home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  #37 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: #37 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A  (Læst 19108 gange)
Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #20 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #45: 09 Apr 2020, 11:47 »

Vil allerede nu sige at jeg har lånt Arsrea's opsætning af spillere og holdet, da jeg syntes det så bedre ud den vej.
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #20 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #46: 09 Apr 2020, 12:45 »

Vil allerede nu sige at jeg har lånt Arsrea's opsætning af spillere og holdet, da jeg syntes det så bedre ud den vej.


Helt klart. Det ser godt ud. Laver du selv al din grafik? Og hvis ja, med photoshop? (:
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #20 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #47: 09 Apr 2020, 12:56 »

Helt klart. Det ser godt ud. Laver du selv al din grafik? Og hvis ja, med photoshop? (:

Ja. Jeg laver alt  selv i Photoshop. Smiley
Og bruger gerne farver, trøjer, text osv så det matcher hele vejen igennem. Smiley
« Seneste Redigering: 09 Apr 2020, 13:11 af Rottenburg » Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #48: 09 Apr 2020, 13:37 »

Vil allerede nu sige at jeg har lånt Arsrea's opsætning af spillere og holdet, da jeg syntes det så bedre ud den vej.

Jeg er glad for vi kan hjælpe hinanden, jeg synes klart du har den flotteste blog indtilvidere i år. Du er virkelig skarp til det med grafikken   Grin
Logged


Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #20 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #49: 09 Apr 2020, 14:10 »

Jeg er glad for vi kan hjælpe hinanden, jeg synes klart du har den flotteste blog indtilvidere i år. Du er virkelig skarp til det med grafikken   Grin

Jeg gør bare mit bedste for at det også ser godt ud. Som sagt er jeg ikke blogger så har svært ved at skrive ting Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #50: 09 Apr 2020, 14:47 »

Jeg gør bare mit bedste for at det også ser godt ud. Som sagt er jeg ikke blogger så har svært ved at skrive ting Smiley
Det synes jeg du klarer fint! Også et fint hold du efterhånden har fået samlet, jeg ender selv altid med og spille 4-3-3 næsten hvergang. Lige før jeg burde kaste mig ud i en anden formation på et tidspunkt. Bliver spændende og se hvordan det går i Serie A med det hold  Smiley
Logged


Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#21 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #51: 09 Apr 2020, 20:42 »


           27.11.2021 - Venezia sejre mod Roma.

Venezia får besøg af Roma som ligger på 1. pladsen i Serie A.
Roma startede godt ud med at holde Venezia fra at score, men jo længere vi kom ind i kampen, så mere pressede Venezia på.

Roma-forsvaret fik ikke clearet en bold ordentligt, og til sidst var det danske Andreas Skov Olsen, som kom til en god chance, men en stærk målmand i Roma-målet fik lukket af for Venezia og Skov Olsen.

Som altid er topholdet favoritter, men i dag havde Venezia fuld effektivitet i nærkampe samt aggressivt spil, og Roma så ud til at være i problemer.

Andreas Skov Olsen gjorde det onde ved Roma.
Efter forarbejde af Pietro Ceccaroni i det 61. minut, passerede Skov Olsen elegant Pau López i Roma-målet.
1-0 til Venezia.

Flere gange sværmede Roma omkring Salvatore Sirigu's mål, men ind ville bolden ikke.

Alt så sort ud for Roma, da Klauss i det 87. minut spillede Skov Olsen fri igen mod en forsvarsløs Pau López i Roma-målet.
2-0 til Venezia.

Roma nåede at få reduceret til 2-1 før tid, da Marc Cucurella fik en bold foræret af Patrik Schick efter et godt indlæg af Justin Kluivert.

- Vi kunne måske have scoret 3 mål mere, men Pau López i Roma målet stod en flot kamp og holdte Skov Olsen fra at score Hattrick, siger en glad Recoba efter 2-1 sejren.

Recoba klappede anerkendende til Roma's fans i modsatte ende, tog en kort sludder med Paulo Fonseca og forlod kampen. Som vinder. Mens Roma må se tilbage på en kamp som de desværre tabte mod et stærkt Venezia hold.

« Seneste Redigering: 10 Apr 2020, 18:01 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#22 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #52: 10 Apr 2020, 00:07 »


           01.02.2022 - Ny spiller ankommet.

Ny spiller præsenteres i Venezia.
Joe Tacopina har igen været på markedet på vegne af Recoba.

Det er udsigten til manglende spilletid i Premier League-klubben Watford, der har fået 22-årige Domingos Quina til at kigge mod den italienske liga, hvor en fast plads i Venezia's startformation formentlig kan sikre den portugisiske spiller en billet til landsholdet.

Domingos Quina forlod West Ham i 2017 og har siden spillet i engelsk og italiensk fodbold for klubberne Watford og Udinese, hvor det er blevet til 26 kampe og 1 scoring.

- Jeg er rigtig glad for, at vi kan tiltrække en så dygtig en kantspiller som Domingos Quina. Han er en spiller, der besidder store angrebsmæssige kvaliteter, og som kan bruges på flere positioner i frontkæden og tilføre vores spil både fart og omtanke.
Quina har efterhånden en masse erfaring fra ligaen fra sin tid i Udinese, som han kan være med til at videregive til vores yngre spillere, fortæller Recoba.


Ny spiller til Venezia:
Domingos Quina, 22-årig Kant > Watford (150mio ddk)
Samlet beløb: 150mio dkk

Spillere der forlader Venezia:
Lamine Junior Tall, 20-årig Angriber < FC København (Lejet)
Diego Ballarin, 18-årig Midtbane < Bolton (9.75mio dkk)
Alessandro Capello, 26-årig Angriber < Real Zaragoza (36mio dkk)
Bruno Bertinato, 23-årig Målmand < Cruzeiro (1.3mio dkk)
Alberto Barison, 27-årig Centralforsvarer < Torino (26mio dkk)
Samlet beløb: 73mio dkk

- Vi tror på, at vi har en konkurrencedygtig trup, og i et stykke tid har medierne påpeget, at vi har for mange spillere. Derfor synes det usandsynligt, at vi har brug for at få flere spillere ind i januar, siger Recoba til La Gazzetta dello Sport.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#23 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #53: 10 Apr 2020, 18:04 »


           23.05.2022 - Venezia undgår nedrykningen.

Venezia spiller også i Serie A i næste sæson.

Det var tæt på at gå galt i den sidste del af sæsonen, at Venezia kunne rykke ud af Italiens bedste fodboldrække.

Og selv om Venezia tabte udekampen til Juventus med 0-5, så kan venetianerne også i næste sæson kalde sig Serie A-klub med 3 kampe tilbage.

Venezia har haft en underlig sæson, hvor sejre over tophold og nederlag til bundhold har præget hele sæsonen.

- Det er enorm lettelse for os alle sammen. Dette var kulminationen på stenhårdt arbejde siden sommeren. Det kunne næsten ikke se sortere ud, da vi startede. Men nu står vi her. Mine spillere har ydet en utrolig indsats, og det ville ikke have været til at leve med, hvis de i næste sæson skulle spille i Serie B, sagde Recoba efter nederlaget til Juventus.

Sidste år blev det til en 14. plads i ligaen, men i denne sæson har intet fungeret for holdet, som altså må kigge langt efter toppen.

Venezia slutter på en 11. plads med 46 points og en målscorer på 43-56.
11 sejre, 13 uafgjort og 14 nederlag blev det til for Recoba's mandskab.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#24 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #54: 10 Apr 2020, 18:40 »


           30.05.2022 - Nyt stadion til Venezia.

315 millioner kroner ser ud til at blive prisen for et nyt stadion i Venedig.

Detaljer om arbejdet mod at lave et nyt stort stadion i Venedig er nu kommet frem, og erstatningen for det gamle Stadio Pierluigi Penzo lader efterhånden til at blive et stadion med plads til omkring 18.174 tilskuere.

Det er nærmest en fordobling af pladserne nu på 7.450 tilskuere.

Det skriver den italienske avis La Gazzetta dello Sport, som samtidig påpeger, at prisen på den nye arena bliver på omkring 315 millioner kroner.

Det forlyder endvidere, at det kommer til at koste alene 175 millioner kroner at rive det gamle og ikoniske stadion i Venedig ned, hvorefter der skal bygges et nyt ovenpå.

Det er desuden sådan, at inden man kan få gang i byggeriet af det nye stadion, så er der nogle områder, som skal løses. Det handler blandt andet om parkeringsforhold til bådene som fans og spillerne kommer ind med.

Stadio Pierluigi Penzo, som er opkaldt efter piloten "Pier Luigi Penzo", blev opført i 1907 og indviet i 1913.

Navnet på det nye stadion vil blive "Joe Tacopina Arena" opkaldt efter klubbens ejer Joe Tacopina.

Stadionet skulle gerne være klar til til sæsonstarten i 2023.


« Seneste Redigering: 10 Apr 2020, 18:44 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#25 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #55: 11 Apr 2020, 01:01 »


           01.09.2022 - Tacopino handler ind igen.

Venezias sportsdirektør Fabio Lupo er godt tilfreds med transfervinduet og regner ikke med mere aktivitet.
Venezia købte unge Kaio Jorge i Santos, og fik dermed den angriber, de havde ledt efter.

Sportsdirektør Fabio Lupo glæder sig over større fleksibilitet i angrebet med ankomsten af Jorge.

- Først og fremmest er han en angriber, der giver os noget fleksibilitet. Han har power og dynamik i den måde, han spiller på. Det har vi ledt efter, og vi er glade for, at det er lykkedes, siger Lupo til La Gazzetta dello Sport.

- Han kan både spille som den dybe angriber, hængende angriber og på kanten. Han giver os nogle flere strenge at spille på.

Venezia har brugt en del penge efter salget af Daramy, samt ejer Joe Tacopino som har smidt en del penge i klubben som altid.
Venezia tænker stort og vil gå efter en top 6 denne sæson, udtaler Joe Tacopino.

La Gazzetta dello Sport spørger ind til Joe Tacopino ang. hans handler.

Skal der hentes mere ind?
- Nej, det skal der som udgangspunkt ikke. Vi fik de tilføjelser til truppen, som vi gerne ville have.

Kan der ske noget på afgangssiden?
- Der er ikke noget nyt under solen, for så havde vi meldt det ud. Jeg kan godt sige, at der ikke sker noget, og så kan der om fem minutter ligge noget i min indbakke, der gør, at der er noget alligevel. Men som udgangspunkt er det dét.

Så tør du smække vinduet helt i?
- Det er jo fodbold, så man kan aldrig sige aldrig, men som udgangspunkt er vi godt tilfredse, som det ser ud nu, siger Joe.

Venezia har blandt andre hentet Nicolò Armini, Leonidas Stergiou og Antonio Fiordilino i dette transfervindue.

Nye spillere til Venezia:
Tommaso Pobega, 22-årig Midtbane > A.C. Milan (Fri Transfer)
Antonio Fiordilino, 25-årig Midtbane > Fiorentina (132mio ddk)
Nicolò Armini, 21-årig Centralforsvarer > Lazio (85mio ddk)
Leonidas Stergiou, 20-årig Centralforsvarer > Paris Saint-Germain (150mio ddk)
Kaio Jorge, 20-årig Angriber > Santos FC (225mio ddk)
Giuseppe Pezzella, 24-årig Wingback > Parma (62.5mio ddk)
Roberto Gagliardini, 28-årig Midtbane > Shakhtar Donetsk (187mio ddk)
Samlet beløb: 850mio dkk

Spillere der forlader Venezia:
Klauss, 25-årig Angriber < Paderborn (122mio dkk)
Bright Gyamfi, 26-årig Wingback < Benevento (15mio dkk)
Mohamed Daramy, 20-årig Kant < Arsenal (345mio dkk)
Samuele Longo, 30-årig Angriber < Cagliari (14mio dkk)
Vitaly Janelt, 24-årig Def. Midtbane < A.C. Milan (95mio dkk)
Samlet beløb: 600mio dkk

- Nu er det så mit job at få dette hold til at fungere og give mig de resultater som vi går efter denne sæson, fortæller en spændt Recoba.


« Seneste Redigering: 11 Apr 2020, 11:51 af Rottenburg » Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #25 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #56: 11 Apr 2020, 10:15 »

Fedt med nyt stadion! Det kommer til og hjælpe på økonomien en hel del.
Mohamed Daramy, 29 år?! Sikke en pris du har fået for ham, bliver spændende med Jorge, det ligner du har haft et rigtig godt transfervindue Smiley
Logged


Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #25 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #57: 11 Apr 2020, 11:51 »

Fedt med nyt stadion! Det kommer til og hjælpe på økonomien en hel del.
Mohamed Daramy, 29 år?! Sikke en pris du har fået for ham, bliver spændende med Jorge, det ligner du har haft et rigtig godt transfervindue Smiley

Hov. 20 år, min fejl Smiley
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#26 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #58: 11 Apr 2020, 19:56 »


           05.11.2022 - Joe Tacopino fyrer Sportsdirektør.

Venezias fyring af sportsdirektør Fabio Lupo er overraskende, og især at afskedigelsen kommer så pludseligt, mens sæsonen endnu er i gang.

Det mener Leandro Rinaudo, der selv har en fortid som sportsdirektør i Venezia fra perioden 2016 til 2018.

- Det virker dramatisk, at det sker inde i turneringsfasen. Hvis det skulle være, ville jeg have troet, at man havde fundet ud af det i løbet af efteråret. Tidspunktet undrer mig kolossalt, siger Leandro Rinaudo.

Venezia tabte søndag aften med 0-1 til Brescia, et nederlag, der betyder, at Venezia er røget ud af top 3 i Serie A.

En anden årsag til bruddet med en mand, der har haft forskellige funktioner i Venezia i mere end 4 år, kan være en række skævskud på transfermarkedet.

Fabio Lupo er blevet kritiseret for at have brugt mange penge på spillere, der ikke har slået til i Venezia.

- Hvis man ikke skaber resultater med de penge, der er brugt, så peger pilen ligeså meget på sportsdirektøren, som på træneren. På den måde er sportsdirektøren ikke en almindelig stabsfunktion. Han er også afhængig af resultaterne, konstaterer Leandro Rinaudo.


          Pasquale Foggia ny Sportsdirektør i Venezia.

Efter fyringen af Fabio Lupo har Joe Tacopino valgt at købe Benevento's Sportsdirektør Pasquale Foggia som tiltræder med øjeblikkelig virkning.

Foggia er overraskende godt tilfreds med sin nye tjans i Venezia.

- Jeg er fantastisk glad for den udfordring, jeg har fået i Venezia. Det er en drøm, for Venezia er en klub i fremskud og jeg glæder mig at komme til Venedig, som i min optik har fået styrket sig et top 6-hold på det seneste, siger Pasquale Foggia og fortsætter:

- Jeg har fulgt tæt med her i den seneste tid i Serie A, og set udefra at Venezia har udviklet sig i en spændende retning. Talentmassen, der er skabt på akademiet, er bedre end nogensinde, og med bygningen af det nye "Joe Tacopino Arena" kommer faciliteterne også helt i top. Samtidig har jeg fået lov til at kigge ind i det arbejde, der allerede er lavet i forhold til det kommende transfervindue, og det ser særdeles spændende ud.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#27 Venezia FC | Lagunari - La strada verso la Serie A
« Svar #59: 11 Apr 2020, 23:03 »


           08.01.2023 - Venezia videre i Coppa Italia.

Venezia er gået videre til kvartfinalen i Coppa Italia.
Status efter sejre over Pisa på 1-0, Brescia på 1-0 og i dag en sejr over A.C. Milan på 8-7 efter straffesparkskonkur rence er at Venezia er videre til Kvartfinalen.

Gennem hele kampen gav Milans gode fysisk store problemer for et Venezia-hold, der led stærkt under en meget ujævn bane, der skabte mange nærkampe, dueller og uforudsigelige nedfaldsbolde.

I kampens afslutning var Venezia klart bedst, men begge hold kom frem til chancer. Ingen formåede dog at udnytte dem, og kampen endte derfor 1-1, samt forlænget før kampen blev afgjort i straffespark.

- Det er et ret stærkt hold vi var oppe imod. Et fysisk stærkt, italiensk hold med nogle store spillere, så der fik vi vores sag for. Jeg mener dog at vi har gjort det godt. Vi spillede rigtig godt hele vejen rundt og er stolte over at nå til kvartfinalen, fortæller Recoba efter kampen.

Venezia møder i kvartfinalen Lazio.

Kampen i tal.
A.C. Milan – Venezia FC 1-1 (7-8)
63. minut: 0-1; Nicolò Armini
84. minut: 1-1; Rafael Leão

120. minut: 1-0; Franck Kessié
120. minut: 1-1; Kaio Jorge
120. minut: 2-1; Rafael Leão
120. minut: 2-2; Ilaix Moriba
120. minut: 3-2; Okay Yokuslu
120. minut: 3-3; Federico Di Francesco
120. minut: 4-3; Alessio Romagnoli
120. minut: 4-4; Domingos Quina
120. minut: 5-4; Josip Brekalo
120. minut: 5-5; Alex Ferrari
120. minut: 6-5; Jonathan Tah
120. minut: 6-6; Tommaso Pobega
120. minut: 7-6; Theo Hernández
120. minut: 7-7; Alessandro Fiordaliso
120. minut: 7-7; Andrea Conti
120. minut: 7-8; Leonidas Stergiou


Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010