home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  24| Hamburg meine Perle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: 24| Hamburg meine Perle  (Læst 21150 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7| Hamburg meine Perle
« Svar #30: 07 Apr 2020, 08:29 »

Tak for det Opstemt

Kører bare med standard skin i lys, og så har jeg hentet en FM Logo pack fra fmscout. Så er en stor del af klubbernes rigtige logo inde i spillet Smiley
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
8| Hamburg meine Perle
« Svar #31: 07 Apr 2020, 10:52 »

<a href="https://www.youtube.com/v/0TGHN79kEPo" target="_blank">https://www.youtube.com/v/0TGHN79kEPo</a>






8. - Erinnerungen an alte Zeiten
En enkelt kamp vil jeg gerne fremhæve - også fordi modstanderen netop var samme, som jeg selv så i min første kamp på Volksparkstadion; SV Darmstadt. SV Darmstadt skulle en tur i heksekedlen allerede i første runde af dette års Bundesliga. Fortællingen kom ikke der, da jeg havde rigeligt at berette om på det tidspunkt. Til gengæld vil jeg nu mene, at en trip down memory lane er ganske passende her.

For nok en fem år siden startede mit personlige HSV-eventyr. Et par kammerater og jeg tog turen til Hamborg, fordi vi havde fået en friweekend fra fodbold. Derfor skulle vi ned og se HSV tage imod SV Darmstadt. Meget var vi ikke bekendte med på vores første tur. Vi tog afsted fra det nordjyske tidligt lørdag morgen. Nu vi var afsted på tur, skulle vi jo blandt andet forbi Neumünster Outlet inden. Efter en lang køretur og et kort visit i Neumünster var vi ankommet til Hamborg. Vi anede dog intet. Vi rodede rundt i, hvor vi måtte parkere, og hvor vi skulle parkere. Der var en masse parkeringspladser dedikeret til kampen, men ingen af p-vagterne tog imod danske penge eller kort, så vi måtte køre slukøret videre. Vi ledte og vi ledte, indtil vi til sidst fandt en privat villavej et par kilometer derfra - og vi var ikke kommet i god tid! Så vi havde travlt med at finde vores vej til Volksparkstadion, hvor vi skulle afhente vores billetter i nogle små billetluger udenfor. I vores vej derhen blev jeg helt forbavset over at se fankulturen. Der var hundrede- og nok også tusindevis af folk i hvid/sorte/blå farver i godt humør på vej til stadion, nærmest alle med en arm omkring makkerens skulder og i den anden arm havde vedkommende en øl i hånden. Flot syn hvis jeg selv skal sige det. Det var bestemt ikke noget, jeg var vant til de få gange, jeg havde slasket mig de 300 m hen til Aalborg Stadion, hvor folk almindeligvis er klædt i deres private tøj og mest af alt så ud til at tage turen for deres barns skyld.

Da vi var kommet inden for dørene, skulle vi i den grad have noget at spise og drikke. Det eneste vi havde fået indtil videre var morgenmad kl. 6 og så havde vi snuppet en bid eller to af vores 1,5 kg romkugle. Men ak. Først er der ikke de helt spændende muligheder - oftest bestiller man nemlig hotdogbrød med fisk inden i eller de klassiske pretzels, der var tørre som ind i fanden. Det var dog muligt at få en enkelt pølse, så that's a win. Skuffelsen blev i den grad forværret, idet vi får at vide, at de heller ikke kan tage imod kreditkort eller vores danske penge. Derfor var vi fire slukørede personer, som ikke havde fået noget at spise de sidste 7 timer, der måtte finde vej til øverst under stadion til at se en kamp uden en pølse eller øl. Som I nok kan fornemme, var stemningen ikke for alvor god. Men her havde vi altså ikke oplevet stemningen fra Nordtribunen endnu. Den kære Lotto King Karl blev inden kampstart hejst op i en lift, og kort efter skrålede fans i fællesskab med Lotto "meine Perle"-hymnen. Flot. Hele kampen igennem var der godt gang i fansene til trods for den stille kamp på banen, og det var i hvert fald noget, der imponerede mig til trods for min tomme mave. Jeg har alle dage fulgt HSV momentvis fra da min all time favoritspiller Ruud Van Nistelrooy tilbragte et par år i klubben. Men efter at have oplevet en så pulserende stemning, så kunne jeg ikke andet end at tage HSV endnu mere nær til mig. HSV-eventyret var for mig først lige begyndt!



Wenn du aus der Hauptstadt kommst,
scheißen wir auf dich und dein Lied.
… singe home sweet home.

Ohh Hamburg meine Perle
du wunderschöne Stadt
du bist mein zu Haus du bist mein Leben
bist die Stadt auf die ich kann,
auf die ich kann.
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8| Hamburg meine Perle
« Svar #32: 08 Apr 2020, 12:28 »

<a href="https://www.youtube.com/v/0TGHN79kEPo" target="_blank">https://www.youtube.com/v/0TGHN79kEPo</a>






9. - die Bundesliga
Vi er nu lige kommet forbi sommerens transfervindue (1. september 2020), og starten på Bundesligaen er derfor også så småt gået i gang. Det har været en stille start for Heltene SV modstandermæssigt, og derfor starter vi også, hvor vi sluttede - ubesejret. Nogle vil kalde det heldigt, andre vil kalde det godt coaching - jeg er en del af de andre.
Første modstander tilbage i det fine selskab lød på Mainz 05, der skulle en tur i heksekedlen på Volksparkstadion. Det var tydeligt et chokeret Mainz-mandskab, der næppe havde mødt højere klasse i lang tid. De blev i hvert fald sendt hjem med et 0-3 nederlag uden selv rigtig at blive farlige. Naturligvis trak Mr. Hinterseer en stor del af læsset med sine to mål. Efter Mainz hed modstanderen Stuttgart, der, ligesom os selv, er oprykkere fra 2. Bundesliga. Stuttgart var lidt mere klar over tempoet, og derfor kæmpede Stuttgart sig også til et 0-2 nederlag. But do I care? Hell no. Sidste modstander for denne update hedder Wolfburg, der meget overraskende var ude i play-off kamp om at rykke ned sidste sæson. Men som I nu kan regne ud, klarede de skærene og skulle derfor en tur i heksekedlen. 1-0 blev det til for Heltene fra Hamborg, og vi er derfor endnu ubesejret i den nye sæson. Men chokerer det virkelig nogen? ;-) For lige at nedtone det engang, så ved jeg ikke, hvor længe det holder. Modstanderen for næste kamp hedder nemlig Hoffenheim, som man aldrig kan forvente point fra.

Transfervinduet er også overstået, og der har her været heftig aktivitet. Men. Men.. Ak. Bobby Hund er stadig at finde i klubben. Jeg nægter stadig at betale hans løn, og dette nægter eventuelle købere også. Jeg har ikke været i stand til at modtage ét eneste bud, hvor jeg ikke har skullet betale en del af hans løn. Fool me once - shame on you - fool me twice shame on me. Eller til de kære Klovn-elskere "Den gik ikke Theis". Jeg skal virkelig ikke betale hans løn. Derfor arbejder jeg på en gensidig opsigelse, der vil komme til at koste mig 8 mio., hvorfor det er noget, jeg stærkt overvejer pt. Men nok om hunden. Gider helst ikke snakke mere om ham. Lad os i stedet snakke om de andre afgange.
Jairo var en spasser gennem foråret og bad om mere og mere spilletid. Det endte til sidst med hans udeblivelse fra træning, og det er simpelthen noget, jeg ikke tolererer som manager. Så han blev sendt ned på u19 holdet og ellers sendt afsted til første og bedste. Fra førsteholdstruppen røg også Ewerton, jeg aldrig brugte, og som simpelthen åd en for stor del af min løn og slutteligt Julian Pollersbeck. Pollersbeck var jeg desværre ikke selv herre over, da Leverkusen d. 30 august smed et bud efter ham, og da jeg afviste, kom Pollersbeck op i det røde felt. Da han alligevel roterede meget med Daniel Heuer, fik Pollersbeck lov til at smutte.



ADRIAN "FIN" FEIN



Truppen var tynd efter januarvinduet, så jeg vidste, der skulle en del forstærkninger til i sommervinduet udover backups til dem, der skred. Første transfer blev Adrian "Fin" Fein, der var på leje i sæsonen før. Adrian Fin slugte også en stor del af transferbudgettet med sine 90 mio. DKK. Omvendt var han en så stabil spiller sidste sæson og er stadig ung, hvorfor jeg tror sagtens, det går hen og bliver en gevinst. Louis Schaub der ligeledes brugte sidste sæson som lejesvend blev også hentet ind for 22 mio DKK. Schaub gjorde det fremragende, og med den pris blev jeg nødt til at slå til.
Desuden blev jeg også for FM-liderlig. En unggammel legende Jesus Vallejo blev også sat til salg for sølle 15 mio. og med afgangen af Ewerton var det idéelt. Til trods for jeg også har en særdeles velspillende Timo Letschert. Men den tid de sorger. Resten af transfers kan I se nedenstående, men jeg forventer, de kommer til at spille en mindre rolle i genopbyggelsen af HSV.





Wenn du aus der Hauptstadt kommst,
scheißen wir auf dich und dein Lied.
… singe home sweet home.

Ohh Hamburg meine Perle
du wunderschöne Stadt
du bist mein zu Haus du bist mein Leben
bist die Stadt auf die ich kann,
auf die ich kann.

Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9| Hamburg meine Perle
« Svar #33: 08 Apr 2020, 19:11 »

Kender slet ikke ham Fein, men han gør det jo godt for dig! Bliver spændende og følge HSV tilbage i Bundesligaen Opstemt
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9| Hamburg meine Perle
« Svar #34: 08 Apr 2020, 19:25 »

Jamen altså - han er fin! Opstemt funny
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
10| Hamburg meine Perle
« Svar #35: 10 Apr 2020, 09:51 »


10. - die Präsenz
Vi har nu smagt lidt på Bundesligaen og set den lidt an. Det er gået lidt op og ned, men jeg tror ikke, at jeg kan være andet end tilfreds. Vi oplevede en fantomstart tilbage i de fine rækker, og den har helt sikkert været med til at cementere vores nuværende position. Efter 20 kampe indtager vi i skrivende stund 2. februar nu 5. pladsen. Overraskende nok var det ikke Hoffenheim, der skulle slutte vores gode start, men derimod Köln et par kampe senere. Nederlaget til Köln var hårdt mod drengene, og resultaterne var i en periode efter ret stille og ret smertefulde. Særdeles 0-5 nederlaget med Gladbach. Ikke sjovt. Omvendt har vi sørget for at få point mod de hold, vi gerne skulle have point med fra, og det er på nordjysk ganske i orden. Desuden er vi stadig med i pokalturneringen, hvor vi blandt andet fik hævn mod Gladbach og desuden sendte "Scheiss Werder" ud i mørket. Så alt i alt win-win.
Men hold nu op hvor er jeg vild med Hinterseer. På trods af sin titel som oprykker er Hinterseer ret ligeglad med dette og bomber fortsat mål ind. Godt nok er han "kun" på 4. pladsen for flest scorede mål, men for et hold af min kaliber, kan jeg ikke tillade mig at være utilfreds. Jeg tror, han nyder godt at vores genpressende spillestil med sine 16 og 17 i aggressivitet og arbejdsrate.

Det har endnu ikke været muligt at tilføje en strofe til sangen. Uheldigvis for os kunne vi ikke udnytte vores chancer mod Schalke hjemme i kedlen og måtte derfor nøjes med en nullert. Dortmund skulle også på visit i kedlen, men heller ikke her kunne vi udnytte vores chancer. I stedet bragte Giovanni Reyna Dortmund i front efter 85. minutter. Så det har bestemt været et uheldigt efterår på den baggrund. Af samme årsag har vi heller ikke nogen sang i dag.

Februar betyder også, at vi har overstået et (ringe) transfervindue. Ved nytårsskiftet fik jeg dog Matias Arezo, som jeg valgte fra spillets start at hente. Planen med ham er at tjene en skilling. Ved tidligere spil har han i hvert fald slået igennem, hvilket har medført bud på 600 mio. Her vil jeg være tilfreds, hvis blot jeg kan få 200 mio. ham. Men gud…. Åh gud. Ved egentlig ikke, om jeg kan få mig til at skrive det, men Bobby Hund er desværre stadig at finde i klubben. Han vil ikke acceptere gensidig opsigelse, og det koster 12 mio., hvis jeg skal sende ham afsted på fri transfer. Så når hans kontrakt udløber til sommer, så er han langt om længe, den der er væk. Og mere spalteplads har jeg ikke lyst til at give ham!




Wenn du aus der Hauptstadt kommst,
scheißen wir auf dich und dein Lied.
… singe home sweet home.

Ohh Hamburg meine Perle
du wunderschöne Stadt
du bist mein zu Haus du bist mein Leben
bist die Stadt auf die ich kann,
auf die ich kann.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 10| Hamburg meine Perle
« Svar #36: 10 Apr 2020, 10:30 »

Sikke en start, det var hurtigt HSV kom tilbage, hvor de hører til. Så må vi se om du kan gøre nogen magiske handlere til sommer, der måske kan rykke dig tættere på toppen!
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 10| Hamburg meine Perle
« Svar #37: 11 Apr 2020, 21:50 »

Var lige kommet lidt bagud med din blog, så har lige læst de sidste 3-4 updates igennem, og syntes stadig det er en rigtig god blog du har gang i Thumbs Up

Og tillykke med de fornemme resultater med HSV, det bliver spændende at se om det kan holde hele vejen Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
11| Hamburg meine Perle
« Svar #38: 13 Apr 2020, 11:56 »

<a href="https://www.youtube.com/v/ETpzO0vg7lA" target="_blank">https://www.youtube.com/v/ETpzO0vg7lA</a>





11. - Spanning bis zuletzt
Datoen hedder 1. maj 2021, og meget vand er løbet under åen siden sidst - altså vi har i hvert fald fået spillet nogle kampe. Og jeg må være ærlig at sige, at jeg fatter ikke, hvad der sker. Typisk rammes jeg altid af en rigtig hård periode i 2. sæson, da det virker som om, at klubberne har lært min taktik at kende på det tidspunkt. Det har dog slet ikke været tilfældet her. I stedet har jeg siden februar blot fået 3 nederlag; et i pokalturneringen og to i ligaen. Derfor er jeg stadig at finde i det sjove selskab øverst i ligaen trods min status som oprykker. Omvendt har jeg også tre svære modstandere tilbage, hvorfor jeg regner med at gå slukøret hjem og højest sandsynligt ende uden for europæisk kvalifikation. Men ingen tvivl om det bliver en neglebider, eftersom vi alle lægger så tæt i toppen.

En enkelt kamp vil jeg dog gerne fremhæve - også fordi modstanderen er "scheiss Werder", som jeg så i min anden kamp på Volksparkstadion. Det er et par år siden, hvor vi var en gruppe gutter (ikke samme gruppe som første oplevelse). Vi ankom fredag aften til Hamburg, hvor vi naturligvis lige skulle opleve det nordtyske byliv, inden kampen lørdag. Så jeg fik skabt mig som en tosse, inden det for alvor gik løs. Jeg havde lært af min oplevelse første gang, og jeg havde derfor medbragt en masse euro til kampen. Til trods for mine tømmermænd så var vi alle faktisk ovenpå og så meget frem til den øl, vi skulle have på stadion, inden vi igen skulle se, om der var sket noget nyt i bylivet lørdag aften. Vi gik de 2 km fra vores hostel til stadion, og på hovedvejen kunne vi se den ene bod efter den anden, der serverede kolde øl og currywurst. Fristelsen var stor, men nej. Vi besluttede, at vi ville ind og sidde på stadion og få øllen der. Vi kommer ind og finder vores pladser, og første mand, der giver en runde, går op og henter til os alle. Vi er stadig lidt sløve, men ser gladelig frem til øllen. Da vedkommende kommer tilbage, ser vi en stor skuffelse i hans ansigt. Og inden længe så vi ligedan ud. Til rivalopgør, som scheiss Werder jo er, bliver der kun serveret alkoholfri øl. Av. Forestil jer en gruppe mænd, der skulle ud og være mand for en weekend, få serveret nyheden om alkoholfri øl. Ja den var ikke god. Stemningen var selvsagt i bund og kampens resultat på 0-0 bidrog bestem heller ikke. Det eneste lyspunkt var Nordtribunen (HSV-fansene). Jeg tror mildt sagt, at Nordtribunen hader scheiss Werder, hvorfor de også gik amok og sendte et par ord afsted eller to mod scheiss Werder. Særligt min favorithymne blev råbt mange gange - "Scheiss Werder Bremen, Scheisse Scheisse Werder Bremen" - FÅ SET VIDEOEN ØVERST!!!! Netop ovenstående hymne var en generel favorit for vores gruppe, og dette var på det tidspunkt det eneste, der holdte vores humør lidt oppe, og som gjorde, at vi ikke faldt i søvn.

Det var endelig også tid til at tage imod (scheiss) Werder hjemme i heksekedlen. Inden kampen havde jeg naturligvis svinet Bruno Labbadia til (Wolfsburg manager i spillet). Det er et must mod (scheiss) Werder. Og Labbadia var åbenbart rystet. (Scheiss) Werder blev derfor sendt hjem med 1 skud, 0 på mål og med et nederlag på 1-0 i bagagen - alt imens jeg mindes min første HSV-kamp mod Werder. Hvilken modsætning!
SCHEISS WERDER BREMEN, SCHEISSE SCHEISSE WERDER BREMEN!




Wenn du aus der Hauptstadt kommst,
scheißen wir auf dich und dein Lied.
… singe home sweet home.

Ohh Hamburg meine Perle
du wunderschöne Stadt
du bist mein zu Haus du bist mein Leben
bist die Stadt auf die ich kann,
auf die ich kann.

Wenn du aus Bremen kommst,
gibts für dich hier nichts zu holen.
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11| Hamburg meine Perle
« Svar #39: 13 Apr 2020, 12:00 »

Tak for kommentarerne Arsrea og CP. Hyggeligt at se I stadig følger et smule atypisk projekt Wink
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
12| Hamburg meine Perle
« Svar #40: 14 Apr 2020, 12:57 »

<a href="https://www.youtube.com/v/0TGHN79kEPo" target="_blank">https://www.youtube.com/v/0TGHN79kEPo</a>







12. - was ist passiert
Undskyld hvad sker der. Det er jo helt absurd det her. Jeg kan simpelthen aldrig vinde mod top 4 hold i ligaen. Eller det vil sige indtil nu i hvert fald. I mine sidste 3 kampe havde jeg været super glad for at have 1 point ind. I stedet står jeg her 3 kampe senere og 7 point rigere. Jeg er helt tom for ord. Hvad er der sket og hvordan. 1-0 sejr hjemme i heksekedlen mod Leverkusen, 0-0 ude mod Dortmund og slutteligt en 1-0 sejr hjemme i kedlen mod München. Men hvad endnu vildere er, at alle hold i top 4 ender med samme antal point. SAMME ANTAL POINT!!!!


Hvis ikke det var fordi, jeg var utrolig heldig de sidste 5 minutter mod München, så havde jeg ikke skrevet mere i den her update, for det er næsten to good to be true. I det 90. minut tilkendes Bayern et latterligt straffespark. Ingen grund til at lave sådan et, når jeg fører 1-0 på det pågældende tidspunkt. Lewandowski ender dog vanvittigt med at ramme stolpen og brænder. Efter hjørnesparket de får, får vi en kontra, der medfører, at Kimmich og Bayern går ned og laver et straffespark på os. Heldigt for Bayerns ydmygelse, vælger Carles Aleña at lave en ren Beckham og sparker bolden ud af stadion. Men en sejr over München i kedlen betyder derfor også, at jeg nu kan tillade mig at tilføje en strofe i vores kære vers nederst. Og at vi også ender på en 3. plads i ligaen til dem, der er interesseret i det - á point med 1., 2. og 4. pladsen.




Wenn du aus der Hauptstadt kommst,
scheißen wir auf dich und dein Lied.
… singe home sweet home.

Ohh Hamburg meine Perle
du wunderschöne Stadt
du bist mein zu Haus du bist mein Leben
bist die Stadt auf die ich kann,
auf die ich kann.

Wenn du aus Bremen kommst,
gibts für dich hier nichts zu holen.
Wenn du aus München kommst,
zieh'n wir dir die Lederhosen aus.
Logged


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 12| Hamburg meine Perle
« Svar #41: 14 Apr 2020, 13:09 »

Vildt nok med 4 apoint. Det må da næsten være rekord.  Stærkt gået i første sæson i die bundesliga :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 12| Hamburg meine Perle
« Svar #42: 15 Apr 2020, 14:51 »

Flot sæson og vildt med 4 apoint! Det tror jeg alligevel aldrig jeg har set. Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
13| Hamburg meine Perle
« Svar #43: 15 Apr 2020, 18:09 »


13. - Rick Van Dingeling, Big Rick eller bare Rick Van Drongelen
Ved afslutningen af sidste sæson kom det forhåbentligt klart til udtryk, at jeg er stor tilhænger af Lukas Hinterseer. Nu har vi igen rundet en afslutning på en sæson, og derfor er det tid til endnu en spiller, der gør mig lidt blød i knæene.
Denne gang er der tale om vores hollandske (vice)anfører. Under Østergaards ledelse i HSV har Big Rick overtaget anførerrollen trods sin unge alder. Rick er en bund solid spiller, der altid går all-in. Ikke noget halvjammerligt pis fra hans side. Der bliver altid arbejdet, så godt som omstændighederne nu tillader det. Og såfremt der er noget lort, der generer Rick, jamen så hører man ikke noget intetsigende brok fra hans side. Det er netop disse færdigheder, der for mig gør ham til en yndling. Som tidligere nævnt har vi haft vores primadonnaer som grækeren osv., og her står Rick i total kontrast igen trods sin unge alder. Udover min klare yndlingsspiller gennem tiderne Ruud Van Nistelrooy, så har alle mine favoritspillere været folk, der ikke er blege for at knokle røven ud af bukserne - og det kommer nok også til udtryk i min egen spillespil (pas på til eventuel sommerbold! ;-)) - hvilket minder mig om, at jeg burde være ude at løbe lige nu i stedet for at skrive denne update. Hm.

Rick spillede også en afgørende rolle i min overraskelsessæson. Chef Drongelen var væk i tre kampe, men kun på baggrund af karantæne, så det gør mig ikke det store. Trækker de nødvendige kort, der skal til engang imellem. Tingene blev ikke gjort mere kompliceret, end de burde, og derfor hev Rick Van Drongelen også en gennemsnitskarakter hjem på 7.05 for 31 kampe. Det er ganske solidt og højt af en midterforsvar at være.

Under alle omstændigheder vil det i hvert fald gøre mig glad, hvis vi ser en mand som Rick Van Drongelen opnå samme legendestatus som Ditmar Jakobs, der huserede i midterforsvaret i 80'erne. For hold op hvor under jeg Rick alt muligt godt. En vinder i mine øjne!





Wenn du aus der Hauptstadt kommst,
scheißen wir auf dich und dein Lied.
… singe home sweet home.

Ohh Hamburg meine Perle
du wunderschöne Stadt
du bist mein zu Haus du bist mein Leben
bist die Stadt auf die ich kann,
auf die ich kann.

Wenn du aus Bremen kommst,
gibts für dich hier nichts zu holen.
Wenn du aus München kommst,
zieh'n wir dir die Lederhosen aus.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13| Hamburg meine Perle
« Svar #44: 16 Apr 2020, 11:11 »

Godt nok en skør afslutning på sæsonen, men flot du endte på en 3 plads i din første sæson tilbage. Bliver spændende med både liga og CL næste sæson, og se hvad der sker i transfervinduet evt.
HSV prøvede også at hente mig (David Nielsen) i mit save efter første sæson faktisk Shockeret
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010