home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 306 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!  (Læst 4714 gange)
Nisse
Gæst
 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #15: 02 Okt 2005, 18:28 »

Hvis jeg skal være helt ærlig, og det skal man jo, så tror jeg ikke selv Ronaldinho har købt de støvler. Jeg tror nærmere han får penge for at spille i dem af NIKE Wink


Nej, selvfølgelig har han ikke købt dem selv. Det har FCB eller Nike. Tror det er Nike, men det kunne også være FCB
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #16: 02 Okt 2005, 18:56 »


Nej, selvfølgelig har han ikke købt dem selv. Det har FCB eller Nike. Tror det er Nike, men det kunne også være FCB

Når man nu er så god og kendt som Ronaldinho, så vil jeg gå udfra at producenterne står i kø for at klæde dem på. Om det så gælder sko, fodboldstøvler, bukser, trøjer eller hvad det nu kunne være. Så jeg vil gå ud fra at det er NIKE, der har sponsoreret støvlerne (højst sandsynligt med nogle penge oveni Smiley)
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #17: 02 Okt 2005, 21:43 »

Når man nu er så god og kendt som Ronaldinho, så vil jeg gå udfra at producenterne står i kø for at klæde dem på. Om det så gælder sko, fodboldstøvler, bukser, trøjer eller hvad det nu kunne være. Så jeg vil gå ud fra at det er NIKE, der har sponsoreret støvlerne (højst sandsynligt med nogle penge oveni Smiley)

Der har du nok fat i noget, når nu også de vil udgive støvlen for os dødelige Smiley
Logged

Wacker
Gæst
 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #18: 02 Okt 2005, 21:59 »

Man ser det samme til filmpremiere, hvor diverse skuespillere dukker op i kjoler til mange penge, som de har fået lånt af degsinere, så folk han se hvor dygtige de er  Rullende Øjne
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #19: 03 Okt 2005, 02:34 »

Sygeligt må man sige... Tror nu ikke hvis jeg havde de støvler at jeg ville rende rundt i dem
Logged

R O T R

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #20: 03 Okt 2005, 10:01 »

Der har du nok fat i noget, når nu også de vil udgive støvlen for os dødelige Smiley

Det er jo stadig bare en replica de udgiver.

Spillerne i debste ligaer for jo alle specialfremstillet deres støvler, så de passer perfekt på foden.
Logged

C^Ronaldo
Gæst
 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #21: 03 Okt 2005, 11:53 »

Jeg synes det er vanvigtigt. Hehe


Hvorfor køber de ikke bar nogle støvler til 1000kr. De er da ligeså gode. Latterligt men alligevel sjovt nok Thumbs Up funny

Et par støvler til 1000 er både bedre og dårligere!
Ronaldinhos støvler holder måske 2-3 kampe, men et par billige støvler holder længere.. Det er fordi Ronaldinho er ligeglad med hvor godt de holder, men han tænker på komforten. Altså han køber ikke støvler for at han skal have dem en hel sæson, han køber hellerer 10 par, som han så føler han spiller godt i.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #22: 03 Okt 2005, 12:15 »

Et par støvler til 1000 er både bedre og dårligere!
Ronaldinhos støvler holder måske 2-3 kampe, men et par billige støvler holder længere.. Det er fordi Ronaldinho er ligeglad med hvor godt de holder, men han tænker på komforten. Altså han køber ikke støvler for at han skal have dem en hel sæson, han køber hellerer 10 par, som han så føler han spiller godt i.

Der ryger godt nok nogle støvler i løbet af en sæson...

Har hørt at Beckham spiller i nye støvler hver eneste kamp, men om det passer ved jeg ikke  Huh
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #23: 03 Okt 2005, 12:17 »

Jaa og havde vi andre pengene til det havde vi også gjort det... Er ikke noget værre end en støvle der lige skal gå's til.
Eller ihvertfald på dette niveau. Tror ikke jeg havde tænkt mig det på en gang Serie 3-4 stykker heh
Logged

R O T R

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #24: 03 Okt 2005, 17:28 »

Man ser det samme til filmpremiere, hvor diverse skuespillere dukker op i kjoler til mange penge, som de har fået lånt af degsinere, så folk han se hvor dygtige de er  Rullende Øjne

Jeg vil håbe at det er skuespillerinder og ikke skuespillere der dukker op i kjoler Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #25: 24 Dec 2006, 15:34 »

Der ryger godt nok nogle støvler i løbet af en sæson...

Har hørt at Beckham spiller i nye støvler hver eneste kamp, men om det passer ved jeg ikke  Huh
Det passer !  Smiley
Logged

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #26: 24 Dec 2006, 15:43 »

Jeg synes det er vanvigtigt. Hehe


Hvorfor køber de ikke bar nogle støvler til 1000kr. De er da ligeså gode. Latterligt men alligevel sjovt nok Thumbs Up funny

Fordi støvlen er tilpasset hans fod, jeg så engang en dokumentar om fodboldstjenes fodbold støvler. Nike lavede Ronaldos støvle om 13 gange før han synes den var helt perfekt, der kom flere eksperter og målede samtlige dele af hans fod op, for at skabe den perfekte støvle. Det samme gennemgik de med mange andre forskellige stjerner.

Desuden, Nike giver ham jo nok de støvler. Det er jo ingen penge for dem, eller for ham.
« Seneste Redigering: 24 Dec 2006, 15:46 af Inex » Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #27: 24 Dec 2006, 16:56 »

hvad mand han er sgu ikke ked af det
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Fodboldstøvler til 37.000 kr.!
« Svar #28: 25 Dec 2006, 02:14 »

Hvis jeg skal være helt ærlig, og det skal man jo, så tror jeg ikke selv Ronaldinho har købt de støvler. Jeg tror nærmere han får penge for at spille i dem af NIKE Wink
Lige præcis! Og det at Nike smider denne støvle på banen, og netop denne mand hopper i den, gør at de får en helvedes masse omtale, og dermed en masse reklamation. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010