home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Akademiet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Akademiet  (Læst 24370 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #30: 11 Apr 2020, 00:06 »

Min 2. sæson i United endte med at blive lidt en nedtur. Efter 52 kampe ubesejret i kalenderåret før, så bød foråret på nogle skuffende nederlag. Jeg røg ud til Chelsea i FA Cuppen, tabte League Cup semifinalen imod Aston Villa, tabte i de dødende minutter mod Barcelona i kvartfinalen i Champions League og tabte i sidste ende og mesterskabet i Premier League til ærkerivalerne fra Liverpool. Liverpool er dermed også oppe på 20 mesterskaber og deler dermed rekorden med United. Derudover tog de fandme også Champions League titlen hjem. Det kunne ikke være meget værre. Nå men Liverpools dominans giver mig bare mere blod på tanden. Målet er nu, at de ikke må overhale mig hvad angår antallet af Premier League titler. Jeg skal derfor vinde mesterskabet næste sæson. Det er målet. Fra nu af skal jeg dominere ligaen og få United tilbage på tronen som Englands bedste hold.

Op til den nye sæson har jeg fortaget hele 6 ændringer i truppen og der er kun 5 ikke egen avl spillere tilbage. De fem er Romero, De Gea, Wan-Bissaka, Maguire og Fernandes. Jeg forventer, at det kommer til at tage de næste to sæsoner før de er skiftet ud. Udskiftninger denne gang ser således ud:

1: Dalot solgt – Koni De Winter ind
2: Lindelöf solgt – Jarrad Brantwaite ind
3: Fred solgt – Giovanni Reyna ind
4: Pereira udlejet – Hannibal Mejbri ind
5: Martial solgt – Karamoko Dembélé ind
6: Alexis solgt – Troy Parrott ind

Det er blevet til et par udskiftninger mere end jeg egentlig havde planlagt, men der var flere spillere, som jeg frygtede ville gå i stå med deres udvikling, hvis jeg ikke tog dem op. Det har også betydet, at jeg har rykket rundt på nogle spillere, som skal vænne sig til nye positioner i den kommende sæson. Pogba skal vænne sig til rollen som holdets 6er, Rashford kommer på kant mens Greenwood rykker op på toppen. Nye i 11eren er Karamoko Dembélé og Jude Bellingham. Min fortrukne 11er kommer til at se således ud:


 
Mit u23 hold rummer en masse potentiale og jeg har lavet en plan for de næste 2 sæsoner, hvor planen er, at jeg til den tid står med et førstehold udelukkende med egen avl spillere. Det vil sige, det ender med at tage mig 5 sæsoner at opnået målet med truppen. Jeg havde regnet med mindst en eller to sæsoner mere. I planen er der spillere af egen avl der ryger, simpelthen fordi der er bedre talenter på spring.

Sæsonen 2022-23
1: Romero ud - Lucas Chevalier ind
2: Fernandes ud - Ilaix Moriba ind
3: McTominay ud - Nohan Kenneh ind
4: Branthwaite ud - Will Reddie ind

Sæsonen 2023-24
1: De Gea ud – Ryan Pardo-Roques (u18 holdet)
2: Wan-Bisaka ud – Yuki Takaki
3: Maguire ud – Marc Cartagena ind
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Bechii
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Akademiet
« Svar #31: 11 Apr 2020, 07:09 »

Det bliver spændende at, om du kan holde dampen oppe med de relativ mange udskiftninger, som også er unge.
Hvor mange mål scorede din topscore?
og i forhold til taktikken, hvordan er mentaliteten sat op og har hver spiller egne indstillinger eller de standard?

Fed læsning som altid!
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #32: 11 Apr 2020, 08:06 »

Det bliver spændende at, om du kan holde dampen oppe med de relativ mange udskiftninger, som også er unge.
Hvor mange mål scorede din topscore?
og i forhold til taktikken, hvordan er mentaliteten sat op og har hver spiller egne indstillinger eller de standard?

Fed læsning som altid!

Ja fortryder faktisk også lidt at jeg skiftede så meget ud. Skulle måske have holdt lidt tilbage  Ubeslutsom

Jeg laver lige et taktisk indlæg senere
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #33: 11 Apr 2020, 08:18 »

Rashford har været min topscorer begge sæsoner. I den første var han helt vild. 37 mål i 41 kampe. I anden sæson blev det kun til 23 mål i 37 kampe. Nu prøver jeg Greenwood på toppen i stedet og sætter Rashford på kanten. Martial var virkelig dårlig i sæson 2 og fint han skulle videre.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #34: 11 Apr 2020, 10:09 »

Jeg fatter heller ikke hvordan Rashford ikke har 16-17 i afstutninger i FM...
Logged


Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #35: 11 Apr 2020, 19:56 »

Jeg hopper med på denne. Jeg har endnu ikke spillet med Arsenal i dette års FM, men her er en god grund!  Smiley

Jeg vender retur når jeg har fået spillet lidt på savet.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #36: 11 Apr 2020, 22:32 »

18 årige kan sagtens købes. De skal ankomme til klubben inden de fylder 19. De skal nå 3 sæsoner i klubben inden deres 21 års fødselsdag
Tak for svaret.

Er gået igang med denne Challenge med Doncaster fra League One, der er ikke mange talenter at få til fremtiden, når man ingen penge har.. Smiley
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #37: 12 Apr 2020, 00:12 »

Fedt med liv til denne challenge Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #38: 12 Apr 2020, 22:51 »

De mange udskiftninger var vist en fejl  Skuffet

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #39: 13 Apr 2020, 16:47 »

altid svært, hvis der sker for mange udskiftninger, men det kan jo være det hele værd, på den lange bane  Thumbs Up
Logged

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #40: 14 Apr 2020, 12:35 »

Jeg er i gang med min anden sæson. jeg gik 27 kampe ubesejrede i streg indtil at jeg tabte 2-0 til Liverpool. Jeg ligger nu nummer 3 i ligaen efter 15 kampe. Thumbs Up
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #41: 14 Apr 2020, 16:08 »

Datoen har rundet d. 01/01/2020 og det er tid til første opdateringen. Smiley

Det er første gang jeg prøver kræfter med Premier League i dette års FM. Jeg plejer at spille i Superligaen, og det er noget andet at spille i Premier League.

Ligaen er tæt, og jeg forventer ikke mesterskab i denne sæson. Målet er at komme i Champions League. Helst via en top 4 i Premier League.

Jeg har handlet 3 unge spillere i sommers. Alle 3 træder ind på vores U/23 hold. Jeg havde ikke tænkt over de skal spille her 2 sæsoner, så det bliver spændende hvornår jeg har dem bankende på døren ind til kontoret. Men det må vi tage til den tid.

De 3 er:

Ryan Gravenbach / 180 mio DKK / Fra Ajax

Noah Katterbach / 45 mio DKK / Fra Köln

Teis Troost / 22 mio DKK / Fra Feyenoord
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #42: 17 Apr 2020, 07:15 »

Efterårssæsonen blev mildest talt en håbløs omgang og pilen peger kun en vej og det er på managerens håbløse beslutninger. Første det første så skiftede jeg alt for meget ud op til sæsonen, hvilket betød at holdets erfaring og nuværende evner faldt drastisk. For det andet så valgte jeg at skifte rundt på nogle nøglepositioner og give spillere nye roller, det var dumt dumt dumt.

Pogba har været rigtig god i rollen som boks til boks og har sammen med Fernandes været fantastisk til at skabe spillet i mellemrummet og være en konstant trussel i og omkring feltet. Det valgte jeg at ændre på før sæsonen. Jeg ville bruge Pogba som holdet 6er, det var dumt, for han har været håbløs ringe. Ham og Bellingham har været et hæsligt makkerpar på den centrale midtbane. Hvilket FM også understregede til sidst.




Så forsøgte jeg også at sætte Rashford ned på kanten som erstatning for Martial, det har virket ok men jeg savner hans mål i rollen som 9er. Greenwood har simpelthen ikke kunne løfte rollen som angriberen på toppen. Han er ikke målfarlig nok i den rolle. Så jeg har mistet rigtig mange mål på den konto. Jeg har derfor valgt at gå ind til den sidste halvdel af sæsonen med en ny start 11er, i håb om, at de kan ændre lidt på tingene og forhåbentlig redde sæsonen og i sidste ende kom op i top4.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #43: 19 Apr 2020, 14:15 »

Så fik jeg færdigspillet 3. sæson og det blev en hæslig omgang i Premier League. Jeg fik dog reddet tingene en smule med et fornuftigt forår. I anden halvdel af sæsonen fik jeg samlet 42 point ind i ligaen, havde jeg gjort det samme i første halvdel, så havde mesterskabet endt i United. Det blev dog kun til sølle 28 point. På den positive side, så fik jeg rettet mine fejl og jeg vandt også League Cuppen. Så jeg er positiv men…..

Jeg frygter, at den manglende deltagelse i den kommende Champions League kommer til at koste. Fernandes er jagtet af Barcelona og Pogba er jagtet af Real Madrid. Dem kan jeg simpelthen ikke undværer i næste sæson. Jeg har brug for at komme tilbage til top4 og derfor vil jeg gerne undgå for mange skift i truppen denne gang.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Bechii
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Akademiet
« Svar #44: 19 Apr 2020, 18:31 »

Flot 2.halvdel af sæsonen. Jeg har på egen krop oplevet hvor stor impack det har, at man laver for mange udskiftninger på én gang.  Min erfaring er at det tager ca. ½ sæson, før det begynder at vende.. Men godt at se der er fremgang!

Glæder mig til dit taktik indlæg Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010