home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 298 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Bakko's Road to the money!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Bakko's Road to the money!  (Læst 14062 gange)
Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bakko's Road to the money!
« Svar #30: 27 Mar 2020, 16:48 »

Opdatering 29 Juni 2026

Den nye transfersæson starter og håber/forventer at hente en del forbedringer ind på holdet.  Jeg er ved at skille mig af med nogle af de kant gutter, som jeg ikke bruger overhovedet.

Jeg lå på 15 plads, da jeg overtog Leverkusen og må erkende, at jeg er godt tilfreds med resultatet

https://gyazo.com/06f956ff1b5c41e5e1143c0d4fabfa58

Spillemæssigt har det været lidt frem og tilbage må jeg erkende. Jeg synes jeg faktisk har et tildels fint hold, men mangler en par stjerne spillere, som kan gøre det sidst for at ramme toppen

https://gyazo.com/6a2a18b94c3639d4631b78bb0bd126b3

Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bakko's Road to the money!
« Svar #31: 27 Mar 2020, 21:27 »

Det er jo lidt op til dig selv, om du bliver ved med at skrive om dit spil. Jeg læser med, og synes det er godt for siden, at du kommer med updates, så der sker lidt i forskellige tråde, hvis du ved, hvad jeg mener. Hvis du er træt af at skulle skrive hele tiden, er det også cool.
Men for min skyld behøves du ikke at opdatere så ofte. Eksempelvis læser jeg også med i The SAF Challenge, og der opdaterer folk mere eller mindre kun en gang om året. Men som sagt - hvis du ikke føler for det, så er det også cool, at du lader være. Helt op til dig, og hvad din lyst er Smiley
Logged


hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bakko's Road to the money!
« Svar #32: 28 Mar 2020, 15:09 »

Jeg synes det fedt du opdatere og skriver herinde! Jo mere aktivitet herinde, jo bedre. Jeg læser skam med, jeg har bare ikke kommenteret, da jeg ikke har haft det store at bidrage med Wink

Jeg deltager selv i The SAF Challenge, og synes tråden giver klart mere mening og virker mere overskuelig, når man opdatere 1 gang om året sådan ca. Desuden ville jeg foretrække du smed billederne ind, så man ikke skal trykke på 2-4 links for egentlig, at se hvad du mener med det du nu engang skriver om. Men det altså en smagssag. Synes du skal gøre som du føler bedst! Og synes helt sikkert du skal fortsætte, hvis du føler for det  Thumbs Up
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Bakko's Road to the money!
« Svar #33: 28 Mar 2020, 15:40 »

Jeg synes det fedt du opdatere og skriver herinde! Jo mere aktivitet herinde, jo bedre. Jeg læser skam med, jeg har bare ikke kommenteret, da jeg ikke har haft det store at bidrage med Wink

Jeg deltager selv i The SAF Challenge, og synes tråden giver klart mere mening og virker mere overskuelig, når man opdatere 1 gang om året sådan ca. Desuden ville jeg foretrække du smed billederne ind, så man ikke skal trykke på 2-4 links for egentlig, at se hvad du mener med det du nu engang skriver om. Men det altså en smagssag. Synes du skal gøre som du føler bedst! Og synes helt sikkert du skal fortsætte, hvis du føler for det  Thumbs Up

+1 på alt hvad der bliver skrevet herover - eventuelt sætte billeder ind med denne kode for at de virker overskuelige (uden ') Smiley :

['img width=600]- her indsættes billede -[/img]
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bakko's Road to the money!
« Svar #34: 29 Mar 2020, 14:57 »

Opdatering 12 Feb 2027

Jeg er presset. Som virkelig presset. Jeg kan ikke få mine taktikker til at fungere. Forsvaret sejler og målene mangler.

Jeg har kun hentet talenter ind og leje Eggstein henover vinterperioden, men jeg kan ikke få noget til at fungere. Klubben vil ligeledes have, at jeg henter tyske spillere til klubben, men er umuligt, da de koster voldsomt meget, så er nødsaget til at købe unge spillere og håbe på de bliver til noget.
Så mod Frankfurt skal der en sejr til, ellers er det ud af klappen.

Tak for ovenstående råd fra jer begge 2 (Kan ikke få img til at virke!)

https://imgur.com/a/aSJleSm

https://gyazo.com/8bb75692d3271c23b0ba0c6cfd05c99a


Ellers må jeg erkende, at det desværre blev til en fyring. Jeg kunne simpelthen ikke få Leverkusen til at fungere for mig.

https://gyazo.com/af1bff374445670e83a4dd4788c4fce8
« Seneste Redigering: 29 Mar 2020, 15:14 af Bakko » Logged

Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bakko's Road to the money!
« Svar #35: 29 Mar 2020, 15:34 »

Opdatering 2027

Efter utallige jobinterviews hos både små og store klubber

Slaven Belupos
Shrewsbury
Derby
Watford
Excelsior
Valladolid
Ross County
Darmstadt 98
Inverness
Nottm Forest
Osnabrück
S.D. Logroñés
Gillingham
St. Albans

Jeg har sat spillet på pause og vil vende tilbage, når Yuma er frisk på nye udfordringer  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 29 Mar 2020, 22:43 af Bakko » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Bakko's Road to the money!
« Svar #36: 29 Mar 2020, 15:55 »


Tak for ovenstående råd fra jer begge 2 (Kan ikke få img til at virke!)

For at se koderne skal du trykke "Citer" i øverste højre hjørne -

Din kode:
https://imgur.com/a/aSJleSm
Min kode:


Til info har jeg inde på imgur højreklikket på billedet og "Vis billede i ny fane", så er det kun billedet der kommer frem, og så kan man indsætte det. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bakko's Road to the money!
« Svar #37: 30 Mar 2020, 09:29 »

En skam med fyringen. Du må hellere få tilmeldt dig blogkonkurrencen så, hvis du har sat spillet på pause Wink) Opstemt
Logged


Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010