home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  San Marino og de 12 supertalenter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: San Marino og de 12 supertalenter  (Læst 34737 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #30: 08 Apr 2020, 20:16 »

Faktisk super lækkert at se de statistikker du kører nede i bunden. Giver et lille overblik over, hvem der er nøglespillere osv. Opstemt
Jeg følger stadig godt med herinde! Smiley

Tak xanor, det er godt stadig at have dig med Thumbs Up

Næste update er lige på trapperne.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #31: 08 Apr 2020, 20:35 »


LANDSHOLDSNYT
Der er trukket lod til den kommende VM-kvalifikation, og jeg vil sige vi har fået en rigtig god gruppe. Vi har trukket Kroatien, Wales, Bulgarien, Grækenland og Letland. Vi fik Kroatien fra øverste lag, og de må forventes at være det stærkeste hold, men uanset hvem vi havde fået fra det lag, ville de sandsynligvis være stærkere end os. Wales, Bulgarien og Grækenland, er alle hold jeg syntes vi burde kunne spille lige op med, og i Letland har vi mulighed for revanche efter det der skete i Nations League. I min optik skal vi kunne slå dem i begge opgør denne gang. Alle gruppevinderne, kvalificere sig selvsagt til VM, men udover det, er det også 3 af de 10 bedste 2’ere, der går videre og det syntes jeg vi skal stile efter. Om det er realistisk på nuværende tidspunkt ved jeg ikke, når vi ikke engang kan vinde vores gruppe i Nations League, men vi var altså tæt på, og igen, så bliver mine spillere kun bedre med alderen, så jeg tror på vi kan kæmpe med om det.

Det er igen ved at være lidt tid siden i sidst hvordan mine talenter har udviklet sig, men også hvad klubber de er i, så der kommer lige en kort gennemgang af de 12 talenter.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – MM
Ulrik er i Manchester City, hvor han har været i 1½ år efterhånden. Her er Ulrik ikke overaskende backupkeeper, og det er selvfølgelig ikke så optimalt for hans udvikling og for mit landshold. Han har spilet 4 kampe i sæsonen.

Frederik Nørgaard – HB
Frederik er i Watford, hvor han har været i lidt over 2 år. Frederik får masser af spilletid med Watford, der ligger nummer 7 i Premier League aktuelt. Frederik er oppe på 32(1) kampe i sæsonen.

Jonas Petersen – CB
Jonas Petersen er i Club Brügge, hvor han er en fast del af midterforsvaret. Jonas har været i klubben i lidt over 2 år, og har spillet 23(2) kampe i sæsonen.

Jonas Elsbøl – CB
Jonas er holdkammerart med Frederik i Watford, hvor han har været i 2 år. I den tid, har han været på leje i Sunderland i en forårssæson og haft en hel sæson hos FCK på leje. Jonas har spillet 7(2) kampe for Watford i sæsonen.

Kaj Østergaard – VB
Kaj er på kontrakt i Schalke 04, hvor han har været i 1½ år. Det kniber lidt med spilletiden for Kaj, og det er blot blevet til 3 officielle kampe for dem i denne sæson. Talentet er bestemt til mere, så jeg håber Schalke kommer til at bruge ham mere eller at Kaj finder en ny klub til sommer.

Dino Saur – CM
Dino er på kontrakt hos Bournemouth, hvor han har været i lidt over et halvt år. Dino er aktuelt ude med en skade, men har fået en okay start hos Bournemotuh, hvor han er oppe på 3(6) kampe for sæsonen.

Peder Schurizek – CM
Peder er hos Crystal Palace, hvor han været I 1½ år. Peder har tilbragt et år på leje hos QPR, og nu han tilbage i Crystal Palace, der spiller i Championship. Her går det rigtig fint for Peder, der har spillet 16(12) kampe i indeværende sæson.

Don Bundgaard – CM
Don er på hos Huddersfield, der spiller i Premier League. Don har været i klubben i lidt over et halvt år, og det går rigtig fint. Don har spillet 27(4) kampe i sæsonen.

Kristján Einarsson – HOM
Kristján er på kontrakt i Hoffenheim, hvor han været siden spillets start nærmest. Kristján har fået kæmpet sig op på første holdet, og har i denne sæson spillet 4(13) kampe.

Sebastian Nielsen – COM
Sebastian spiller i Sønderjyske, hvor han har været i 1½ år. Sebastian gør det rigtig godt i Sønderjyske, og jeg kunne godt se ham skifte videre til en større klub til sommer. Sebastian har spilet 25 kampe i sæsonen.

Frederik Gade - VOM
Frederik har overaskende nok, tilbragt det meste af tiden i dette save i startklubben FC Helsingør. Først for lidt over et halvt år siden, blev han købt af FC Twente. Her har Frederik spillet 22 kampe i sæsonen.

Jonesy jr. - ANG
Jonesy er på kontrakt hos Wolves, og det har han været i lidt over et halvt år. Jonesy blev med det samme udlejet til West Ham, der spillet i Championship, og her har Jonesy spillet 27(7) kampe i indeværende sæson.



MARTS 21
Grundet updaten allerede er ved at være lidt lang, dækker jeg kun de 2 første kampe af VM-kvallen. Vi lagde ud med en tur til Wales, og 3 dage senere tog vi imod Bulgarien på hjemmebane. Dino Saur var ude med skade i begge kampe, og til det første opgør, manglede jeg også min venstre back Kaj Østergaard, der var ude med en mindre skade, han var tilbage i kampen mod Bulgarien.

Efter en relativ god indsats i Nations League, havde jeg rimelig store forventninger til mine unge talenter. Wales havde selvfølgelig et stærkt hold også, og særlig Gareth Bale og Aaron Ramsey springer naturligvis i øjnene. Førstnævnte viste sin klasse efter kun 2 minutters spil, og det var noget af en mavepuster for os. Vi kunne aldrig helt få spillet til at flyde, og selvom vi havde bolden meget som vi plejer, kunne vi ikke skabe det store. Wales havde godt nok heller ikke rigtig noget udover deres mål, men de var jo foran, så de kunne være ligeglade. Det sluttede 1-0, og dermed ikke den bedste start for os. Vores keeper Ulrik blev sågar kampens spiller med en rating på 7,2 og det fortæller også lidt om kampen syntes jeg.

Drengene var hævnlyste, og jeg sagde til dem før kampen, at jeg forventede en meget bedre indsats af dem i hjemmekampen mod Bulgarien. Det lyttede drengene til. Don Bundgaard, satte os i gang med et frispark efter kun 6 minutter, hvor deres keeper så lidt tvivlsom ud, men det tager vi jo gerne med. Derfra gik det slag i slag, og vi endte med at vinde kampen hele 5-0. Jonesy lavede igen et hattrick, og det sidste mål blev scoret af Sebastian Nielsen.

Vi får altså 3 point med fra de 2 første kampe, og det er som sådan okay. Jeg kunne godt have tænkt mig minimum en uafgjort fra Wales kampen, men ellers er jeg okay tilfreds. Kvalifikationen er lang endnu, og jeg glæder mig især til de 2 næste kampe, hvor vi virkelig også skal hive nogle point hjem, hvis vi vil noget på længere sigt i den her kval. Vi møder nemlig Grækenland og Letland, og her skal der mindst 4 point og gerne 6 point på tavlen.

Wales (U) 0-1 - Bulgarien (H) 5-0

VM KVALIFIKATION GRUPPE 2 – 2 KAMPE SPILLET



STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 29
2. Jonesy jr. og Sebastian Nielsen 28
3. Frederik Nørgaard og Ulrik Vinbech Nikolajsen 27

Flest mål:
1. Jonesy jr. 17
2. Sebastian Nielsen 9
3. Frederik Gade 6

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 7
2. Don Bundgaard 6
3. Kaj Østergaard 5

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 4
2. Sebastian Nielsen 3
3. Don Bundgaard 2

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 10

Størst værdi:
1. Don Bundgaard 127 millioner
2. Jonesy jr. 97,5 millioner
3. Frederik Nørgaard 92,5 millioner


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #32: 08 Apr 2020, 21:36 »

Det er altså nogle ordentlige klipper vi spiller med her tænker jeg især på Jonas Petersen og Jonesy Opstemt
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #33: 09 Apr 2020, 14:25 »

Det er altså nogle ordentlige klipper vi spiller med her tænker jeg især på Jonas Petersen og Jonesy Opstemt

Ja det må man sige  Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #34: 09 Apr 2020, 14:33 »


JUNI – SEPTEMBER 21
I denne update, kommer vi et stykke længere med VM-kvallen, og er der også en enkelt venskabskamp undervejs.

Vi starter med kampene mod Grækenland og Letland, hvor Jonas Elsbøl desværre var ude med en længere skade til begge kampe. Grækenland kampen var en tæt affære, hvor det for en gang skyld var os, der var mest kyniske. Vi kom foran efter 9 minutter på et hjørnespark, hvor Jonesy fik møvet sig foran sin oppasser og flugtede bolden direkte i mål. Resten af kampen bølgede frem og tilbage, og for første gang længe, styrede vi ikke boldbesiddelsen. Jonas Petersen havde en kæmpe mulighed for at bringe os foran 2-0, da han var først over en nedfaldsbold i feltet efter et frispark, men hans skud var lige på Grækenlands keeper. Det sidste kvarters tid, bød på et tungt Grækenland pres, og Ulrik hev bl.a. en kæmpe dobbeltredning frem. Vi formåede og holde stand, og fik en vigtig vigtig sejr med hjem.

Letland kampen, var en lang dominans fra vores side, men vi måtte vente længe med at komme foran. Sebastian Nielsen brød måltørken efter 77 minutter, og i overtiden lukkede Frederik Gade til 2-0. Vi vandt skudstatistikken med 31-2 og vi havde bolden 72% af tiden, så man kan vidst rolig sige sejren var fortjent. Sidste kamp i juni måned, bød på en venskabskamp mod Tyrkiet. Det var egentlig en rimelig lige affære, men lige pludselig væltede målene bare ind. Kristján åbnede målscoringen efter 37 minutter og 7 minutter senere, stod den 4-0 til os. Jonesy lavede 2 af målene, mens Berardi lavede det sidste. Tyrkiet fik reduceret en enkelt gang til sidst i anden halvleg, men det gjorde ikke den store forskel.

I september måned startede vi med at møde Kroatien, og det var en rigtig topkamp. Vi lå på 9 point, og de lå på 10 point inden kampen. Vi bragte os foran på et frispark af Frederik Nørgaard efter 21 minutter, og var hans første mål for landsholdet. Det holdt desværre ikke længe, for kort tid efter, kom Kroatien på 1-1 efter et hjørnespark, og herfra var bølgede kampen frem og tilbage. Den største chance, kom til Jonesy, efter Kristján Einarsson fandt ham med en flot stikning i dybden bagom forsvaret. Jonesy forivrede sig en smule, og afsluttede første gang lige på Kroatiens keeper. Det blev ved 1-1 og dermed er vi stadig bag Kroatien i gruppen.

Sidste kamp i denne omgang, var mod Wales på hjemmebane, og selvom det var en lige kamp rent statistisk, havde Wales nok fortjent at løbe med sejren. Utrolig nok, endte kampen 0-0, men begge hold kunne sagtens have scoret. Ulrik lavede hele 7 redninger i kampen, og havde åbenlyst en stor andel i at vi fik point med fra opgøret. Jeg havde selvfølgelig håbet vi kunne få revanche fra sidste opgør mod Wales, men vi må nøjes med et point i denne omgang.

Vi er nu lidt over halvvejs med gruppespillet og meget skal gå godt hvis vi skal tage førstepladsen i gruppen. Der er godt nok blot 3 point op til Kroatien, men vi møder dem også på udebane, hvor jeg trods alt ikke forventer 3 point. Det mest realistiske, hvis vi skal til VM, må være at gå efter andenpladsen, og håbe vi er blandt de 3 bedste 2’ere i alle grupperne.

Det er lidt tid siden jeg har opdateret jer omkring verdensranglisten, og efter de 4 kampe her, er vi nu helt oppe som nummer 145 i verden.

Grækenland (U) 1-0 – Letland (H) 2-0 – Tyrkiet (H) 4-1Kroatien (H) 1-1 – Wales (H) 0-0

VM KVALIFIKATION GRUPPE 2 – 6 KAMPE SPILLET



STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 34
2. Jonesy jr. og Sebastian Nielsen 33
3. Frederik Nørgaard og Ulrik Vinbech Nikolajsen 32

Flest mål:
1. Jonesy jr. 20
2. Sebastian Nielsen 10
3. Frederik Gade 7

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 7
2. Don Bundgaard 6
3. Kaj Østergaard 5

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. og Sebastian Nielsen 4
2. Frederik Nørgaard 3
3. Don Bundgaard 2

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 13

Størst værdi:
1. Don Bundgaard 170 millioner
2. Frederik Nørgaard 145 millioner
3. Jonesy jr. 127 millioner


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #35: 10 Apr 2020, 19:30 »


OKTOBER – NOVEMBER 2021
Vi skal se i denne update se på hvordan det gik i de sidste 4 kame af VM-kvalifikationen, og vi ligger ud med vores kamp mod Bulgarien på udebane. Her var Jonas Elsbøl ude med karantæne, og Frederik Nørgaard var ude med en mindre skade. Jeg kunne desværre godt mærke jeg manglede de 2 i forsvaret, for forsvaret var hullet som en si, og offensiven var noget usammenhængende. Det blev til et overaskende stort nederlag på hele 5-1, og det var et stort slag for mine ambitioner om at nå andenpladsen i gruppen. Kamp nummer 2 i oktober, var hjemme mod Grækenland, og her var kun en sejr godt nok. Spillet var noget bedre end mod Bulgarien, men fysisk var truppen udfordret. Det var en meget nervepirrende kamp, og vi sendte det ene fine angreb afsted mod Grækenlands mål efter det andet, men det kneb med effektiviteten. Stik imod spil og chancer, kom vi bagud på Grækenlands andet skud i hele kampen, og derfra var det stort set et langt pres fra vores side. Frederik Gade udgik i pausen med en mindre skade, og Filippo Berardi kom ind i stedet for. Det viste sig at være en god indskiftning for han skulle kun bruge en håndfuld minutter på banen før han fik scoret det udlignende mål. Med 10 minutter igen, blev Kristján Einarsson vores redningsmand og vi fik en velfortjent 2-1 sejr. Vi vandt skudstatistikken med 38-6, så det var virkelig en lettelse at få sejren.

I november, mødte vi først Kroatien, der var på førstepladsen i gruppen med 4 point flere end os, så hvis vi overhovedet skulle have den mindste chance for at kvalificere os, skulle vi absolut vinde kampen. I lys af vores defensive præstation mod Bulgarien på udebane, forsøgte jeg mig med en mere defensiv tilgang mod Kroatien, men det var slet ikke til at se. Faktisk var det værre, eller også var Kroatien bare virkelig effektive. I starten af kampen, holdt Ulrik os inde i det, men han måtte hurtigt give fortabt sammen med resten af forsvaret. Hele 6 gange, måtte Ulrik hente bolden ud af nettet og selvom jeg ikke kan indvende noget imod sejren, så syntes jeg alligevel sejren var et par mål for stor. Vi scorede selv blot 1 mål da Kristján Einarsson fik pyntet lidt på resultatet i det 89. minut. Sidste kamp i november og i gruppespillet, var ude mod Letland og det blev den smal sag da vi slog dem med hele 6-0. Don lavede 2 af målene, mens Kristján, Jonas Elsbøl og Sebastian hver lavede 1 mål (det sidste var et Letland selvmål). 6-0 var også ny rekord for største sejr for San Marinos landshold.

Vi ender på en 3. plads i gruppen med 17 point ligesom Bulgarien, der sluttede som nummer 2 pga. en bedre målscorer. De var dog den dårligste af de 10 2’ere og havde vi fået den plads, var vi stadig ikke endt blandt de 3 bedste, da resultaterne man har opnået mod 6. pladsen i sin gruppe ikke bliver medregnet i 2’er regnskabet, og vi fik jo 6 af vores point mod Letland. Håber det gav mening :-D Men for selve gruppespillet er jeg okay tilfreds. Vi er begyndt at kunne kæmpe mere og mere med, og selvom det ikke var verdens stærkeste gruppe, gjorde vi stadig en okay figur syntes jeg. Jeg er dog ked af vores store nederlag til Bulgarien og Kroatien og især førstnævnte, da et hold af deres kvalitet slet ikke burde kunne slå os så stort, og vi vandt jo også med samme cifre over dem på hjemmebane. Måske den unge trup stadig kan have noget at sige, for det er som om, at når vi først falder sammen, så går det stærkt.

Bulgarien (U) 1-5Grækenland (H) 2-1Kroatien (U) 1-6Letland (U) 6-0

VM KVALIFIKATION GRUPPE 2 FÆRDIGSPILLET



STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 38
2. Jonesy jr. og Sebastian Nielsen 37
3. Ulrik Vinbech Nikolajsen 36

Flest mål:
1. Jonesy jr. 20
2. Sebastian Nielsen 11
3. Kristján Einarsson 8

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 10
2. Don Bundgaard 7
3. Sebastian Nielsen 6

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. og Sebastian Nielsen 4
2. Frederik Nørgaard og Don Bundgaard 3
3. Kristján Einarsson 2

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 14

Størst værdi:
1. Don Bundgaard 230 millioner
2. Frederik Nørgaard 225 millioner
3. Jonesy jr. 215 millioner

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #36: 11 Apr 2020, 21:35 »


MARTS – JUNI 2022
Efter VM-kvalifikationen, står den igen på Nations League for mit landshold, og vi er stadig i nederste lag D. Denne gang skal vi simpelthen rykke op, og den gruppe vi har fået, burde også tillade det. Vi er i gruppe med Litauen, Cypern og Aserbajdsjan, og det skal som sagt ende i en førsteplads for os. I denne omgang, er Nations League noget komprimeret og 4 af de 6 kampe, ligger i juni måned og periode over 11 dage.

Inden vi tog hul på Nations League, havde jeg arrangeret et par venskabskampe i marts som jeg lige hurtigt vil runde. Skotland og Island var på programmet. Vi fik langt om længe vores hævn over Skotland om end det ikke var i en officiel gældende kamp, så det betyder jo ikke det store, men alligevel rart at vinde over dem. Det blev en målrig 5-3 sejr til os, og Jonesy lavede igen et hattrick og Don Bundgaard og Sebastian Nielsen lavede hver et mål. Mod Island blev det til et overaskende nederlag, og selvom vi egentlig var i kontrol i hele kampen tabte vi 2-1.

I Nations League er jeg 3 kampe inde i turneringen, og med 3 sejre, kan det jo ikke rigtig gå bedre. Men vi har alligevel måtte arbejde lidt hårdere for det end jeg bryder mig om, i hvert fald i 2 af kampene. Første kamp, var hjemme mod Litauen, og de blev sendt hjem med en sikker 5-0 sejr. Jonesy lavede et nyt hattrick, og Frederik og Dino lavede de 2 sidste mål. 4 dage senere skulle vi en tur til Cypern, og det blev som tidligere nævnt en hårdere kamp end hvad jeg havde regnet med. Cypern havde 0 åbne chancer og 0 halve chancer, men var alligevel super effektive på de tilbud de havde. Det kom både foran 1-0 og 2-1, og som anden halvleg skred frem, smed jeg stort set alle mand frem. Efter 83 minutter fik vi endelig udlignet ved Filippo Berardi, der efterhånden har vist sig som en vigtig mand til at aflaste offensiven, og i det 89. minut, fik Jonesy bolden i kassen til en meget forløsende 3-2 scoring.  Sidste kamp i denne update, var hjemme mod Aserbajdsjan, og også her måtte vi arbejde hårdt for tingene. Vi sad på kampen fra start til slut, og vandt bl.a. skudstatistikken med 31-5. Men det kneb med de store chancer, og undervejs brændte vi endda også et straffespark ved Jonesy, der ellers plejer at være en yderst sikker mand fra straffesparksplette n. Peder Schurizek kom ind ved halvleg for en træt Sebastian Nielsen, og Peder endte med at blive helten med 3 minutter igen af kampen. Det sluttede 1-0 og således endte vi med at have maksimumpoint efter 3 kampe. Nærmeste forfølger er Cypern med 4 point, og dem møder vi på hjemmebane i næste opgør. Hvis ikke vi kan sikre førstepladsen med det her udgangspunkt, vil det være meget skuffende. 

Skotland (H) 5-3Island (H) 1-2Litauen (H) 5-0 – Cypern (U) 3-2 – Aserbajdsjan (H) 1-0

NATIONS LEAGUE D GRUPPE 3 – 3 KAMPE SPILLET



STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 43
2. Jonesy jr. og Sebastian Nielsen 42
3. Ulrik Vinbech Nikolajsen 41

Flest mål:
1. Jonesy jr. 27
2. Sebastian Nielsen 14
3. Frederik Gade og Kristján Einarsson 8

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 13
2. Don Bundgaard og Sebastian Nielsen 7
3. Peder Schurizek 6

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. og Sebastian Nielsen 6
2. Frederik Nørgaard 4
3. Don Bundgaard 3

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 16

Størst værdi:
1. Don Bundgaard 230 millioner
2. Frederik Nørgaard 225 millioner
3. Jonesy jr. 220 millioner

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #37: 12 Apr 2020, 10:38 »

Det begynder da så småt at ligne noget nu! Sejr over vores nemesis, ubesejret i Nations League Opstemt
Logged


Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #38: 12 Apr 2020, 10:45 »

Det ser rigtig godt ud CP  Smiley

Meget fyldestgørende updates  Thumbs Up Thumbs Up

Kan man se en oversigt over alle spillernes værdi og antal landskampe?

Fortsæt det rigtig gode arbejde
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #39: 12 Apr 2020, 11:58 »

Lækker update, dejligt med en sejr over Skotland og endnu bedre at være ubesejret i Nations League
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #40: 12 Apr 2020, 19:04 »

Det begynder da så småt at ligne noget nu! Sejr over vores nemesis, ubesejret i Nations League Opstemt

Ja det begynder endelig at pege den rigtige vej, og tak for kommentaren xanor Peace

Det ser rigtig godt ud CP  Smiley

Meget fyldestgørende updates  Thumbs Up Thumbs Up

Kan man se en oversigt over alle spillernes værdi og antal landskampe?

Fortsæt det rigtig gode arbejde

Mange tak René Smiley

Jeg er et stykke længere fremme i selve spillet, men kan have listen med i næste mulige update Smiley

Lækker update, dejligt med en sejr over Skotland og endnu bedre at være ubesejret i Nations League

Tak skal du have Jonas, dejligt du stadig følger med Smiley

Næste update er lige på trapperne Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #41: 12 Apr 2020, 19:09 »


JUNI – NOVEMBER 2022
Vi skal have færdiggjort Nations League gruppespillet i den her update, og vi starter med hjemmekampen mod Cypern. Det var nogle trætte spillere jeg havde til rådighed, men det var trods alt også kamp nummer 4 på 11 dage. Trætheden var dog intet problem for mit hold, der kørte en stensikker 3-0 sejr hjem. 2 mål af Jonesy og 1 af Sebastian Nielsen, og så var kampen afgjort allerede i første halvleg. Med den sejr artede det sig sådan, at vi efter kampen var sikret oprykning, og vi havde jo endnu 2 kampe endnu.

Inden de 2 sidste kampe mod Litauen og Aserbajdsjan, havde jeg ”kommet til” at arrangere en venskabskamp mod Norge. Jeg stillede med stærkeste hold i første halvleg, da vi jo alligevel var kvalificeret, men i anden halvleg blev der hurtigt skiftet en del spillere ud. Det kunne man godt se på spillet, for i første halvleg kørte vi dem rundt, og vi førte 2-0 efter 21 minutter, begge gange var Sebastian Nielsen målscoreren. Især nedenstående mål af Sebastian var fremragende syntes jeg. I anden halvleg kom Norge tilbage og kampen endte 2-2. 

<a href="https://www.youtube.com/v/lFMd6uRjQIo&amp;feature=youtu.be" target="_blank">https://www.youtube.com/v/lFMd6uRjQIo&amp;feature=youtu.be</a>

De 2 sidste gruppekampe i Nations League, var meget målrige og man må sige publikum i den grad fik noget for pengene. Først tog vi en tur til Litauen og her blev det til en 6-3 sejr til os. Jonesy lavede 2 mål, det samme gjorde Sebastian Nielsen og de 2 sidste stod Kristján Einarsson og Peder Schurizek for. Sidste gruppekamp var ude mod Aserbajdsjan, og denne gang vandt vi 3-1. Sebastian Nielsen var igen på pletten, denne gang med 1 mål, og Jonesy lavede de 2 sidste sent i kampen. Dermed gjorde vi rent bord i gruppespillet, hvilket jeg er rigtig fint tilfreds med, men på den anden side, har mit hold også en noget større kvalitet end vores modstandere. Næste gang vi spiller Nations League, er vi altså i lag C og umiddelbart burde vi også godt kunne kæmpe med om oprykning her vil jeg vurdere.

For at runde 2022 af havde jeg arrangeret et par venskabskampe i november mod Irland og Japan. Det jo ikke så spændende i sig selv, men kan da lige sige at vi vandt 2-0 over Irland og så blev det 2-2 mod Japan, en kamp vi egentlig burde have vundet, men sådan er det jo. Frederik Gade og Jonas Petersen lavede målene mod Irland og Jonesy og Kristján Einarsson lavede målene mod Japan. Næste opgave for mit landshold, bliver EM-kvalifikationen til EM i 2024. Der er trukket lod til gruppespillet, og vi var seedet i 4. lag, så begynder da at hjælpe lidt på det. Vi har fået en ganske fin gruppe syntes jeg selv, i form af Frankrig, Tyrkiet, Kosovo, Hviderusland og Andorra. Frankrig er selvfølgelig en klasse for sig, så de tager sig af førstepladsen, men jeg mener helt sikkert vi skal kunne konkurrere med Tyrkiet om andenpladsen. Hele 9 af de 10 bedste 2’ere kommer nemlig med til EM, og det er helt sikkert noget vi skal gå efter. 

Efter et meget fint 2022 er vi oppe som nummer 122 på verdensranglisten, og så jeg også ubesejret med landsholdet i 9 kampe, hvilket er ny rekord.

Cypern (H) 3-0Norge (H) 2-2Litauen (U) 6-3 – Aserbajdsjan (U) 3-1 – Irland (H) 2-0Japan (U) 2-2

NATIONS LEAGUE D GRUPPE 3 – 6 KAMPE SPILLET



STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 49
2. Jonesy jr. og Sebastian Nielsen 48
3. Ulrik Vinbech Nikolajsen 47

Flest mål:
1. Jonesy jr. 34
2. Sebastian Nielsen 20
3. Kristján Einarsson 10

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 15
2. Peder Schurizek 9
3. Kaj Østergaard 8

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 9
2. Sebastian Nielsen 7
3. Frederik Nørgaard 4

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 18

Størst værdi:
1. Jonesy jr. 465 millioner
2. Don Bundgaard 450 millioner
3. Frederik Nørgaard 435 millioner

« Seneste Redigering: 13 Apr 2020, 19:52 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #42: 12 Apr 2020, 21:20 »

Lækkert at vi går ubesejret igennem men er dog noget utilfreds med at vi lukker 6 mål ind taget nivueaet i betragtning på de andre hold, der mener jeg vi burde være bedre men på den anden side er det ligegyldigt så længe man scorer flere end modstanderen Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #43: 13 Apr 2020, 15:35 »

Feeed blog, fedt projekt og nydeligt udført!

Hvor spiller de forskellige og hvordan er vores stats stegt (forhåbentligt)
Hvis du har tid og lyst, kunne det være fedt med en spiller opdatering Smiley
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #44: 13 Apr 2020, 19:09 »

Lækkert at vi går ubesejret igennem men er dog noget utilfreds med at vi lukker 6 mål ind taget nivueaet i betragtning på de andre hold, der mener jeg vi burde være bedre men på den anden side er det ligegyldigt så længe man scorer flere end modstanderen Wink

Ja jeg kunne også godt tænke mig vi forsvarede os lidt bedre, især mod de hold  Sur

Feeed blog, fedt projekt og nydeligt udført!

Hvor spiller de forskellige og hvordan er vores stats stegt (forhåbentligt)
Hvis du har tid og lyst, kunne det være fedt med en spiller opdatering Smiley

Mange tak gonzo Smiley

Jeg  havde i forvejen tænkt at komme SS af spillerne osv., men det bliver først i næste update igen Peace Regner med det bliver imorgen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010