home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 288 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)  (Læst 25513 gange)
euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #15: 23 Sep 2020, 13:25 »

Ja det er godt nok imponerende med så mange udskiftninger, at være så suveræn. Dog kunne City have gjort det onde i CL ser det ud til Smiley også sjovt så mange mål Messi alligevel bidrager med i kampafgørende situationer for dig, til trods for han er reserve Opstemt Tror du har overbevist mig om at prøve et save med dem, har ikke spillet med Real eller Barca i de sidste 7-8 udgivelser tror jeg Opstemt Lige slutte FM2020 af med stil, ender sikkert med Liverpool igen som jeg plejer haha
Logged

LFC & OB!!!

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #16: 23 Sep 2020, 13:27 »

Hvordan har Messi og de andre (få) oprindelige spillere egentlig reageret på udrensningen? Synes tit spillerne piver total, og det gør mig træt som manager Smiley
Logged

LFC & OB!!!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #17: 23 Sep 2020, 13:49 »

Spændende save du har gang i!
Bliver spændende at se, om du kan slippe af med Messi inden næste sæson starter  Cool

Jeg håber snart han er fortid, der er heldigvis lidt interesse, men ingen bud...

Ja det er godt nok imponerende med så mange udskiftninger, at være så suveræn. Dog kunne City have gjort det onde i CL ser det ud til Smiley også sjovt så mange mål Messi alligevel bidrager med i kampafgørende situationer for dig, til trods for han er reserve Opstemt Tror du har overbevist mig om at prøve et save med dem, har ikke spillet med Real eller Barca i de sidste 7-8 udgivelser tror jeg Opstemt Lige slutte FM2020 af med stil, ender sikkert med Liverpool igen som jeg plejer haha

City kunne og Liverpool kunne også, men der satte spillerne sig lige i respekt heldigvis!

Messi scorer fortsat mange mål når han spiller, og han har jo også nogle vanvittige egenskaber. Reserverne blev brugt flittigt i de indledende runder i CL, så han har spillet de fleste kampe der.

Dejligt at kunne inspirere - jeg har selv samme problem med at finde nye saves ind imellem, så det er rart at andre byder ind med nytænkninger og anderledes saves. Smiley

Hvordan har Messi og de andre (få) oprindelige spillere egentlig reageret på udrensningen? Synes tit spillerne piver total, og det gør mig træt som manager Smiley

Jamen jeg har egentlig bare sagt til dem der brokkede sig, at de jo var en ægte leder, så de skulle ikke brokke sig så meget, og de fleste accepterede det. Når der så blev noget en sjælden gang, så forklarede jeg dem der brokkede sig at holdet ville være bedre uden den pågældende spiller - problem solved og alle var glade. Og det hjælper selvfølgelig også at holdet så har spillet så vanvittigt som de har! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #18: 24 Sep 2020, 09:02 »


ENDELIG!! Messi er fortid i Barcelona!! Jeg er en lykkelig mand, der langt om længe har fået sparket det sidste stykke skidt ud af klubben. Desværre kom der ikke så mange penge i kassen som ønsket men hans løn var bare for stor til at nogen ville give mere. Jeg glæder mig blot over at der nu er frigivet 44 (!) millioner danske kroner om måneden i lønninger, som jeg kan bruge alle andre steder end lige der!

sammen med Coutinho og Rafinha er der nu ryddet op i de store lønninger, så det udelukkende er min egen skyld, hvis der bliver brugt for mange penge!

Som det kan ses er der også kommet lidt godter ind - flere er købt til fremtiden, Odsonne Eduard er købt fordi han er billig og kan tage over efter Dembélé, ved skader eller et eventuelt fremtidigt salg, Jonas Wind er købt for sjov.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

sebber1234
Gæst
 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #19: 24 Sep 2020, 11:00 »

Protesterede hverken Messi, fans, andre spillere eller bestyrelsen over, at du solgte Messi?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #20: 24 Sep 2020, 12:26 »

Protesterede hverken Messi, fans, andre spillere eller bestyrelsen over, at du solgte Messi?

Jeg hørte ikke fra fansene, men bestyrelsen var jo selvfølgelig langt fra tilfredse med salget. Heldigvis er det gjort allerede inden sæsonen så de husker sidste sæsons præstationer som noget godt! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #21: 24 Sep 2020, 15:11 »

haha, kommer du måske ikke til at rende ind i problemer ved registreringen af din trup nu? Ved ikke om det er noget du har overvejet. Kan ikke se du har købt mange tidligere Barca spillere hjem eller under 21, eller fra spanske ligaer som sådan Smiley
Logged

LFC & OB!!!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #22: 24 Sep 2020, 15:30 »

haha, kommer du måske ikke til at rende ind i problemer ved registreringen af din trup nu? Ved ikke om det er noget du har overvejet. Kan ikke se du har købt mange tidligere Barca spillere hjem eller under 21, eller fra spanske ligaer som sådan Smiley

Jeg havde en lille udfordring, men faktisk ikke så galt - og jeg har en del under 21, samt Fati og Moriba er gode nok til at indgå. Største problem var min venstre kant hvor jeg blev nødt til at have Collado (fra B-holdet) registreret, ellers havde jeg ikke en ordentlig back-up på denne plads. Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #23: 25 Sep 2020, 11:49 »


Her kommer så lige lidt om de småturneringer, som man er en del af når man er spansk mester og vinder af Champions League:

Først var det Super Cuppen, som skulle stå mod vinderen af Europa League (sjovt nok ikke Sevilla for en gangs skyld!), men det var vidst mest at betragte som en træningskamp, for Ajax opførte sig mest af alt som kegler - 4-0 og ikke et mål for lidt!

Så var det SuperCopa, som jeg stadig ikke helt forstår (måske Spaniens svar på FA Cuppen - 1-0 til England dér). Jeg tror Valencia er vores onde ånd, for de slog os ihvertfald i en kamp, hvor jeg tror vores spillere mest af alt tog det som en badeferie - 1-3, men heldigvis er det for ledelsen blot en træningstur.

Som følge af CL-triumfen sidste år skulle vi også deltage i VM for klubhold, ikke bare én gang, men hele TO gange grundet det nye setup. Første gang var efter det gamle format, så der gik vi igennem begge kampe (semifinale og finale) uden sved på panden, og slog Barca-legenden Xavi's Al-Sadd med hele 4-0.

Anden kamp var lidt mere vanskelig, og langt flere stærke europæiske hold var med. Vi slog både Real Madrid og Bayern München, men desværre tabte vi til Liverpool i semifinalen, så sejren over Bayern rakte desværre kun til bronze i denne omgang.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #24: 28 Sep 2020, 08:50 »


Copa del Rey blev stort set en walkover og en sikker sej til reserverne - der var aldrig tvivl om udfaldet:

Den fulde vej igennem ser således ud:

Champions League i år blev lidt en skuffelse, men ikke mere end det måske nok var forventet - Premier League beviser blot at de er den stærkeste liga i Europa - selvom jeg hader at det skulle være Liverpool der sendte os ud, så var de bare suverænt det bedsste hold i tre ud af fire kampe! Jeg vil lige igen påpege at reserverne tog sig af denne turnering indtil den sidste kamp mod Liverpool.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #25: 29 Sep 2020, 10:04 »


Så er jeg her igen, og nu med en færdigspillet sæson. Vi starter fra den unge side af:

Flot resultat for et hold der består af 16, 17 og 18 årige med maxpotentiale på tre stjerner samlet.

Vores B-hold - bestående af alle talenter under 18 år med minimumspotentiale på 3½ stjerne samlet, samt maxalder på 23 år - er åbenbart så stærkt, at såfremt det var tilladt, ville de have været i den bedste række! Hlozek har været rigtig god, hvis jeg skal fremhæve en enkelt spiller. 103 scoringer i alt er ligeledes godkendt! Udover lokalrivalerne fra Espanyol, som vandt suverænt, så er det også det hold med færrest scoringer imod - far er stolt! Opstemt

Og ja, vi fulgte selv ret meget trop med den bedste sæson jeg nogensinde har haft i min FM-tid - over 100 mål, og point, samt kun 18 scoringer imod, samt 16 points forspring til nummer 2!

Dembélé og Everton er vilde! De kan klart anbefales at købe (og Esposito er jo min spiller udlejet til Osasuna - treer på topscorerlisten)!

Min holdning til den her tegneserieliga har bestemt ikke ændret sig efter netop overståede sæson - nok snarere tværtimod...
« Seneste Redigering: 29 Sep 2020, 10:15 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #26: 30 Sep 2020, 11:20 »


Jeg er ikke helt færdig med sæsonafslutningen, men da jeg synes indlæg kan blive for lange, delte jeg det op i to - her kommer den personlige hæder:

Everton blev samlet topscorer med 37 mål(28 i ligaen)

Frenkie De Jong blev årets Barcelonaspiller ret sikkert endda

Årets hold var igen voldsomt domineret af Barcelonaspillere

Årets spiller i Spanien ligger meget godt op af vores egne interne priser - De Jong nummer ét som bedst spillende og højeste gemmemsnit og Everton som mest scorende (delt med Dembélé)

Årets manager - ja hvem ellers!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #27: 01 Okt 2020, 11:00 »


Så har der været valg, og til manges fortrydelse vandt Bartomeu endnu engang.

Jeg klager dog ikke over hans valgløfte:

Og så længe det ikke tager noget af mit transferbudget er jeg ligeglad (det gjorde det ikke!)
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #28: 02 Okt 2020, 10:28 »


At få tilført så stor en kapacitet til truppen, er selvfølgelig fedt (endnu mere fordi jeg ikke skulle betale for ham). Det giver dog problemer (af den gode slags, bevares), men da der ligeledes var udsigt til at Haaland var på vej til klubben for en fornuftig pris, stod jeg nu med alt for mange angribere til den ene plads der er i min opstilling. Det løste jeg på to måder:

1. Jeg spiller nu en 4-2-2-2 med indvendige angribere i begge sider (jeg har altså blot flyttet min ankermand op i angrebet og lavet mine to centrale midtbanespillere til dybdeliggende playmakere (en support og en forsvar). Så gav det en ekstra plads på toppen.
2. Jeg blev nødt til at skippe minimum to angribere ud af klubben, på den ene eller anden måde. I første omgang var det hele tiden meningen at Eduard skulle lejes ud (jeg er ikke færdig med ham endnu), så han er lejet til Liverpool i år.

Desværre skulle jeg af med en mere, og det blev den spiller der var bud efter - det var lidt hjerteskærende for det endte dermed således:

Jeg har måttet se min nye yndlings-FM-angriber rejse til Manchester, og så endda de blå....

Ind er så kommet et hav af ungdomsspillere (udover Haaland), så fremtiden ser trods alt lys ud!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #29: 02 Okt 2020, 12:35 »

Noget af en angrebs-duo du har nu!

Kan vi se nogle screenshots af de nye (og største) talenter du har hentet ind?  Cool
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010