home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 269 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 123822 gange)
gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [59] Din Vej 2019
« Svar #435: 12 Jul 2020, 09:24 »

De bedste trænere bliver altid fyret.......... 15 gange, eller noget i den stil.

Fedt C, Havde ikke lige tænkt på nogen af os, ville ende som Manager.. F..ing fedt man  Thumbs Up Djævel

JR, som sportsdirektør. Det bliver mere og mere spændende C  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 12 Jul 2020, 09:27 af gonzo » Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [59] Din Vej 2019
« Svar #436: 13 Jul 2020, 09:59 »

Virkelig spændende at følge med - selvom det ikke er min spiller der blev noget stort.

Håber på et lignende koncept en anden gang for det er så sjovt at følge
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [59] Din Vej 2019
« Svar #437: 13 Jul 2020, 10:18 »

De bedste trænere bliver altid fyret.......... 15 gange, eller noget i den stil.


Ja de må være sådan det er  crazy

Men tak for kommentaren gonzo, fedt du stadig kigger med  Thumbs Up

Virkelig spændende at følge med - selvom det ikke er min spiller der blev noget stort.

Håber på et lignende koncept en anden gang for det er så sjovt at følge


Tak skal du have valverde Smiley

Ja Kristján havde desværre et par uheldige karrierevalg.

Har godt selv tænkt over det, og vil da ikke afvise der kommer et andet projekt på et tidspunkt Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [60] Din Vej 2019
« Svar #438: 13 Jul 2020, 10:23 »






1. juli 2049.

Don Bundgaard – Uden job
I slutningen af maj, kom der en trist nyhed frem. Don havde valgt at trække helt tilbage fra fodboldlivet, da han ikke længere følte han kunne give sig selv 100% i en ny klub. Og så hjalp det nok heller ikke på situationen, at han var gået arbejdsløs i over 2 år. Dons træner karriere lyder på 6 forskellige klubber, alle i England, og alle relativ korte ophold. Don fik desværre aldrig den helt store succes, og når han gjorde, blev han headhuntet til et større job i stedet for at blive, som f.eks. i hans først klub Northampton, hvor han blev hentet til Barnsley efter en god periode. Don stopper i en alder af 47.

Dino Saur – HSV U19 manager
Dino gør det ganske fint på U19 holdet, og han har også været inde og vikariere lidt på førsteholdet, da HSV fyrede deres manager midt i februar måned 2049. Dino nåede at stå i spidsen for holdet i 2 kampe, men tabte desværre dem begge, og fik dermed ikke solgt sig selv super godt overfor bestyrelsen, der valgte at ansætte en manager, der tidligere havde været i klubben. Det skal dog også lige siges at man mødte Bayern München og Bayer Leverkusen, så heller ikke nemme modstandere. Dino kom tilbage på U19 holdet, og herfra fortsatte Dino med de fine resultater. HSV endte på 3. pladsen i U19 ligaen, dog med 13 point op til førstepladsen, men også kun med 3 nederlag i de 26 kampe, så bestemt en fin første sæson syntes jeg. Omkring Maj måned begyndte Dino at blive sat i forbindelse med en del forskellige klubber som havde fyret deres træner. Det var bl.a. Rotherham, Nottingham Forrest og hans gamle klub Udinese. Det rygtedes endda at Dino havde været til samtale hos Udinese, og derfor faldt oddset på ham som næste Udinese-manager kraftigt. Det førte dog ikke til noget, og var måske bare rygter i sidste ende, men det ligner da i hvert fald ikke at interessen for Dino er helt væk.

Jonesy jr. – Amiens SC
Jonesy er stadig i Amiens, hvor han har et år tilbage af sin kontrakt. Amiens havde en god sæson, og kom op på en 10. plads, så noget bedre end forrige sæson, hvor man lå i bunden. I de 2 pokalturneringer, gjorde man ikke det store væsen af sig. I Coupe de la Ligue BKT røg man ud i 3. runde, men i Coupe de France kom man trods alt til 11. runde. På transferfronten skete der også lidt. 9 spillere hentede Jonesy ind, og det var for en samlet sum af 87,5 millioner og ud af klubben gik hele 19 spillere for en samlet sum af 90 millioner, dog var 14 af dem på lejeaftaler. Dyreste transfer Jonesy lavede var en spansk midtbanespiller fra Leicester, der blev hentet for 38 millioner kroner.
 




Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [61] Din Vej 2019
« Svar #439: 15 Jul 2020, 19:41 »






1. juli 2050


Dino Saur – Arminia Bielefeld
Dino blev i slutningen af november igen nævnt i forbindelse med jobbet i Udinese, der igen blev ledigt, men han var aldrig blandt favoritterne i den her omgang. Dino blev ligeledes nævnt i forbindelse med det ledige job i AGF, men igen virkede det til at være blandt de yderste favoritter, og jobbet gik da også til anden side. I slutningen af december, gik der rygter om, at Dino havde været til samtale hos Borussia Mönchengladbach, og han blev hurtigt favorit hos medierne som følger af dette, men det blev ikke til mere end samtalen desværre.

I midten af marts 2050, fik Dino endelig lov at stå i spidsen for et nyt hold, og han blev indenfor de tyske grænser. Medierne havde ikke nået at fange forbindelsen, men Dino skal nu stå i spidsen for Arminia Bielefeld, der spiller i 2. bundesligaen. Dino har fået en 1-årig kontrakt. Dino efterlader HSV U19 på en 4. plads i U19 ligaen. Dino overtog hans nye klub på en 13. plads med kun 3 point ned til en playoffplads om nedrykning og med 9 kampe tilbage. Dino fik blot 2 sejre i de 9 kampe, og de sidste 7 var nederlag, så man sluttede på 16. pladsen og dermed skulle man ud i 2 playoffkampe for at sikre sig overlevelse. Energie Cottbus var modstanderen i de 2 kampe, og første kamp kunne ikke være startet dårligere, da man kom bagud efter blot 20 sekunder. Man kom også bagud 2-0, men man heldigvis vendt kampen og den sluttede 2-2. Returkampen formåede man at vinde men en sikker 2-0 sejr, og dermed reddede Dino og co. sig endnu en sæson i 2. bundesligaen.

Jonesy jr. – Amiens SC
Amiens og Jonesy har haft en rigtig flot sæson, der endte med en 7. plads og det var nok til at kvalificere sig til europæiske fodbold i den kommende sæson. Sæsonen startede ellers ikke særlig godt, og faktisk havde man problemer i store dele af efteråret 2049. Men i januar måned begyndte man at få vendt tingene, og efterfølgende kom man ind i en rigtig stærk stime, og faktisk var man ubesejret i de sidste 14 ligakampe (8 sejre, 6 uafgjorte). I de 2 franske pokalturneringer, kom man henholdsvis til 4. runde og 11. runde. Op i mod sæsonstart hentede Jonesy og co. blot 6 spillere ind, hvor de 4 var på lejeaftaler. Dyreste transfer var en spansk kantspiller til 55 millioner. Der røg en del spillere ud af klubben, også mange på leje, og i alt solgte man for 115 millioner. Med lidt under en måned tilbage af sin kontrakt, valgte Jonesy at takke ja til en kontraktforlængelse hos Amiens, der holder ham i klubben i 4 år mere, så kontrakten nu løber til juni 2054.





Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [61] Din Vej 2019
« Svar #440: 18 Jul 2020, 22:38 »

Fedt at der trods alt stadig er lidt gang i denne blog, på trods af faldende in-game deltagere! Opstemt Siden jeg sidst kommenterede (har været på ferie) har det været 1. stabilt for Jonesy, 2. ærgerligt for Don og omskifteligt for Dino.

Jeg tænker snart større adresse til Jonesy og et lidt mere stabilt job til Dino?!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [62] Din Vej 2019
« Svar #441: 23 Jul 2020, 19:05 »






2. juli 2051.


Dino Saur – Arminia Bielefeld – Real Madrid (træner)
Dinos tid i Bielefeld er slut, efter et desværre ret så dårligt efterår, og 18. november gik den ikke længere. Dino og co. lagde ud med at tabe 9 kampe i streg, og så var grobunden for en svær sæson lagt. Pudsigt nok, blev Dino fyret i sin gode periode, for i de efterfølgende 5 kampe, fik man 2 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag, men på det her tidspunkt havde bestyrelsen tilsyneladende mistet tålmodigheden. Dino nåede at være i klubben i 8 måneder, og efterlader Bielefeld på en 18. plads i 2. bundesligaen med 8 point for 13 kampe.

Dino blev rygtet til sin gamle klub Bolton i slutningen maj måned, men ingenting kom af det. I stedet har Dino fået job på en ganske prominent adresse, og denne gang er det som en almindelig træner. Dino skal nemlig være træner i kongeklubben Real Madrid, og han blev ansat samtidig med den nyligt udnævnte manager Fran Mancilla. Dino har en 4-årig kontrakt og får 20K om ugen.

Jonesy jr. – Amiens SC
Amiens og Jonesy kunne ikke helt matche, den forrige sæson, men man holdt sig stadig i toppen og sluttede som nummer 9 i Ligue 1. I de franske pokalturneringer, gjorde man det ganske fint, og kom til henholdsvis kvartfinalen og 11. runde. Begge nederlag her, blev interessant nok på straffespark efter en 2-2 kampe. På transfersiden var det en rimelig stille omgang. Kun 6 spillere blev hevet ind, hvor de 4 var på leje, og de 2 sidste kostede henholdsvis 37 og 3 millioner. Ud af klubben gik der en del spillere på leje og i alt solgte man for 19 millioner.
 
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [62] Din Vej 2019
« Svar #442: 23 Jul 2020, 21:13 »

Hold nu op en lønnedgang..... :O
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 28 29 [30] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010