home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Akademiet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Akademiet  (Læst 24205 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #15: 05 Apr 2020, 09:18 »

Nej. Britiske spillere skal minimum tilbringe et år på u-holdene. Udenlandske 2 år. Ingen lejemål før de har opnået status som egen avl. Det er så man ikke ryger i fælden med at købe de store talenter og sætte dem direkte ind på førsteholdet. Det skulle gerne forlænge glæden med savegamet en del sæsoner.
Er godt med på, at du ikke må rykke dem op fast. Men hvis man er "heldig" og trække modstanderne fra under PL i de to pokaler, plejer jeg altid og hive mine talenter op fra u19/u23 holdet til de kampe, så de får lidt "nem" kamptræning for hold 1, selvom de træner og spiller med det andet normalt. Jeg synes det er med til at hjælpe en del på deres udvikling  Smiley
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #16: 05 Apr 2020, 09:24 »

Er godt med på, at du ikke må rykke dem op fast. Men hvis man er "heldig" og trække modstanderne fra under PL i de to pokaler, plejer jeg altid og hive mine talenter op fra u19/u23 holdet til de kampe, så de får lidt "nem" kamptræning for hold 1, selvom de træner og spiller med det andet normalt. Jeg synes det er med til at hjælpe en del på deres udvikling  Smiley

Ja det er jeg helt med på. Det gør jeg også normalt. Men må jo lave en form for regler for challengen. Ideen er, at sikre man ikke bare køber direkte til 1. holdet men at de unge talenter som minimum tilbringer et år på u-holdene. Måden at sikre det på, er at sige ingen seniorkampe det første år. Man kunne selvfølgelig lave reglen om: ingen ligakampe og europæiske kampe men tilladt med Cup kampe
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #17: 05 Apr 2020, 21:17 »

Ville det være okay at leje en spiller for 2 sæsoner (Satse på at købe eller leje ham en tredje sæson, og så bruge ham efter én sæson på u-holdet.? Så længe han er under 18 år.

Ved godt jeg selv bestemmer, men mere for at følge dine regler. Overvejer at starte et spil op med Doncaster fra League One.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #18: 05 Apr 2020, 21:55 »

Ville det være okay at leje en spiller for 2 sæsoner (Satse på at købe eller leje ham en tredje sæson, og så bruge ham efter én sæson på u-holdet.? Så længe han er under 18 år.

Ved godt jeg selv bestemmer, men mere for at følge dine regler. Overvejer at starte et spil op med Doncaster fra League One.

Tror ikke han opnår status som egen avl men er i tvivl.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #19: 06 Apr 2020, 16:40 »

Jeg har svært ved at spille med andre end United, så jeg blev inspireret af denne tråd til at prøve det her af med dem. Tak for det. Har før prøvet at give mig selv nogle lignende regler og begrænsinger, men altid uden held.

Det bliver sjovt og udfordrende at skulle tænke så langt frem i forhold til transfers og fange de rigtige spillere. Indtil videre har jeg hentet:
Karamako Dembele
Jude Bellingham
Danny Loader
Jarrad Branthwaite (vinter)

Jeg prøver at forhandle med Tottenham for at få fat i Troy Parrott, men hold nu op de vil have mange penge for ham. Hvad måtte du slippe? Jeg er i tvivl om jeg vil betale så meget for en spiller der holder med liverpool...
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #20: 06 Apr 2020, 18:47 »

Jeg prøver at forhandle med Tottenham for at få fat i Troy Parrott, men hold nu op de vil have mange penge for ham. Hvad måtte du slippe? Jeg er i tvivl om jeg vil betale så meget for en spiller der holder med liverpool...

Jeg måtte slippe 45 mio. £ for ham. Jeg købte ham i løbet af første sæson, da jeg fik lidt penge frigivet sidst på efteråret. Jeg vidste også af erfaring, at jeg får tildelt en stor sum til sommerens transfervindue til 2. sæson. Så jeg betalte 30 mio. £ med det samme og 15. mio på 1 afbetaling til sommer.

Jeg bruger gerne af næste sæsons transfersum, da jeg jo arbejder langsigtet og når der er et talent, som jeg bare må have, så bruger jeg gerne penge i forvejen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #21: 06 Apr 2020, 20:08 »

Jeg måtte slippe 45 mio. £ for ham. Jeg købte ham i løbet af første sæson, da jeg fik lidt penge frigivet sidst på efteråret. Jeg vidste også af erfaring, at jeg får tildelt en stor sum til sommerens transfervindue til 2. sæson. Så jeg betalte 30 mio. £ med det samme og 15. mio på 1 afbetaling til sommer.

Jeg bruger gerne af næste sæsons transfersum, da jeg jo arbejder langsigtet og når der er et talent, som jeg bare må have, så bruger jeg gerne penge i forvejen.

Så har du været bedre i forhandlingerne end jeg har. De ville have 550 mio. DKK og 30% af næste salgs fortjeneste, men det kunne være ligemeget for han insisterede på at have stjernestatus i klubben. Møgunge. Må prøve at finde mig en anden angriber, eller nøjes med hvad jeg har for nu. Vi er jo heldigvis godt dækket ind.

Jeg var også så heldig at få ekstra midler sidst på efteråret, men endte med ikke at købe flere end dem jeg allerede har skrevet. Det ligner at det bliver en hård kamp, at vælte Liverpool. De er satme stærke her i første sæson(jeg vandt dog første indbyrdes).

Som du skriver, bliver man også nødt til at bruge penge på de rigtige talenter. Der er alligevel ikke andet at bruge dem på  Wink
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #22: 08 Apr 2020, 21:24 »

Nå men en lille update. Kalenderåret 2020 har været et ret godt et af slagsen for United. Fra den 28. januar til den 15. december gik jeg ubesejret igennem og skabte en ny klubrekord med 52 kampe uden nederlag. Eneste sten i skoen er, at nederlaget kom til Liverpool endda på hjemmebane. Nå men den flotte stime betyder også, at jeg topper Premier League.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #23: 09 Apr 2020, 12:56 »

52 kampe i streg. Det slår jeg nok ikke.  funny

Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #24: 09 Apr 2020, 13:45 »


Så blev jeg også færdig med min første sæson! Smiley
jeg blev nummer 4 i ligaen, vandt Europa League, og tabt FA Cup finalen til Liverpool, da de scorede i det 92. min til 1-2, efter en tæt kamp. Jeg er meget tilfreds med sæsonen.  Grin
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #25: 10 Apr 2020, 10:11 »

Et los lige i mine lange gamle løg  Shockeret Sur ticked off

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #26: 10 Apr 2020, 12:01 »

Drama i sidste spillerunde  Shockeret

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #27: 10 Apr 2020, 12:15 »

Ja så kender man manager igen Wester :-(. Kender det alt for godt.

Føj for en afslutning, hvordan ser sidste runder ud?
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #28: 10 Apr 2020, 23:06 »

Må en spiller egentligt være fuldt 18, eller skal de nå til klubben inden de fylder 18..?
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet
« Svar #29: 10 Apr 2020, 23:22 »

Må en spiller egentligt være fuldt 18, eller skal de nå til klubben inden de fylder 18..?

18 årige kan sagtens købes. De skal ankomme til klubben inden de fylder 19. De skal nå 3 sæsoner i klubben inden deres 21 års fødselsdag
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010