home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Oldie, but a goldie
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Oldie, but a goldie  (Læst 1367 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Oldie, but a goldie
« : 24 Mar 2020, 19:03 »

Kære FmFreaks,

Jeg står i et dilemma i FM 2020.

Jeg er en gammel FM spiller, og har tidligere spillet FM meget med stor succes. Få eksempler kunne være Champions League titlen med HJK Helsinki i FM 2008, eller Champions League gruppespillet med Fram fra Islands 2. bedste række.

Dog har jeg taget 2-3 års pause, og skal derfor ind i det hele igen. Jeg har kæmpe problemer i 2020. Det er ligesom om, at en masse ting har ændret sig. Det hele fungerer de første 2-3 måneder og jeg starter med en fin stime, men lige pludselig ændrer alt sig.

Jeg har haft 7-8 saves, og jeg bliver altid fyret. Det har været med midter/midt-bundhold.

Hvad kan jeg gøre? Har i nogle simple tips til hvad der eventuelt kunne være galt med min måde at spille spillet på efter en lang pause?



Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oldie, but a goldie
« Svar #1: 25 Mar 2020, 00:06 »

Kære FmFreaks,

Jeg står i et dilemma i FM 2020.

Jeg er en gammel FM spiller, og har tidligere spillet FM meget med stor succes. Få eksempler kunne være Champions League titlen med HJK Helsinki i FM 2008, eller Champions League gruppespillet med Fram fra Islands 2. bedste række.

Dog har jeg taget 2-3 års pause, og skal derfor ind i det hele igen. Jeg har kæmpe problemer i 2020. Det er ligesom om, at en masse ting har ændret sig. Det hele fungerer de første 2-3 måneder og jeg starter med en fin stime, men lige pludselig ændrer alt sig.

Jeg har haft 7-8 saves, og jeg bliver altid fyret. Det har været med midter/midt-bundhold.

Hvad kan jeg gøre? Har i nogle simple tips til hvad der eventuelt kunne være galt med min måde at spille spillet på efter en lang pause?


Velkommen tilbage til den nyeste udgave så... Ja der er mange ting der er ændret... noget jeg især bruger meget energi og tid på er truppen.

Self. er din taktik vigtig, men jeg oplever selv at manskabspleje spiller en enorm rolle.... det kunne være et sted at starte Wink
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oldie, but a goldie
« Svar #2: 25 Mar 2020, 09:00 »

Jeg har haft samme oplevelse, og rage quitet et par saves.
Men mit seneste save er på 3. sæson med stor succes, noget jeg har gjort anderledes er at ændre taktikken lidt hist og her løbende, så snart der er noget der begynder at gå bare lidt galt ser jeg en hel kamp, finder ud af hvad jeg synes problemet ser ud til at være.
Det er ofte små problemer, så som at vores chancer går fra clearcuts til alle sammen at være indlæg eller langskud, og så arbejder jeg lidt med det.
Det er ikke fundementale ændringer, men ænden en enkelt rolle eller 2 jeg ændre, eller mentaliteten på en rolle eller 2 jeg ændre. Det har været nok til at jeg ikke pludselig stinker mod alt og alle.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Online Online


 
Sv: Oldie, but a goldie
« Svar #3: 25 Mar 2020, 12:14 »

Jeg tilslutter mig delen med at tweake taktikken når der er noget der driller - gerne med udvidede højdepunkter under kampen og Dataanalytikerview. Så er det nemmere at se hvordan holdet spiller. eventuelt markere den/de pladser der justeres på under highlights (gøres ved at holde Ctrl nede og så trykke på de positioner der ønskes - hvis nogen skulle være i tvivl). Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010