home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 300 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 123845 gange)
gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [39] Din Vej 2019
« Svar #345: 28 Mar 2020, 11:01 »

Slap af Dino, du ender jo i Real sammen med Peder på midtbanen, med den udvikling du har haft efter dit skifte til Chelski. Heller ikke min yndlings klub. I mine øjne var Chelsea katalysatoren for, at klub følelse er en saga blot  Græder

Igen Crazy, jeg nyder dit arbejde og synes stadig det er fedt, at følge de andre og læse glæden, eller ærgrelsen, over skifte eller gode/dårlige præstationer. Eller følge udviklingen i det arbejde Broen laver er os fedt. Og giver et kæmpe praj om, hvilke klubber er gode udviklings klubber og hvilke som ikke er! 
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [39] Din Vej 2019
« Svar #346: 29 Mar 2020, 21:31 »

Slap af Dino, du ender jo i Real sammen med Peder på midtbanen, med den udvikling du har haft efter dit skifte til Chelski. Heller ikke min yndlings klub. I mine øjne var Chelsea katalysatoren for, at klub følelse er en saga blot  Græder

Igen Crazy, jeg nyder dit arbejde og synes stadig det er fedt, at følge de andre og læse glæden, eller ærgrelsen, over skifte eller gode/dårlige præstationer. Eller følge udviklingen i det arbejde Broen laver er os fedt. Og giver et kæmpe praj om, hvilke klubber er gode udviklings klubber og hvilke som ikke er! 

Tusind tak for kommentaren gonzo Smiley

Jeg regner med jeg har næste update klar til jer i morgen.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [39] Din Vej 2019
« Svar #347: 30 Mar 2020, 09:32 »

Kunne være ganske fornøjeligt med endnu en "Din Vej" spiller i Real. Vi skal snart have gjort en af vores klubber suveræne jo Opstemt
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [40] Din Vej 2019
« Svar #348: 30 Mar 2020, 18:35 »







Endnu et transfervindue er slut, og det har været et meget begivenhedsrigt et. Der har været en del klubskifter, og nogle giver bedre mening end andre vil jeg sige, men det kan kun tiden vise.

Ulrik Vinbech NikolajsenATLETICO MADRID
Ulrik har pakket tasken og er taget til Spanien, hvor han nu skal forsøge at slå Jan Oblak af pinden i Atletico-målet. Atletico har givet 167,5 millioner for Ulrik, der får en 4-årig kontrakt, og han får 460 tusind om ugen i løn. Jeg er desværre lidt loren ved det her skifte på Ulriks vegne. Som jeg nævnte i sidste update, er Oblak stadig fast mand for Atletico og det ændre sig nok ikke foreløbig. De første 2 måneder af sæsonen er desværre forløbet som jeg havde forventet. Ulrik har i det mindste fået sin debut, da han fik lov at stå i 1-1 kampen mod Villarreal, men resten af tiden bliver brugt på bænken. Atletico lagde sæsonen ud med at tabe den spanske Super Cup til rivalerne fra Real Madrid, men ellers har det været en godkendt sæsonstart for dem. Atletico har måske nok tabt lidt for mange point i forhold til hvad de selv vil syntes om, men man er trods alt kun 4 point fra toppen og 2 point fra både Barcelona og Real Madrid. Atletico ligger pt nummer 7. I Champions League, er Atletico i gruppe med Chelsea, Ajax og Besiktas, hvor man indtil videre har spillet mod de 2 sidstnævnte og det blev til sejr i begge kampe. Danmark har spillet 2 kampe siden sidst, 1 EM-kvalkamp mod Finland og 1 venskabskamp mod USA. I Finland-kampen spillede Ulrik hele kampen i Danmarks 5-0 sejr og i venskabskampen, lod Ulrik andre få spilletid og kom først på banen med et kvarter igen. Danmark tabte 2-1.

Jonas PetersenARSENAL
Arsenal handlede hurtigt i transfervinduet, og kom tidligt med et bud på 165 millioner som Stuttgart accepterede, og efter der kom styr på arbejdstilladelsen, er Jonas nu ny mand i London-klubben. Jonas får en 4-årig kontrakt med 490 tusind om ugen i løn. Jonas er ikke helt fast mand i sin nye klub endnu, men han får fint med spilletid. Arsenal har 4 forsvarsspillere i truppen, hvor ene ser ud til at være fast mand, og de 3 andre, inklusiv Jonas, deler den sidste spilletid mellem sig. Arsenal lagde sæsonen ud med et nederlag i den europæiske Super Cup til Barcelona, men ellers har det været en fin start for London-klubben. I Premier League ligger man nummer 3, og i Carabao Cuppen er man videre til 4. runde efter sejr over Newcastle i tredje. I Champions League, er man i gruppe med Dortmund, Inter og Paços Ferreira, og alle hold er på 3 point efter 2 spillede kampe. På landsholdet, deltog Jonas i begge kampe. I kampen mod Finland, kom Jonas ind og fik de sidste 10 minutter, og i kampen mod USA, startede Jonas inde og fik 78 minutter inden han blev skiftet ud.

Jonas Elsbøl – RB LEIPZIG
Jonas missede det meste af sommeren samt starten af turneringen med en skade, der holdt ham ude i 2 måneder. Jonas er først lige kommet tilbage, og han spillede hele CL-kampen mod Lokomotiv Moskva. Leipzig, har ellers klaret det ganske godt uden Jonas. Man er videre i DFB-pokalen, og i Bundesligaen ligger man nummer 2, men med samme pointantal som Bayern, der ligger 1’er. I Champions League, er man i gruppe med AC Milan, Monaco og førnævnte Lokomotiv Moskva. Leipzig har 3 point efter 2 kampe. På rygtebasis skulle Tottenham være efter Jonas, der kan købes fri for 520 millioner.

Kaj Østergaard – REAL MADRID
Kaj har underskrevet en ny kæmpe kontrakt med Real Madrid, der løber 5 år og giver ham hele 2,75 millioner om ugen i løn. For Kaj er det business as usual. Kaj har lavet den obligatoriske assist, og ellers får Kaj fast spilletid som han plejer. Som nævnt i Ulriks afsnit, startede man sæsonen med den spanske Super Cup, hvor det altså blev Real Madrid, der fik trofæet med en overbevisende 3-0 sejr. I La Liga, er Real Madrid delt 2’er sammen med 4 andre hold med 13 point, 2 point færre end Valencia, der ligger i spidsen af turneringen. I CL, er man i gruppe med Liverpool, PSV og Club Brügge. Real Madrid tabte i første kamp mod Liverpool på udebane, men vandt siden hjemme over PSV.

Don Bundgaard – TOTTENHAM HOTSPUR
Don er startet rigtig fint i sin anden sæson for Tottenham med 2 mål og 1 assist i de første 9 kampe. Det går dog ikke helt ligeså godt for Tottenham, der har haft en lidt rodet start. I Premier League, har man allerede smidt en del point, og man er helt nede som nummer 11. 11 point fra Chelsea på førstepladsen, og man er også allerede ude af Carabao Cuppen. I CL er man i gruppe med Barcelona, Lyon og danske FCK, og her har man startet rigtig godt. Man vandt imponerende nok, hele 4-0 over Barcelona i første kamp, hvor Don lavede en enkelt pind. I kamp 2, spillede man måske lidt skuffende 0-0 mod Lyon, men man fik også et rødt kort efter godt 40 minutter, og er trods alt rigtig fint med i gruppespillet indtil videre. Don har fået endnu 2 landskampe for England under bæltet, og også et mål, da han scorede i 4-0 sejren mod San Marino. England ligger á point med Rusland i Gruppe D, men med en kamp færre og de ser ud til at være på sikker kurs mod en ny kvalifikation.

Peder Schurizek – REAL MADRID
Peder ser ud til at have stoppet spekulationerne om et muligt skifte, i hvert fald på den korte bane. Han har nemlig underskrevet en ny kæmpekontrakt med Real Madrid, der løber 5 år frem og giver ham hele 2,75 millioner om ugen i løn. Kun én spiller i truppen får nu mere i løn end Peder (og Kaj). Peder er startet fint ud i den nye sæson, men har ikke været ligeså målfarlig som han plejer. Til gengæld kom alle de mål/assist han har lavet i samme kamp. I 3-1 sejren over Rayo Vallecano, var Peder nemlig on fire med 1 mål og 2 assist, og med det blev han selvfølgelig kampens spiller oveni. Peder spillede med i begge landskampe for Danmark, men dog uden mål eller assist i denne omgang. 

Dino Saur – CHELSEA
Dino er startet perfekt ud i Chelsea, og har allerede fået sit første trofæ med klubben. Dino fik 45 minutter i Charity Shield kampen mod Manchester som endte 1-1 og siden vandt Chelsea på straffespark. I Premier League kunne det næsten ikke gå bedre, og man er kun en uafgjort kamp fra maksimumpoint. I Carabao Cuppen er man videre til 4. runde, hvor Cardiff er på programmet efter man slog Norwich sikkert med 4-0 i 3. runde. I CL, hvor man jo er i gruppe med Atletico, Ajax og Besiktas, har man 4 point efter 2 kampe. I Dinos første PL-kamp for sin nye klub, stod han for Chelseas eneste mål i 1-1 kampen mod Everton, og i 2-1 sejren over Crystal Palace, var Dino igen pointafgørende, da han lavede en assist i kampen. Dino har også spillet en kamp mere for det italienske landshold, der mødte Cameroun i en venskabskamp. Italien er værter for EM- slutrunden i 2028 og har derfor kun venskabskampe på programmet indtil da, men det skulle være fint for Dino, der ser ud til at have kæmpet sig til en fast plads på holdet efterhånden.

Kristján EinarssonMANCHESTER UNITED
Kristján har taget konsekvensen af manglende spilletid hos Barcelona, og har taget et meget spændende skifte til England og Manchester United. Barcelona fik det dobbelte af hvad de gav for ham i sin tid, så det er en win-win for alle parter. 460 millioner er også rekord for en handel med en Islandske spiller, og den blev slået noget eftertrykkeligt, da rekorden før var på 210 millioner. Det har desværre ikke været den bedste start for Kristján hos sin nye klub, men han skal selvfølgelig også lige have tid til at vende sig til livet i sin nye klub. Kristján har blot spillet 2 kampe indtil videre, men kun den ene fik han lov at spille færdigt. Kristján spillede med i hele Carabao Cup opgøret mod Bournemouth, der desværre bød på et 2-3 nederlag. Det kunne ellers have været en god måde for Kristján at komme på holdet på. Kristján spillede også med fra start i Europa League kampen mod Randers (af alle hold Opstemt), men allerede efter 7 minutter fik Kristján tilegnet sig et rødt kort. I Premier League ligger Manchester United nummer 6 og i Europa League topper man gruppen efter 2 kampe. Udover Randers, er de i gruppe med RB Salzburg og Viktoria Plzen. Kristján var selvfølgelig med for Island, der mødte England i EM-kvallen, og det blev til 2-0 nederlag for Kristján og co. Island har 6 point indtil videre i gruppespillet og med 4 point op til Rusland og England, skal man til at have skrabet point sammen, hvis man skal gøre sig forhåbninger om at komme med til den kommende slutrunde.

Sebastian NielsenWOLFSBURG
Liverpool kom efter lang tids interesse endelig med et bud på Sebastian på 240 millioner, men det blev afvist i første omgang af Leverkusen. Senere kom Wolfsburg med et bud på 285 millioner, og de havde de bedre held med. Leverkusen accepterede og det samme gjorde Sebastian. Sebastian får 1,1 million om ugen i løn og har kontrakt til juni 2032. Sebastian har ikke spillet med i alle kampene for sin nye klub, men det er tæt på, og med 3 mål allerede vil jeg sige det har været en ganske fin start for Sebastian. I Bundesligaen er Wolfsburg med helt fremme og har kun 2 point mindre end Leipzig og Bayern, der ligger i spidsen af turneringen. I DFB-pokalen er man videre til 2. runde, men her han desværre fået en ret hård lodtrækning i form af Dortmund. I CL, er man startet perfekt ud med 2 ud af 2 sejre, i en gruppe der består af Juventus, Benfica og Hapoel Be'er-Sheva. For Danmark har Sebastian igen været i aktion. Han spillede med i begge kampe, og lavede et oplæg i 5-0 sejren over Finland.

Frederik GadePARIS SAINT-GERMAIN
Frederik blev desværre ikke holdkammerart med Sebastian, men er i stedet taget et smut til Frankrig, hvor han til genæld bliver holdkammerart med Jonesy. PSG kom nemlig på banen med et stort bud på hele 390 millioner, der kan stige helt op til 435 med alle klausuler. Wolfsburg accepterede, og dermed er Frederik ny mand i den franske hovedstad. Frederik har en 4-årig kontrakt og får 1,1 millioner om ugen. Om det er et fornuftigt skifte er for tidligt at spå om, men konkurrencen er meget hård på de offensive pladser i PSG, og jeg er spændt på at se hvor meget spilletid Frederik kan få her. Det er endnu ikke blevet til nogle startpladser for Frederik, men han er kommet ind i 4 kampe og ser ud til at være ”fast” indskifter her på det seneste. For landsholdet, var Frederik ikke involveret i kampen mod Finland, men startede til gengæld inde mod USA, hvor det blev til 85 minutter på banen.

Jonesy jr. – PARIS SAINT-GERMAIN
Jonesy har underskrevet en ny kontrakt med PSG, og ser dermed ud til at ende rygterne om et klubskifte for nu. Den nye kontrakt køber 5 år frem og giver Jonesy 2,4 millioner om ugen. PSG startede sæsonen ud med et nederlag til Monaco i den franske Super Cup på straffespark, hvor Jonesy i øvrigt noterede sig for et mål, men det var altså ikke nok. Men udover det, har det været en perfekt sæson for PSG. Kun 1 uafgjort i ligaen, mens resten af kampene er lutter sejre, inklusiv en over Monaco, så lidt hævn fik man da. PSG fører Ligue 1 med 22 point for 8 kampe og har 3 point ned til Monaco på andenpladsen. I CL, er man i gruppe med PAOK, Valencia og Shakhtar og PSG har vundet begge sine kampe mod PAOK og Shakhtar. For landsholdet er Jonesy kommet 1 mål nærmere Christian Eriksens målrekord (57), og Jonesy er nu oppe på 49. Jonesy lavede sit mål mod Finland, hvor han også fik lavet en assist.

Frederik Nørgaard – MANCHESTER CITY
Jeg glemte at nævne i sidste update, at City fyrede deres træner efter sæsonen var slut sidste år. Det var ingen ringere end Jürgen Klopp, og han blev erstattet af Sean Dyche, der kommer fra et job som Tottenham-manager. Grunden til jeg nævner det, er at Sean Dyche har fået en katastrofal dårlig start på sin City karriere og jeg ville ikke blive overasket, hvis han er fyret inden sæsonen er omme. City ligger nummer 16 efter 8 kampe og har kun 2 sejre i de første 8 ligakampe. Det er langt fra normalen i City, der har vundet mesterskabet 6 af de seneste 8 år. I Carabao Cuppen, passerede man Sheffield United med et halvt B-hold, og møder Bristol City i 4. runde. I Cl er man i gruppe med Bayern, Roma og Dinamo Zagreb, og her har man 3 point for de første 2 kampe. For landsholdet, var Frederik selvfølgelig med som altid, hvor han spillede begge kampe. Næste kamp for Danmark er ”gruppefinalen” mod Holland på hjemmebane, og vinder Danmark den, er man endegyldigt kvalificeret til EM.

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [40] Din Vej 2019
« Svar #349: 30 Mar 2020, 19:06 »

Tillykke til alle med de store klubskifter! Og apropos store klubber og en modstander i Randers i Europa League - Hvordan ser klubranglisten ud? Er United et skridt op eller et stort ned osv eksempelvis
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [40] Din Vej 2019
« Svar #350: 30 Mar 2020, 19:43 »

Tillykke til alle med de store klubskifter! Og apropos store klubber og en modstander i Randers i Europa League - Hvordan ser klubranglisten ud? Er United et skridt op eller et stort ned osv eksempelvis

United klarer sig faktisk ret godt, og de ligger nummer 3 efter City og Barcelona, men du får lige resten af top 35 her Smiley

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [40] Din Vej 2019
« Svar #351: 30 Mar 2020, 19:46 »

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [40] Din Vej 2019
« Svar #352: 30 Mar 2020, 19:53 »

Der er ikke noget galt i at sælge sin sjæl! Spændende skifte haha. Hvilke Freaks har spillet flest og færrest kampe?
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [40] Din Vej 2019
« Svar #353: 30 Mar 2020, 20:46 »

Super update, det kunne være sjovt at få lidt SS nu her af hvordan trupperne ser ud i diverse storklubber som vi spiller i, bare for at se hvor meget der er sket på den front (her tænker jeg mest på om Mbappe og Neymar f.eks stadig spiller i PSG, hvem jeg kæmper med om forsvarspladserne i Arsenal eller om det hele er regens efterhånden) skal selvfølgelig også lige siges.... som altid fedt med det ekstra arbejde du har lavet Broen
Logged

Tidligere: Baloo38

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [40] Din Vej 2019
« Svar #354: 30 Mar 2020, 21:08 »

United klarer sig faktisk ret godt, og de ligger nummer 3 efter City og Barcelona, men du får lige resten af top 35 her Smiley



Er jeg blind, fordi jeg ikke kan finde Real Madrid, eller er de der ikke?
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [40] Din Vej 2019
« Svar #355: 30 Mar 2020, 22:27 »

Er jeg blind, fordi jeg ikke kan finde Real Madrid, eller er de der ikke?

Så vi i hvertfald 2 der er blinde :O ergo de er under FCK
Logged

Tidligere: Baloo38

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [40] Din Vej 2019
« Svar #356: 31 Mar 2020, 07:55 »

Barcelona må have fået deres koefficient point, for de sidste fem år 
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [40] Din Vej 2019
« Svar #357: 31 Mar 2020, 15:46 »

Så vi i hvertfald 2 der er blinde :O ergo de er under FCK

Det er en 100 % en bug, med spillere som Peder og Kaj burde de ligge øverst
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [40] Din Vej 2019
« Svar #358: 31 Mar 2020, 16:01 »

Der er ikke noget galt i at sælge sin sjæl! Spændende skifte haha. Hvilke Freaks har spillet flest og færrest kampe?

Hehe nej, bare man bliver betalt for det  crazy

Hvis man tager alle klub og landsholdskampe med, ligger Kristján og Ulrik i bunden med 252 og 268 kampe, og Peder og Jonesy i toppen med 472 og 442, så der er alligevel markant forskel.

Super update, det kunne være sjovt at få lidt SS nu her af hvordan trupperne ser ud i diverse storklubber som vi spiller i, bare for at se hvor meget der er sket på den front (her tænker jeg mest på om Mbappe og Neymar f.eks stadig spiller i PSG, hvem jeg kæmper med om forsvarspladserne i Arsenal eller om det hele er regens efterhånden) skal selvfølgelig også lige siges.... som altid fedt med det ekstra arbejde du har lavet Broen

WOLFSBURG

TOTTENHAM

PSG

CHELSEA

MANCHESTER CITY

REAL MADRID

ATLETICO MADRID

MANCHESTER UNITED

RB LEIPZIG

ARSENAL

Er jeg blind, fordi jeg ikke kan finde Real Madrid, eller er de der ikke?

Det virkelig mystisk, for hvis jeg sortere kun på spanske klubber, kommer de slet ikke frem heller  Huh Samtidig har de været i CL finalen 4 af de sidste 6 år(hvis man tager denne sæson med), så hvis de var på, ville de helt sikkert ligge højt.

Det er en 100 % en bug, med spillere som Peder og Kaj burde de ligge øverst

Det må det være, for de er som sagt slet ikke på listen  Huh
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [40] Din Vej 2019
« Svar #359: 31 Mar 2020, 16:06 »

Pulisic som højre back i Chelsea. Så er den også set med funny

Kunne heller ikke forstå, hvis de skulle ligge under FCK eller lignende. Virkede helt mærkeligt haha
Logged


Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010