home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 123903 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [17] Din Vej 2019
« Svar #210: 04 Mar 2020, 22:12 »

Haha! Opstemt Tak og tak til CP og I andre der endnu ikke har nået at skrive det eller blot tænker det! Kaj var på bordet, men min kæreste vil have to stavelser, så det er desværre ikke en mulighed.. Smiley

Jeg satser på at finde tid til at lave oversigten i nat, når jeg alligevel er vågen! Peace

Så stemmer jeg for Jonas Wink

ej spøg til side, har lige været et par dage væk fra computeren så har lige måtte læse de sidste 3 updates, super fint næsten hele vejen rundt, nu stemmer jeg for at jeg tager til Millwall og så får vi dannet det der 2* Jonas midterforsvar også på klubplan Opstemt
Logged

Tidligere: Baloo38

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [19] Din Vej 2019
« Svar #211: 04 Mar 2020, 23:16 »

Opdateret statistikoversigt:

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [19] Din Vej 2019
« Svar #212: 05 Mar 2020, 11:08 »

Min udvikling er jo gået helt i stå.

Kan godt forstå at jeg vil væk.

Jeg scorer heller ikke rigtigt i ligaen eller på landsholdet mere, det er slet ikke godt nok.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [19] Din Vej 2019
« Svar #213: 05 Mar 2020, 13:33 »

Hold da op nogle store klubskifter - tillykke til diverse folk!

Men Kaj..... åååh Kaj...
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [19] Din Vej 2019
« Svar #214: 05 Mar 2020, 14:58 »

Min udvikling er jo gået helt i stå.

Kan godt forstå at jeg vil væk.

Jeg scorer heller ikke rigtigt i ligaen eller på landsholdet mere, det er slet ikke godt nok.

Ja det kunne godt ligne den er gået lidt i stå, men til gengæld har du også  nogle vilde stats, og mon ikke du nærmer dig dit maks på flere punkter, så tænker ikke du skal panikke over det Peace

Hold da op nogle store klubskifter - tillykke til diverse folk!

Men Kaj..... åååh Kaj...

Ja det er nogle vilde adresser folk er kommet til.

Men Kaj er jo også på en vild adresse, bare ærgerligt bayern ikke bruger ham noget mere  ticked off
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [19] Din Vej 2019
« Svar #215: 05 Mar 2020, 20:15 »

Kaj er bestemt en vild adresse - bestemt. Men de andre med de nylige skifter til Barca og City har i deres tid fået langt mere spilletid og derfor også udviklet sig langt mere. Derfor er de IMO lidt mere kompetitive i forhold til deres respektive klubber. Som du selv nævner, så virker Kaj til at være 5. valg, hvorfor der er lang vej Wink
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [19] Din Vej 2019
« Svar #216: 05 Mar 2020, 20:34 »

Kaj er bestemt en vild adresse - bestemt. Men de andre med de nylige skifter til Barca og City har i deres tid fået langt mere spilletid og derfor også udviklet sig langt mere. Derfor er de IMO lidt mere kompetitive i forhold til deres respektive klubber. Som du selv nævner, så virker Kaj til at være 5. valg, hvorfor der er lang vej Wink

Jamen jeg er helt enig med dig. Man kan da kun håbe Kaj enten skifter klub, eller får mere spilletid i Bayern, og hvem ved måske det er lige om hjørnet Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [20] Din Vej 2019
« Svar #217: 05 Mar 2020, 20:36 »







Vi er nået frem til 31. december 2022. Vi skal have rundet efterårssæsonen og i slutningen af updaten, skal vi også runde VM slutrunden i Qatar, der blev afholdt i slutningen af november.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – JUVENTUS
Der er vitterligt næsten ikke noget at sige om Ulriks efterårssæson desværre. Siden sidst, har han blot fået et indhop mere, men i det mindste lukkede han ikke ydereligere mål ind i 2-2 kampen mod Anderlecht gruppespillet. Ulrik spillede fra start i begge venskabskampe op til VM slutrunden, men måtte se til fra bænken da selve turneringen gik i gang. Ulrik og Danmark spillede 2-2 med Sydkorea og 1-3 til Senegal.

Jonas Petersen – WIGAN ATHLETIC
Det går ganske godt for Jonas, der efterhånden har passeret 100 kampe for Wigan. Jonas blev nummer 3 i månedens unge spiller i oktober måned med 7 kampe, 1 mål og en rating på 7,09. I alt er Jonas oppe på 24 kampe i sæsonen, med 1 mål, 1 assist og 1 kampens spiller titel til følge. Wigan ligger nummer 16 i Championship, og jeg mistænker at Jonas ikke er at finde i klubben når det kommende transfervindue er lukket. Brighton er nemlig stadig interesseret i Jonas, og det må siges de har været ret vedholdende. Der går rygter om at de planlægger at komme med et bud inden længe, og jeg vil tro at det lykkedes dem denne gang.

Jonas Elsbøl – MILLWALL
Det har i den grad været et succesfyldt skifte for Jonas, der på trods af at være kommet til en klub, der spillere på et højere niveau end tidligere i hans karriere, så spiller Jonas fast, og faktisk har han spillet i 18 ud af 18 mulige kampe. Jonas er blevet kampens spiller en enkelt gang (8,4 i rating), da han assisterede et enkelt mål i 3-2 sejren over Aston Villa. Millwall kæmper som ventet med i bunden af rækken, og for tiden indtager man en 17. plads, 1 point ned til stregen, men også kun 4 point op til 11. pladsen. Der har jo været VM i Qatar her i november, og Jonas var med for Danmark. Han vandt faktisk prisen som den bedste unge spiller ved turneringen, men mere om det til sidst i updaten.

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Der er langt om længe gode nyheder for Kaj. Eller i hvert fald går det bedre med spilletid, end det har gjort længe. Kaj er nu oppe på 5 kampe for Bayern til et snit på 6,98. Hvad der lige skyldes Kaj pludselige chance på førsteholdet skal jeg ikke kunne sige. Jeg prøvede at kigge på skader hos hans centerback-kollegaer, men der var kun et par småskader at berette om. Når jeg kigger tilbage i Bayerns program, falder Kajs kampe lidt sporadisk, og hver gang, spiller han sammen med Niklas Süle, så måske de 2 kan blive et mere fast makkerpar for fremtiden, selvom det er nogle hårde gutter Kaj skal holde bag sig. Bayern ligger 1’er i ligaen, og er kvalificeret til knockoutfasen af Champions League.

Don Bundgaard – NORWICH CITY
Den store nyhed for Don i denne omgang, er at han er blevet sat til salg efter eget ønske. Prisen lyder på 245 millioner kroner. Don er i gang med sin 4. sæson for klubben, og har vel efterhånden også udtjent sin værnepligt. Lige nu er der ingen interesseret, men jeg tænker ikke det forbliver sådan. Der skal nok være flere klubber, der har brug for en målfarlig midtbanespiller. Dons samlet statistik for Norwich lyder på 166 kampe, 23 mål, 16 assist og 3 gange kampens spiller.

Peder Schurizek – WOLVERHAMPTON WANDERERS
Peder er kommet sig oven på sin skade, og i oktober måned, blev han kåret til den 3. bedste unge spiller i den måned med 5 kampe og en rating på 6,92. I alt er Peder oppe på 7 kampe og 2 assist. På landsholdet går det også rigtig fint for Peder. Peder har fået 5 kampe mere på CV’et da han også var med til VM-slutrunden for Danmark. Peder havde bestemt en godkendt slutrunde, men igen, mere om det til sidst i updaten. Wolves ligger aktuelt 7’er i ligaen, så man er stadig inde i kampen om europæisk fodbold efter sommer.

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Hvor Dino trods alt fik en del spilletid i sidste sæson, selvom det næsten kun var via indskiftninger, så får han i denne sæson næsten ingen. Han står stadig kun noteret for 1 indskiftning, og Inter ser ikke ud til at syntes det er en holdbar løsning. Han er ikke officielt på lejelisten endnu, men alligevel er der flere italienske klubber interesseret i at leje Dino. Ascoli, Parma, Spezia og Udinese er eftersigende interesseret, og Dino vil helst til Parma. Parma og Udinese er Serie A klubber, mens de 2 andre er fra Serie C og det er måske lige lavt nok niveau for Dino, så jeg håber han kommer til en af de to første klubber.

Kristján Einarsson – FC BARCELONA
Kristján har desværre ikke fået en drømmestart i Barcelona, men det er nok mere gået som man kunne forvente. Kristján har blot fået 2 indhop i sæsonen, men det er måske også det sværeste hold i verden at komme på? Barcelona har blot 2 uafgjorte kampe i hele efteråret og resten er blevet vundet, så noget gør de jo rigtigt kan man sige. Kristján har fået okay med spilletid i venskabskampene her i vinteren, og man kan da håbe det kan føres med videre i resten af sæsonen. Barcelona fører ligaen med 1 point ned til Real Madrid. Kristján har deltaget i begge venskabskampe for Island, hvor man først spillede 1-1 med Tunesien og siden tabte med 0-3 til Italien.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Det går ikke klassisk godt for Sebastian i Leverkusen, og han burde i virkeligheden finde en ny klub, for det virker ikke til de har tænkt sig at give Sebastian en ærlig chance. Sebastian har været på kontrakt hos Leverkusen i 3½ år, og har aldrig rigtig fået lov til at slå igennem. Sebastian har blot fået 2(1) kampe i sæsonen, og han har faktisk scoret 2 mål, så måske Leverkusen skulle give Sebastian chancen lidt oftere. Sebastian lavede begge mål i 2. runde af DFB-pokalen, hvor man vandt hele 6-1 over Wehen Wiesbaden. I 3. runde møder man Fortuna Düsseldorf og forhåbentlig får Sebastian igen chancen i pokalen. Nærmeste konkurrent Kevin Volland, er pt. ude i 2-4 uger, så vejen er som sådan banet for Sebastian på den korte bane.

Frederik Gade – WATFORD
Frederik blev uheldigvis ramt af en større skade kort efter sidste update. Han har været ude i 3 måneder i skrivende stund og har stadig 2-4 uger til gode. Det er derfor blot blevet til 5 kampe mere siden sidst, hvor Frederik har lavet 1 mål og 1 assist. Virkelig ærgerlig timing for Frederik, der var godt i gang med en god sæson. Vi krydser fingre for at Frederik fortsætter sit fine spil når han kommer tilbage fra sin skade. Watford er placeret som nummer 5 i ligaen med 6 point op til førstepladsen, så det tyder på at man som minimum skal spille playoff i slutningen af sæsonen.

Jonesy jr. – RB LEIPZIG
Jonesy har i den grad fundet målformen frem, og han håber nok stadig på at blive solgt i det kommende transfervindue, så timingen er helt perfekt. 11 mål, 4 assist og 4 kampens spiller i 20(1) kampe er ganske pæne tal, og mon ikke det er nok til at sikre Jonesy sit klubskifte. Leipzig ligger nummer 4 i bundesligaen med 6 point op til Bayern, og i Europa League er man også videre til knockoutfasen. Så skulle Jonesy blive, er der altså stadig masser at spille for for Jonesy og Leipzig. Det er stadig de helt store klubber som Real Madrid, Juventus, Arsenal og Dortmund, der rygtes interesseret i Jonesy. Jonesy håber selv på Real Madrid.

Frederik Nørgaard – MANCHESTER CITY
Frederik gør det fremragende for sin nye klub, og han er endnu en gang blevet kåret til månedens unge spiller. Denne gang i oktober måned, hvor han spillede 7 kampe til en rating på 7,54, hvilket jo er meget pænt. Frederik ser i den grad ud til at have vundet kampen om højre backen over Aarons, der kun får spilletid når Frederik er skadet eller skal have et hvil. Og netop skader, har Frederik desværre haft et par stykker af. Først blev Frederik skadet i Champions League kampen mod Inter i november, og var ude i 5 uger. Og for nylig i spillet, fik Frederik en ny skade, der holder ham ude i 5-11 dage. Når Frederik ikke er skadet, går det altså rigtig godt, og den offensive højre back, er oppe på 1 mål, 4 assist og 2 kampens spiller i 18(1) kampe. Meget meget fint af en højre back syntes jeg.


VM I QATAR 2022
Som nævnt tidligere i updaten, havde Danmark 2 venskabskampe som optakt til VM turneringen, der startede i slutningen af november. Det gik ikke klassisk godt med en uafgjort og et nederlag. I første kamp mod Sydkorea, havde vi 3 af vores spillere med (Ulrik, Peder og Jonesy), mens Jonas Elsbøl sad på bænken hele kampen. Jonesy lavede det ene af Danmarks to mål. I kamp 2 mod Senegal, havde Danmark igen de samme 3 i startopstillingen og igen var Jonas Elsbøl på bænken. Ingen af vores spillere gjorde det store væsen af sig.

Til selve slutrunden, var Danmark i gruppe med England, Japan og Mali. Første kamp var mod England og her var Peder og Jonesy med. Peder spillede hele kampen, mens Jonesy blev udskiftet efter 54 minutter. Danmark spillede nogenlunde lige op med England, men måtte se sig slået med 1-0. I kamp 2 og 3 kom der straks mere gang i målscoringen. Faktisk blev det til hele 14 mål i de 2 kampe. Først gik Danmark mål-amok mod Japan, der blev slagtet med 8-0. Jonas Elsbøl havde fået en startplads, og den takkede han i den grad ja for. Peder var også med i kampen, og begge vores spillere gjorde det fremragende. Jonas lavede ganske flot 2 af målene, men Peder skulle lige overgå Jonas, for Peder lavede nemlig hattrick og blev fortjent kåret til kampens spiller. I sidste gruppekamp mod Mali, blev der scoret hele 9 mål og de 6 af dem stod Danmark for. Jonas, Peder og Jonesy spillede fra start og denne gang lavede Jonas et enkelt mål, mens Jonesy gjorde det samme. England vandt alle 3 kampe, og derfor måtte Danmark nøjes med 2. pladsen i gruppen. Danmark fik en noget hård lodtrækning i 1/8 dels finalen, da Frankrig kom op af hatten. Jonas, Peder og Jonesy spillede igen alle med fra start, men de kunne ikke stille noget op imod de franske giganter med Kante, Pogba, Mbappé og Griezmann på holdkortet.

Elsbøl vandt som sagt bedste unge spiller i turneringen, og det gjorde han med 3 mål i 3 kampe og en rating på hele 8,07.

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [20] Din Vej 2019
« Svar #218: 05 Mar 2020, 21:57 »

Sådan, dejlig fyldig update, dejligt med spilletid til Petersen, og som altid super lækkert med en gennemgang af de internationale slutrunder, var der ingen af vores "udenlandske" spillere der var med til slutrunden?
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [20] Din Vej 2019
« Svar #219: 05 Mar 2020, 22:43 »

Sådan, dejlig fyldig update, dejligt med spilletid til Petersen, og som altid super lækkert med en gennemgang af de internationale slutrunder, var der ingen af vores "udenlandske" spillere der var med til slutrunden?

Nej ikke i denne omgang. Kristján er den eneste af vores "udlændinge" der spiller for sit A-landshold og Island var ikke kvalificeret desværre  Skuffet
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [20] Din Vej 2019
« Svar #220: 06 Mar 2020, 08:40 »

F DIG Jonas Elsbøl  Sur Sur Sur Sur Sur

(It´s a joke not a dick. So don´t take it so hard  Wink )
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [20] Din Vej 2019
« Svar #221: 06 Mar 2020, 09:25 »

Rart at se jeg stadigvæk kan score mål.

At jeg helst vil til Real er sjovt, i min optik vil jeg nok helst til Juve Smiley

Men en god update CP.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [20] Din Vej 2019
« Svar #222: 06 Mar 2020, 13:12 »

Opdateret statistik:

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [21] Din Vej 2019
« Svar #223: 07 Mar 2020, 12:23 »







Vintervinduet er overstået og vi skal se om nogle af vores spillere har fået skiftet klub. Datoen siger 21. marts 2023 og vi skal naturligvis også gøre status på foråret og kigge frem mod sæsonafslutningen.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – JUVENTUS
Det er nogenlunde status quo for Ulrik hos Juventus. Ulrik har fået lov at starte en enkelt ligakamp mere siden sidst, og ellers har Ulrik fået yderligere 2 indhop siden sidst. Ulrik holdt ikke målet rent i den ene kamp han spillede, men i det mindste var han med til at vinde kampen mod SPAL (2-1). I ligaen ligger man 1’er, 6 point foran Inter, der dog har 2 kampe i hånden. Man er i finalen i Coppa Italia mens man er røget ud af Champions League til Liverpool. På landsholdet, har Ulrik heldigvis fået mere spilletid. Han stod nemlig begge kampe til den netop igangsatte EM-kvalifikation. Man vandt begge opgør, først 4-1 mod Litauen og siden 5-1 over Færøerne.

Jonas Petersen – WIGAN ATHLETIC
Det blev ikke til noget vinterskifte til Brighton i denne omgang. Jonas blev midt i januar skadet, en skade, der holdt ham ude i 6 uger, og det har måske nok sat en stopper for et eventuelt skifte. Jonas er forresten blevet viceanfører for Wigan, og der er ingen tvivl om at de er glade for ham. Wigan er faldet et par pladser yderligere i ligaen, og man er nu nummer 20. Dog i nogenlunde sikker afstand til nedrykningspladsern e med 10 point ned pt. Brighton har for tiden droppet sin interesse for Jonas, men til gengæld er Hertha Berlin kommet på banen. Jonas har lidt over 2 år af sin kontrakt tilbage og det er måske et godt tidspunkt for Wigan at sælge, hvis de skal have en ordentlig transfersum for ham.

Jonas Elsbøl – MILLWALL
Jonas blev nummer 2 i månedens unge spiller tilbage i august, og nu kan han endelig kalde sig vinder af prisen, da han blev kåret til den bedste unge spiller i januar. 5 kampe og et snit på 7,02 var nok til at give Jonas prisen. I måneden efter, var han igen i top 3, denne gang endte han som nummer 2 med 5 kampe, 1 mål med en rating på 6,88. Jonas blev desuden også udtaget til sæsonens hold for året 2022, hvor hans 3 kampe og 3 mål ved VM var nok til at sikre ham en plads. Jonas er også blevet noteret for sit første seniormål, da han scorede i 1-1 kampen mod Aston Villa. Millwall ligger sidst i Premier League med 21 point for 29 kampe. Der er stadig mange hold med i bundkampen, men Millwall skal selvsagt til at få nogle point på tavlen. Jonas spillede ligesom Ulrik, med i begge landskampe og ser lige nu ud til at have erobret den ene af pladserne i det danske midterforsvar.

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Kaj har lidt mere fordoblet sin spilletid hos Bayern, og er nu oppe på 11 kampe. Ikke helt fast mand, men det ligner da at Kaj nu som minimum er blevet rotationsspiller, og det er da store fremskridt for Kajs karriere hos Bayern. Bayern har minimum 9 kampe tilbage af sæsonen, så Kaj har endnu lidt tid til at lave sit sædvanlige mål eller assist. Bayern ligger fortsat i førersædet i Bundesligaen, 7 point foran Leipzig. Man er ude af Champions League efter nederlag til PSG, og i DFB-pokalen, er man i kvartfinalen, hvor man møder Inglostadt.

Don Bundgaard – NORWICH CITY
Don har virkelig været i spilhumør siden sidste update. Det gode spil, gav også Don månedens unge spiller for februar måned med 5 kampe, 2 mål og en rating på 7,26. Udover det, har der i den sidste måneds tid, floreret et rygte om at Genoa skulle være vældig interesseret i Don. Pressen har rapporteret en del om det, og sågar har en spiller fra Genoa udtalt sig om at han syntes Don burde komme til klubben. Don er oppe på 36(1) kampe, 6 mål, 9 assist og 2 kampens spiller. Det er tæt på hans bedste tal i karrieren, og mon ikke han når det når sæsonen er slut. Norwich ligger placeret midt i rækken i Championship, og meget skal gå godt, hvis de skal nå med i playoffs igen. Skulle oprykningen glippe, syntes jeg Don burde finde sig en klub på en lidt højere hylde. Det har han efterhånden bevidst at han er dygtig nok til. Udover interessen fra Genoa, er flere Premier League klubber også efter ham, så mon ikke Don er i gang med sin sidste sæson for klubben.

Peder Schurizek – WOLVERHAMPTON WANDERERS
Det går rigtig fint for Peder, og det går rigtig fint for Wolves.. Peder er oppe på 5 assist, og er kun 1 assist fra at matche sin bedste sæson for Wolves på den front. Peder er delt 3’er på den interne assistliste, hvilket er ret pænt, også hans lange skadet taget i betragtning. Wolves ligger 6’er i Premier League, og har lige nu alle muligheder for at ende på de europæiske pladser. Peder ser også ud til at være blevet fast mand på det danske landshold, og spillede naturligvis med i begge kvalkampe mod Litauen og Færøerne.

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Dino skulle gerne have været afsted i det her vindue, og Verona kom da også med et bud på en lejeaftale for Dino, men det blev afvist af Inter. Det ville have en større månedlig betaling end hvad Verona ville give. Dino er derfor stadig at finde hos Inter. Men det er ikke kun skidt, for Inter trods alt begyndt at bruge Dino igen, om end det stadig er som indskifter. Han har fået yderligere 7 indhop siden sidste update, og forsætter altså sin lidt mærkelige statistik med hele 22 indskiftninger i træk i serie A over de sidste 2 sæsoner. Dino kom også på banen i Super Cuppen som man vandt 1-0 over AC Milan, så endnu en titel til CV’et for Dino. Dino var med det Italienske U23 hold, der spillede en venskabskamp mod Peru som man vandt med 2-1.

Kristján Einarsson – FC BARCELONA
Kristján får stadig ikke meget spilletid for Barcelona, men det er da blevet til en smule mere siden sidst. Et indhop i ligaen og så har Kristján også fået sin første start for klubben, da han deltog i den sidste gruppekamp i Champions League ude mod Anderlecht (man vandt 3-0). Barcelona røg ud til Atletico i Copa Del Rey og i Champions League er man videre til kvartfinalen, hvor modstanderen er Valencia. I ligaen er man 2’er, 1 point efter Real Madrid, der dog har en kamp i hånden. For det islandske landshold er Kristján selvfølgelig stadig med, og han spillede naturligvis med fra start da man slog Rusland med 2-1. Island er udover Rusland, i gruppe med Holland, Albanien og Luxemborg, så en kvalifikation til EM er nok ikke helt umulig.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Vi sluttede sidste update omkring Sebastian med at hans nærmeste konkurrent Kevin Volland var skadet, og det banede vejen for Sebastian. Det har som man kunne håbe, givet masser af spilletid til Sebastian, men han har ikke grebet chancen i så høj grad man kunne håbe. Sebastian har spillet 9(2) kampe i ligaen siden sidst, og har scoret et enkelt mål og lavet 3 assist. I Champions League har Sebastian også scoret et enkelt mål, da han stod for Leverkusens enlige mål i 2-1 nederlaget mod PSG. Desværre for Sebastian er Volland tilbage i fuld vigør, og han har scoret i de seneste 4 kampe, så det er ikke sikkert Sebastian får lov at spille meget mere i den sidste del af sæsonen. Leverkusen ligger nogenlunde i midten af rækken på en 12. plads.

Frederik Gade – WATFORD
Frederik har igen underskrevet en ny kontrakt med Watford, hvor han langt om længe får kontinuerlig spilletid på førsteholdet, så det giver jo god mening med en kontraktforlængelse . Den nye kontrakt løber til juni 2026 og giver Frederik 250 tusind om ugen i løn. Frederik var ved at komme sig over en skade i sidste update, og han er nu tilbage på holdet, hvor han har lavet 2 assist i de 5 kampe han har spillet. Et udmærket afkast. Playoffs ser mere og mere sandsynligt ud for Watford, der for tiden ligger nummer 4 i Championship med 8 point op til førstepladsen og en kamp i hånden. Man har 5 point ned til under playoffpladserne, så jeg tør godt ligge hovedet på blokken og sige at Watford ender i top 6.

Jonesy jr. – RB LEIPZIG
Jonesy fik ved årets afslutninger en del flere priser til CV’et. Jonesy vandt prisen som årets spiller med 41 kampe, 23 mål, 6 assist med en rating på 7,33. Jonesy vandt også prisenerne som spillernes årets spiller, årets talent og spillernes årets talent. Så i alt 4 priser og som prikken over I’et, kom Jonesy også på årets hold i Danmark. Jonesy fik desværre heller ikke sit transferskifte igennem i denne omgang, men igen var der en hulens masse europæiske topklubber interesseret i Jonesy på rygtebasis, men kun PSG kom med et bud. Buddet lød på 435 mio. og det blev pure afvist af Leipzig. Derfor er Jonesy stadig at finde i den tyske storklub. Jonesy er en smule i stå målscoringsmæssigt, da det blot er blevet til 3 mål, 1 assist og 2 kampens spiller i de sidste 18 kampe. I bundesligaen, ligger man 2’er i en tæt kamp med Dortmund, mens Bayern ser ud til at have sat sig sikkert på førstepladsen. I Europa League, hvor Jonesy i øvrigt er på en delt 4. plads på topscorerelisten, møder man Sevilla i kvartfinalen. Jonesy spillede med i begge landskampe for Danmark, og scorede et enkelt mål.

Frederik Nørgaard – MANCHESTER CITY
Frederik kom ligesom Jonesy på årets hold, da det blev udtaget i slutningen af 2022. Frederik var ude med en mindre skade i sidste update, men har hurtigt vendt tilbage og taget sin startplads tilbage. 28(3) kampe i alle turneringer er Frederik oppe på med 1 mål, 5 assist og 2 kampens spiller til følge. City tabte Carabo Cup finalen til Arsenal på straffespark, men ellers er City stadig med i alle turneringer. I FA Cuppen er man nået til semifinalen, hvor Huddersfield er modstanderen, så mon ikke City kan se frem til endnu en cupfinale. I CHL er man i kvartfinalen, hvor man møder Chelsea. I Premier League ligger man nummer 3, men med 3-4 kampe færre end de nærmeste konkurrenter, så titlen er bestemt stadig en mulighed. Frederik spillede med i begge de 2 seneste landskampe for Danmark, og lavede en assist i kampen mod Færøerne.
 


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [21] Din Vej 2019
« Svar #224: 07 Mar 2020, 12:59 »

Oversigt:

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010