home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 371 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  #37 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #37 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A  (Læst 19158 gange)
Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#13 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #30: 02 Apr 2020, 14:14 »


           08.11.2019 - Interview med Andreas Skov Olsen.

La Gazetta dello Sport Interview med Andreas Skov Olsen.

Hvorfor skiftede du til Venezia?

- Venezia tiltrak mig da jeg ved med 100% at jeg vil blive en profil på holdet, samt jeg kan gøre en forskel her som jeg ikke kunne i Bologna.

Hvordan har skiftet været til Venezia efter Bologna?
- Jeg blev taget godt imod i klubben, men fordelen er at Benjamin Hvidt er hernede så ham snakker jeg en del med.
- Dog vil jeg sige det hårdeste er stadigvæk mit italienske - Det er et svært sprog at lære.


Hvad har du som Venezia mangler?
- Jeg kan ikke sige med sikkerhed hvad Venezia mangler, men det jeg kan tilbyde klubben er masser af fart og energi på kanten og angrebet.
- Om det er nok, er op til min manager at fortælle mig.


Ser du dig selv i Venezia næste sæson?
- Det må tiden vise, men lige nu arbejder jeg på denne sæson og så må vi se om Venezia vil beholde mig eller om jeg skal tilbage til Bologna.

Hvem ser du op til i Venezia?
- Jeg ser ikke sådan op til nogle i Venezia, men lytter til de ældre i klubben da de har del mere erfaring end jeg har. Men spillere som Zuculini, Lollo og Longo er spillere jeg ligger mest mærke til.

Tror du at du mister din plads når Longo er tilbage fra sin skade?
- For at være ærlig, så tænker jeg ikke over sådan noget. Jeg arbejder hårdt på at gøre mit bedste for klubben og hvis Longo kommer tilbage og tager min position, så må jeg bare arbejde hårdere og vise manageren at det er mig der skal have den plads.


Andreas Skov Olsen er noteret for 10 kampe, 6 mål, 1 assist og ligger på en 5. plads på topscorerlisten.


« Seneste Redigering: 02 Apr 2020, 14:17 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #12 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #31: 02 Apr 2020, 14:16 »

Det er altså imponerende tempo du har lagt ud i... Og flot du holder niveauet indtil videre Smiley
Tak. Jeg laver opslag passende med tiden i spillet. Så jeg altid er med og ikke kommer bagud:P
Men som jeg skriver introen så er jeg normalt ikk en blogger så ved ikke altid hvad jeg skal skrive, samt jeg vil ikke skrive for meget for at folk blir træt af at læse opslagene.

kort og godt Smiley
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#14 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #32: 02 Apr 2020, 15:41 »


           01.12.2020 - Schalke vil have Recoba.

Sportdirektør Jochen Schneider og resten af bestyrelsen i Schalke 04 har inviteret Álvaro Recoba til at deltage i et jobinterview om at skifte til Schalke 04 som deres nye manager.

En af årsagerne til at bestyrelsen har besluttet at tilbyde Recoba en samtale er fordi de mener at han kunne være et acceptabelt match til klubbens vision for fremtiden.

Recoba har det seneste halvandet år ført Venezia fra Serie B til en midterplacering i Serie A.
Dette er Recoba's første job som manager for et hold.

Samtalen med Schalke vil give Recoba muligheden for at drøfte sin egnethed til rollen som Schalke 04's nye manager, samt drøfte ambitioner, planer og det mere detaljeret arbejde der er i Schalke 04.

Álvaro Recoba har eftersigende afvist at skifte til Schalke 04 da han ser sig selv i Venezia.


Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #33: 02 Apr 2020, 18:05 »

Du har virkelig fået gang i Skov Olsen, må man sige!
Spændende at en storklub allerede er ude efter dig :O
Logged


Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#15 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #34: 02 Apr 2020, 19:01 »


           01.01.2021 - Recoba forlænger med Venezia.

Venezia's manager Álvaro Recoba har forlænget sin kontrakt.

Klubejer Joe Tacopina har bekræftet på klubbens hjemmeside at de har forlænget aftalen med deres nuværende manager Álvaro Recoba.

- Álvaro og jeg kommer godt ud af det med hinanden, og jeg kender kvaliteten af det arbejde han laver for klubben og der er ikke noget spørgsmål om andre kommer ind, siger han ifølge Gazzetta dello Sport.

I de sidste 2 år, har der været en stor udskiftning i truppen og klubejeren håber nu med forlængelsen, at Recoba kan få mere stabilitet ind i truppen.

- Over de sidste 12 måneder har vi haft en masse forandringer, cirka 26 spillere har forladt klubben, vi har haft en 12-14 der er kommet ind og har været i en omstillingsperiode og jeg tror, at vi er ved at komme ud af den.

Venezia ligger, inden dagens kamp mod Parma, på en 10. plads.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#15 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #35: 02 Apr 2020, 20:42 »


           01.02.2021 - Vinter Transfer 2021.

Så er det lige før Vinter transferen lukker og Venezia har været på jagt efter nogle spillere.

Recoba søger stadigvæk 2-3 spillere for at få den trup som han ønsker sig.

Nye spillere til Venezia:
Tommaso Barbieri, 18-årig Wingback > Novara (9mio ddk)
Klauss, 23-årig Angriber > Hoffenheim (23mio ddk)
Federico Di Francesco, 26-årig Kant > Sassuolo (Fri Transfer)
Vitaly Janelt, 26-årig Def. Midtbane > Bochum (40mio ddk)
Samlet beløb: 72mio dkk

- Janelt passer perfekt ind i vores struktur, da vi kigger efter Bundesliga-spillere, som vi tror på, kan blive succesfulde i Serie A, siger Recoba til klubbens hjemmeside.

Spillere der forlader Venezia:
Marco Firenze, 27-årig Midtbane < Leeds (32mio dkk)
Riccardo Bocalon, 31-årig Angriber < Cremonese (1.25mio dkk)
Michele Cremonesi, 32-årig Målmand < Cremonese (Fri Transfer)
Antonio Vacca, 30-årig Def. Midtbane < Reggiana (Fri Transfer)
Simone Panada, 18-årig Midtbane < Cremonese (Lejet ud)
Antonio Fiordilino, 24-årig Def. Midtbane < Fiorentina (172mio ddk)
Samlet beløb: 209mio dkk

- Det var en turbulent sæson, hvor der skete mange ting, og jeg har fundet ud af at det ikke er et sted, som jeg skal fortsætte med at være, siger Vacca.

Vacca har spillet 10 kampe på 2 sæsoner.


Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: #15 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #36: 02 Apr 2020, 21:32 »

Virkelig imponerende den mængde updates du har produceret allerede, og så er de jo velskrevet og med et rigtig fint layout, så fortsæt endelig det gode arbejde Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#16 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #37: 03 Apr 2020, 16:24 »


           23.05.2021 - Venezia sikre sig endnu en sæson i Serie A.

Venezia undgår nedrykning på sidste spilledag.
På en fin forårseftermiddag på Stadio Pierluigi Penzo var der enorm lettelse for Venezia, efter som de sikrede sig Serie A-overlevelse på sæsonens sidste spilledag.
Sæsonens sidste kampe:
0-1 v Fiorentina
0-1 v Brescia
3-3 v Cagliari
1-1 v Atalanta
1-3 v Napoli
3-2 v Genoa
0-1 v Roma
1-1 v Juventus
0-4 v Inter Milan
3-0 v Sassuolo

Kampen startede godt ud med kontrollerende spil af Venezia der skulle holde sig fra at Sassuolo scorede.
Den danske anfører Benjamin Hvidt sikrede Venezia føringen med et fint hovedstød i det 30. minut.
1. halvleg slutter 1-0 og Venezia er på vej til overlevelse.

2. halvleg starter godt ud da Vitaly Janelt efter 54 minutter får scoret på et hovedstød efter en fejl clearing af Sassuolo's unge Gonzalo Villar.
Igen i det 77. minut ser det skidt ud for Sassuolo, da Klauss ser en bold udenfor feltet som han hakker til og scorer. 3-0 efter et flot mål på 19 meter.
Afklapsningen af nedrykningstruet Sassuolo er ovre og Sassuolo må se sig en tur ned i Serie B.

Venezia sluttede sæsonen på en 14.-plads i Serie A og er dermed sikret endnu en sæson.

- Set over hele sæsonen, har vi ikke været dygtige nok. Der er mange parametre i det, blandt andet har vi lukket alt for mange mål ind, ligesom vi har haft svært ved at score. Så skal man komme til at ligge i bunden, siger Recoba.

- Jeg synes ikke vi har spillet til mere end den placering, vi ligger på, så det er jo sådan set fortjent nok at vi kunne have været rykket ned. Vi er dog super lettet over at overleve og skal se fremad mod næste sæson.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#17 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #38: 03 Apr 2020, 18:28 »


           15.07.2021 - Serse Cosmi ny assistenttræner.

63-årige Serse Cosmi er i dag blevet præsenteret som ny assistenttræner i Venezia.

Tidligere manager i Veneiza, Serse Cosmi har skiftet til Venezia som ny assisterende træner for Recoba efter at have prøvet kræfter med cheftrænerjobbet i både Genoa, Livorno og Perugia.
Cosmi's manager historie går tilbage til 2000 hvor han var manager for Perugia og i 2019 fik han så en kontrakt med Venezia hvor han fik 13 kampe, men skiftede efterfølgende til Perugia da de ville have ham tilbage efter 16 år.

Det blev til 10 kampe hos Perugia som manager og nu er Cosmi så tilbage i Venezia som ny assistent.

Cosmi fortæller om skiftet:

- Jeg er både stolt og glad over muligheden for at komme tilbage til Venezia hvor jeg skal prøve at bidrage til forhåbentlig endnu en sæson i Serie A.

Efter 2 år hos Venezia takker vi Paolo Cozzi for hans hårde arbejde for klubben.
Paolo Cozzi har tænkt sig at prøve manager jobbet efter sit brud med Venezia.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#18 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #39: 03 Apr 2020, 21:37 »


           27.08.2021 - Ilaix Moriba skifter til Venezia.

Så er det officielt - Ilaix Moriba skifter fra Barcelona til Venezia. Transferen er netop blevet bekræftet.


Álvaro Recoba præsenterede vidunderdrengen Ilaix Moriba for pressen i dag på Stadio Pierluigi Penzom hvor Venedig Daglige Fodbold, Calcio 2000, DAZN og La Gazzetta dello Sport var blandt de fremmødte medier, der var kommet for at se nyindkøbet, der skifter fra Barcelona.

Joe Tacopina var allerede på jagt efter Ilaix Moriba inden sæsonen var slut.
I dag lykkedes det så at få Ilaix Moriba til Venezia på en sum på hele 195mio dkk - takket været Joe's kapitalindsprøjtnin g.

- Dette øjeblik er vigtigt for mig og et vendepunkt i min karriere. Måske er det på tide for mig at få mere ansvar. Det kan muligvis ske i Venezia, siger den 18-årige vidunderdreng ifølge La Gazzetta dello Sport.

- Omstændighederne bag skiftet ændrer ikke på, vi har scoutet og nu tilknyttet ham til vores trup. Vi kunne have valgt mange andre spillere, men vi valgte ham, fordi vi tror på, at han kan gøre en forskel her i Venezia, fortæller en stolt Joe Tacopina.


Logged

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #18 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #40: 03 Apr 2020, 22:03 »

det må jeg sige, det er en godt nok en flyvende start på bloggen, det er næsten svært at følge med i det tempo, især når man prøver at læse alle blogs.  Grin
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#19 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #41: 03 Apr 2020, 22:24 »


           31.08.2021 - Sommer Transfer 2021.

Status på transfer-situationen i Venezia.

Venezia har tradition for at gemme deres transfers til i slutningen af transfervinduet, og der er intet, der tyder på, at det bliver anderledes denne gang.

- Der er en masse arbejde i gang, og det er logisk, at Joe Tacopina og Fabio Lupo har gang i en masse bag scenetæppet. Logisk nok øger klubberne prisen på en spiller, når de hører, at Venezia's Joe Tacopina er interesseret, men jeg har hele tiden sagt, at vi til sæsonstart skal have det hold, vi gerne vil, og det bliver forhåbentlig også tilfældet, når transfervinduet lukker, siger Álvaro Recoba til klubbens hjemmeside.

Nye spillere til Venezia:
Angelo Ogbonna, 33-årig Centerforsvarer > West Ham (37mio ddk)
Pietro Pellegri, 20-årig Angriber > Monaco (82.5mio ddk)
Salvatore Sirigu, 34-årig Målmand > Torino (41mio dkk)
Alex Ferrari, 27-årig Centerforsvarer > (Fri Transfer)
Leonardo Capezzi, 26-årig Def. Midtbane > Sampdoria (4.25mio ddk)
Ilaix Moriba, 18-årig Midtbane > Barcelona (195mio dkk)
Mohamed Daramy, 19-årig Kant > Milan (41mio dkk)
Samlet beløb: 440mio dkk

- Jeg er rigtig glad for at blive en del af Venezia. - Det er derfor, jeg som spiller har valgt af skifte fra Milan til Venezia for at få mere spilletid, siger Daramy om skiftet i sidste sekund.

Spillere der forlader Venezia:
Mattia Aramu, 26-årig Kant < Newcastle (140mio dkk)
Marco Modolo, 32-årig Centerforsvarer < Sassuolo (Fri Transfer)
Mario De Marino, 21-årig Centerforsvarer < Spezia (Lejet)
Gabriel Brazão, 20-årig Målmand < Ascoli (Lejet)
Thierry Ambrose, 24-årig Angriber < Nantes (20mio dkk)
Franco Zuculini, 30-årig Midtbane < Crotone (Lejet)
Bright Gyamfi, 25-årig Wingback < Ascoli (Lejet)
Samlet beløb: 160mio dkk

- Vi har brugt alle pengene på budgettet, så vi har ikke råd til at købe flere spillere, siger Álvaro Recoba.


« Seneste Redigering: 03 Apr 2020, 22:28 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #18 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #42: 03 Apr 2020, 22:25 »

det må jeg sige, det er en godt nok en flyvende start på bloggen, det er næsten svært at følge med i det tempo, især når man prøver at læse alle blogs.  Grin
Ja, men gamet går også fremad, så må jo smide opslag passende til dato osv.. Smiley

3 sæson er lige startet så er i fuldgang Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #43: 07 Apr 2020, 07:40 »

Det er nogen spændende, unge spillere du har hentet, krydset med lidt ældre, rutinerede spillere. Efterhånden en god serie A trup du er ved og få bygget op Opstemt
Logged


Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#20 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #44: 09 Apr 2020, 11:46 »


           08.10.2021 - Venezia's Plan for 2021.




Målmænd:
Salvatore Sirigu
Luca Lezzerini
Bruno Bertinato

Forsvar:
Alessandro Fiordaliso
Alex Ferrari
Angelo Ogbonna
Pietro Ceccaroni

Tommaso Barbieri
Alberto Barison
Gian Filippo Felicioli

Midtbame:
Vitaly Janelt
Benjamin Hvidt
Andreas Skov Olsen
Ilaix Moriba
Federico Di Francesco

Leonardo Capezzi
Filippo Serena
Harvey St Clair
Lorenzo Lollo

Angreb:
Pietro Pellegri
Klauss
Alessandro Capello
Samuele Longo
Mohamed Daramy

« Seneste Redigering: 09 Apr 2020, 11:49 af Rottenburg » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010