home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 124462 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [30] Din Vej 2019
« Svar #285: 17 Mar 2020, 23:52 »



Endnu en gang tak for arbejdet Broen Smiley

Er lidt ked af at udviklingen ser ud til være gået lidt i stå hos de fleste. Men på anden side er spillerne selvfølgelig også blevet ældre og kommet tættere på deres fulde potentiale.

Det er næsten ikke til at huske, hvornår Kaj sidst har fået over 30 kampe. Vi håber på 38 næste sæson! Opstemt

Også godt at se, hvor mange andre, der gør det så godt, ligegyldigt hvad enten det er i Leverkusen, Real Madrid eller PSG (ja jeg tager slutspurten med her) Wink

Ja det dejligt at se hvordan Kaj har kæmpet sig ind på Bayern holdet, men det har også krævet masser af hårdt arbejde  Cool

Super fed update, helt klart jeg skal væk fra Freiburg nu og til noget større og mere stabilt (ikke helt på niveau med Real og Barca Wink ) Dog lyder din formulering i Jonesey' afsnit som om at de røg ud til barca mens der står i Kristjans at Barca røg ud til PSG, jeg kunne godt ønske mig at vide lidt oftere hvor langt de nåede i diverse pokalturneringer, ved godt at det står ved rigtig mange men føler nogle gange det bliver sprunget let over, men det er den eneste kritik, fed update og til slut endnu en gang fedt arbejde Bro

Haha ja det kan jeg sgu da godt se, hader når jeg laver fejl, men sådan kan det jo gå  crazy For god orden skyld var det Barcelona, der gik videre til finalen.

Skal prøve at huske diverse cupturneringer mere fremover. Tror måske ubevidst jeg tænker det ikke altid er så interessant at høre om, hvis ens hold nu er røget tidligt ud osv., men jeg som sagt prøve at få det mere med  Thumbs Up

Og tak for kritikken og rosen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [30] Din Vej 2019
« Svar #286: 18 Mar 2020, 08:26 »

Lige som tråden er ved at dø lidt, er Mr. Don "on fire" 2 landskampe et mål. Det er en bedre statestik, end JonesyJR  crazy

Lækkert arbejde Crazy og Broen  Thumbs Up

Håber folk stadig er interesseret i deres spiller og er i inde og tjekke, så smid lige en kommentar  Thumbs Up
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [30] Din Vej 2019
« Svar #287: 18 Mar 2020, 13:46 »

Lige som tråden er ved at dø lidt, er Mr. Don "on fire" 2 landskampe et mål. Det er en bedre statestik, end JonesyJR  crazy

Lækkert arbejde Crazy og Broen  Thumbs Up

Håber folk stadig er interesseret i deres spiller og er i inde og tjekke, så smid lige en kommentar  Thumbs Up

Syntes nu ellers stadig der er fin aktivitet i tråden, men ja flere kommentarer er selvfølgelig altid velkomne Smiley

Og tak Smiley
« Seneste Redigering: 18 Mar 2020, 15:31 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [30] Din Vej 2019
« Svar #288: 18 Mar 2020, 14:14 »

Mange tak for et fantastisk stykke arbejde CP.

Det lader til at Hr. Elsbøl er faldet godt tilpas i det tyske og dejligt at se at jeg er blevet en fast del af landsholdet.

Næste mål være at komme i Champions League og få en højere rating.

Også stor ros til dig Broen.

Jeg glæder mig til næste update.

Fortsæt det gode arbejde
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [30] Din Vej 2019
« Svar #289: 18 Mar 2020, 18:03 »

Mange tak for et fantastisk stykke arbejde CP.

Det lader til at Hr. Elsbøl er faldet godt tilpas i det tyske og dejligt at se at jeg er blevet en fast del af landsholdet.

Næste mål være at komme i Champions League og få en højere rating.

Også stor ros til dig Broen.

Jeg glæder mig til næste update.

Fortsæt det gode arbejde

Tusind tak for de pæne ord René Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [31] Din Vej 2019
« Svar #290: 18 Mar 2020, 20:03 »






Vi er nået til 30. september 2025, og vi skal se tilbage på det mest begivenhedsrige længe.

Ulrik Vinbech NikolajsenRB LEIPZIG
Ulrik er ENDELIG kommet videre fra Juventus, og kan langt om længe begynde på et nyt kapitel i sin karriere. Ulrik er skiftet til Leipzig for 172 millioner, og har en kontrakt, der løber til juni 2029, hvor han får 435 tusind om ugen i løn. Ulrik skiftede på transfervinduet sidste dag, og har fået fuld spilletid for sin nye klub lige siden, så det tegner lovende for Ulrik. 5 kampe har han stået indtil videre, og i kampen mod Stuttgart, blev Ulrik endda kampens spiller med en rating på 7,8 i deres 2-1 sejr. For Leipzig, har det været en ret blandt start med 2 sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag i 6 kampe. Det rækker pt. til en 9. plads. I DFB-pokalen er man videre til 2. runde, hvor Bochum er på programmet. I Champions League er man i gruppe med Inter, City og Beşiktaş. Danmark har spillet 2 VM-kvalkampe og Ulrik var selvfølgelig med i dem begge. Man vandt begge kampe, og Ulrik var med til at holde rent bur i den ene.

Jonas PetersenSTUTTGART
Jonas fik held til at skifte væk, men måtte vente til slutningen af transfervinduet før han fik sit skifte igennem. Stuttgart er Jonas nye arbejdsgiver, og de har udstyret ham med en kontrakt, der løber til juni 2029 med en løn på 285 tusind om ugen. Stuttgart betalte 112 millioner for Jonas. Jonas nåede at spille 5 kampe for Freiburg inden han skiftede til Stuttgart, og i sin nye klub, har Jonas spillet 4 ud af 5 kampe. Jonas kan i øvrigt også se frem til at deltage i Europa League med Stuttgart, da de kom i DFB-pokalfinalen sidste sæson. Den vandt Bayern, men de var jo allerede kvalificeret gennem ligaen, så pladsen gik til Stuttgart. Stuttgart, klarede sig forbi Vejle, FK Zeljeznicar og Sivasspor før man kunne komme til gruppespillet. Her er man i gruppe med Shaktar, Torino og AEK. I ligaen, ligger man nummer 8, og i DFB-pokalen møder man Leverkusen i 2. runde.

Jonas ElsbølRB LEIPZIG
Jonas er skiftet til ligarivalerne fra RB Leipzig, og det faldt ikke i god jord hos fansene af Leverkusen. Der var reaktioner som: ”NEEEEEJ”, ”Jonas Elsbøl er død for mig” og ”ekstremt skuffet”. Leverkusen blev dog kompenseret med 310 millioner den anden vej. Jonas har kontrakt med Leipzig indtil juni 2029, og han får 640 tusind om ugen i løn. Jonas bliver dermed holdkammerart med Ulrik, og de 2 kan forhåbentlig være med til at udgøre en stærk defensiv. Jonas skiftede til klubben tidligere end Ulrik i vinduet, og har derfor spillet lidt flere kampe. Jonas er oppe på 7 kampe i alle turneringer for sin nye klub. Jonas var ligesom sin nye holdkammerart Ulrik, med i begge landskampe for Danmark. Danmark ligger i øvrigt 1’er i deres gruppe.

Kaj ØstergaardREAL MADRID
4. mand i streg med et klubskifte. Mens de andre tog til, eller blev i tyske klubber, så tog Kaj til Spanien eller Real Madrid. Kajs skifte til Real Madrid var en rekordsum for Bayern med hele 590 millioner, og Kaj selv bliver også godt kompenseret. Hele 2,05 millioner om ugen får Kaj, og kontrakten løber til 2030, og bliver altså også holdkammerart med Peder. Det er første gang i karrieren at Kaj optræder for en ikke-tysk klub, og det går rigtig godt indtil videre. Som vi alle ved, er Kaj en målfarlig forsvarsspiller, og han har allerede lavet hele 3 assist i de 9 kampe han har spillet for kongeklubben. Kaj har allerede fået en titel med sin nye klub, da man vant Uefa Super Cuppen mod Hoffenheim. Til gengæld tabte man Supercopa de España til Valencia.

Don Bundgaard – SHEFFIELD UNITED
Don har endnu en gang forlænget sin kontrakt med Sheffield. Den nye kontrakt løber til juni 2030 og giver ham 890 tusind om ugen. Sheffield har også været yderst aktive på transfermarkedet og hevet en del forstærkninger ind. Man har handlet for 620 millioner, og flere af dem til offensiven, så Don får ydereligere konkurrence på pladsen. Don ramt af en skade, der holdt ham ude i 6 uger, og er aktuelt ude med endnu en lille skade. Men lidt spilletid, er det dog blevet til, og har også allerede fået åbnet sin målkonto i sæsonen. Man er ude af Carabao Cuppen, men i Premier League, går det rigtig fint med en 5. plads.

Peder Schurizek – REAL MADRID
Peder er utilfreds med Real Madrid, men primært kun fordi han vil have en ny kontrakt, efter hans imponerende første sæson. Peder er/var faktisk meget utilfreds med at Ancelotti ikke ville give ham en ny kontrakt, og rygterne gik på han prøvede at komme væk fra klubben som et resultat. Men nu er vinduet jo lukket, og Peder præstere stadig rigtig fint hele situationen taget i betragtning. Peder har 2 mål, 1 assist og 2x kampens spiller titler for sæsonen. Peder scorede bl.a. i Super Cuppen mod Hoffenheim. Foruden nederlaget til Valencia, har Real Madrid vundet alle deres kampe, og det tegner til at blive endnu en god sæson for klubben. Peder var også i fin form for landsholdet, og lavede 1 assist i hver af de 2 kampe.

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Dino havde en rigtig fin sæson sidste år, men den nye sæson er desværre ikke startet så godt som man kunne håbe på. Det er i hvert fald småt med spilletiden, og jeg håber Dino igen kan få kæmpet sig ind på holdet. Inter har også fået en skidt start på sæsonen, og har kun vundet 3 af deres 7 ligakampe. Det rækker indtil videre til en 9. plads. Genoa skulle eftersigende have stor interesse for Dino, og hvis det fortsætter med den begrænsede spilletid, burde Dino nok slå til.

Kristján Einarsson – FC BARCELONA
Kristján har forlænget med Barcelona. Den nye kontrakt løber til juni 2029 og giver Kristján 1 million om ugen. Kristján har ikke fået vildt meget spilletid i indledningen på sæsonen, men han gør det virkelig godt når han endelig spiller. 2 kampe, 1 assist og 1 kampens spiller er det blevet til, og så med et fornemt snit på hele 8,45. Kristján er aktuelt ude med en mindre skade, men det ser ud til at nok skal få fint med spilletid igen i denne sæson. Barcelona har vundet alle kampe i sæsonen, så indtil videre må man sige Zidane har fået en god start. Det islandske landshold, havde også et par kvalkampe på programmet, 1 mod Frankrig og 1 mod Bosnien. Kristján spillede begge, og lavede 1 mål i 2-1 sejren over Bosnien. Frankrig vandt sikkert 3-0 og fører kvalgruppen, 1 point foran Island, men Frankrig har dog også en kamp i hånden.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Sebastian, var endnu en mand, der så ud til at være på vej væk, men det blev ikke til et skifte i denne omgang. Arsenal fik ellers et bud accepteret på hele 465 millioner, og det kunne endda stige til 650 med alle klausuler. Sebastian afviste dog Arsenals kontraktudspil. Sebastian kom altså ikke afsted i dette transfervindue, men kommer det måske i det næste. Lidt tid efter vinduet lukkede, dukkede der et nyt interessant rygte op. Real Madrid har åbenbart fået smag for vores spillere, og måske de gerne vil have en tredje af vores spillere til klubben. De er i hvert fald blevet set på tribunen flere gange, og det skal blive interessant at se om de byder på Sebastian til vinter. Juventus og Genoa skulle også være interesseret i Sebastian. Sebastian har fået en god start på den nye sæson med 2 mål, 2 assist og 1 kampens spiller i de første 8 kampe. Leverkusen har på den anden side ikke startet særlig godt ud, og har blot fået 6 point i de første 6 ligakampe. I Europa League, er man i gruppespillet med Krasnodar, Qarabağ og Young Boys.

Frederik Gade – WATFORD
For godt et år siden, blev Frederik kåret som månedens spiller i Premier League, men nu er han igen at finde i Championship sammen med Watford. Frederik manglede ellers ikke interesse i transfervinduet, men det blev aldrig rigtig konkret. Oven i det kan Frederik ellers hentes for den ”beskedne” sum af 232 millioner kroner, så mon ikke han nok skal komme af sted inden længe. Frederik spiller som den enlige angriber i Watfords system for tiden, og gør det fint med 4 mål i 13 kampe. Desværre går ikke så fint for selve Watford, der vidst lige skal vende sig til livet i Championship igen. Man ligger nemlig noget skuffende nummer 19 i rækken, og man skulle jo helst som minimum kæmpe med om playoffpladser igen i min optik. Frederik har igen været udtaget til landsholdet, men må stadig tage til takke med en bænkplads. Her på det sidste har Jacob Bruun Larsen ellers fået chancen på venstre kanten i stedet for Sisto, og det er altså en mand som Frederik godt kan matche vil jeg sige. Der er mindre interesse for Frederik fra Sheffield United og Newcastles side, så måske en af de to slår til i vintervinduet.

Jonesy jr. – PARIS SAINT-GERMAIN
I sidste update, skrev jeg om Jonesys konkurrent til angrebspladsen, Icardi, og om at han måske var på vej væk. Men den utilfredshed der var, er tilsyneladende væk, og Icardi er igen førstevalg, selvom Jonesy ellers sluttede sidste sæson af meget imponerende af. Icardi bomber igen mål ind, og det gør det svært for Jonesy at få kontinuerlig spilletid. Jonesy har gjort det fint i de kampe han har fået, med 2 mål og 1 kampens spiller i 4(2) kampe. Men måske fremtiden ikke er i det franske længere. Jonesy er nemlig rygtet til Barcelona, og det ville i givet faldt blive en megahandel mellem de 2 klubber. Jonesy skulle selv være interesseret i at få skiftet til at ske. Hele 77% af Barcelonas fans syntes det er en god idé. En eventuel aftale mellem de 2, kan ende helt op til 1,2 milliarder vurdere diverse medier. På landsholdet, er Jonesy målfarlig som altid, og denne gang scorede han 2 mål i hver af de 2 kampe.

Frederik Nørgaard – MANCHESTER CITY
Frederik og City åbnede sæsonen med et Charity Shield nederlag til Chelsea, der dermed endnu en gang nappede en titel foran City. Udover nederlaget i finalen, har det været en godkendt start på sæsonen. Der har været et par pointtab i ligaen, men ellers har man gjort rent bord i ligaen, og fører lige nu med 17 point for 8 kampe. Frederik har også været godt spillende, med 3 assist i 10 kampe. For landsholdet, blev det også til et par oplæg for Frederik, der i 4-2 sejren over Kosovo.
 
 

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [31] Din Vej 2019
« Svar #291: 18 Mar 2020, 21:21 »

Sådan lækker update, nu er Jonesey da snart all-time målscorer på det danske landshold Opstemt godkendt skift fra min spiller og nogle rigtig flotte til jer andre, Altid en fornøjelse at følge med
Logged

Tidligere: Baloo38

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [31] Din Vej 2019
« Svar #292: 18 Mar 2020, 22:09 »

Jeg må indrømme, jeg er sgu ikke superimponeret over Ulriks skifte - så vidt jeg forstod var Schezznznnyy's kontrakt ved at nå sin slutning, og i mit hoved er Juve altså en væsentlig større klub end Leipzig (og en 36-årig polak kan vel ikke blive ved med at være bedre end den danske landsholdsmålmand??)..

Derudover, så er det jo frygteligt hvordan Inter kan slagte et talent, som det er tilfældet ved Dino.... Jeg græder indvendigt!... Ellers et flot skifte til de tre øvrige, og ærgerligt med Jonesy's konkurrent, der bliver ved med at være en vendekåbe - måske Icardi snart skulle overveje om han skulle skifte agenten (altså konen) ud!.. Smiley

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [31] Din Vej 2019
« Svar #293: 19 Mar 2020, 02:48 »

Kaj ØstergaardREAL MADRID
4. mand i streg med et klubskifte. Mens de andre tog til, eller blev i tyske klubber, så tog Kaj til Spanien eller Real Madrid. Kajs skifte til Real Madrid var en rekordsum for Bayern med hele 590 millioner, og Kaj selv bliver også godt kompenseret. Hele 2,05 millioner om ugen får Kaj, og kontrakten løber til 2030, og bliver altså også holdkammerart med Peder. Det er første gang i karrieren at Kaj optræder for en ikke-tysk klub, og det går rigtig godt indtil videre. Som vi alle ved, er Kaj en målfarlig forsvarsspiller, og han har allerede lavet hele 3 assist i de 9 kampe han har spillet for kongeklubben. Kaj har allerede fået en titel med sin nye klub, da man vant Uefa Super Cuppen mod Hoffenheim. Til gengæld tabte man Supercopa de España til Valencia.

Velkommen til klubben håber du er klar på at vinde :-) vi går efter alt der kan vindes i denne sæson ;-)
Logged


gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [30] Din Vej 2019
« Svar #294: 19 Mar 2020, 08:11 »

Syntes nu ellers stadig der er fin aktivitet i tråden, men ja flere kommentarer er selvfølgelig altid velkomne Smiley

Og tak Smiley

Fuldstændig enig, det var os bare en opfordeing, hvis der skulle være et par læsere, til at smide en kommentar  Peace

Fedt du os gør det så gennemført, lækkert arbejde.  Thumbs Up
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [31] Din Vej 2019
« Svar #295: 19 Mar 2020, 08:20 »

Slap af man... RasenBallsport Leipzig bliver uovervindelige. Det lugter af en Champions League titel inden for et par år  Wink 
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [31] Din Vej 2019
« Svar #296: 19 Mar 2020, 09:14 »

Endnu et skifte i den rigtige retning for Hr. Elsbøl  Thumbs Up Thumbs Up

Det lader til at defensiven er sikret med Ulrik og mig  Smiley

Der skal være et mesterskab eller Champions League trofæ til Leipzig når sæsonen er slut

Forsæt det fantastiske CP og Broen.

Ser frem til næste update  Smiley Smiley
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [31] Din Vej 2019
« Svar #297: 19 Mar 2020, 13:57 »

Velkommen til klubben håber du er klar på at vinde :-) vi går efter alt der kan vindes i denne sæson ;-)

Kaj er mere end klar til at vinde alt, der kan vindes Wink Men med Kajs historik in mente, så er det lige før, der bliver konkurrence om, hvem der får flest assists...  funny
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [31] Din Vej 2019
« Svar #298: 19 Mar 2020, 19:27 »

Sådan lækker update, nu er Jonesey da snart all-time målscorer på det danske landshold Opstemt godkendt skift fra min spiller og nogle rigtig flotte til jer andre, Altid en fornøjelse at følge med

Tak for kommentaren Jonas Smiley

Christian Eriksen har rekorden med 57 (og han har netop trukket sig tilbage i spillet), så Jonesy har stadig et stykke vej, men mon ikke han når at nappe den inden spillet er omme Peace

Jeg må indrømme, jeg er sgu ikke superimponeret over Ulriks skifte - så vidt jeg forstod var Schezznznnyy's kontrakt ved at nå sin slutning, og i mit hoved er Juve altså en væsentlig større klub end Leipzig (og en 36-årig polak kan vel ikke blive ved med at være bedre end den danske landsholdsmålmand??)..

Derudover, så er det jo frygteligt hvordan Inter kan slagte et talent, som det er tilfældet ved Dino.... Jeg græder indvendigt!... Ellers et flot skifte til de tre øvrige, og ærgerligt med Jonesy's konkurrent, der bliver ved med at være en vendekåbe - måske Icardi snart skulle overveje om han skulle skifte agenten (altså konen) ud!.. Smiley


Jeg vil give dig ret i Leipzig er et skridt ned i forhold til Juventus, men på den anden side, trænger Ulrik også til noget spilletid, og selvom Szczesny er oppe i alderen osv. ved man jo aldrig hvornår han stopper med at stå fast for Juventus, så tænker det er et fornuftigt skifte alt i alt Smiley

Og ja i forhold til Dino må Inter gerne snart tage sig sammen, og finde ud af hvad de vil med dig  Sur

Velkommen til klubben håber du er klar på at vinde :-) vi går efter alt der kan vindes i denne sæson ;-)

Det er altså en stærk duo Real Madrid har fået skaffet sig her  Opstemt

Fuldstændig enig, det var os bare en opfordeing, hvis der skulle være et par læsere, til at smide en kommentar  Peace

Fedt du os gør det så gennemført, lækkert arbejde.  Thumbs Up

Tak skal du have gonzo, jeg gør hvad jeg kan, så det er fedt i stadig kan lide det Smiley

Endnu et skifte i den rigtige retning for Hr. Elsbøl  Thumbs Up Thumbs Up

Det lader til at defensiven er sikret med Ulrik og mig  Smiley

Der skal være et mesterskab eller Champions League trofæ til Leipzig når sæsonen er slut

Forsæt det fantastiske CP og Broen.

Ser frem til næste update  Smiley Smiley

Ja det bestemt ikke noget dumt skifte, det går stille og roligt frem af for Hr. Elsbøl  Thumbs Up

Jeg siger tak for kommentaren, og tak fordi du stadig føler med Smiley

Næste update kommer lige straks  Thumbs Up

Kaj er mere end klar til at vinde alt, der kan vindes Wink Men med Kajs historik in mente, så er det lige før, der bliver konkurrence om, hvem der får flest assists...  funny

Ikke ligefrem en duel man havde set for sig mellem en centerback og en central midtbane, men med jer 2 er det næsten en reel duel om hvem, der kan bidrage til flest mål  Grin
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [32] Din Vej 2019
« Svar #299: 19 Mar 2020, 19:53 »






Kalenderen siger 31. december 2025 og det er på ny tid til at hvordan det går med vores spillere.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – RB LEIPZIG
Ulrik er for første gang siden sit lejeophold hos Stade Rennais, fast mand i en klub. Ulrik spiller ikke alle kampe, men det er tæt på. Der falder lidt spilletid af til backup keeper Alexander Nübel, der har den rolle som Ulrik havde hos Juventus. Leipzig, har fået lidt bedre gang i sæsonen end tilfældet var i sidste update, og Ulrik har også lavet et par clean sheets hist og her, og gør det generelt rigtig fint. Leipzig ligger lige nu nummer 4 i Bundesligaen, men afstanden til både de øverste pladser og midten er ikke særlig stor, så det er for tidligt at spå om hvad vej pilen peger syntes jeg. I Champions League, kom man flot videre på bekostning af Inter, der måtte nøjes med 3. pladsen (City endte som 1’er). I DFB-pokalen, er man videre til 3. runde og her fik man den værst tænkelige lodtrækning i form af Bayern München. Danmark har spillet sine sidste 4 VM-kvalkampe, og selvom der var et par bump på vejen, endte man alligevel som gruppevinder med 23 point for 10 kampe. Man endte á point med Irland, men havde en markant bedre målscorer. Ulrik holdt clean sheet i 2 af de 4 kampe.

Jonas Petersen – STUTTGART
Jonas startede ellers godt i sidste update, men har ikke fået så meget spilletid på det seneste, og er faktisk den af de 4 centerbacks, der har fået mindst spilletid. Det giver ikke rigtig mening når man kigger på deres evner syntes jeg, og forhåbentlig er det bare et spørgsmål om tid før Jonas får taget sin retmæssige plads i forsvaret. Det er heller ikke fordi dem, der spiller i stedet for Jonas, gør det super godt, for Stuttgart, lukker altså mange mål ind. Man har faktisk den delt værste defensiv i Bundesligaen, og ligger aktuelt nummer 13 i Bundesligaen. I Europa League gik man videre fra en yderst tæt gruppe som 1’er med 11 point (Shaktar og Torino havde begge 10). I DFB-pokalen, slog man Leverkusen ud i runde 2, og møder i runde 3 Frankfurt.

Jonas Elsbøl – RB LEIPZIG
Der er ikke meget at sætte fingeren på for Jonas start i Leipzig. Jonas spiller stort set alle kampene, og det er også blevet til et enkelt oplæg. I Champions League kampen mod Besiktas, lagde Jonas nemlig op til kampens enlige mål, da Leipzig vandt 1-0 på udebane. Jonas udgør bl.a. sammen med Ulrik, en fin defensiv, der indtil videre har holdt målet rent i 9 kampe i sæsonen. Jonas spillede også med i de 4 sidste VM-kvalkampe for Danmark, og var med til at holde rent bur mod Kosovo og Malta. Der er trukket lod til VM-grupperne, og til det kommende VM i USA, Canada og Mexico, er der hele 48 hold med. Derfor er 16 grupper med 3 hold i hver, og Danmark har fået en overkommelig lodtrækning med Costa Rica og Guinea.

Kaj Østergaard – REAL MADRID
Kaj har lidt taget Real Madrid med storm faktisk, og matcher allerede nu hans bedste sæson i forhold til målbidrag. I 26 kampe, har Kaj scoret 1 mål, lavet 5 assist, blevet kampens spiller 2 gange og har et snit på 7,24. I ligaen går det på anden side ikke nær så godt. Man har blot smit point i 4 kampe, men både Atletico Madrid og Barcelona er helt suveræne og har næsten vundet alle kampene hver især. Top 3 lyder Atletico (46), Barcelona (42) og så Real Madrid på 35. Real Madrid har dog en kamp færre, så ligaen er bestemt ikke kørt endnu. Kaj (og Peder) har dog også fået endnu et trofæ i hus, da de begge var med til at vinde Klub-VM i slutningen af december.

Don Bundgaard – SHEFFIELD UNITED
Don har endnu sin første assist i sæsonen til gode, men til gengæld laver Don fint med mål, og er indtil videre oppe på 5 mål i 16(1) kampe. Bestemt et udmærket snit syntes jeg. Don er lige ved at have rundet 100 kampe for Sheffield, og spørgsmålet er hvor meget længere han har tænkt sig at blive. Han har i hvert fald bevist sig over længere tid, og jeg kan ikke se hvorfor Don ikke skulle kunne gøre det på et endnu højere niveau. Sheffield, ligger som vanligt nogenlunde midt i rækken, og det er nok også der de ender. Man er som tidligere nævnt ude af Carabao Cuppen, og i FA Cuppen, starter Don og Sheffield i 3. runde, hvor Arsenal er modstanderen. Don har fået endnu en landskamp på sit CV, da han spillede lidt under en halvleg i Englands VM-kvalkamp mod Israel. England er selvfølgelig også kvalificeret til det kommende VM, og er i gruppe med New Zeland og Tunesien. 

Peder Schurizek – REAL MADRID
Peder har endelig fået sin vilje, da Real Madrid til sidst måtte give efter for Peders kontraktkrav. Den nye kontrakt giver Peder 2,4 millioner om ugen, og kontrakten løber til juni 2030. Med sin nye kontrakt, er Peder den fjerde bedst betalte i hele klubben, så man må sige Peder hurtigt har fået sig selv højt op i hierarkiet. Som nævnt i Kajs afsnit, vandt Real Madrid Klub-VM, og det gik også rigtig fint for Peder rent personligt. Peder lavede 1 mål i finalen mod Boca Juniors, og blev også kampens spiller. Peder blev kåret til den næstbedste spiller i hele turneringen. Foruden ligaen, som jeg skrev om i Kajs afsnit, er Real Madrid nået til 5. runde af Copa Del Rey, hvor de møder Celta Vigo. I CL gruppespillet, vandt man i overlegen stil (16 ud af 18 mulige point), og i første knockoutkamp, møder man Jonesy og PSG.

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Inter ser ud til at være gået over til en formation med en ekstra midtbanespiller, og det har bestemt været godt for Dinos chancer på holdet. Dino har næsten spillet alle kampe siden sidste update, så det er jo gode nyheder. Dino har også scoret et par mål siden sidst, så det går i hvert fald i den rigtige retning. Det har faktisk været nogle ret vigtige mål Dino har sat ind, da begge scoringer var mål til 1-1 som også blev slutresultat i de 2 kampe. I ligaen, har Inter kravlet et par pladser op, men det går altså ikke klassisk godt. Man ligger på 6. pladsen, og har et hul på 12 point op til top 3, så den ser ud til at være kørt selvom sæsonen selvfølgelig er lang. I Champions League, var man tæt på at få 2. pladsen i gruppen efter City, men de 7 point man fik undervejs var ikke nok. I Europa League møder man Sporting. I Coppa Italia vandt man i første runde over Sampdoria, og i næste møder man Roma, der aktuelt ligger over dem i ligaen. Sidste turnering vi skal runde, er Super Cuppen, hvor Inter møder AC Milan, der har været meget suveræne i indeværende sæson.

Kristján Einarsson – FC BARCELONA
Kristján kører stille og roligt på for Barcelona. Langt fra som fast mand desværre, men som jeg også har skrevet mange gange efterhånden, så er konkurrencen meget hård. Men ikke desto mindre, får Kristján spillet sine kampe. Kristján har lavet 1 mål og 2 assist i de 5 kampe han har spillet siden sidst, og det er jo svært at klage over syntes jeg. Barcelona havde næsten gjort rent bord i hele efteråret, men sluttede ligaen af med 2 nederlag inden vinterpausen. Det placerer dem som nummer 2, 4 point efter Atletico, der har vundet 15 ud af 16 kampe. Barcelona vandt deres CL-gruppe foran Monaco, og møder Leipzig med Ulrik og Jonas på holdet. I Copa Del Rey møder man Levante i 5. runde. For Island, var Kristján selvfølgelig også i aktion i alle 4 kampe, men han og Island formåede ikke at kvalificere sig til VM. Man endte som 2’er i sin gruppe. Dermed skulle man kigge på de andre 2’ere i de andre grupper, og her var Island desværre den dårligste 2’er.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Sebastian er lige netop ved at være klar ovenpå en lang skade. En fiberskadet mavemuskel, har holdt ham ude i de seneste 2 måneder. Forhåbentlig er det bare en tilfældighed, men Leverkusen har faktisk klaret det virkelig godt uden Sebastian og har vundet 9 ud af 11 kampe, og scoret masser af mål. Jeg håber på Sebastian kan komme tilbage og få sin plads igen, og være med til at bidrage til holdets nye målform. Real Madrid er stadig interesseret i Sebastian og det skal blive interessant at se om Sebastian bliver den 3. Din-Vej-spiller i klubben. Leverkusen ligger nummer 5 i Bundesligaen og har ikke langt op til de helt sjove placeringer. I DFB-pokalen, røg man ud til Jonas Petersen og Stuttgart. I Europa League var man overlegen med 16 ud af 18 mulige point. I første knockoutrunde møder man franske Lille.

Frederik Gade – WATFORD
Freder gør hvad han kan for at fortjene et skifte væk her til vinter. Frederik er oppe på 9 sæsonscoringer, hvilket gør ham til topscorer i Watford truppen. Watford har delvist fået vendt den dårlige start de havde på sæsonen. De har rykket en del pladser op i rækken, og er nu nummer 10 i turneringen. Der er kun 6 point op til playoffpladserne, så helt umuligt er det bestemt ikke. I FA Cuppen starter man i 3. runde, og her møder man Peterborough. Står det til Frederik selv, vil han gerne væk så snart han kan få chancen. Leipzig, Burnley, Alavés og Sevilla skulle eftersigende være efter Frederik, og det kunne da være sjovt hvis han også kom til Leipzig ligesom Ulrik og Jonas. Frederik var igen udtaget til landsholdet, og fik denne gang lov at få 10 minutter i kampen mod Kosovo. 

Jonesy jr. – PARIS SAINT-GERMAIN
Jonesy er tilbage i fremragende form, og banker det ene mål ind efter det andet. Jonesy er topscorer i klubben og faktisk også i hele Ligue 1. Jonesy laver flotte 0,81 mål pr. 90 minutter. Jonesy har spillet 11(3) kampe siden sidste update og har lavet imponerende 11 mål og 1 assist. PSG fører Ligue 1 med 48 point for 19 kampe, 1 point foran Monaco. I den ene franske pokalturnering, røg man skuffende ud til Troyes efter en straffesparkskonkur rence. I Coupe De France 9. runde møder man Red Star fra Ligue 2. I CL, møder man som tidligere nævnt Real Madrid med Kaj og Peder i truppen. Barcelona holder stadig øje med Jonesy, så man må sige det er det helt rigtige tidspunkt Jonesy har fået gang i målformen igen. Griezmann og Mbappé har offentligt opfordret Jonesy til at komme til klubben, så det ser ud til der er noget om snakken. På landsholdet, har Jonesy for en gang skyld ikke scoret i denne omgang, men det blev da til 2 assist i de 4 kampe.

Frederik Nørgaard – MANCHESTER CITY
Frederik er i gang med sin bedste halvsæson i karrieren. Frederik har i 25 kampe, lavet 5 oplæg, blevet kampens spiller 2 gange og har et gennemsnit på 7,31. I ligaen, har man kurs mod endnu et mesterskab, og lige nu fører man med 5 point ned til rivalerne Manchester United. I Carabao Cuppen, røg man ud til Everton i 4. runde. I FA Cuppen har City trukket Tottenham i 3. runde. Som nævnt tidligere i updaten, vandt City deres CL-gruppe, oh møder i knockoutrunden franske Marseille. Frederik spillede alle 4 VM-kvalkampe, og var med til holde rent bur i 2 af kampene ligesom han lavede en assist mod Malta.
 


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010