home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 162 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  [2]The Red Sparrow And the Brazilian Prince
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: [2]The Red Sparrow And the Brazilian Prince  (Læst 2629 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
[2]The Red Sparrow And the Brazilian Prince
« : 02 Apr 2020, 00:23 »

The Red Sparrow And the Brazilian Prince


I The Moscow Times, er det netop kommet frem, at Angela Merkel efter 14 år under dække i Tysk politik, har opsagt sit virke med øjeblikkelig virkning, for at tiltræde som manager for CSKA Moscow, der med stenrige Roman Abramovic i ryggen, netop har vundet deres første mesterskab i over et årti!

De skriver blandt andet, at Angela Merkel, trods manglende erfaring for det taktiske aspekt i fodbold, har tilegnet sig enorm erfaring med mandskabsbehandling og en hård tysk hånd.

Selv udtaler Angela Merkel, der er mødt op til sit første interview, klædt i klassisk, russisk rødt:

At jeg nu endeligt kan vende hjem til mine Russiske aner, og træde til i en traditionsklub af sådan en størrelse som CSKA, er en drøm der går i opfyldelse. Jeg ved der venter mig en stor udfordring, og en forventning om, at der lander endnu et mesterskab i hovedstaden.

Jeg vil drage stor nytte fra min trænerstabs taktiske viden, hvor jeg vil have stor fokus på mandskabsbehandling og transfers, hvor jeg ved hjælp af manipulation og kvindlige forførelse, vil lokke stjerner, såvel som talener til den russiske hovedstad.


Avisen The Moscow Times, skriver slutteligt, at A. Merkel, er trådt til med kort varsel og blot en lille uge før sæsonstarten lander, 6. Marts, 2004.

« Seneste Redigering: 03 Apr 2020, 08:42 af Sirstaal » Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The Red Sparrow And the Brazilian Prince
« Svar #1: 02 Apr 2020, 00:48 »

 funny
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Sparrow And the Brazilian Prince
« Svar #2: 02 Apr 2020, 01:13 »

Det er måske det vildeste tvist jeg endnu har set i år!  funny funny funny funny
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Sparrow And the Brazilian Prince
« Svar #3: 02 Apr 2020, 08:24 »

Det her er muligvis den mest vanvittige start på en blog jeg har set i mine mange år på denne side  Grin

Spændende at se hvad Merkel og CSKA Moskva (et sætning jeg aldrig troede jeg skulle kombinere) kan udrette sammen!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: The Red Sparrow And the Brazilian Prince
« Svar #4: 02 Apr 2020, 16:11 »

Jeg må tilslutte mig de andre, gal et plot-twist  funny
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Sparrow And the Brazilian Prince
« Svar #5: 02 Apr 2020, 17:56 »

You go girl!
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
[2] The Red Sparrow And the Brazilian Prince
« Svar #6: 03 Apr 2020, 08:40 »

The Red Sparrow And the Brazilian Prince


Medens hele Tyskland forsøger at holde landet i ave, ovenpå den enorme nyhed om Angela Merkels russiske opvækst og som hemmelig agent for den Russiske supermagt, er det en helt anden snak i Rusland, hvor der specielt i Moskva, har været en decideret folkeførst de første 5 dage, siden hendes hjemvenden.

Med det russiske flag som manchet placeret tydeligt på den russisk røde blazer, har Angela Merkel fortalt The Moscow Times, at hun har indkaldt til et eksklusivt pressemøde næste dag.

Her vil hun blandt andet have sin assistenttræner ved sin side, såvel som den stenrige olie- og gasmogul Roman Abramovic, der også ynder stor interesse i, at se hvor hans penge bliver brugt.

Til pressemødet vil Angela Merkel komme omkring en hektisk første uge i sin nye klub, hvor både nye ansigter skulle hentes til og hvor taktikken skulle finpudses, inden sæsonstarten går!

Slutteligt har Merkel bedt avisen om, at give et læserne fra hele verden, der med rette, har vendt øjnene mod hendes nye klub, et kort overblik og tidligere præstationer og klubben historie. 


Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [2]The Red Sparrow And the Brazilian Prince
« Svar #7: 10 Apr 2020, 21:20 »

Et tysk, men nazistisk attentat mod Angela Merkel var succesfuldt udført og trænergerningen fik hermed en uventet og brat ende. Det skete alt for tidligt.
(der skete en fejl og den kunne ikke gemme og spillet meldte en fejl, hver gang jeg forsøgte at fortsætte eller gå videre på ferie)
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2]The Red Sparrow And the Brazilian Prince
« Svar #8: 11 Apr 2020, 10:12 »

Et tysk, men nazistisk attentat mod Angela Merkel var succesfuldt udført og trænergerningen fik hermed en uventet og brat ende. Det skete alt for tidligt.
(der skete en fejl og den kunne ikke gemme og spillet meldte en fejl, hver gang jeg forsøgte at fortsætte eller gå videre på ferie)
Det er synd.. Så hedder det måske, bedre held næste år  Skuffet
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010