home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The cheap bees of London!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The cheap bees of London!  (Læst 4366 gange)
hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
The cheap bees of London!
« : 11 Maj 2020, 19:10 »





"I wil pay you 2,4 million for him..... that's my final offer.... Take it or leave" - skreg Brentfords nye manager, Kasper Lykke, til forhandlinger omkring en potentiel ny spiller til hans trup.

Det var kun lige dagen før dette at, Brentford overraskede hele England da de ansatte den uprøvede jyde Kasper Lykke. Efter en rund-spørge hos Biernes fans, fandt man hurtigt ud af at rygterne gik på at Kasper Lykke var den nærigste mand i fodbold.

"Han får Mike Ashley  til at fremstå gavmild" - sagde en trofast fan.


Medierne har spekuleret i at den nærige jyde er blevet ansat grundet hans forbindelser til Claus steinlein og Brentfords Ejer.

Rygterne siger også, at Kasper til job samtalen lovede Brentfords ejer, at han aldrig ville bruge mere end 2,4 millioner pund ( aprox. 20 millioner kr) på en spiller, og at han på trods af dette stadig havde en ambition om at føre Brentford helt til tops.


Mit navn er Mr. Repoter, og jeg vil være jeres øjne i denne historie!
« Seneste Redigering: 12 Maj 2020, 11:19 af hoffbeck » Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The cheap bees of London!
« Svar #1: 11 Maj 2020, 21:31 »

Ser spændende ud Smiley
Logged


hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
The cheap bees of London!
« Svar #2: 12 Maj 2020, 07:32 »

The Bees are bussing


Interviewet(vol.1)


Klokken er 7 om morgenen da jeg går ind på Brentfords træningsanlæg ved Jersey Road Hounslow.

Jeg har aftalt at mødes med Kasper Lykke til interview omkring hans start som Brentford manager.

Kasper må have set mig gå forvirret rundt på de middelmådige træningsfaciliteter, for pludselig høre jeg en mand råbe

”Det er her over det foregår Mr. Repoter!”


Jeg kigger mig omkring, og ser Kasper hænge ud af vinduet på sit kontor.

Da jeg går ind på Kaspers kontor, møder jeg et rum, som mest af alt ligner et kollegie værelse. På det lille kontor står der en seng, et skrivebord, mikroovn, fjernsyn osv.

Jeg spørger forsigtig

”Bor du her?” – Hvortil Kasper Svarede ”Ja, jeg lavede en god aftale med ejeren” – ”hvilken aftale? ”  - spurgte jeg undrende?

”lagde du mærke til de 2 brugte 11 mandsmål og 10 slidte bolde der står udenfor mit kontor?......... det er vores nye ungdomsafdeling!......... fra nu af har vi fået en begrænset ungdomsudvikling med ret basale ungdomsfaciliteter.”

Det kan virke underligt at Kasper er stolt og glad for denne i virkeligheden elendige ungdomsafdeling, men taget i betragtning at Brentford, overhovedet ikke havde en ungdomsafdeling før, så kan jeg godt forstå hans begejstring.

”Men hvad har jeres ungdomsfacilitet med at gøre at du bor på dit eget kontor?” – spørger jeg

” Jo ser du, ved at bo på kontoret spare jeg en del penge på husleje, i forhold til at skulle bo i London…… det er utroligt dyrt det møj. Så jeg har aftalt med ejeren at de penge som jeg spare på husleje, trækker han fra min løn, og investere det i vores ungdomsafdeling.... .. nårh ja, også har det betalt for det National C træner kursus jeg startede på i starten af sæsonen”



Jeg kigger på Kasper med åben mund og polypper, tænk at han vil ofre hans egen løn og levestandarder, for at Brentford kan oprette en ungdomsafdelingen som sikker ikke vil producere en eneste spiller, som ville være god nok til at spille Serie 1 i hans hjemland.

Måske han er mere sparsommelig end han er nærig?

”nå skal vi se om komme i gang med det interview?” – spørger Kasper Lykke utålmodigt

Fortsættelse følger
« Seneste Redigering: 12 Maj 2020, 11:23 af hoffbeck » Logged


hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The cheap bees of London!
« Svar #3: 12 Maj 2020, 16:24 »

Interviewet vol.2


Kasper Lykke stirrede intens på mig, mens jeg gjorde mig klar til interviewet. Det var tydeligt at Kasper ikke var den tålmodige type….. jeg skyndte mig at blive klar, og da jeg var færdig, sagde Kasper koldt og kynisk

”Du har 2 spørgsmål, brug dem klogt”


Jeg panikkede lidt….. og det fløj ud ad mig – ”Fortæl mig om dine ny indkøb indtil videre”

Kasper svarede før jeg havde nået at færdige min sætning

”Jeg har 2 filosofier som jeg vælger spillere ud fra – 1. Jeg giver ikke en krone mere end 20 millioner for en spiller – 2. er han over 21 år er det et no-go!” …….


Kasper stoppede op og kiggede ud ad vinduet. Han begyndte at grine –

”HA! En hunde lufter lod lige sin hund skide på banen, og han samlede den ikke op, jeg glæder mig sku til at se hvem af spillerne der laver den første gliddene tackling i den senere”




Jeg var helt i chok, der er ingen tvivl om at Kasper Lykke er en speciel type.

Kasper kiggede tilbage på mig og sagde – ”spørgsmål nr 2?”

Jeg stammede af nervøsitet - ”mmh, hvad er din reaktion på jeres start på sæsonen?”

Kasper svarede med et smil på læben, og med en flabet tone

”du har godt set tabellen ikke? – du har godt set vi ligger nr. 1 efter 10 kampe ikke? ……men for at svare på dit lidt dumme spørgsmål, så er min reaktion at jeg er glad for vi er kommet godt fra start..”




Da Kasper var færdig med at tale, pegede han blot på kontordøren, som en indikation om at jeg godt kunne gå igen, nu når jeg havde stillede mine spørgsmål.

Jeg gik derfra med en følelse i kroppen, der var svær at sætte ord på.
Logged


jhagemannj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The cheap bees of London!
« Svar #4: 14 Maj 2020, 17:52 »

Spændende læsning. Jeg forstår ikke helt Thiago Almada-handlen. Du køber og lejer ham?
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The cheap bees of London!
« Svar #5: 14 Maj 2020, 18:02 »

Spændende læsning. Jeg forstår ikke helt Thiago Almada-handlen. Du køber og lejer ham?

For at være ærlig så er det faktisk et form for "fejl" i spillet tror jeg. Hvis du byder på ham som transfer med Brentford (eller en dansk klub), så vil han ikke skifte, men hvis du byder på at leje ham, med en valgfri fremtidig sum på 16 mio, så vil han gerne skrive kontrakt med dig så snart han er kommet til klubben Smiley

på den måde, skal du "kun" betale de 16 mio for ham Smiley
Logged


jhagemannj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The cheap bees of London!
« Svar #6: 14 Maj 2020, 23:11 »

For at være ærlig så er det faktisk et form for "fejl" i spillet tror jeg. Hvis du byder på ham som transfer med Brentford (eller en dansk klub), så vil han ikke skifte, men hvis du byder på at leje ham, med en valgfri fremtidig sum på 16 mio, så vil han gerne skrive kontrakt med dig så snart han er kommet til klubben Smiley

på den måde, skal du "kun" betale de 16 mio for ham Smiley

Ah, okay, så forstår jeg bedre! Men ja, det er da et godt 'trick'  Grin
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010