home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  JFTM 2020: Gilly
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: JFTM 2020: Gilly  (Læst 6028 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM 2020: Gilly
« Svar #15: 25 Maj 2020, 08:49 »

Jeg får ikke spillet helt ligeså meget som jeg gerne ville, men en kort opdatering må være på sin plads (Man kan også følge med i #1 for at få det detaljerede overblik).

2024/2025 var et skønt år i Oostende. Først overraskede man stort og slog Fenerbache ud af Champions League bedst placeret kvalrunde 2 med samlet 7:4, inden PSV dog var for svær en modstander i 3. kvalrunde og vandt samlet med 2:3. Det betød det første gruppespil nogensinde, hvor vi dog primært var statister med to point mod Everton og Lille, mens Salzburg vandt begge kampe med en enkel overskydende. Den store sensation fandt dog sted i Belgien. Igen i år blev vi ét point bedre i Grundspillet, men flere andre hold var dog endnu bedre kørende end normalt. Men med hele 23 point i slutspillet så stod det hele og faldt imod Brugge i sidste runde. 1:1 var nok til at sende mesterskabet til Oostende og Mr. Ready kunne fejre sit første ligatrofæ

Herefter blev vi så røvrendt af Tottenham. Ligareglerne foreskrev at vi med det belgiske mesterskab var sikret en plads i Champions League Mestrenes kvalifikation Playoff (Sidste runde). Men da Tottenham vandt Champions League og kun blev nummer 7 i Premier League, blev vi offer for en større rotation, som placerede os i Bedst Placeret kvalifikationsrunde 2. Så ikke nok med at vi ligepludselig skulle spille 6 kampe istedet for 2, så mødte vi også sværere modstandere og blev placeret en runde bag Brugge, som altså blev nummer 2 i Belgien. Hvis man kunne klage, så havde jeg gjort det!

Vi slog så Groningen med 3:0, Kayserispor med 3:2 men som forventet var Benfica alt for gode og rev os over med 1:6. Herefter fulgte en Europa League gruppe med Levante, Celtic og Manchester United, hvor vi var bedre stillet end året forinden. 10 point - 2 sejre over Levante og fire point mod Celtic - og så var vi ligepludselig videre. I løbet af efteråret fik Europa også øjnene op for Ready. Først var en samtale i Fulham uden succes, men hen over julen fyrede Newcastle og Sheffield United manager samtidig. Newcastle valgte Ståle Solbakken i Brugge, mens Sheffield United valgte Mr. Ready i Oostende og så begyndte et nyt eventyr i England.

Efter nogle år som tophold var Ready tilbage som bundhold, da Sheffield lå næstsidst med fire point til redning med 17 kampe igen. Det holdt hårdt - Blandt andet 1:7 mod Arsenal - men vi var skarpe mod de andre bundhold og sikrede os overlevelse med to point mere end West Ham og fem mere end Fulham.

Nu starter så en helt ny opgave; Nemlig af få Sheffield væk fra nedrykningszonen. Holdet kunne godt bruge en komplet makeover, og med €65.000.000 kan man også komme et stykke. Derudover håber jeg på et kæmpesalg af Sander Berge, som er vurderet til €63.000.000 og har interesse fra flere storklubber; Liverpool, City og Barcelona. Kan jeg score yderligere 100 millioner, så tror jeg, at jeg for alvor kan stable et stor projekt på benene. Ellers tager vi det i små bidder og sigter efter endnu en 17. plads!

Navn: Herkus Desiderio Ready
Nuværende sæson: 2026/2027
Nuværende klub: Sheffield United
Tidligere klubber: Limerick -> Koninklijke Voetbalclub Oostende
Dit omdømme i %: 65%
Nuværende løn: €1.240.000
Samlet indkomst: €2.500.000
Nuværende licens: Kontinental Pro
Antal fyringer: -
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010