home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hvordan får man 2. holdet med i ligaen?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan får man 2. holdet med i ligaen?  (Læst 1977 gange)
klarifarinagan
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hvordan får man 2. holdet med i ligaen?
« : 07 Aug 2020, 11:51 »

Håber I kan hjælpe mig.

Jeg er igang med et rigitg godt spil med RB Leipzig, hvor jeg er i sæson 2032/33.
I klubben har jeg 1. holdet, U 19 samt Leipzig II, men Leipzig II er ikke et hold som er med i turneringerne.

Jeg vil til at satse 100% på talentudvikling, hvor jeg gerne vil have Leipzig II med i ligaen, startende i 3. bundesliga, på ligefod med fx Dortmund og Bayern Münchens 2. hold.

Ved I hvad der skal til, før man får mulighed for at "tilmelde" sit 2. hold i ligaen? Er det et spørgsmål om at have x-antal spillere i 1. holdstruppen? Eller er der andre forhold, som spiller ind?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan får man 2. holdet med i ligaen?
« Svar #1: 07 Aug 2020, 14:54 »

Du skal vel bare sørge for at dit andethold rykker op, andet tror jeg ikke der er i det.
Logged


klarifarinagan
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan får man 2. holdet med i ligaen?
« Svar #2: 07 Aug 2020, 15:29 »

Men hvordan rykke op?
De er jo ikke med i nogen liga/turnering og spiller derfor kun de venskabskampe, som jeg arrangerer.
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan får man 2. holdet med i ligaen?
« Svar #3: 07 Aug 2020, 18:11 »

Leipzig har jo slet ikke et 2. hold?

Anyway, i tilfælde af at de har et 2. hold i FM:

Som du selv er inde på, så deltager de tyske reservehold i ligasystemet, som man også ser det i f.eks. Holland og Spanien, dog kan de højst spille i 3. liga (Bayerns reservehold vandt faktisk 3. liga i denne sæson, men kan så ikke rykke op). I FM går det tyske ligasystem kun ned til 3. liga, og du kan dermed ikke se ligaerne nedenunder. Der bliver dog stadig spillet kampe, du kan bare ikke se dem. Der er jo stadig nedrykning fra 3. liga hvert år, og dermed også oprykning fra rækken under (Regionalliga).

Jeg mener ikke du kan se i hvilken liga dit reservehold spiller i, medmindre det er en spilbar liga. Dermed kan du heller ikke se hvor "langt" de er fra oprykning. Og hvordan oprykning bliver besluttet er jeg ikke helt sikker på, men mener klubbernes reputation spiller en rolle.

Du burde desuden også kunne se at dine spillere på reserveholdet spiller kampe, hvis du kigger på deres statistik.
Logged

klarifarinagan
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan får man 2. holdet med i ligaen?
« Svar #4: 07 Aug 2020, 20:23 »

Leipzig har jo slet ikke et 2. hold?

Anyway, i tilfælde af at de har et 2. hold i FM:

Som du selv er inde på, så deltager de tyske reservehold i ligasystemet, som man også ser det i f.eks. Holland og Spanien, dog kan de højst spille i 3. liga (Bayerns reservehold vandt faktisk 3. liga i denne sæson, men kan så ikke rykke op). I FM går det tyske ligasystem kun ned til 3. liga, og du kan dermed ikke se ligaerne nedenunder. Der bliver dog stadig spillet kampe, du kan bare ikke se dem. Der er jo stadig nedrykning fra 3. liga hvert år, og dermed også oprykning fra rækken under (Regionalliga).

Jeg mener ikke du kan se i hvilken liga dit reservehold spiller i, medmindre det er en spilbar liga. Dermed kan du heller ikke se hvor "langt" de er fra oprykning. Og hvordan oprykning bliver besluttet er jeg ikke helt sikker på, men mener klubbernes reputation spiller en rolle.

Du burde desuden også kunne se at dine spillere på reserveholdet spiller kampe, hvis du kigger på deres statistik.


Mange tak for et fint svar. Altså, Lepzig II er der jo, men er ikke med i ligasystemet. De spiller kun de træningskampe, som jeg planlægger for dem. Jeg tænkte på at prøve at fylde holdet op med spillere op til den nye sæson, og så se om det kan gøre en forskel. Ikke sikkert det hjælper noget... Min reputation må være næsten helt i top efter 4 CL titler på de sidste 7 år.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010