home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  [8] Un diamante grezzo – Paulo Fonseca spottet i Portugal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: [8] Un diamante grezzo – Paulo Fonseca spottet i Portugal  (Læst 7397 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [7] Un diamante grezzo - AS Roma uden styrmand?
« Svar #15: 03 Apr 2020, 10:59 »

Det er skam ganske forståeligt. Svært at komme udenom, at privatlivet kommer i første række Smiley
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [7] Un diamante grezzo - AS Roma uden styrmand?
« Svar #16: 04 Apr 2020, 11:12 »

Lige en kort update:
Min arbejdsplads er netop blevet erklæret konkurs, så jeg kommer ikke lige med updates idag, skal lige have styr på alt det praktiske omkring det her konkurslort.

Vender stærkt tilbage i morgen med updates

Det fandme surt warmon Skuffet

Alt mulig god vind din vej
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [8] Un diamante grezzo - Paulo Fonseca spottet i Portugal
« Svar #17: 10 Apr 2020, 14:03 »


[8] Un diamante grezzo – Paulo Fonseca spottet i Portugal


29-06-2019
Samtidig med flere medier melder, Fonseca er blevet købt fri af sin kontrakt i den italienske hovedstad har AS Roma indkaldt til pressemøde, hvor man vil kommenterer på de mange rygter, der har floreret de sidste par dage omkring trænersituationen. Endnu er der ikke nogen officielle udmeldinger, men det formodes at James Pallotta vil være til stede samt der vil blive præsenteret en ny cheftræner for den italienske storklub.

Flere medier gætter allerede på, hvem der skal overtage tøjlerne for La Lupa, og der er mange forskellige navne i spil. Michael Laudrup bliver nævnt, den tidligere Roma spiller Cafu, et makkerskab mellem Francesco Totti og Danielle De Rossi… Men det er som sagt blot gætterier på nuværende tidspunkt.

Dog skulle en af udfordringerne for en ny cheftræner være den økonomiske situation. Med en forfejlet kvalifikation til Champions League i forrige sæson står klubben i en vanskelig situation, hvor det kan være nødvendigt at sælge før man kan købe. Og med tanke på hvordan priserne er gået voldsomt op gennem de sidste par sæsoner, kan klubben og en eventuelt ny træner bliver udfordret for at få enderne til mødes. En kilde har meddelt, man forventer et underskud ved årsskiftet på omkring 150-200 mio…
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [7] Un diamante grezzo - AS Roma uden styrmand?
« Svar #18: 10 Apr 2020, 14:07 »

Åh nej.. Jeg håber du får styr på det!

Det er der efterhånden kommet!

Det er skam ganske forståeligt. Svært at komme udenom, at privatlivet kommer i første række Smiley

Ja, jeg er nok ikke den eneste der er ramt, men det satte lige en stopper for bloggen midlertidigt

Det fandme surt warmon Skuffet

Alt mulig god vind din vej

Jeg takker for støtten!

I korte træk er jeg tilbage, hvilket tempo det bliver I og hvor langt jeg så når med mit projekt må jeg se på. Jeg har jo mistet en uge, mest fordi lysten og energi lige forsvandt. Men den er begyndt at komme igen, så jeg knokler på Smiley Hey, det handler om at være med, er det ikke det vi lærer de små børn idag?  Thumbs Up Peace
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010