home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  10# De bevingede løver
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 10# De bevingede løver  (Læst 6985 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
10# De bevingede løver
« : 01 Apr 2020, 13:01 »


Mit navn er Gianluigi Riva Ferrari, desværre uden relation til bilmærket. Min mor var stor beundrer af en tidligere italiensk fodboldspiller ved navn Luigi Riva, hvorfor dette skulle indarbejdes i mit navn, hvis hun skulle bestemme. Det blev så både i mit fornavn og mit mellemnavn. Jeg har i øvrigt heller ingen relation til manden, som fortsat er en af de mest scorende på det italienske landshold.

Mine venner kalder mig Gianni - jeg er ikke selv så vild med årsagen til mit fulde navn, så det passer mig fint. Jeg var selv en habil fodboldspiller, men grundet familieforetagendet fik jeg aldrig lov til at prøve mig af på det højeste niveau - jeg var ellers tæt på førsteholdet her i byen, indtil min mor døde af kræft og min far besluttede at jeg skulle vie mit liv til hans forretning. Jeg er stadig på stadion når det passer med arbejdet, men det gør ind imellem ondt når jeg ser mine tidligere kammerater rende rundt på banen, så jeg er vel nok lidt bitter omkring hele situationen. Ja, hvad skal jeg næsten skrive - bare at tænke på det gør mig egentlig lidt vred på min far...
« Seneste Redigering: 11 Apr 2020, 17:38 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# De bevingede løver
« Svar #1: 01 Apr 2020, 15:36 »

Ah, Broen... Endnu engang lægger du fremragende fra land! Jeg er spændt på om du kan forsvare dit "mesterskab" fra sidste år. Mon ikke kampen bliver hård, men som forsvarende mester er du en man altid skal tælle med blandt favoritterne! Afventer mere i spænding!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# De bevingede løver
« Svar #2: 01 Apr 2020, 15:43 »

Dejlig start Broen, du skriver rigtig godt. Jeg glæder mig til at se hvad der sker med din blog Smiley
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# De bevingede løver
« Svar #3: 01 Apr 2020, 15:54 »

Bliver spændende at se hvilken vej, du vælger at gå i år. Det kunne tyde på, at det bliver historiefortællinge n, hvilket minder mig om de få blogkonkurrencer, jeg har holdt øje med. Bliver spændende at se! Opstemt
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 1# De bevingede løver
« Svar #4: 01 Apr 2020, 17:41 »

Spændende start Broen, jeg følger helt sikkert med her Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# De bevingede løver
« Svar #5: 02 Apr 2020, 08:18 »

God cliffhanger, Broen! Vil Gianluigis turbulente fortid påvirke hans personlighed/ledelsesstil i spillet?  Cool
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 1# De bevingede løver
« Svar #6: 02 Apr 2020, 11:10 »

Ah, Broen... Endnu engang lægger du fremragende fra land! Jeg er spændt på om du kan forsvare dit "mesterskab" fra sidste år. Mon ikke kampen bliver hård, men som forsvarende mester er du en man altid skal tælle med blandt favoritterne! Afventer mere i spænding!

Jeg har mine tvivl - sidste år var vidst på en billig baggrund (ikke så mange deltagere), og i år er der VIRKELIG mange dygtige bloggere med, inkl. dig selv, men jeg har det heldigvis fint med at tabe til nogen der er bedre end jeg selv (men jeg gør da selvfølgelig et forsøg!) Smiley
Dejlig start Broen, du skriver rigtig godt. Jeg glæder mig til at se hvad der sker med din blog Smiley
Bliver spændende at se hvilken vej, du vælger at gå i år. Det kunne tyde på, at det bliver historiefortællinge n, hvilket minder mig om de få blogkonkurrencer, jeg har holdt øje med. Bliver spændende at se! Opstemt
Spændende start Broen, jeg følger helt sikkert med her Thumbs Up

Det bliver en historie, med meget lidt FM formentlig (meget inspireret af blandt andet den gode Westers tidligere blogs herinde), og tillad mig lige at sige at den generelle opbakning til alle blogs samt den senere tids aktivitet på siden har været bedre end længe! Smiley

God cliffhanger, Broen! Vil Gianluigis turbulente fortid påvirke hans personlighed/ledelsesstil i spillet?  Cool

Hvem siger det er ham der er manager...?! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
2# De bevingede løver
« Svar #7: 02 Apr 2020, 11:12 »


Jeg lever nu af at transportere andre mennesker rundt - primært turister - og det er som sådan også okay, man møder mange nye mennesker og oplever byen fra sider man normalt ikke ser. Det var bare ikke lige det drømmen gik ud på da jeg var yngre...

Jeg har altid vidst at jeg en dag skulle overtage min fars virksomhed, så det kom som sådan ikke som en overraskelse - jeg havde nok bare håbet på at jeg kunne få lov til at vente med det til jeg var fyldt 35-40 år, og en potentiel fodboldkarriere kunne være overstået. Min far var blevet bange for at han ikke ville nå at oplære mig, så fra hans side kan jeg måske godt forstå det, men på den anden side så er han kun 25 år ældre end mig, så han burde være levende som 65-årig.

Jeg forstår stadig ikke hans beslutning, men han må frygte at han ikke er her til den tid. Måske er det på grund af min mors død, måske er det fordi han ikke tror jeg kan klare det...
« Seneste Redigering: 02 Apr 2020, 13:39 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 1# De bevingede løver
« Svar #8: 02 Apr 2020, 11:18 »

Det dælme lækkert broen! Man kan ikke andet end følge med, med alle de spørgsmål der popper op i hovedet på en Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 2# De bevingede løver
« Svar #9: 02 Apr 2020, 17:36 »

God start glæder mig til vi kommer rigtig i gang.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 2# De bevingede løver
« Svar #10: 02 Apr 2020, 23:27 »

Jeg er vild med det og kommer helt sikkert til at følge denne blog tæt  Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 2# De bevingede løver
« Svar #11: 03 Apr 2020, 08:51 »

Det dælme lækkert broen! Man kan ikke andet end følge med, med alle de spørgsmål der popper op i hovedet på en Smiley

Godt at høre - jeg håber de bliver besvaret med tiden, ellers må du lige spørge ind til de ting der mangler! Peace
God start glæder mig til vi kommer rigtig i gang.

Fedt du er med, Junior - jeg håber at få tid til at lave lidt flere indlæg, men er desværre lidt presset på tid i denne periode med job og nyfødt søn - ikke at det er negativt at jeg har noget at lave selvfølgelig! Opstemt

Jeg er vild med det og kommer helt sikkert til at følge denne blog tæt  Thumbs Up

Det ligger jo også lidt op af dit eget tema, så det kan jeg godt forstå - det er jo med at holde styr på konkurrenterne (jeg gør selvfølgelig også det samme den anden vej)! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
3# De bevingede løver
« Svar #12: 03 Apr 2020, 08:59 »


Jeg har nu været til hjernevrider et par gange - det blev næsten dikteret at jeg skulle det, efter en episode med en kunde. Jeg havde haft et skænderi med min far, og det havde udmøntet sig i dårligt humør, og det var så gået ud over kunden desværre.

Psykologen mener det bunder i hvad jeg tidligere har skrevet, og det var hendes ide at jeg netop skulle føre denne dagbog. Jeg ved ikke rigtigt - jeg har aldrig været den store skribent, men min mor sagde altid at man ikke kunne sige nej før man havde prøvet det. Jeg savner hende.

Hun var et fantastisk menneske med passion og glæde, hvilket står i stor kontrast til min far (gad vide hvorfor de egentlig har fundet sammen) - måske han har været anderledes engang…
« Seneste Redigering: 03 Apr 2020, 09:14 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 2# De bevingede løver
« Svar #13: 03 Apr 2020, 11:09 »

Super spændene Grin
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
4# De bevingede løver
« Svar #14: 04 Apr 2020, 16:53 »


Jeg ved ikke om jeg synes psykologtimerne giver mig noget, eller jeg bare kommer der for selskabet. Min psykolog er på min alder og virker til at have noget mellem ørene, hvilket jo er positivt, men jeg ved endnu ikke hvad jeg kan bruge det til. Indtil nu snakker vi bare, eller jeg snakker mest, og hun skriver ting ned på en blok, og så går jeg hjem og skriver lidt i dagbogen, for at jeg føler at jeg trods alt gør noget for at tøjle min vrede og mine tanker.

Mit liv er bestemt ikke som jeg regnede med det ville være. Alle unge drenge drømmer om at spille på de store stadions og høre flere tusinde tilskuere synge ens navn. Det var jo egentlig også det jeg havde drømt om, og langt ind i mine teenageår så det også ud til at være den vej jeg skulle. Flere i klubben havde et godt øje til mig, og specielt min evne til at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt var værdsat, men selvfølgelig også min størrelse og adræthed taget min højde i betragtning.

Det var mærkeligt at gå den ene dag fra de store drømme, til dagen efter at være fastlåst i et – for mig – meningsløst liv med et job man ikke ønsker, og en familie der ikke var nærværende…

Nåh nu må det også være nok for nu - jeg har fri i aften, og jeg har planer om at tage på stadion og støtte gutterne, og drømme lidt igen.

På stadion kunne Gianni se sit hold slå Chievo 4-0, efter et par af nyerhvervelserne (leje) scorede tre af de fire mål. Holdet var egentlig startet rigtig dårligt med to nederlag, der dog var kommet efter en rigtig god preseason.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010