home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 833 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Engelsk eventyr
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Engelsk eventyr  (Læst 33577 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #30: 06 Dec 2006, 10:50 »

Flot US - Tillykke med oprykningen.

En dejligt og anderledes blog som man ikke kan undgå at blive afhængig af  Smiley

Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

United-styrer
Gæst
 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #31: 06 Dec 2006, 10:52 »

Flot US - Tillykke med oprykningen.

En dejligt og anderledes blog som man ikke kan undgå at blive afhængig af  Smiley

Thumbs Up

Tak, tak Smiley

Forsøgte at være lidt nyskabende i min sidste opdatering. Jeg håber, det falder i god jord :-)
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #32: 06 Dec 2006, 10:57 »

Det gør det i hvert fald hos mig Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #33: 06 Dec 2006, 12:10 »

Det gør det i hvert fald hos mig Smiley

og mig Smiley

Men tillykke med oprykning, hvor mange tæsk fik de før kampen? Rullende Øjne Wink

Det skal blive fedt at se dit QPR hold give Chelsea, United, Arsenal osv. baghjul Djævel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #34: 07 Dec 2006, 19:04 »

og mig Smiley

Men tillykke med oprykning, hvor mange tæsk fik de før kampen? Rullende Øjne Wink

Det skal blive fedt at se dit QPR hold give Chelsea, United, Arsenal osv. baghjul Djævel

Tak for det Smiley

Og ja, selvom vi jo nok ved, at United er en umulighed at slå Wink De har jo også lige vundet mesterskabet. For resten undrer det mig, at de ellers så fristende 150 mio. kroner, jeg burde få i tv-penge, ikke kommer ind på min balance? Er det fordi, de bliver udbetalt løbende i løbet af året? Nogen, der ved noget om det?
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #35: 08 Dec 2006, 18:19 »

Endnu en gang en fantatastisk update, selvom jeg stort set har hørt det hele på msn. Så er det godt nok at læse om det i en flæng Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #36: 13 Dec 2006, 17:57 »


28. oktober 2012.

I kølvandet på Queens Park Rangers’ forfærdelige sæsonstart efter oprykningen til Premier League, har vi fået os en kort snak med deres 36-årige danske træner om fortid, fremtid og hans indtryk af skiftet fra Coca-Cola Championship til Premier League.

Q.P.R har i skrivende stund spillet ni kampe, siden de rykkede op, og de er plantet solidt i bunden af rækken efter otte nederlag og kun én sejr. Holdet har lidt nederlag til Portsmouth (2-3), Wigan (0-1), Reading (1-3), Aston Villa (1-2), Manchester City (0-1), Liverpool (0-3), besejret Middlesbrough med 3-0, hvorefter det atter blev til to 0-1-nederlag til Newcastle og Derby. I mellemtiden nåede holdet endda at få gjort sig selv ganske grundigt til grin, da de måtte se sig slået med de belemrende tenniscifre 0-6. Med andre ord ligner Q.P.R et hold, der er i fuld fart i samme retning, som de kom fra, men det er den populære dansker langt fra enig i:


Her redder Q.P.R-forsvaret i fællesskab et truende mål,
men sådan er det desværre langt fra gået hver gang
i denne sæson
”Nej, giv os nu lige en chance. Vi har haft brug for tid til at vænne os til det højere tempo, og jeg synes, at vi er godt på vej. Desuden mener jeg, at vi var meget uheldige i premieren mod Portsmouth samt de to seneste kampe mod Newcastle og Derby. I alle tre kampe havde vi efter min mening fortjent mindst et point, hvilket højst sandsynligt ville have betydet et lidt andet indtryk fra pressen. Efter Liverpool-kampen valgte vi at lave en fuldstændig revurdering af vores taktiske udgangspunkt frem for de enkelte småjusteringer, vi hidtil havde forsøgt os med, og siden da har vi spillet tre kampe, hvor vi har været mindst lige så gode som vores modstander, og vi fik da også en utrolig flot sejr over Boro (Middlesbrough .red), så jeg tror, at vi kan forvente flere point i den nærmeste fremtid. Det har været en svær start, for der er virkelig et mærkbart højere tempo her i denne liga. Heldigvis har vi indtil videre ikke set den fjerneste utilfredshed fra hverken bestyrelsen eller tilhængerne. De ser ud til at være lige så tålmodige som spillerne og jeg, og det er ekstremt afgørende, for hvis der er noget, der kan gøre en skidt situation endnu værre, så er det uro og dårlig stemning, så lad os håbe, at alle omkring holdet fastholder tålmodigheden og snart får noget at glæde sig over.”

Både pressen og klubbens fans undrede sig før sæsonen over, at klubben ikke valgte at forstærke holdet synderligt i sommerpausen, men også her har træneren svar på tiltale:

”Vi var usikre på, hvor vi kunne følge med, og hvor vi ikke kunne, og i det hele taget vidste vi ikke, om vi ville kunne følge med i tempoet og spille godt med mod de fleste hold, eller om vi ville få det rigtig svært. Af den årsag valgte vi at vente med de helt store indkøb indtil vinter, hvor vi havde et bedre overblik over holdets generelle niveau samt dets styrker og svagheder. Vi kan allerede nu se enkelte pladser, hvor vi i hvert fald kan blive bedre, og hvor vi også skal forstærke os. Jeg vil dog ikke nævnte, hvilke pladser der drejer sig om. Egentlig var det slet ikke meningen, at vi skulle handle overhovedet her i sommers, men da muligheden for at få fat i Imad Khalili, som jeg kender helt tilbage fra min tid i Brønshøj, hvor han virkelig spillede godt i den sæson, hvor vi havde ham tilknyttet på en lejeaftale, valgte vi alligevel at slå til, for jeg har fulgt hans udvikling, og han har udviklet sig enormt. Derfor vurderede jeg i samråd med Gary (Gary Waddock, assistenttræner i Q.P.R .red), at han ville være en forstærkelse til vores venstre side, og indtil videre ser det ud til, at vi ramte plet. Han har jo leveret nogle gode positioner fra sin fløj og scoret et par flotte mål, så jeg er sikker på, at han bliver en stor gevinst for os.”

Den danske træner, der startede sin cheftrænerkarriere som meget ung i hjembyen Brønshøj for derefter at drage til England, har, lige siden han blev ansat i Q.P.R, været betragtet som en pressesky og genert person, der helt undgår de helt store, længere interviews. Derfor følte vi os også privilegerede over at have fået dette interview, og derfor var det nærliggende at spørge ind til dette emne, nu hvor han er en af de hotteste personer i engelsk fodbold:

”Det er nu ikke fordi, at jeg er specielt genert, at jeg sjældent giver interviews, men jeg forsøger at koncentrere mig om mit job og lade andre om at markedsføre klubben på tv. Det kan dog naturligvis ikke fuldstændig undgås at afgive enkelte interviews, og når det sker, så vejer jeg altid mine ord grundigt, før jeg siger dem, for alle ved jo, hvordan de engelske tabloider kan formå at få de mest mærkværdige ting ud af forskellige udtalelser. På sin vis synes jeg faktisk, at det har været sjovt at komme op i Premier League, hvor interessen omkring klubben og jeg som person har været endnu større. Det er en sjov oplevelse, om end til tider belastende situation, at være i rampelystet, navnlig når det sker pga. vores resultater, som de har været på det seneste. Pressehetzen gør det jo også sværere at fastholde en vis mængde privatliv, hvilket ellers er essentielt for min kone og jeg. De bedste stunder i min trænerkarriere har så absolut været på banen, hvor det i denne sæson har været en kæmpestor oplevelse at møde storhold som Liverpool. Dog står kampen om oprykning i maj stadig som den klart største kamp hidtil for mig. Det var en helt ubegribelig oplevelse at sikre oprykning til Premier League foran 90.000 tilskuere på Wembley.”

Her måtte jeg sige tak for interviewet til den ydmyge dansker, der gav mig hånden og fortalte mig, at ”det var da så lidt”. Vi her på redaktionen ønsker ham al muligt held og lykke i hans bestræbelser på at overleve i hans debutsæson i Premier League.
« Seneste Redigering: 13 Dec 2006, 19:08 af United-styrer » Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #37: 13 Dec 2006, 19:13 »

God update, dejlgt med et interview fra manden bag holdet. Lad os håbe at du ikke rykker ned, selvom man godt kunne fristest til at tro det. Men dine sidste resultater er opadgående Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #38: 15 Dec 2006, 18:56 »

”Vågn op!”

Ja, som om jeg ikke allerede var vågen. Hvordan kan hun dog tro, at jeg kan sove natten før den største dag i mit liv? Det er i dag, at en af mine drømme går i opfyldelse. Ganske vist bliver det ikke som United-træner, men jeg har altid drømt om at være træner i en kamp på Old Trafford. Selvfølgelig havde jeg håbet, at det ville blive som United-træner, men måske det sker en skønne dag.

Jeg stod op og gjorde mig klar. Jeg sagde ikke så meget, og hver gang min kæreste forsøgte at sige noget til mig, så hørte jeg ikke rigtig efter, for jeg kunne slet ikke fokusere. Mine tanker fløj rundt i hovedet på mig, og alle sammen handlede om kampen. Jeg tænkte på, hvordan det ville være at få point i denne kamp. Det ville egentlig både være godt og skidt, for selvfølgelig ville det være et fantastisk resultat for klubben, og vi havde i den grad brug for pointene, men på den anden side er United ikke startet ret godt, og et nederlag mere ville kun gøre situationen værre. Jeg besluttede mig for, at jeg var nødt til at tænke professionelt og lade mine følelser for United ligge. Vi havde været ret gode i de foregående par kampe, med en 3-0-sejr og et spinkelt nederlag efter en heroisk fight mod West Ham, som jo trods alt fører ligaen, så jeg var ikke helt så pessimistisk, som jeg måske burde være.

Efter morgenmad og et bad gik timerne langsomt, og jeg ventede i længsel på, at tiden, hvor jeg skulle ned til bussen og køres til Manchester, kom. Det endte endda med, at jeg tog af sted halvanden time for tidligt og måtte stå i vinterkulden og vente. Men bussen kom, og vi kom af sted og fik de sidste detaljer snakket igennem i bussen.

Da jeg trådte ind på Old Trafford blev jeg fuldstændig forbløffet. Det er noget helt andet at betragte stadionet fra banen end at se det fra tribunen. Tre gange tidligere har jeg overværet en kamp her, og da mente jeg, at det var helt fantastisk, men det kunne da slet ikke måle sig med den følelse, jeg fik nede fra banen. Det var som om, at jeg var pakket ind af de fire tribuner, hvor mere end halvtredstusinde ellevilde United-fans, der sang og sitrede af forventning.

Mine egne forventninger blev slået godt til jorden, da der kun var spillet ti minutter. Hele vores taktiske oplæg gik ud på, at vi skulle holde stand i defensiven og slå til, når chancen kom, men denne blev helt ødelagt, da Goran Pandev scorede til 1-0 efter lidt klumpspil i feltet. Skuffet så jeg op mod Vorherre, og måske var det ham, der gav os en noget overraskende udligning kort efter. Ray Jones dukkede op på et hjørnespark og headede bolden i kassen, hvilket medførte en helt elektrisk ekstase på vores trænerbænk og blandt vore trofaste fans. Denne stemning blev ikke dårligere, da vi herefter – til alles store forbløffelse – havde helt med at presse mægtige Manchester i en lang periode. Der gik faktisk næsten en halv time, hvor vi let kunne have scoret, men fodbold er en uretfærdig sport, og sidst i halvlegen fik Rooney en tilfældig friløber på en kontrachance, og så var vi pludselig bagud 2-1 ved halvlegen, men det var med sympati fra alle neutrale englændere.

Trods målet var alle fulde af optimisme i halvlegen. Vi var glade og stolte over, at vi på den måde kunne presse United og være det bedste hold i første halvleg, så vi skulle bare fortsætte, som vi havde spillet i hele første halvleg, fortalte jeg spillerne.

Det gjorde de desværre ikke, og anden halvleg blev langt mere chancefattig – specielt fra vores side. Rooney scorede en gang mere, og vi tabte kampen 3-1, men det var bestemt med æren i behold, og jeg fik sågar rosende ord med på vejen fra Steve Bruce, Uniteds nuværende træner, da jeg gav ham hånden efter kampen. Også i studiet efter kampen, roste de såkaldte eksperter os meget, og det luner, men lige meget hjælper det, når vi gik tomhændede hjem.

Således gik det til, at jeg fik min debut som træner på Old Trafford. Det gik vel – objektivt set – lidt over forventning, men jeg kan nu alligevel ikke lade være med at føle, at vi havde fortjent minimum et enkelt point. Vi roder stadig rundt nede i bunden, men hvis vi bliver ved med at spille, som vi har gjort i de sidste tre kampe, så vil pointene tikke ind på kontoen med tiden.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #39: 15 Dec 2006, 19:09 »

..hvilket ellers er essentielt for min kone og jeg..

..hver gang min kæreste forsøgte at sige noget til mig..

Du er sgu noget af en træner Opstemt Grin

Forhåbenlig kommer der nogen bedre resultater med tiden i PL? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #40: 15 Dec 2006, 19:10 »

Forhåbenlig kommer der nogen bedre resultater med tiden i PL? Smiley

Kan da afsløre, at jeg har spillet tre-fire kampe længere frem end dette, og det er i hvert fald blevet til point Peace
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #41: 15 Dec 2006, 19:13 »

Kan da afsløre, at jeg har spillet tre-fire kampe længere frem end dette, og det er i hvert fald blevet til point Peace

Det får man nu i hver kamp, hvad enten det er 0, 1 eller 3 Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #42: 15 Dec 2006, 19:14 »

Det får man nu i hver kamp, hvad enten det er 0, 1 eller 3 Wink

Nu mangler vi en smiley, hvor der er et billede af dig og så et baseballbat, der slår gentagne gange på dit hoved Peace
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #43: 15 Dec 2006, 19:21 »

Nu mangler vi en smiley, hvor der er et billede af dig og så et baseballbat, der slår gentagne gange på dit hoved Peace

Den findes kun i Gosser-style crazy
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Engelsk eventyr
« Svar #44: 22 Dec 2006, 15:22 »

Til de, der eventuelt savner denne blog, kan jeg berolige jer med, at den ikke er lukket. Jeg har haft lidt juletravlhed på det sidste med gaver, skoleopgaver og julegaver til jer, men når vi når om på den anden side af juleaften, så skal jeg nok få opdateret igen. Hvem ved, måske allerede i morgen :-)
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010