home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  Superligadrømme
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Superligadrømme  (Læst 18766 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #15: 05 Apr 2020, 11:34 »

Pøj Pøj WesterJunior.  Har  du ikke FCM som venskabsklub? Kan du ikke hente lidt spillere på leje derfra i givet fald
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #16: 05 Apr 2020, 22:12 »



#5 Første kamp

Første kamp som Fc Fredericia stod overfor, var imod Middelfart, normalt spillede Fc Fredericia meget på fysik defensivt og små hurtigere dribler oppe foran, men efter Westermann overtog holdet, var systemet mere bygget op på noget offensivt hurtigt spil, med noget kontrollerede boldbesiddelse Kampen endte 2-1 til Fc Fredericia og dermed blev de skudt godt i gang med det nye år. Først var målet at vinde venskabsturneringen for at få selvtillid, og bagefter kunne fokusere på at rykke op til superligaen. Det var selvfølgelig godt med en god start, og det var Westermann glad for. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #17: 05 Apr 2020, 22:15 »

Pøj Pøj WesterJunior.  Har  du ikke FCM som venskabsklub? Kan du ikke hente lidt spillere på leje derfra i givet fald
Jo, det har du helt ret i. Har også kigget, men fandt ikke det store, da de fleste af deres spiller ikke var interesserede i at komme til Fc Fredericia. Kommer til at bruge det mere i Januar. I Januar håber jeg på at hente nogle af de spiller der ikke har fået spilletid.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #18: 06 Apr 2020, 21:15 »



#6 Transfervinduet


Det havde været et hårdt transfervindue for Westermann for budget var lavt, men Fc Fredericia endte alligevel med 3 nye spillere i klubben. Alle de 3 spillere var hentet på en fritransfer. De havde hentet, Damkjær og Nors til førsteholdet, begge 2 rigtig gode og stabile centrale forsvarsspillere. Den sidste spiller de havde hentet var Lodahl. Lodahl er en angriber som er rigtig god i presset.

Westermann var helt tilfreds, da han sad hjemme i stuen sammen med hans far, selvom han ikke fik en midtbanespiller, var han stadig fint tilfreds. I forhold til hvad der var på marked, var det 3 gode spiller, som de havde fået til klubben. Han sad og tænkte på den første kamp de skulle spille i Nordic bet ligaen, og hvor vigtigt det var at komme i superligaen. Næste dag stod den på første venskabskamp i år. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #19: 06 Apr 2020, 21:33 »

Fedt at se du har lært at bruge grafik i din blog  Thumbs Up
Farmand er stolt  Cool
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #20: 06 Apr 2020, 21:35 »

Det må man sige. Det er flot at du kan rode rundt i de koder. Jeg bruger snildt lang tid på hver update bare for at få styr på de koder! Også i forhold til dine url links osv Opstemt Fedt at se, og så håber jeg dine transfers kan sende dig op. Forstår i hvert fald godt, at du kan være helt tilfreds Wink
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #21: 06 Apr 2020, 21:47 »

Damkjær har jeg personligt haft held med at hente, så det er ihvertfald en god signing i min bog! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #22: 07 Apr 2020, 07:39 »

Jeg glæder mig til sæsonen starter og se hvordan du klarer det!
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #23: 07 Apr 2020, 21:15 »



#7 spilsystemet

Træningsturneringen var skudt godt i gang, Fc Fredericia havde vundet deres første kamp, det var en god start, de havde spillet en rigtig god kamp Westermann skulle finde et fast spilsystem, i første kamp havde de spillet 4-2-3-1 med en balancerede tilgang i nogle kampe og en mere offensiv tilgang, i andre kamp og begge med kontrollerede boldbesiddelse. Det havde gået fint, men de ville gerne have flere spillemåder, så de kunne overraske modstanderen. 

I de næste 2 kampe spillede de 4-1-2-3 med flydende kontraangreb i en balancerede tilgang. De vandt 1 og tabte 1. Westermann og resten af hans team var fint tilfredse, med resultatet, og spillemåden. Efter det gik de dog tilbage til deres første taktik. Det endte med 9 point i 5 kampe. Nu var spillerne klar til at komme i gang med sæsonen og det, som det hele handler om, nemlig at rykke op. 

Westermann sad og tænkte på hvornår han skulle bruge hvilke taktikker. Han kom i sidste ende frem til at han ville bruge 4-2-3-1 taktikken på hjemmebane og i de lettere kampe på udebane, og 4-1-2-3 taktikken ville han bruge den på udebane. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #24: 08 Apr 2020, 19:11 »



#8 En god start på ligaen


Så skulle ligaen skydes i gang, i Fc Fredericias første kamp skulle de møde Fremad Amager, på Monjasa Park, som var Fc Fredericias hjemmebane. Startopstillingen var givet ud til spillerne, Westermann havde valgt at spille med Nissen og Damkjær i midterforsvaret, det var Damkjær glad for, han var rigtig klar til at få sin debut. Han sad i omklædningsrummet før kampen, han snørede støvlerne og gjorde sig klar til kamp. Han ville ind og gøre et godt indtryk i sin første kamp. Anføreren Christian Ege gjorde sig også klar til kampen, han prøvede at få en god stemning i omklædningsrummet, de sad og snakkede sammen i omklædningsrummet og der var god stemning. Så kom Westermann ind i omklædningsrummet, og alle var klar til kamp. Det var Westermann virkelig glad for. Det var rigtig vigtigt med en god start på ligaen.

Kampen blev fløjtet i gang, de spillede 4-2-3-1 som var gået godt, i træningsturneringen . De vandt kampen 5-0 og Westermann var godt tilfreds. Det samme var Enna, deres angriber, han scorede nemlig 2 mål og lavede en assist. Westermann var rigtigt tilfreds med udfaldet, nu var ligaen skudt i gang og de havde spillet rigtig godt. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #25: 08 Apr 2020, 19:28 »

Sådan! Sikke en debutsejr at få! Tillykke med det! Smiley

Stadig generelt super fint at se på. Lette overskuelige sætninger samt en rigtig nydelig opsætning med billeder osv.! Opstemt
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #26: 08 Apr 2020, 19:40 »

Sådan! Sikke en debutsejr at få! Tillykke med det! Smiley

Stadig generelt super fint at se på. Lette overskuelige sætninger samt en rigtig nydelig opsætning med billeder osv.! Opstemt
Tak!  Smiley
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #27: 08 Apr 2020, 20:44 »

Sikke en start! tillykke med storsejren, håber vi får Wester Jr. og Fredericia og se oppe i suppen næste sæson Opstemt
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #28: 08 Apr 2020, 20:48 »

Sikke en start! tillykke med storsejren, håber vi får Wester Jr. og Fredericia og se oppe i suppen næste sæson Opstemt
Tak. Nu må vi se om jeg kan komme i superligaen. Wink
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #29: 09 Apr 2020, 12:21 »



#9 rivalopgøret


Så blev det tid til rivalopgøret mellem Fc Fredericia og Vejle. Det her var en af de vigtigste kampe i sæsonen, der var total stilhed i omklædningsrummet. Det gjorde Westermann en lille smule bekymrede, der plejede at være meget snak og god stemning for kampe, men på den anden side synes han det fint, det viste bare hvor vigtig en kamp det var. Kampen begyndte og Fc Fredericia lagde godt fra start, og var lige ved at bringe sig foran flere gange. Især Holvad havde haft en stor chance for at score, han var en mod en, lige foran målet, han ramte stolpen og den røg ud til målspark. I det 57. Min scorede Vejle til 1-0. Det var rigtig ufortjent, de havde haft så mange store chancer, det var skuffende, men i det 89 min lignede det at det hele ville vende, Enna løber ned og udfordrede i feltet og fik et straffespark, som var begået af, Mads Lauritsen. Mikkelsen tog bolden, og gjorde sig klar. Han tænkte på hvor han ville sparke, han havde aldrig brændt et straffe, han var helt sikker på at score, han løb til bolden og... 

Han brændte, den var langt over mål, som Preben Elkjærs straffe imod Spanien 1984. De tabte kampen, han var helt vildt træt af det. Han kunne næsten ikke være i sig selv. Fc Fredericia gik fra nummer 2 til 5 i ligaen. Westermann var skuffede over at de ikke fik point med fra kampen. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010