home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  #37 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: #37 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A  (Læst 19132 gange)
Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#37 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« : 01 Apr 2020, 08:05 »


B L O G   I N T R O
Velkommen til min blog om Venezia FC's rejse fra Serie B til Serie A.

Først og fremmest vil jeg starte med at fortælle at jeg ikke er 100% en blogger, så gør mit bedste for at give jer noget at læse om.

Kort om Venezia FC.

Klubnavn: Venezia Football Club
Grundlagt: 1907 - 113 år siden.
Kælenavne: Leoni Alati, Arancioneroverdi & Lagunari
Ejere: Joe Tacopina & Duncan L. Niederauer
Stadion: Stadio Pierluigi Penzo (Venedig)


Jeg har valgt Venezia FC for at gøre det til en udfordring for mig selv. Og så at det er en atypisk klub at vælge fremfor andre store pengestærkeklubber med masser af stjerner.

Venezia skal op og bide skeer med de store hold i Italien såvel som i Europa, så  ... LAD OS GÅ IGANG!

« Seneste Redigering: 30 Apr 2020, 20:21 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#2 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #1: 01 Apr 2020, 08:09 »


           29.06.2019 - Álvaro Recoba tilbage i Venezia FC.

   Álvaro Recoba - Venezia FC Manager 2019.

Den tidligere Inter Milan stjerne Álvaro Recoba er udnævnt til Manager i Italienske Venezia FC efter Alessio Dionisi.

Alessio Dionisi blev fyret på Stadio Pierluigi Penzo for to uger siden, og siden har spekulationerne gået på hvem der skulle afløse Dionisi.

Álvaro Recoba
17. MARTS 1976 (44år)
URUGUAY
TIDL. ANGRIBER
488 KAMPE
144 MÅL


Det valg blev klart Álvaro Recoba som tiltræder jobbet som manager med øjeblikkelig virkning.
44-årige Álvaro Recoba, der i sin aktive karriere især havde succes som angriber i Inter Milan.

Efter ansættelsen af Recoba har Sportsdirektøren Fabio Lupo været i medierne at fortælle.

- Venezia er en fodboldklub som er respekteret i Italien, som Recoba var heldig at spille for. Han havde en god tid her, og jeg mener at Venezia FC hører til i toppen af rækken, og på længere sigt i Serie A og det er derfor vi har ansat Recoba til dette job, siger Fabio Lupo til Gazetta dello Sport.

Recoba debuterer allerede på lørdag, hvor holdet skal en tur til Pavia.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#3 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #2: 01 Apr 2020, 08:10 »


           06.07.2019 - Interview med Joe Tacopina.

I et interview med Joe Tacopina - Ejer og Præsident af Venezia.

Hvad er dine planer med Venezia på nuværende tidspunkt?
- Venezia er en klub jeg har brugt tid og penge på at få op fra de lavere rækker så selvfølgelig skal vi i Serie A.
- Vores mål er netop at opnå oprykning til Serie A inden 2023-2024.


          Joe Tacopina - Ejer og Præsident af Venezia.

Tror du på at Recoba er den rette mand til dette job?
- Jeg havde jo ikke ansat Recoba hvis jeg ikke tror på at han kan få Venezia til Serie A.
- Kort fortalt så er dette en længere proces som skal fuldføres.


Hvad har du at tilbyde Venezia som ejer af klubben?
- Jeg har en del kontakter i Serie A, så jeg kan vel skaffe et par gode spillere til klubben.
- Og så smider jeg nok en del millioner i klubben så vi har noget at arbejde med.


Men er det ikke Recoba der selv skal finde de spillere han vil bruge?
- Sådan er det ikke altid i fodbold, dog vil jeg give jer dels ret da Recoba får en del at sige ang. køb af nye spillere.
- Planen lige nu er at få skåret lidt ud i de ældre i klubben og få nogle unge spillere til.


Hvorfor skaffe sig af med de rutinerede ældre spillere fremfor de unge?
- Jeg siger ikke at vi skal til at smide de gamle på plejehjem allerede nu, men vi har nogle enkelte spillere vi meget gerne vil beholde som kommer til at styrer de unge i truppen.

Franco Zuculini fylder 30 år næste sæson, er han en af de rutinerede du vil bruge?
- Jeg siger ikke at vi vil bruge en spiller som Franco de næste 5 år, men lad os se hvordan sæsonen skrider fremad.
- Vi har en bred trup så alle skal vise sig frem får at gøre sig fortjent til spilletid og muligvis en kontrakt forlængelse.


Hvis nogle klubber vil prøve at hente Recoba som ny manager, vil du prøve at stoppe ham så?
- Jeg ønsker ikke at miste Recoba, nu hvor vi har lavet en kontrakt med en fremtidsplan i, men hvis han får et bud fra klubber i Serie A eller ude i Europa, så er jeg selvfølgelig glad på hans vegne og lade ham gå hvis det er det han ønsker.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#4 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #3: 01 Apr 2020, 08:31 »


           11.08.2019 - Venezia færdig i Coppa Italia

Venezia er overraskende færdig i Coppa Italia efter et nederlag på 0-2 mod upåagtede Triestina fra Serie C.

Venezia måtte lade livet i 2. kvalifikationsrunde i Coppa Italia til den italienske Serie C klub Triestina, som ligger midt i tabellen.

I første halvleg var Venezia forholdsvist meget på bolden. Men de forvaltede ikke boldbesiddelsen ret godt, og fik ikke testet Triestina-keeperen mere end en enkelt gang. Det var ellers ikke chancer, vi manglede, da vi fire gange inden for de første 20 minutter fik udfordret Triestina-forsvaret. Men den sidste skarphed manglede.

Triestina stod dybt og forsvarede, og jagtede omstillinger. Et par gange blev de farlige, men trods gode intentioner fik de ikke testet Luca Lezzerini i målet. Derfor endte en forfærdelig første halvleg målløs.

I anden halvleg satte Venezia, Cristian Molinaro på banen. Det gav noget mere dynamik i vores spil. Dette hjalp dog ikke på at Triestina fik vendt det til deres fordel og scorede 2 mål.

Andrea Signorini erobrede bolden i venstre side, drev den frem, fandt Daniele Giorico, der gik til baglinjen og sendte den fladt ind foran mål, hvor Vincenzo Sarno fik sat foden på, og sendte bolden i nettet.

Få minutter senere fordoblede Triestina føringen. Og opskriften var den samme som ved det første mål. Vincenzo Sarno tog bolden til baglinjen og sendte den indover. Denne gang kom der luft under indlægget, og denne gang var det så Daniele Giorico, der havde sidste berøring inden bolden gik i mål.

Kampen endte 0-2 til Triestina som betød, at der ikke faldt flere scoringer, og derfor er Venezia ud af Coppa Italia.


           29.10.2019 - Skidt sæsonstart.
De første 10 kampe:
0-1 v Cittadella
1-2 v Cosenza
3-1 v Juve Stabia
3-1 v Ascoli
2-0 v Frosinone
0-2 v Trapani
1-0 v Spezia
2-1 v Perugia
0-2 v Crotone
3-2 v Salernitana

Årets første ti turneringskampe i Serie B er spillet.

Selvom holdet har vundet 6 ud af 10 kampe, ligger Løverne fra Venedig kun en 5. plads efter 10 kampe. De har nemlig haft en særlig hård start på sæsonen:

- Til at starte med der var det lidt hårdt. Det er den største modgang, vi har haft i mange år. Nederlag på nederlag på nederlag, siger Paolo Cozzi, der er assistenttræner i Venezia.

- Det har været noget mere stolpe ud end ind. Også selvom vi har været det bedst spillende hold, med flest chancer og flest forsøg, siger Samuele Longo, der spiller for Løverne.

Efter sæsonens først ti kampe skal der ske nogle ændringer i truppen for at få styr på holdet.

Venezia er ude af Coppa Italia så nu handler det 100% om Serie B og vejen mod oprykning til Serie A.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#5 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #4: 01 Apr 2020, 08:36 »


           27.12.2019 - Recoba bestemmer ikke transfers.

Álvaro Recoba har ikke fuld magt over Venezias handler denne vinter. Det siger han ifølge Gazetta dello Sport.

Álvaro Recoba vendte for nylig tilbage til Venezia hvor han spillede i sin aktive karriere, hvor han skal forsøge at få den italienske traditionsklub op i Serie A.

Det kommer formentlig til at kræve en række indkøb, og løse rygter i forskellige medier har lydt på, at Recoba selv får lov til at bestemme alle indkøb.

Sådan kommer det dog ikke til at blive, og Álvaro Recoba får heller ikke alt, som han peger på. Det slår han ifølge Gazetta dello Sport fast.

- Jeg har ingen magt i det område, men det er vigtigt, at klubben arbejder sammen om vores transfermål.

- Præsidenten og bestyrelsen er alle vigtige, og så er der mig. Vi kommer til at arbejde sammen i de kommende uger, siger han.

Joe Tacopina har dog udtalt i et interview at Reboca får en del at sige ang. køb til næste sæson.

Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #5 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #5: 01 Apr 2020, 08:38 »

Shit! fart på.. med den fart når du jo 150 indlæg inden vi er færdige  funny

Flot blog  Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #5 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #6: 01 Apr 2020, 08:45 »

Hold nu K... Så vi ligesom igang!

Flot opsætning og god tekst.! Jeg følger helt sikkert med Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #7: 01 Apr 2020, 09:18 »

Shit! fart på.. med den fart når du jo 150 indlæg inden vi er færdige  funny

Flot blog  Thumbs Up

Jeg havde jo startet allerede inden startskudet da selveste savet gik godt!
Og så elsker jeg at lave blog/opslag, er bare ikke så god til det som andre.

Men 150, næppe Peace
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #8: 01 Apr 2020, 09:19 »

Hold nu K... Så vi ligesom igang!

Flot opsætning og god tekst.! Jeg følger helt sikkert med Smiley

Tak. Kan godt lide det simpelt og lige til Smiley
Småt med detaljer er mig.
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#6 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #9: 01 Apr 2020, 09:21 »


           19.01.2020 - Første dansker i Venezia.

Benjamin Hvidt skifter fra AGF til Venezia FC med øjeblikkelig virkning. Det bekendtgør Venezia i en pressemeddelelse.

Den 19-årige midtbanespiller skifter med øjeblikkelig virkning til Venezia. Hvidt har fået en treårig kontrakt i Venezia.

- Vi er først og fremmest enormt stolte over, at han har valgt Venezia frem for konkret interesse fra Superligaen.
Hvidt har i stedet foretrukket Venezia for at spille et sted hvor han kan få fast spilletid. Han er købt ind efter klubbens værdier, hvor han kan bidrage med en god personlighed samt en nysgerrighed på spillet og masser af energi, udtaler sportschefen.


Benjamin Hvidt har spillet i AGF i 5 år, og den 19-årige midtbanespiller glæder sig at prøve noget nyt.

- Når jeg skifter nu, er det fordi, jeg og klubben er enige om, at det var tid til at prøve noget nyt. Historien om min tid i AGF har været, at de første to-tre år var med en opadgående kurve, mens de senere år har været meget op og ned, fortæller Hvidt i pressemeddelelsen og fortsætter.

- Nu ser jeg frem til den nye mulighed, som jeg kan få her i Venezia.


Inden Hvidt skifter til Venezia har klubben lavet en aftale med AGF om at Hvidt bliver lejet ud resten af sæsonen.

Venezia har sagt farvel til Sergiu Suciu, der er taget til SønderjyskE, samt Antonio Marino, som er solgt til Pisa.
Udover er der også blevet sagt farvel til Francesco Di Mariano, Dennis Joseph samt Gianmarco Zigoni der smuttede lige før Álvaro Recoba blev ansat.


Logged

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #6 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #10: 01 Apr 2020, 10:08 »

Flyvende start på bloggen.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #11: 01 Apr 2020, 14:09 »

Virkelig en solid start. Er helt vild med din opsætning, og selvom jeg har forsøgt mig på lidt inden, så kan det være, du kommer til at se lidt samme setup i min. Håber det er i orden funny
Logged


Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #6 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #12: 01 Apr 2020, 14:32 »

Virkelig en solid start. Er helt vild med din opsætning, og selvom jeg har forsøgt mig på lidt inden, så kan det være, du kommer til at se lidt samme setup i min. Håber det er i orden funny

Gør intet Xanor, jeg har også kigget rundt på gamle blog om hvordan folk sætter ting op osv.. Siden som jeg skriver så er jeg ikke god til at blogge.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #13: 01 Apr 2020, 15:15 »

Så er man ligesom i gang, spytter updates ud! Kender intet til klubben, eller Recoba Peace
God første spiller, ham var jeg glad for i mit AGF save.
Logged


warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #14: 01 Apr 2020, 15:38 »

God start rottenburg, hvis du holder dampen ser det yderst lovende ud! Enkel opsætning, nogen gane er det altså det bedste! Se på Wester, KISS, Keep it simple stupid, det virker! KIU!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010