home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 324 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Find lignende spillere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Find lignende spillere  (Læst 2047 gange)
sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Find lignende spillere
« : 12 Aug 2020, 10:36 »

Noget der irritere mig enormt i det her spil er, at når jeg har en spiller og jeg gerne vil finde en samme type (rolle) så kommer der også mange andre spillere med andre roller frem. Faktisk, så kommer der flere af andre roller frem end det jeg leder efter.

Feks så leder jeg efter specifikt boldspillende cb, men ret tit dukker der kontant cb frem eller bare centerforsvare frem i deres roller. Eller når jeg søger indvendig angribere til kanten så kommer der fløj spillere frem i deres roller. Også selvom redigeringen på søgningen er installeret til den specifike rolle.

Andre der har samme problem? Måske bedre, nogle tips til hvad jeg ellers kan gøre?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Find lignende spillere
« Svar #1: 12 Aug 2020, 12:18 »

Noget der irritere mig enormt i det her spil er, at når jeg har en spiller og jeg gerne vil finde en samme type (rolle) så kommer der også mange andre spillere med andre roller frem. Faktisk, så kommer der flere af andre roller frem end det jeg leder efter.

Feks så leder jeg efter specifikt boldspillende cb, men ret tit dukker der kontant cb frem eller bare centerforsvare frem i deres roller. Eller når jeg søger indvendig angribere til kanten så kommer der fløj spillere frem i deres roller. Også selvom redigeringen på søgningen er installeret til den specifike rolle.

Andre der har samme problem? Måske bedre, nogle tips til hvad jeg ellers kan gøre?

Hej

Det skyldes ikke bare, at det er fordi de andre spillere kan spille flere forskellige roller?
Det behøver jo ikke være deres "bedste rolle" men mere at de kan spille flere forskellige roller..
Logged

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Find lignende spillere
« Svar #2: 12 Aug 2020, 17:07 »

Hej

Det skyldes ikke bare, at det er fordi de andre spillere kan spille flere forskellige roller?
Det behøver jo ikke være deres "bedste rolle" men mere at de kan spille flere forskellige roller..

Tak for svar. Men jeg søger jeg netop rollerne som spidskompetence og ikke som en siderolle (hvis man kan sige det sådan). Derfor synes jeg ikke denne måde at finde spiller på gøre nogen form for forskel for mig, ej heller gøre det nemmere for mig at finde/scoutte en spiller.

Edit: Desuden vil jeg feks ikke have en kant spiller som er gul i den kompetence jeg søger.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2020, 17:24 af sarikanarya » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Find lignende spillere
« Svar #3: 12 Aug 2020, 19:46 »

Tak for svar. Men jeg søger jeg netop rollerne som spidskompetence og ikke som en siderolle (hvis man kan sige det sådan). Derfor synes jeg ikke denne måde at finde spiller på gøre nogen form for forskel for mig, ej heller gøre det nemmere for mig at finde/scoutte en spiller.

Edit: Desuden vil jeg feks ikke have en kant spiller som er gul i den kompetence jeg søger.


Jeg vil mene at du anskuer det forkert - Det er jo ligemeget om det er en "siderolle" - For i princippet kan han stadig være verdens bedste.. Tag N'Golo Kante f.eks. - Han er primært en felt-til-felt, men i min verden er han meget bedre som boldvindende eller som defensiv midtbane... (på trods af, at cirklen kun er halvfyldt ud for de roller)

Så det handler ikke om primær/sekundær rolle - Det handler om de stats de har, og om de er i stand til at spille på positionen.. Rolle & pligt er kun vejledende..

Alternativt, så søg på de egenskaber som du gerne vil søge ud fra - Der kan man også vælge ud fra en specifik rolle..
Logged

Rønning
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Find lignende spillere
« Svar #4: 12 Aug 2020, 21:18 »

mener også, at det der med farverne i cirklerne er kun hvad din stab, mener af rolle han passer til, ikke hvad selve spilleren kan, så der skal du gå ind og kigge på de specifikke stats, i den rolle han skal spille
Logged

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Find lignende spillere
« Svar #5: 13 Aug 2020, 17:22 »

ok, så fik jeg egentlig også svar på det jeg har rodet rundt med de sidste par dage. Jeg takker jeg begge for svar. Også må jeg lede dybere Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010