home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 123858 gange)
gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [52] Din Vej 2019
« Svar #420: 04 Jul 2020, 09:23 »

Så genialt... Fedt arbejde Crazy  Thumbs Up

Yes, Don endte i Man UTD, uagtet det var i stutningen af karrieren.
98 Landskampe på det engelske landshold er dælme en god statistik.

Det har været spændende at følge med dit arbejde C og tak for go underholdning  Thumbs Up Djævel Thumbs Up
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [52] Din Vej 2019
« Svar #421: 04 Jul 2020, 11:32 »

Det ser sgu godt ud Smiley godt at se et samlet overblik
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [52] Din Vej 2019
« Svar #422: 04 Jul 2020, 15:46 »

Så genialt... Fedt arbejde Crazy  Thumbs Up

Yes, Don endte i Man UTD, uagtet det var i stutningen af karrieren.
98 Landskampe på det engelske landshold er dælme en god statistik.

Det har været spændende at følge med dit arbejde C og tak for go underholdning  Thumbs Up Djævel Thumbs Up

Mange tak for rosen gonzo Smiley

Det har været lækkert at have dig med undervejs, og også fedt med alle kommentarene  Thumbs Up

Det ser sgu godt ud Smiley godt at se et samlet overblik

Tak skal du have Jonas Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [53] Din Vej 2019
« Svar #423: 04 Jul 2020, 16:08 »






Vi er godt 2 år længere fremme i tiden. Der er sket lidt for et par af vores tidligere talenter, men desværre er der også en del, der har trukket sig. Datoen siger nu 1. juli 2042.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – Uden job
Ulrik har ikke lykkedes med at finde et job, og har nu trukket sig helt tilbage fra fodboldens verden.

Jonas Petersen – Uden job
Jonas har desværre heller ikke haft held til at finde et job, og har således også trukket sig helt tilbage fra fodbolden.

Kaj Østergaard – Uden job
Der har ingen rygter været omkring Kajs person, og Kaj har stadig en National C-licens, så han er nok heller ikke så eftertragtet på den baggrund. Jeg ville ikke blive overasket, hvis Kaj trækker sig tilbage inden længe.

Don Bundgaard – Tranmere (Manager)
Don havde et halvt år i Northampton, hvor han gjorde det rigtig fint, og det førte til en ansættelse i Barnsley (der lå en række over på det tidspunkt) i starten af 2041. Opholdet i Barnsley blev dog kort, og på trods af at Don var med til at holde dem oppe i League 1 og bl.a. havde 5 kampe uden nederlag til sidst, var det ikke nok for ledelsen. Don gik siden ledig i 8 måneder, inden han kom til sin nuværende klub Tranmere, der lå i en noget håbløs position da han overtog dem. De lå næstsidst og med 10 point op til stregen og med 8 kampe tilbage af turneringen. I spidsen for Tranmere vandt Don og co. blot 1 kamp, og det var selvfølgelig ikke nok til at holde dem oppe. De sidste 7 kampe endte med 4 uafgjorte og 3 nederlag og det resulterede i en sidsteplads i League 1. Don har kontrakt et år endnu med Tranmere.

Peder Schurizek
Peder har efter længere tid som arbejdsløs, valgt at trække sig helt tilbage fra fodboldens verden.

Dino Saur – Avellino (Manager)
Dino var i Brescia i lidt over et år som U18 træner og kom siden til Leverkusen, hvor han så er blevet U19 træner. Dino er blevet rygtet til et par forskellige Serie C klubber som manager, men ingenting kom af det. Så gik der knap et halvt år og i sommeren 2042 blev Dino ansat af Avellino, der netop havde vundet Serie C/C, så i næste sæson står Dino altså i spidsen for et Serie B mandskab. Dino har et 3-stjernet omdømme og er ved at tage en kontinental A-licens. Det er Dinos første job som manager.

Frederik Gade – Uden job
Det har heller ikke lykkedes Frederik at finde et job, og han har også valgt at trække sig tilbage fra fodbolden.

Jonesy jr. – Uden job
Jonesy står stadig uden job, og der har heller ikke været nogle rygter omkring et muligt nyt job. Jonesy har en National B-licens og et 2-stjernet omdømme, så det burde da være muligt at få et job.



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [53] Din Vej 2019
« Svar #424: 04 Jul 2020, 20:46 »

Uhhh, Serie B manager - ikke dårligt Dino! Opstemt

Surt med de få jobs til de øvrige deltagere.. :/ Det bliver vidst en kort fornøjelse, det her managerpjat! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [53] Din Vej 2019
« Svar #425: 04 Jul 2020, 22:32 »

Uhhh, Serie B manager - ikke dårligt Dino! Opstemt

Surt med de få jobs til de øvrige deltagere.. :/ Det bliver vidst en kort fornøjelse, det her managerpjat! Peace

Ja det går bestemt frem af for den gode Dino  Thumbs Up

Og ja surt så mange af vores spillere har trukket sig  Ubeslutsom
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [54] Din Vej 2019
« Svar #426: 04 Jul 2020, 22:38 »






Vi er et år længere fremme, og datoen siger nu 1. juli 2043.

Kaj Østergaard – Uden job
Kaj har efter længere tid som arbejdsløs valgt at trække sig helt tilbage fra fodbolden.

Don Bundgaard – Tranmere – Oldham – Uden job
Don var i efteråret 2042 stadig ansat hos Tranmere, og det gik faktisk rigtig fint. Man vandt en masse kampe, og det fik Oldham interesseret, og de hentede således Don i slutningen af december. Oldham lå en række højere oppe end Tranmere og Don gjorde det faktisk rigtig fint, og Oldham sluttede som nummer 15 da sæsonen var omme. Dons kontrakt udløb sommeren 2043, og en måned før, sagde Don selv op. Måske fordi de ikke kunne blive enige om en ny kontrakt? Lidt ærgerligt at Don får endnu et kort ophold på CV’et, men det kan forhåbentlig ændre sig ved det næste job Don får. Don er pt. i gang med at tage en kontinental A-licens.

Dino Saur – Avellino - Lyngby (Manager)
Dino gør det godt i Avellino og har også fået sin Kontinentale Pro-licens. Det har tiltrukket interesse fra større adresser som FC Kaiserslautern, men også Fiorentina skulle være meget interesseret i Dino, og det ville jo være et meget stort skridt op. Dino udtrykte selv interesse i jobbet, noget bestyrelsen i hans egen klub var noget skuffet over, men Fiorentina gik i sidste ende en anden vej end Dino. Siden fulgte der rygter omkring både Lyngby og FC Magdeburg, men det blev ikke til noget i første omgang. Lidt efter fulgte rygter om at Dino havde været til samtale i Lyngby, men også i hans gamle klub Bolton. Nogle dage efter blev Dino offentliggjort som ny cheftræner i Lyngby på en 1-årig kontrakt. Dino efterlader Avellino på en 15. plads i Serie B. Dino overtog Lyngby, der lige var gået i gang med nedrykningsspillet. Det gjorde Dino og co. rigtig godt. Dino tabte godt nok sin debut, men siden vandt man 4 af de sidste 6 kampe, og det var nok til at ende på ”førstepladsen” i nedrykningsslutspil let. I kampen om europæiske pladser, mødte Lyngby AaB og det blev desværre til et 2-1 nederlag, men stadig en flot halvsæson for Dino.

Jonesy jr. – Uden job
Der er ikke noget nyt om Jonesy, der stadig har sit første job efter sin aktive karriere til gode.

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [55] Din Vej 2019
« Svar #427: 05 Jul 2020, 14:06 »






Vi er fremme ved 1. juli 2044, og vi skal se hvordan det går for de 3 tilbageværende ex-talenter.

Don Bundgaard – Wycombe
Don blev i slutningen af december 2043 ansat hos Wycombe, der lå i League One, og han overtog dem på en 8. plads i rækken. Da sæsonen sluttede, var det også her de endte, kun 2 point fra en playoffplads, så en ganske okay indsats vil jeg sige af Don og co. Don fik forlænget sin kontrakt med et år i slutningen af sæsonen, og er nu på kontrakt indtil 30/6/2045. Don er pt. i gang med at tage sin kontinentale Pro-licens. 

Dino Saur – Lyngby – Udinese
I december måned dukkede der rygter op omkring et par italienske Serie A klubber i form af SPAL og Udinese. Dino valgte at forholde sig tavs til rygterne i første omgang. Senere kom rygter omkring Vejle også frem, men i og med de lå i bunden af rækken, og Lyngby i midten af Superligaen, var det nok ikke så interessant for Dino. Chievo dukkede også op som mulighed nogle dage efter, men det blev en anden italiensk klub, der løb med Dino. Dino takkede nemlig ja til Udinese efter blot 8 måneder i spidsen for Lyngby. Det gik ellers ganske godt i Lyngby, som Dino efterlod på en 6. plads med 2 runder tilbage inden mesterskabsspillet startede. Dino nåede også at opnå en kontinental Pro-licens og har nu et 3-stjernet omdømme. Dino har fået en 1½ årig kontrakt og får 157,5K om ugen. Dino overtog Udinese som næstsidst i rækken, og kæmpede hele foråret en svær kamp for at undgå nedrykning. Dino og co. fik desværre ikke vendt situationen, og Dino blev fyret efter sæsonen sluttede. Dino og Udinese endte som nummer 19 med 3 point op til over stregen. Dino er således uden job nu, men mon ikke han nok skal finde et snart. Han har trods alt fået et fint omdømme, men han kunne godt trænge til en lidt længere periode i samme klub i min optik.

Jonesy jr. – Uden job
Der er ikke noget nyt om Jonesy, der stadig har sit første job efter sin aktive karriere til gode. Derudover er Jonesys stats steget en smule, og det samme er hans omdømme, så forhåbentlig kan han snart se sig selv i et nyt job.

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [54] Din Vej 2019
« Svar #428: 05 Jul 2020, 21:25 »

Uhhh, Nu begynder der at ske lidt (trods alt).. Smiley Vi håber på at Jonesy også snart finder et job, så der er lidt mere kød på. Smiley Men fine opdateringer indtil videre. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [54] Din Vej 2019
« Svar #429: 06 Jul 2020, 21:26 »

Uhhh, Nu begynder der at ske lidt (trods alt).. Smiley Vi håber på at Jonesy også snart finder et job, så der er lidt mere kød på. Smiley Men fine opdateringer indtil videre. Smiley

Ja det begynder da at ligne noget  Thumbs Up

Jeg kan godt afsløre Jonesy får et job, men der muligvis lidt tid  Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [56] Din Vej 2019
« Svar #430: 07 Jul 2020, 11:36 »






1. juli 2045

Don Bundgaard – Wycombe – Uden job
Don blev i december 2044 fyret af Wycombe efter bestyrelsen følte han havde underpræsteret længe nok. Klubben forventede en plads i den øvre halvdel, og da Don blev fyret efterlod han Wycombe på en 14. plads, og man havde blot 1 sejr i de sidste 5 kampe med Don i spidsen. Don nåede at være i spidsen for Wycombe i 2 år, og skal altså nu ud og finde en ny arbejdsgiver. Don har fået tilegnet sig sin kontinentale Pro-licens, så mon ikke Don nok skal finde sig et nyt job inden længe.

Dino Saur – Bari
Dino fik en tidlig julegave, da han den 20. december 2044, blev ansat hos Serie B klubben Bari, der på det tidspunkt lå nummer 9 i ligaen. Dino fik en 1½ årig kontrakt, der giver ham 43K om ugen. Dino havde et ganske okay første halvår med Bari, og statistikken for foråret hed 7 sejre, 9 uafgjorte og 4 nederlag. Alt dette efterlod Bari som nummer 8 i ligaen. 8. pladsen var åbenbart nok til at Bari kvalificerede sig til en playoffplads til den 3. oprykningsplads i Serie B. Bari skulle møde Hellas Verona, men måtte se sig slået, og Hellas Verona endte i øvrigt med at gå hele vejen op til Serie A igen.

Jonesy jr. – Uden job
Desværre ikke nogen nyheder omkring Jonesy endnu.


« Seneste Redigering: 07 Jul 2020, 11:38 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [56] Din Vej 2019
« Svar #431: 08 Jul 2020, 11:50 »

Trænerstats begynder at se godt ud for Don og Dino - Nu skal Jonesy så snart have et job tænker jeg! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [57] Din Vej 2019
« Svar #432: 08 Jul 2020, 12:18 »






Datoen siger 2. juli 2046, og for første gang, er alle 3 mand i job på samme tid.

Don Bundgaard – Burton
17. november 2045 var der igen et job klar til Don Bundgaard, denne gang i League 1 klubben Burton, der indtog et 23. plads, da Don overtog dem. Don lagde fremragende ud med 4 ud af 4 sejre, hvor de 3 af dem var på 1-0. I kamp 5, mødte han sin tidligere arbejdsgiver Wycombe, og det blev til hævn for Don og Burton, da de tog en 3-1 sejr med hjem og dermed en perfekt start for Don med 15 ud af 15 mulige point. Don har kontrakt indtil sommeren 2046. Siden gik det lidt op og ned for Don i Burton, men særligt slutningen af sæsonen var stærk for Don og co. Don formåede nemlig at føre sit hold frem til 6 sejre i de sidste 6 kampe, og Burton sluttede på en 10. plads i League 1. Don fik på den baggrund også prisen som månedens manager i april, og nogle dage efter blev Don også belønnet med en ny kontrakt. Don har fået en 1-årig kontrakt, der giver ham 14K om ugen.

Dino Saur – Bari
Efter et fint halvår for Bari, var Dino igen genstand for rygter om større adresser. Både Sassuolo og Atalanta var tilsyneladende efter Dino. Dino selv udtalte sig positivt omkring Sassuolo, og deres fans, så også gerne Dino i deres klub. De 2 klubber endte dog med at gå andre veje. Dino blev i Bari, hvor det også gik rigtig godt, og i slutningen af sæsonen, blev han også belønnet med en ny 2-årig kontrakt, så han nu har udløb 30. juni 2048. Bari var tæt på at nuppe en direkte oprykningsplads til Serie A, men måtte lige akkurat se sig slået med 1 point, og man sluttede som nummer 3. Dermed skulle de ud i et par playoffsemifinaler, hvor de mødte Benevento over 2 kampe. Bari tabte den første kamp 1-0 på udebane, efter en scoring i det 80. minut, og på hjemmebane kunne de ikke få nedbrudt Benevento og således glippede oprykningen lige.

Jonesy jr. – FC Sochaux – Amiens SC
Jonesy har ENDELIG fået sit første job, og det er som sportsdirektør i Ligue 2 klubben FC Sochaux. Sochaux rykkede ned fra Ligue 1 i den netop overståede sæson, så Jonesy og co. har en stor opgave foran sig, også når man tager i betragtning at en stor del af spillertruppen er ønsket af andre klubber, så Jonesy få bestemt en del at se til. Jonesy har fået en 3-årig kontrakt, så det viser da at klubben har stor tiltro til ham. Sochaux havde en god sæson, og de formåede at rykke direkte op til Ligue 1 igen med en 2. plads i Ligue 2. Sochaux sluttede 9 point efter mestrene. Jeg havde egentlig troet at Jonesy ville tage turen med op, men kort efter sæsonen, blev han prikket på skulderen af Amiens SC fra Ligue 1, og de sluttede som 9’er. Sochaux blev kompenseret med 4 millioner, og Jonesy har fået en 4-årig kontrakt hos Amines, hvor han får 67,5K om ugen i løn.


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [58] Din Vej 2019
« Svar #433: 10 Jul 2020, 20:36 »






Vi er 1 år længere fremme, og vi siger nu 1. juli 2047.

Don Bundgaard – Uden job
I november måned 2046 gik den ikke længere for Don i Burton, der blev fyret efter en række på 7 kampe uden sejr, havde bestyrelsen åbenbart mistet tilliden, og Don skal nu igen på jagt efter et nyt job. Don og Burton startede ellers godt ud i sæsonen, 4 sejre i de første 5 ligakampe, men så kom september og oktober, hvor det beklageligvis kun blev til 1 sejr. Ærgerligt det ikke gik i Burton, men mon ikke, der nok skal være en ny League 1 klub klar senest omkring vintertid.

Dino Saur – Bari - Uden job
I februar 2047 kom Dinos tid i Bari til sin ende. Dino blev fyret en længere række med dårlige resultater, og da han forlod klubben, lå de som nummer 11 i rækken, hvilket ikke var tilfredsstillende. Dino slutter sin tid i klubben af med en sejrsprocent på 42, og så har det i øvrigt også været Dinos længste ansættelse siden han stoppede sin aktive karriere. Dino bliver ind i mellem stadig rygtet til jobs i Danmark, og jeg vil skyde på det enten bliver der eller Italien, at Dinos næste job kommer.

Jonesy jr. – Amiens SC
Jonesy og Amiens havde en ganske god sæson, og det sluttede som nummer 8, 4 point fra de europæiske pladser. I Coupe de la Ligue BKT kom man til kvartfinalen, hvor man røg ud til Jonesys tidligere klub PSG, og i Coupe de France kom man til 11. runde. På transferfronten, hentede Jonesy og co. 11 spillere ind, hvor 5 af dem var på leje. Dyreste transfer var 2 spillere på 13 millioner hver. Der kom også en del ud af klubben, og udover en del lejeaftaler, fik Jonesy et stort salg under sit bælte, da han solgte en spiller for 122 millioner til Blackburn Rovers.
 



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [59] Din Vej 2019
« Svar #434: 11 Jul 2020, 19:55 »






1. juli 2048.

Don Bundgaard – Uden job
Don er desværre stadig uden job, og har efterhånden været det i halvandet år cirka. Der har ikke rigtig været nogle rygter omkring Don, i hvert fald i medierne, men jeg har da set inde på hans profil, at han har været ønsket af klubber hist og pist, så forhåbentlig er han ikke helt glemt af fodboldverdenen endnu.

Dino Saur – HSV U19 manager
Dino blev i sommeren 2047 rygtet til flere klubber som Sassuolo, Freiburg og Catanzaro (som ligger Serie A), men intet der førte til noget konkret. I starten af december, blev Dino sat i forbindelse med det ledige job i Crotone fra Serie B. Det førte dog igen ikke noget med sig, og der yderligere et par måneder før næste rygte. KFC Uerdingen 05 fra 2. bundesligaen kom på radaren i midten af februar, og Dino mentes at være blandt favoritterne ifølge medierne. Dino selv forholdte sig neutral til rygterne, og jobbet endte med at gå til en anden. Yderligere et par måneder senere, kom en ny klub i spil, nemlig Luton fra League 1. Det blev dog heller ikke til noget, men en måned senere var Serie B klubben Lucchese eftersigende meget interesseret. Dino forholdte sig igen stille til rygterne, og jobbet gik til anden side. Måske Dino sigter højere? Dino nåede lige præcis at få et job med i den her update. Der havde ellers ikke været noget fremme i medierne, men Dino skal nu til Tyskland og HSV, hvor han skal være U19 manager. Dino har en 2-årig kontrakt, og det er måske meget fint for ham, at få samlet lidt mere erfaring inden hans næste managerjob.

Jonesy jr. – Amiens SC
Jonesy og Amiens kunne ikke leve op til den flotte placering man opnåede i forrige sæson. Langt det meste af sæsonen, lå man og flirtede med nedrykningsstregen, men en stærk slutspurt gjorde at man klarede frisag. 5 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag lød statistikken på i de sidste 8 kampe. På transfersiden skete der ellers en del for Jonesy, der handlede ind for 205 millioner fordelt på 9 handler, hvor den dyreste var på 57,5 millioner. I forhold til salg, solgte man for 182 millioner samlet, hvor den dyreste transfer var 117 millioner.



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010