Okt 2020, 08:58 »

Nøj ham Eziquel Barrios ser vild ud!! Move aside Haaland
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #33: 03 Okt 2020, 10:01 »

Kan du også give en update på Jonas Wind?  crazy Grin

Det kan jeg da - som sagt er jeg lidt længere fremme, og have behov for at sælge lidt ud, så han er en af dem der er røget, grundet hans alder og trods alt mangel på toptop talent - han gjorde det ellers fint i de tre-fire kampe han fik og scorede også to eller tre mål - der er bare for mange andre om buddet. Smiley


Nøj ham Eziquel Barrios ser vild ud!! Move aside Haaland

Han bliver vanvittig (købt for 35 mDKK i Boca Juniors hvis den var smuttet for nogen) - tænker også snart at jeg ikke længere kan forsvare at leje ham ud (luksusproblem).. Samtidigt så gør Esposito sit til at gøre opmærksom på sig selv også! Skal snart spille med tre angribere er jeg bange for (så bliver jeg nødt til at ofre Everton, Dembélé og Trincao som alle gør det sindssygt godt...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #34: 05 Okt 2020, 10:14 »


Så er weekenden gået og jeg er nu igen på arbejde, hvor jeg ind imellem har lidt ventetid jeg udnytter med at skrive indlæg.

Denne gang er det de sekundære turneringers tur:

SuperCopa, njae (Valencia, igen igen)....

Copa Del Rey var lidt mere succesfuld og jeg endte i finalen mod Real Madrid (jeg slog endda Valencia for en gangs skyld!)

Finalen blev spændende indtil det 89' minut, hvorefter den blev afgjort noget så eftertryggeligt:


Som den sidste turnering er vi kommet til Champions League - desværre rendte vi ind i Manchester United i kvartfinalen, og de var åbenbart for stærke for os (der er sket en del med deres hold, som altid:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #35: 06 Okt 2020, 11:55 »


Så blev sæsonen færdigspillet, og jeg vil nu gennemgå afslutningen, fra U19-holdet og op til førsteholdet.

På mange måder blev det en god sæson, og så alligevel ikke - U19-holdet vandt rækken...

...men tabte slutspillet, på trods af at være meget bedre end de andre:

Vores B-hold klarede sig ret godt i den næstbedste spanske række, og det blev til følgende personlige topstatistikker:

Det ser umiddelbart ret godt ud - det var det også (110 scorede mål og ét point fra nummer 1!):

Holdet har set således ud i det forgangne år (sorteret efter antal spillede kampe):

Nåh nu til førsteholdet - Mbappé gjorde sig meget positivt bemærket i sin første sæson i klubben:

Det rakte desværre ikke til en ligasejr for en gangs skyld (der er simpelthen gået for mange mål ind som har resulteret i dumme pointtab)...

Spillerne på holdet har denne statistik (sorteret efter position):
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #36: 08 Okt 2020, 10:25 »


Så fandt jeg igen lidt tid til at skrive et lille indlæg, og dette vil dække de nationale personlige hædringer (kan man sige det?).

De interne først:


Årets hold var domineret af de to bedste hold i Spanien:

På trods af min tidligere kommentar omkring Haaland, blev han alligevel årets unge spiller i Spanien:

Årets spiller tager vi også!...

Og på en eller anden måde skete dette også, på trods af at vi skuffende kun fik sølv:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

sebber1234
Gæst
 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #37: 08 Okt 2020, 12:03 »

Er det grundet den meget offensive taktik, at der er gået 44 mål ind? Det er alligevel en del
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #38: 08 Okt 2020, 12:14 »

Er det grundet den meget offensive taktik, at der er gået 44 mål ind? Det er alligevel en del

Det tror jeg helt sikkert er hovedårsagen - jeg blev nødt til at ofre min halfback på den defensive midt for at have plads til en angriber mere - når nu jeg har overflod af dem. Det har helt sikkert medvirket til at defensiven halter lidt mere end ellers, og det er noget jeg skal have kigget ind i til den kommende sæson, for det selvfølgelig ikke blive ved! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #39: 09 Okt 2020, 09:48 »


Nåh, vi blev ikke helt færdig med den forgangne sæson - lidt Europæisk succes, samt hæder til en enkelt udlånt spiller, som gjorde rent bord i Italien:



Den Gyldne støvle skulle også udleveres og det blev til Mbappé:

Som resultat af det (tænker jeg) fik han også denne lille ære foran et par der gerne ville have haft titlen:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #40: 09 Okt 2020, 17:25 »

Har ikke været på siden længe, men ville lige tjekke igen, og se om der var sket noget nyt. Så fandt jeg denne blog og tænkte, at det kunne have været en rigtig fed blog med Real Madrid, eller bare en ordentligt klub Wink Ej, det er en fed blog  Peace'
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #41: 09 Okt 2020, 18:46 »

Har ikke været på siden længe, men ville lige tjekke igen, og se om der var sket noget nyt. Så fandt jeg denne blog og tænkte, at det kunne have været en rigtig fed blog med Real Madrid, eller bare en ordentligt klub Wink Ej, det er en fed blog  Peace'

Haha! Opstemt Om det var Real eller Barca var lidt Hip som hap for mit vedkommende. Det udsprang udelukkende af det voldsomt ringe resultat mod Bayern - derefter var det nemt at vælge hold. Jeg holder lige ledt med begge hold overordnet set - Valencia og Betis er mere mine hold i Spanien!

Men fedt du læser med! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #42: 12 Okt 2020, 09:04 »


Jeg har for tiden svært ved at få armene ned over hvor meget hæder mine spillere egentlig får - de to seneste indlæg har været den slags, og dette bliver det også, da der er kommet endnu mere (men så tror jeg også det er ved at være tid til lidt fodboldresultater i morgen)!

Der har været VM hvor Frankrig slog Brasilien i finalen. Derfor var turneringens hold nok også forventeligt primært med spillere fra disse to nationer (af vores spillere har Everton og Mbappé udmærket sig):

Ligeledes har Ansu Fati vist sig godt frem og har vundet en titel:

Derudover har FIFA været igang med lidt kåringer i år, og der er blandt andet blevet plads til Mbappé på årets hold:

Esposito er heller ikke helt færdig med at løfte trofæer:

Og ikke mindst denne:

Og nu til hvorfor Mbappé er at finde i front på årets hold:


Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #43: 13 Okt 2020, 10:03 »


Det har indtil videre været en god sæson, og dette bevises bedst ved nedenstående:


Vi har altså slået en rekord der har stået i over 70 år - det er ret godt gået, også taget i betragtning af at det overordnede niveau trods alt er forbedret væsentligt siden 1949. Med til historien skal også siges at Osasuna klarer sig overraskende godt for tiden (i mit save altså) og er med i kampen om europæiske pladser.

Nu til noget nyt, og noget jeg reelt har glemt de første par år - Youth Intake - I får her lige de to største talenter samt et lille kuriosum:

Delfi Cuellár - jeg forventer at han vil kunne erstatte Everton om fire-fem sæsoner

Joaquín Porras - vil blive trænet som fremskudt playmaker på den centrale midt, og måske han kan erstatte Frenkie De Jongs plads engang?

Ham her hedder Christian Laudrup, og er netop kommet gennem YI - jeg har ikke de store forventninger til ham, men bare sjovt at der lige skulle komme en Laudrup igennem ungdomsrækkerne i klubben!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #44: 14 Okt 2020, 15:17 »


Så kom vi til turneringsgennemgan g 1 af 2 - denne dækker sideløbende knald eller fald turneringer.

SuperCopa - reserverne blev sendt i kamp, og fik sølvmedaljer med hjem - ok når nu jeg ikke prioriterede turneringen. Copa Del Rey var ligeledes en turnering for reserverne, og vi kom i finalen.

Finalen i Copa Del Rey var mod et godt spillende Real Sociedad-hold, som virkelig har overrasket mig positivt i dette save.

Men på trods af et rødt kort til Sandro Tonali efter ti minutter, var der alligevel ikke meget at stille op!

Champions League cruisede vi stort set igennem, og jeg tænkte da også at vi var i finalen allerede inden vi skulle spille mod Shakhtar i anden kamp, men ak en dårlig holdpræstation (jeg stillede med hele den bedste kæde af spillere, hvilket gør det endnu mere skuffende at vi tabte samlet)...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010