home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 403 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Touch vs. karriere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Touch vs. karriere  (Læst 3390 gange)
Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Touch vs. karriere
« : 17 Feb 2020, 14:19 »

Hvilket spil spiller i... Touch eller Karriere?

Jeg har selv altid spillet karriere, men med job, børn mm. er tiden nok mere til touch. Er det at "snyde" at spille touch...? Går jeg glip af noget ved at spille touch?

Hvad tænker i?
« Seneste Redigering: 18 Feb 2020, 12:18 af Beckham23 » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Touch vs. karriere
« Svar #1: 17 Feb 2020, 20:20 »

Jeg tænker at hvis tiden ikke er til andet, er touch en fornuftig løsning. Det er ikke snyd, da det jo i princippet er et helt andet spil. Hvordan man sammenligner resultater (hvis det er det du hentyder til) ved jeg ikke, men det kan være absolut lige så interessant at læse om touch som "almindelig" FM. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Touch vs. karriere
« Svar #2: 18 Feb 2020, 12:19 »

Jeg tænker at hvis tiden ikke er til andet, er touch en fornuftig løsning. Det er ikke snyd, da det jo i princippet er et helt andet spil. Hvordan man sammenligner resultater (hvis det er det du hentyder til) ved jeg ikke, men det kan være absolut lige så interessant at læse om touch som "almindelig" FM. Smiley

Tak for et fint svar. Hvad tænker du, når du skriver at touch er et helt andet spil?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Touch vs. karriere
« Svar #3: 18 Feb 2020, 13:05 »

Tak for et fint svar. Hvad tænker du, når du skriver at touch er et helt andet spil?

Jamen hele opsætningen synes jeg jo er helt anderledes, og så er det jo bare noget begrænset i forhold til alle de ekstra features/fyld der er med ellers. Jeg tror jeg vil betegne som FM for 15 år siden i forhold til indhold af spillet (ikke at det er negativt på nogen måde). Hvis det var det du mente? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Touch vs. karriere
« Svar #4: 18 Feb 2020, 13:34 »

Jeg kan garanteret læse mig til det andre steder, men hvad er kort og basalt forskellen på touch og karriere?
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Touch vs. karriere
« Svar #5: 18 Feb 2020, 14:02 »

Jeg kan garanteret læse mig til det andre steder, men hvad er kort og basalt forskellen på touch og karriere?

Touch er basalt set: Køb og salg af spillere, spil kampe.

Alt andet er vel forskellen (uden at jeg har spillet ret meget touch)? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Touch vs. karriere
« Svar #6: 18 Feb 2020, 14:24 »

Touch er basalt set: Køb og salg af spillere, spil kampe.

Alt andet er vel forskellen (uden at jeg har spillet ret meget touch)? Smiley

Korrekt. Touch har i min verden intet med FM at gøre, sat groft op i know. Men alt det FM også handler om ud over at vinde kampe, er taktik, træning scouting osv. Det er der ikke på touch, og derfor sammenligner jeg tit Touch med diverse app manger spil der ellers er på APPstore eller hvilken store man nu bruger Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Touch vs. karriere
« Svar #7: 24 Feb 2020, 10:44 »

Korrekt. Touch har i min verden intet med FM at gøre, sat groft op i know. Men alt det FM også handler om ud over at vinde kampe, er taktik, træning scouting osv. Det er der ikke på touch, og derfor sammenligner jeg tit Touch med diverse app manger spil der ellers er på APPstore eller hvilken store man nu bruger Smiley

Er det fordi at du selvstår for træningen? For tænker at du kan gøre lidt det samme i karriere, hvis du bare lader dine trænere stå for hvad der skal trænes?
Logged

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Touch vs. karriere
« Svar #8: 24 Feb 2020, 11:08 »

Er det fordi at du selvstår for træningen? For tænker at du kan gøre lidt det samme i karriere, hvis du bare lader dine trænere stå for hvad der skal trænes?

Jeg tænker på man generelt kan gå langt mere i dybden i karriere end touch, på alle parameter. Jeg står ikke selv for træningen, men jeg træner tit mine spillere individuelt for de passer til den rolle, jeg ønsker de skal spille.

Men når det er sagt, skal man blot spille det man kan lide og det man har tid til. Smiley  Thumbs Up
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Touch vs. karriere
« Svar #9: 24 Feb 2020, 14:18 »

Måske lidt off topic. Men er der nogen der ved, om Touch udgaven kræver ligeså meget af PC'en rent spec messigt? Eller kan det køre fint, på lidt lettere PC'er?
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Touch vs. karriere
« Svar #10: 24 Feb 2020, 15:56 »

Måske lidt off topic. Men er der nogen der ved, om Touch udgaven kræver ligeså meget af PC'en rent spec messigt? Eller kan det køre fint, på lidt lettere PC'er?

Slet ikke off topic, da det jo netop er forskellene på de to versioner der er emnet. Smiley

Jeg ved det ikke, men jeg kunne forestille mig at det kræver mindre, da det grafisk slet ikke er så tungt som karriere (jeg mindes at der ikke er 3D-kampe og flere visninger er væsentligt mindre detaljerede).
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010