home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  24| Hamburg meine Perle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: 24| Hamburg meine Perle  (Læst 21170 gange)
Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1| Hamburg meine Perle
« Svar #15: 02 Apr 2020, 18:15 »

Nu ved jeg heller ikke hvor du bor, jeg er selv fra Odense, så der ikke sååå langt derned. Personligt håber jeg, en smule på Holstein Kiel kunne rykke op i bundesligaen, så kunne jeg nemt tage derned 5-6 gange på et år  Opstemt

Hvis man var en 4-5 mand så kunne man mødes ved Kolding og køre derned sammen! Smiley
Gør jeg og en ven allerede.. Dog bare fra Vojens Smiley

HSV stadion, tradition, sammenhold, fan kultur er hjeeeeernedød!

Elsker den klub!
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1| Hamburg meine Perle
« Svar #16: 02 Apr 2020, 18:58 »

Hvis man var en 4-5 mand så kunne man mødes ved Kolding og køre derned sammen! Smiley
Gør jeg og en ven allerede.. Dog bare fra Vojens Smiley

HSV stadion, tradition, sammenhold, fan kultur er hjeeeeernedød!

Elsker den klub!
Ja lige præcis, vi plejer og køre med bus derned sammen med en masse andre danskere, den plejer og stoppe i Odense. Har dog også selv kørt derned en gang med familien  Grin
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
3| Hamburg meine Perle
« Svar #17: 03 Apr 2020, 14:03 »

<a href="https://www.youtube.com/v/VlVUMzljfSc&amp;" target="_blank">https://www.youtube.com/v/VlVUMzljfSc&amp;</a>






3. - Hamburger Stadtderby
Som I tidligere nok kunne fornemme på mig, så var målet at komme af med de løntunge spillere. Well - jeg er halvvejs på den front. Fra start valgte jeg at sætte Kyriakos Papa-et-eller-andet-los (Opgav hans efternavn halvvejs) og Bobby "Hund" til salg. Forståeligt nok - hvis jeg selv skal sige det - var der ingen interesserede, indtil grækeren selv fandt en klub. Club America kom med et bud på 6 millioner DKK lige ud. Med en værdi på tre gange så meget følte jeg godt, at jeg kunne få mere. Derfor blev buddet afvist. Og det bed mig godt nok i røven. Først på transfervinduets sidste dag valgte Arsenal at byde 5 mio. DKK. Bare rolig - der er tale om den falske (russiske) Arsenal. Efter en halv flaske vodka og lidt forhandlinger fik jeg lokket Arsenal Tula til at tage Kyriakos med til Rusland. Win!
Ingen spillere udefra er fundet motiveret nok, hvorfor der ikke er lavet nogle indgående transfers. Til gengæld er der ryddet godt op i staben. Stort set ingen trænere er tilbage, og ind er i stedet kommet friske ansigter. Så oprydningsprocessen er i gang!
 
Inden den næste lange smøre - tag lige et omkvæd (0:41) af den nye sang i toppen og nyd øjeblikket med mig, at grækeren langt om længe er væk. Jeg får i hvert fald myrekryb af stemningen, og det er helt ideelt til næste stykke!

Vel nok det største rivalopgør for HSV er at finde i Hamborg selv. I den midt-vestlige del af Hamborg er St. Pauli nemlig at finde. Rivalopgøret startede først for alvor efter 2. verdenskrig, hvor St. Pauli blev den største konkurrent for HSV om at være kongen af Hamborg. HSV har haft overtaget med 59 sejre ud af 93. Indtil videre har jeg kaldt det et rivalopgør, og her må jeg indrømme, at jeg har været meget mild. Fansene fra både St. Pauli og HSV er MEGET dedikeret og i særdeleshed op til kampen! Hvis nogle af fansene op til lokalbraget krydser grænsen på Reeperbahn, har jeg ladet mig fortælle, at det ender ikke pænt. Dedikationen kommer også til udtryk ved kampstart. Typisk ser man 3000-4000 fans vandre i én flok på offentlige veje mod det pågældende stadion - og jeg snakker her om 3000-4000 HSV fans og 3000-4000 St. Pauli fans. Op til opgøret efter klubbens nedrykning i 2018 så man marionetdukker farvet i modstanderens klubfarver hænge rundt om i gaderne med en løkke omkring halsen. De mener det seriøst de gutter her! Og det gør jeg også. Nok har jeg ikke selv haft oplevelsen af at se kampen om Hamborg på Volksparkstadion, men alligevel går jeg all in på denne FM-oplevelse. Til rivalopgøret mod St. Pauli troppede jeg derfor også op i min HSV-trøje og med fuld skrue for den nye sang, som I kan høre øverst - Mein Hamburg lieb ich sehr. Jeg var klar til kamp på fjendens territorie!



Allerede fra start viste vi, hvem der ville kampen mest. Skydeteltet var åbent, og det medførte, at Hinterseer efter fire minutter kunne sparke bolden i kassen til 1-0. Godt nok fører vi ikke i pausen om flest forseelser og gulekort, men vi går til pause med 1-0, og det er nu det vigtigste.



Efter pausen stod den igen på HSV. Med klar overlegenhed i både boldbesiddelse og skudstatistik øgede vi føringen til 2-0 efter 48 minutter. Lejesvenden Adrian Fein stod klar uden for feltet og bragede et langskudsdrøn i kassen, der sagde spar to. 2-0 blev også kampens resultat, og jeg kunne med et stort smil på læben gå i gang med at lave min aftensmad.

Ohh Hamburg meine Perle
du wunderschöne Stadt
du bist mein zu Haus du bist mein Leben
bist die Stadt auf die ich kann,
auf die ich kann.
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3| Hamburg meine Perle
« Svar #18: 03 Apr 2020, 14:07 »

Jeg er fra det nordjyske, så der er ca. en 4-5 timers køretur derned - afhænger også, om man lige skal forbi grænsen og have lidt proviant med Wink
Men ja. Sådan en tur med kammeraterne er klasse. Som Rottenburg også siger, så er jeg også helt vild med fankulturen! Opstemt
Logged


Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3| Hamburg meine Perle
« Svar #19: 03 Apr 2020, 14:23 »

Er det ikke lidt tidligt at bruge Xavier Amaechi? Smiley
Han er da ung og ikke oppe i hans bedste niveau endnu? Smiley Jatta el. Narey er da en del bedre?
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3| Hamburg meine Perle
« Svar #20: 03 Apr 2020, 14:34 »

Jo det er det bestemt. Udgangspunktet er helt klart at have Jatta til at starte, men jeg er heller ikke bange for at bruge de unge spillere. Jatta var dog halvtræt efter sidste kamp og så havde Amaechi gjort det forrygende som indskifter, hvorfor han havde fortjent chancen for at starte inde.
Narey er jeg bestemt ikke fan af, hvorfor han blot anvendes i et helt worst case scenario Smiley
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 3| Hamburg meine Perle
« Svar #21: 03 Apr 2020, 15:01 »

papastathopoulos? funny
Fed blog, følger med hele vejen Thumbs Up
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3| Hamburg meine Perle
« Svar #22: 03 Apr 2020, 22:59 »

Ja det kan meget vel tænkes. Jeg har i hvert fald lykkeligt glemt ham Wink
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
4| Hamburg meine Perle
« Svar #23: 04 Apr 2020, 12:52 »

<a href="https://www.youtube.com/v/0TGHN79kEPo" target="_blank">https://www.youtube.com/v/0TGHN79kEPo</a>






4. - scheissen wir auf dich und dein Lied
Jeg må nok være ærlig at indrømme, at det bestemt ikke var planen at skulle lave en update så tidligt i spillet, da vi nu kun er nået hen til slut oktober. Men jeg har altså svært ved at få armene ned lige nu, så jeg bliver simpelthen nødt til at dele det. På forhånd vil jeg gerne lige advare Wester og/eller i særdeleshed Wester Jr. - kønt sprogbrug anvendes ikke. Hvis Wester Jr. tropper op foran Mor Wester og anvender sådanne skældsord, vil jeg gerne lige ansvarsfraskrive mig her ved at advare på forhånd.

Som altid er der dog et lille men. Allerførst vil jeg nemlig bede jer om at lægge mærke til vores sang. Jeg håber, I har hørt den - ikke sikkert I har lagt mærke til det, men fortællingen går nemlig meget kort på sangen, jeg har delt i youtubelinket de første par updates. Jeg snakker nemlig om slagsangen "Hamburg meine Perle". Nærmere sagt vil jeg gerne have I lægger mærke til 2. og 3. linje i sangen (Det er bevidst, jeg vælger ikke at bruge 1. vers eller 2. strofe og så videre - hvem ved hvilke fluekneppere, der læser med her - gud forbyde jeg benytter det forkerte fagterm jo).

Wenn du aus der Hauptstadt kommst - Når du kommer fra hovedstaden (Berlin)
scheißen wir auf dich und dein Lied - skider vi på dig og din sang

Og det var lige netop det, der skete. Vi er som sagt kommet knap et halvandet måned hen siden sidste update. Modstanderen, der skulle en tur i heksekedlen, i DFB-Pokal 2. runde var Hertha Berlin fra den bedste tyske række. Inden kampstart var der ikke store forhåbninger mod Krzysztof Piatek og Co, så jeg lod egentlig et par normale reserver lov til at starte inde.


Det var en hel startellever, der var i spillehumør. Hertha Berlin blev kørt ud af banen og ved halvleg, var stillingen 2-0. Hertha havde i mellemtiden kun fået haft et enkelt skud, og dette var også på mål. I 2. halvleg gik det dog stærkt - rigtig stærkt. Inden Hertha havde set sig om, havde dommeren fløjtet sidste fløjt med en stilling på 6-0, og jeg forestiller mig snildt fansene kunne have skrålet ovenstående sangtekst igen og igen. Amen hvilken fornøjelse!



Wenn du aus der Hauptstadt kommst,
scheißen wir auf dich und dein Lied.

Ohh Hamburg meine Perle
du wunderschöne Stadt
du bist mein zu Haus du bist mein Leben
bist die Stadt auf die ich kann,
auf die ich kann.
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
5| Hamburg meine Perle
« Svar #24: 05 Apr 2020, 12:15 »

<a href="https://www.youtube.com/v/JZAi-sae0vg" target="_blank">https://www.youtube.com/v/JZAi-sae0vg</a>






5. - Auf gehts Hamburg
Normalt er jeg ikke selv meget for updates hvert tredje måned, hvor der bliver blogget om næsten alle kampene i denne periode. Så hvis der er andre, der har det på samme måde som mig, så vil jeg gerne undskylde på forhånd. Jeg tror bare, jeg kommer i lidt for meget ekstase, når jeg snakker om HSV.
Vi er nu rykket hen i et nyt år og datoen hedder nu 8. marts 2020. Meget er sket og så alligevel ikke. Vi erobrer stadig 1. pladsen, men nederlagene er steget fra ét til fire, og det var bestemt ikke nogle, jeg havde set komme (hvem taber dog mod Dynamo Dresden). Omvendt så må de siges at være de små slag, livet (spillet?) giver.

Datoen betyder også, at endnu et transfervindue er overstået. Det gør mig ondt at berette, at Bobby Hund stadig er at finde i truppen. Det har endnu ikke været muligt at finde nogle, der vil betale hans gigantiske løn (i hvert fald gigantisk i forhold til evnerne). Derimod er en anden uromager røget ud. Jan Gyamerah var af flere omgange ikke tilfreds med den spilletid, jeg gav ham. Sådan noget magter jeg ikke rigtig, så han fik lov til at ryge til vores ligakonkurrenter fra VfB Stuttgart for 25 mio. og en vis procentdel af det næste salg. Slutteligt røg Khaled Narey også til en anden ligakonkurent; Hannover 96 for den netto sum af 22 mio. Jeg har været godt besat på begge kanter, og Narey havde ikke de store udsigter til spilletid. Og noget tyder på, at det har været det rette salg, for endnu har Narey hverken bidraget med mål eller assist i sin nye klub.
Der er blevet lavet én signing, der tilslutter sig truppen til næste vinter. Her må jeg nok indrømme, at jeg har været lidt for FM'et og ikke for realistisk. Det har været planen at finde en erstatning for Hinterseer, der er i sin prime, men også så småt nærmer sig en alder, hvor jeg skal begynde at overveje, hvem der skal tage over. Uruguayanske Matías Arezo tilslutter sig derfor truppen i januar 2021, og planen er, at han straks skal tage ved lære af Hinterseer. Truppen er barberet ret markant ned her til foråret, og jeg kan måske få svært ved at klare eventuelle skader. Jeg har dog tiltro til mine drenge efter en forrygende sæsonstart.


Vi kender nok alle den legendariske techno gruppe Scooter (Hvis Wester Jr. Siger nej her, må vi nok indrømme, at Wester har fejlet i sin opdragelse af børn). Om man kan lide dem eller ej er en helt anden sag. Men Scooter er i hvert fald mine øjne ganske legendariske, og gruppen er rent faktisk grundlagt i Hamborg. Det er flot. Men hvad der er endnu mere flot, det er, at HSV og fansene også har taget den kære Scooter til sig. Med Hr. Østergaard ved roret så afspilles Scooter også ganske hyppigt gennem stadionspeakerne på Volksparkstadion. Sagen er nemlig den, at når de hvid-sorte-blå helte sender læderet direkte op i hjørnet i modstanderens målnet, afspilles "One (Always Hardcore)" som noget af det første. Og hvilken fornøjelse det er, når først den dybe bas kort gør sit indtog, der får fansenes jubel til at stilne lidt, hvorefter en klassisk 90'er rytme gør sit indtog, der efterfølgende overtages af det meget ikoniske "Yea-ea-ea-ah" fra Scooter. Efter det første Yea-ea-ea-ah" er det fansenes tur til et "Yeeeaaaah" efterfulgt første gang af "Auf gehts Hamburg". Når Scooter kommer med sit ikoniske "Yea-ea-ea-ah" anden gang, bidrager fansene igen med et "Yeeeaaaah always Hamburg". Alt dette sker to gange ved hver målscoring med en super sprød 90'er rytme i baggrunden. Altså what not to like. Det er netop også derfor, jeg har valgt at sætte "das Torhymne" ind i toppen af denne gangs update. For det er ved at være oppe over for jer derhjemme i stuerne, eller hvor I nu ellers har valgt at sætte jer til rette, at skråle med (indvendigt hvis I er generte anlagt). Jeg har valgt at dele updaten op i to, da den ellers ville blive alt for lang. Så klik ind her senere på dagen!




Wenn du aus der Hauptstadt kommst,
scheißen wir auf dich und dein Lied.

Ohh Hamburg meine Perle
du wunderschöne Stadt
du bist mein zu Haus du bist mein Leben
bist die Stadt auf die ich kann,
auf die ich kann.

Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 5| Hamburg meine Perle
« Svar #25: 05 Apr 2020, 17:08 »

Det ser stadig rigtig godt ud xanor Smiley Kan godt lide det sprog du bruger, og så er det fedt med lidt personlige detaljer om klubben og fansene. Og lækkert med lidt musik til at komme i stemning når man læser med Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
6| Hamburg meine Perle
« Svar #26: 05 Apr 2020, 17:36 »

<a href="https://www.youtube.com/v/JZAi-sae0vg" target="_blank">https://www.youtube.com/v/JZAi-sae0vg</a>






6. - Home sweet home
Vi kører på samme dato som sidste update. Jeg blev bare selv træt af en aaaaalt for lang update, så i stedet blev den splittet op i to. Men hadets kamp er en kamp, som jeg absolut vil update for jer - og jeg vil gerne lige give en teaser - øverste video kan anbefales at afspilles! Det er blevet tid til rivalopgør. St. Køterne (St. Pauli) skal nemlig på besøg hjemme i fortet, og målet er at komme afsted med flest mål, flest forseelser og flest kort. Mission accomplished! Heltene, der skulle tvære St. Køterne kan I se herunder

Starten bærer præg af voldsomt spil og efter 5 minutters spil SLAGTER (hvis jeg nu selv skal sige det) Køterne unge Xavier Amaechi ned, og han må derfor udgå med en skade, og David Kinsombi går ind på den centrale midt, mens Dudziak rykker op på kanten. Men i mine øjne er det ubegribeligt, at der ikke kommer så meget som et gult kort!! ;-)
20 minutter er spillet, inden Torhymnen brager ud af højtalerne. Mr. Hinterseer er som Lucky Luke, der rammer alt, hvad der kan rammes. En nedfaldsbold i Køternes felt ender foran Hinterseers fødder, der bare brager til bolden uden nogen chance for Køternes keeper. I de 20 minutter, der nu er spillet, har Køterne knap været over midten og bidraget med 0 skud mod heltenes 12. 1-0 var også stillingen i pausen.
Efter pausen kom Køterne lidt med i kampen igen. Men jeg vil her gerne understrege lidt. I det 53. minut brager "Yea-ea-ea-ah Yeeeaaaah auf gehts Hamburg" ud af højtalerne. Indskiftede Kinsombi tager hævn for Amaechi og header bolden i kassen efter hjørnespark. Så kan Køterne lære det! Hvad endnu bedre er, at Timo Letschert også vil have et bid af kagen. 83 minutter er spillet og endnu engang heades bolden i kassen bag Køter-keeperen. 3-0 bliver også slutresultatet, og vi har derfor endnu håneretten. Og noget siger mig, at vi kommer til at have den håneret i mange år endnu. På nuværende tidspunkt roder St. Køterne nemlig fortjent rundt nede i bunden, mens vi på den rigtige side af Reeperbahn huserer 1. pladsen med 10 point ned til VfB Stuttgart på 2 - kun 9 kampe igen.
DET BEGYNDER AT LIGNE NOGET DET HER GUTTER! HOME SWEET HOME SOON (HOPEFULLY) BUNDESLIGA




Wenn du aus der Hauptstadt kommst,
scheißen wir auf dich und dein Lied.
singe home sweet home.

Ohh Hamburg meine Perle
du wunderschöne Stadt
du bist mein zu Haus du bist mein Leben
bist die Stadt auf die ich kann,
auf die ich kann.
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5| Hamburg meine Perle
« Svar #27: 05 Apr 2020, 17:39 »

Det ser stadig rigtig godt ud xanor Smiley Kan godt lide det sprog du bruger, og så er det fedt med lidt personlige detaljer om klubben og fansene. Og lækkert med lidt musik til at komme i stemning når man læser med Opstemt

Musikken er anderledes, men jeg håber bestemt den bidrager til stemning. Og så er det lækkert at høre, at jeg ikke har skræmt dig væk med sproget - især når man ser på de mange historiefortællere med et helt andet sprog, vi har i dette års konkurrence Opstemt
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
7| Hamburg meine Perle
« Svar #28: 06 Apr 2020, 12:38 »

<a href="https://www.youtube.com/v/NW8ucKNWQwg" target="_blank">https://www.youtube.com/v/NW8ucKNWQwg</a>






7. - Hamburger Jungs
HAMBURGER JUNGS, HAMBURGER JUNGS, WIR SIND ALLE HAMBURGER JUNGS. Vi er back baby!  HSV er nu atter at finde, hvor de hører til - i Bundesligaen. Med tre kampe igen i 2. Bundesliga, kunne vi afgøre, om vi ville rykke op på 1. pladsen. Modstanderen var VfL Osnabrück, men jeg tror slet ikke, de var til stede i kampen. I stedet blev de sendt hjem med en snitter på 5-0, og jeg var ellevild. Men lykken blev kort. For efter jeg sikrede mig 1. pladsen, fik jeg lov til at mærke endnu en af den tidligere direktions elendige transfers. Martin Harnik (32 år gammel), bidraget med 1 mål i 12 kampe og stort set ingen vilje til at spille havde en klausul i sin lejekontrakt, der gjorde, at ved oprykning skulle jeg købe Harnik for 8 mio DKK. Jamen jo. Forhåbentlig kan jeg gøre ham så frustreret, at han allerede vil forlade os igen i sommervinduet, men nu må vi se. Der er i hvert fald et stort arbejde, der skal gøres.

Mange store navne har igennem tiden været en del af HSV. Rafael Van der Vaart, Ruud Van Nistelrooy, Kevin Keegan, Vincent Kompany, Thomas Graversen, Stig Tøfting og jeg kunne blive ved. Men jeg tror alligevel, at den største af dem alle er i den nuværende trup. En af nøglespillerne til den store succes har nemlig været den kære Lukas Hinterseer. Men for at det også kan blive en darling for jer, får I lige lidt baggrundsviden.
De fleste kender nok navnet Hinterseer - i hvert fald den ældre generation. Hansi Hinterseer er i hvert fald en type, der kunne gå hen og stjæle trussen på enhver bedstemor. Levende legende (i mine øjne) med de lange lokker, det gæve smil og sit multitalent. Og ja. De to Hinterseer er i familie med hinanden, hvilket blot gør Lukas Hinterseer til en endnu større darling. Lukas Hinterseer er barnebarn til en olympisk vinder (Ernst Hinterseer) og nevø til den største Hinterseer af dem alle - Hansi Hinterseer. Altså tag lige at se den øverste video og så kom her og sig, at han ikke er den største. Som følge af familierelationen vil jeg også gøre alt, hvad jeg kan for at tilfredsstille Lukas Hinterseer. Det kan være, jeg er heldig, og hans onkel kommer forbi en dag jo på Volkspark!!!!
Men udover at være en vinder som følge af familierelationen, så har Lukas Hinterseer bestemt også været en vinder for mig i spillet. I ligaen har han bare banket 21 kasser ind i 30 kampe og i alle turneringer har han smidt bolden i nettet 24 gange ud af 34 kampe. Krydret med en solid defensiv, der kun har lukket 16 mål ind, så har Hinterseer virkelig været "the guy". Mine "Hände" kommer i hvert fald "zum Himmel" og derefter "zu Hölle - und wieder hoch hoch hoch zum Himmel". Nu går de næste par måneder på at finde spillere, der gider HSV-trøjen, og som kan bidrage med at lade os blive oppe i Bundesligaen. Ellers begynder jeg at græde.
Nedenstående er for resten mig i øjeblikket…





Wenn du aus der Hauptstadt kommst,
scheißen wir auf dich und dein Lied.
… singe home sweet home.

Ohh Hamburg meine Perle
du wunderschöne Stadt
du bist mein zu Haus du bist mein Leben
bist die Stadt auf die ich kann,
auf die ich kann.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7| Hamburg meine Perle
« Svar #29: 07 Apr 2020, 07:44 »

Flot sæson du har gang i, tillykke med oprykningen! Hvad er det for noget grafik, som du kører in-game? Kan godt lide klubbens logoer Opstemt
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010