home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  #37 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #37 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A  (Læst 19088 gange)
Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#7 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #15: 02 Apr 2020, 03:55 »


           15.05.2020 - OPRYKNING TIL SERIE A.

Torsdag aften blev sidste spillerunde i den italienske Serie B afviklet. Spændingen var på sidste dag intakt i både bund og top.

I Venedig havde Venezia-holdet besøg af Livorno. Med en hjemmesejr kunne Venezia sikre andenpladsen, såfremt Benevento satte point til imod Salernitana.

Venezia startede planmæssigt med at spille passivt ved at holde Livorno fra at score, dog fik Davide Marsura fra Livorno to store chancer som Luca Lezzerini nemt snuppede.

Efter godt en halv time fik Longo en kæmpe chance men måtte se den ramme stolpe ud.

Venezia var stadig på oprykningskurs ved pausetid i det at Benevento var kommet bagud 3-1.

Efter 81 minutter scorede Yuri Senesi, da han bragte hjemmeholdet på 1-0, som også blev kampens resultat.

Dermed sikrede Venezia sig en oprykning til det fineste italienske selskab.

I Syditalien kunne Benevento tage andenpladsen og følge Perugia trop i oprykningen til Serie A. Udeholdet smed dog muligheden på gulvet ved at tabe 3-1 mod Salernitana.

Dermed skal Benevento sammen med Frosinone, Spezia og Pisa kæmpe om den sidste plads, der giver adgang til Serie A i næste sæson.

Andetsteds tabte Chievo kampen om overlevelse, da Pescara vandt med 2-1 og dermed skal Chievo ud i playoff-kampe sammen med Ascoli om nedykning til Serie C. Pescara rykker direkte ned på 20. pladsen.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#8 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #16: 02 Apr 2020, 09:21 »


           02.07.2020 - Sommerpause & transfer.

OPRYKING KOM I HUS HOS VENEZIA!
Spillere og personale går på sommerpause med glæde samt lettelse over at være rykket op. Spillerne ser allerede frem til en hård imødekommende sæson.

Venezia ser ud til at miste 10-15 lejet spillere, som Recoba håber på at kunne leje eller købe tilbage til Venezia.
Så i samarbejde med Joe skal Recoba på jagt efter en masse afløsere til Serie A.

       Joe Tacopina - På besøg ved Bologna ang. Skov Olsen.

- Som fremtiden ser ud så mister vi en del spillere, men vi håber på vi kan beholde nogle af dem ved at forlænge leje aftalen eller købe dem, siger Recoba til Gazzetta dello Sport.

Venezia har ikke ubegrænsede midler til spillerindkøb, men Tacopina kan nu være på vej med nogle millioner og sikre flere klassespillere til Serie A-mandskabet.

- Det kan være syv eller fjorten millioner euro (50-100 millioner kroner.) - det er ikke så vigtigt. Bare spillerne er gode nok til Serie A, fortæller Fabio Lupo om Joe's investering.

Bologna's danske Andreas Skov Olsen skulle angiveligt være et eksempel på en spiller, som Venezia kan hente med hjælp fra Joe, der også har tænkt sig at investere i flere spillere end kun Skov Olsen.

- Andreas har mange kvaliteter på den offensive midtbane, og han kan spille på mange positioner. Jeg synes rigtig godt om hans opførsel på banen, og han vil komme til at gøre et stort stykke arbejde for os hvis handlen lykkes, lyder det fra Joe Tacopina.


Logged

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #8 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #17: 02 Apr 2020, 09:37 »

Tillykke med oprykningen!

Jeg synes din blog er rigtig fin. Dine opdateringer er ikke for lange og ikke for korte, synes de rammer perfekt. Din opsætning er rigtig flot og din måde at "fortælle" på er god!

Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #8 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #18: 02 Apr 2020, 09:43 »

Tillykke med oprykningen!

Jeg synes din blog er rigtig fin. Dine opdateringer er ikke for lange og ikke for korte, synes de rammer perfekt. Din opsætning er rigtig flot og din måde at "fortælle" på er god!

Tak! Det er også mit mål med bloggen. Gøre det enkelt og kort. Jeg kan ikke selv lige lange opslag, for begynder at kede mig eller syntes det blir for meget, så derfor er mine korte. Simpel og godt Wink
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#9 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #19: 02 Apr 2020, 09:48 »


           16.07.2020 - Andreas Skov Olsen skifter til Venezia.

Bologna's Andreas Skov Olsen er endelig blevet bekræftet som ny mand i Venezia.

Det har været længe undervejs, og nu er den endelig bekræftet. Skov Olsen skifter til Venezia på en lejeaftale med en købsklausul, der udløses når danskeren har spillet et bestemt antal kampe for Venezia.

Allerede for et par uger siden så det ud til, at det blot var et spørgsmål om meget kort tid, før Andreas Skov Olsen skulle præsenteres, men den unge mand har tænkt sig godt om.

Derfor har det taget lidt ekstra tid, men nu er Skov Olsen altså endegyldigt skiftet til Venezia.

Skov Olsen har spillet 10 kampe for Bologna, så derfor er han sikker på at et skifte til Venezia er et skridt op af i karrieren.

- Jeg skiftede Nordsjælland ud med Bologna, men nu må jeg se fremad og i øjeblikket får jeg ikke den spilletid i Bologna som jeg havde håbet på, så derfor tiltrak Venezia mig, fortæller Skov Olsen.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#10 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #20: 02 Apr 2020, 10:27 »


           28.07.2020 - Sommer Transfers.

Transferdeadlinen er over os, og traditionen tro bliver der handlet heftigt her lige op til lukketid.

Venezia har mistet 11 spillere fra Seniortruppen så Recoba har været på jagt efter en masse nye spillere.

Nye spillere til Venezia:
Alessandro Fiordaliso, 21-årig Wingback > Torino (32mio ddk efter leje)
Samuele Longo, 28-årig Angriber > Inter Milan (Fri Transfer efter leje)
Thierry Ambrose, 23-årig Angriber > Mets (Fri Transfer)
Marco Firenze, 27-årig Midtbane > Salernitana (11mio dkk efter leje)
Pietro Ceccaroni, 24-årig Back > Spezia (16mio ddk efter leje)
Bright Gyamfi, 24-årig Wingback > Benevento (11mio ddk)
Nicolò Casale, 22-årig Centerforsvarer > Hellas Verona (Leje aftale forlænget)
Gabriel Brazão, 19-årig Målmand > Inter Milan (2.1mio ddk)
Andreas Skov Olsen, 20-årig Kant/Angriber > Bologna (Leje aftale)
Simone Panada, 18-årig Def. Midtbane > Atalanta (11mio ddk)
Alberto Barison, 26-årig Centerforsvarer > Pordenone (1.7mio dkk)
Samlet beløb: 85mio dkk

- Hvis vi i sidste ende har en trup med 20 spillere, hvor der er konkurrence på alle 10 positioner i marken kombineret med tre målmænd og fire unge spillere, der kan spille sig tættere og tættere på holdet, vil det være perfekt, siger Recoba.

Spillere der forlader Venezia:
Alexandre Pimenta, 21-årig Midtbane < Cova Piedade (850k dkk)
Youssef Maleh, 22-årig Midtbane < Inter Milan (16mio dkk)
Bruno Bertinato, 22-årig Målmand < Livorno (Fri Transfer)
Samlet beløb: 16mio dkk

- Transfervinduet er stadig åbent så det kan være der kommer eller ryger nogle flere spillere. Men i øjeblikket ser holdet ud som jeg ønskede det, udtaler en glad Recoba.

Venezia indleder sæsonen søndag den 16. sept. med et opgør på hjemmebane mod Cremonese i Coppa Italia.


Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #21: 02 Apr 2020, 10:59 »

Det er altså godt klaret at få skudt 10 updates af på to dage, og så samtidigt holde niveau både grafisk og tekstmæssigt!

Stærkt med oprykningen, og spændende med de mange tilgange, herunder særligt Skov Olsen. Er der nogen af de nye unge spillere du har særligt høje forventinger til? Og hvad er målet for den kommende sæson? Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #22: 02 Apr 2020, 11:00 »

Tillykke med oprykingen til Serie a, bliver spændende og se hvordan det går Venezia i den bedste række. Ikke mange af dine nye spillere jeg kender til, så skal nok blive sjovt og følge med i Smiley
Logged


Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #10 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #23: 02 Apr 2020, 11:03 »

Fedt opstilling, jeg er fan. Smiley Vild med de små detaljer som flag, pile med farver og billeder der har fået et ekstra touch. Smiley
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #10 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #24: 02 Apr 2020, 11:28 »

Det er altså godt klaret at få skudt 10 updates af på to dage, og så samtidigt holde niveau både grafisk og tekstmæssigt!

Stærkt med oprykningen, og spændende med de mange tilgange, herunder særligt Skov Olsen. Er der nogen af de nye unge spillere du har særligt høje forventinger til? Og hvad er målet for den kommende sæson? Smiley

Jeg har forventning til 2-3 af de nye spillere.
Selveste Skov Olsen skal bruges da Longo er backup og plus han er lige blevet ramt af Virus i 8 måneder.

Men ellers så min nye målmand : Gabriel Brazão, som jeg håber kan slå igennem om 1-2 sæsoner. Smiley
Og så sidst og ikke mindst : Simone Panada, som også er hentet som en backup (ung spiller - dog ukendt)

Forventninger for sæsonen vil nok være at overleve oprykningen. Hvis kan komme til det, så måske irritere de store hold med enten uafgjort eller sejre over dem.
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #10 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #25: 02 Apr 2020, 11:30 »

Tillykke med oprykingen til Serie a, bliver spændende og se hvordan det går Venezia i den bedste række. Ikke mange af dine nye spillere jeg kender til, så skal nok blive sjovt og følge med i Smiley

Ja, kan godt lige at bruge spillere fra den Nation jeg spiller i og især ukendte som har potentiale til mere end bare Serie B eller som kun spiller 1-2 sæsoner.. Så derfor vil jeg købe 18-20 årige og bruge dem i Serie A / Serie B hvis jeg ryger ned igen. Bygge holdet på på få ældre og så unge .. Lidt ligesom Nordsjælland vejen Smiley
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #10 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #26: 02 Apr 2020, 11:32 »

Har også kigget på en 18-årig fra Novara .. Tommaso Barbieri hedder han Smiley
Nåede bare ikke at hente ham xD
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#11 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #27: 02 Apr 2020, 12:40 »


           16.08.2020 - Andreas Skov Olsen skifter til Venezia.

Venezia er klar til Fjerde kvalifikationsrunde i Coppa Italia efter en klar sejr på 3-2 hjemme over Cremonese.

                   Venezia - 1940-1941 Coppa Italia Vinder

Venezia havde start problemer i pokalkampen mod Cremonese, der topper Serie B, men vendte kampen og vandt 3-2.

Luca Strizzolo indledte målscoringen efter 14 minutters spil, og Giacomo Raspadori scorede til 0-2 i det 23. minut, så var kampen reelt afgjort.

I anden halvleg lykkedes det så Alessandro Capello og Franco Zuculini at få reduceret til 1-2 og 2-2, og lige før slutfløjt satte nyindkøbet Thierry Ambrose trumf på ved at score til 3-2, som blev kampens resultat.

Venezia har en gang vundet Coppa Italia. Det var i 1941, hvor Roma blev slået ud af to kampe.
3-3 i Roma og 1-0 i Venedig, så Venezia vandt samlet 4-3.

Venezia skal møde Udinese i næste runde af Coppa Italia.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#12 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #28: 02 Apr 2020, 13:13 »


           29.10.2020 - God start på Serie A.

Venezia lagde ud med et nederlag på 0-1 i Serie A, da Parma var på besøg i sæsonåbneren.
Venezia spillede mere kontrolleret og med mere fokus på boldbesiddelse, end de førhen har gjort.
De første 10 kampe:
0-1 v Parma
3-2 v Bologna
1-1 v Udinese
1-3 v Perugia
1-1 v Sampdoria
1-3 v Lazio
1-0 v Torino
1-3 v Milan
3-0 v Benevento
3-2 v Fiorentina

Serie A har et meget højere niveau end Serie B som Venezia er vant til.
Recoba fortæller i et interrview om kampen.

- Det var en god præstation af holdet. Vi kom bagud 0-1 i det 22. minut, som desværre også blev det endelige resultat. Vi havde en masse boldbesiddelse og spillede rigtig godt hele kampen igennem. Vi fik desværre ikke scoret og måtte se kampen slutte 0-1 til Parma. Det var en rigtig god start på sæsonen, men med et skuffende resultat.

- Vi var måske en smule passive i perioder da vi skulle omstille os fra at være en offensivt hold i Serie B til at være et mere kontrollerende hold i Serie A, så der er stadig nogle detaljer, vi skal arbejde på.
Nu ser jeg bare frem til næste uges kampe, fortæller Recoba.


Siden sæsonåbneren mod Parma har det gået op og ned for Venezia.
4 sejre, 2 uafgjorte og 4 nederlag i de første 10 kampe.
Efter de 10 kampe ender Venezia på en 9. plads med 3 points op til Atalanta på 8. plads og 1 point ned til Cagliari på 10. pladsen.
Så det ser ud til at være en godkendt start som oprykker.

Sejre over Bologna og Fiorentina er overraskende, dog var nederlagene til Milan og Lazio ret åbenlyst da de er klare tophold i Serie A.

Venezia's næste opgaver bliver 4 kampe i streg mod Roma, Genoa, Juventus og Inter Milan.

Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #29: 02 Apr 2020, 14:00 »

Det er altså imponerende tempo du har lagt ud i... Og flot du holder niveauet indtil videre Smiley
« Seneste Redigering: 02 Apr 2020, 14:02 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010