home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 202 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 123798 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [13] Din Vej 2019
« Svar #165: 24 Feb 2020, 22:04 »






1. juni 2021. Vi skal kigge på hvordan det er gået alle vores unge talenter hen i mod sæsonafslutningen, og der er efterhånden godt med succes for næsten alle spillere. Mange spillere afslutter lejeophold og skal tilbage til deres faste klub, og kæmpe og en fast plads på ny, og så venter der et spændende U21 EM i slutningen af juni, hvor vores spillere i den grad er repræsenteret.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – STADE RENNAIS FC
Ulrik stod som ventet sæsonen færdig hos Stade Renneais, og det må siges at have været et ganske udmærket lejeophold. Ulrik og Stade Renneais endte som nummer 11 og Ulriks sæsonstatistik lyder 39 kampe, 52 mål indkasseret og 7*rent bur. Nu skal Ulrik tilbage til Juventus, og det bliver interessant at se om en sæson med fuld spilletid i det franske, kan gøre en forskel i kampen om keeperposten. Ulrik er udtaget til de kommende U21 venskabskampe, og er forhåbentlig også med i U21 truppen når den udtages til det kommende U21 EM.

Jonas Petersen – WIGAN ATHLETIC
Jonas og Wigan afsluttede sæsonen i sikker afstand til nedrykningsstregen. Man ender som nummer 16 i rækken med 15 point ned til stregen. Jonas har haft en ganske fin sæson for Wigan, og den fine form, har også tiltrukket andre klubber. Faktisk, er der et hav af Premier League klubber efter Jonas, bl.a. Watford, Arsenal, Newcastle og Southampton. Det kunne da være lidt sjovt, hvis han tog til Watford og blev klubkammerart med de 2*Frederik. Jonas slutter sæsonen af med at have spillet 35(1) kampe med 3 assist og 1*kampens spiller til følge. Jonas er ligesom Ulrik, udtaget til de kommende venskabskampe med U21 landsholdet, og skal forhåbentlig også med til den slutrunde der venter.

Jonas Elsbøl – SWANSEA CITY
Jonas, er ligesom de 2 spillere før ham, med i de kommende U21 venskabskampe, og med et godt sidste indtryk er han nok også at finde til U21 EM. Jonas slutter sæsonen af med en sæsonstatistik, der hedder 26(3), 1 assist og 1 kampens spiller. Alt i alt en ganske god første ”rigtige” sæson for Jonas i Swansea. Mon ikke han sætter endnu mere fast på pladsen næste sæson. I forhold til ligaen, kunne man ikke helt holde dampen, og man endte som nummer 10 i rækken med 8 point op til playoffpladserne.

Kaj Østergaard – VFB STUTTGART
Det blev en tæt kamp for Kaj og Stuttgart i kampen om at undgå nedrykning, men de klarede den med nød og næppe med 3 point ned til HSV, der sluttede på den playoffgivende 16. plads. Det har været et fornuftigt lejeophold for Kaj hos Stuttgart. Kaj kom op på 13 kampe, og skal altså nu tilbage til Bayern, hvor han skal kæmpe hårdt for at få samme slags spilletid. Måske det klogeste ville være endnu en udlejning? Til gengæld er det første gang i Kajs karriere at Kaj hverken laver mål eller assist, og det er naturligvis skuffende efter Kajs standarder ;-)
 
Don Bundgaard – NORWICH CITY
Don og Norwich sluttede sæsonen af med en 11. plads, lige efter Jonas Elsbøl og Swansea. Don åbnede jo sæsonen virkelig flot målscoringsmæssigt, men kunne desværre ikke holde formen ved lige. Men 7 mål og 3 assist i 44 kampe for en midtbanespiler, er bestemt stadig rigtig flot. Der er ikke nogen klubber efter Don, men jeg ville da ikke blive overasket, hvis større klubber kom og bankede på døren. Don har også et par U21 landsholdkampe mere på CV’et, og har ligesom flere af vores andre spillere mulighed for at spille U21 EM for sit land her senere på sommeren.

Peder Schurizek – FC MIDTJYLLAND
Peder kæmpede sammen med FCM om både ligaen og pokalen helt frem til slutningen af sæsonen. Og Peder kan i den grad tage et par titler med tilbage til England. I mesterskabsspillet vandt man 7 ud af 10 kampe, og tabte kun en enkelt. Man slutter med 65 point, 5 point foran FCK, der jo har Frederik Gade i truppen. I pokalen, kom også hele vejen efter man havde slået Brabrand i kvartfinalen og Lyngby i semifinalen. I finalen mødte man OB, og de blev besejret med 3-1. Peder spillede naturligvis med i alle kampene. Peder havde en flot sæson for FCM, og kom op på 31(1) kampe, 2 mål, 9 assist og 1 kampens spiller. Nu skal han tilbage på Wolves, og det bliver spændende at se om han kan gøre sig gældende i næste sæson. Peder er endnu en spiller der er afsted med sit lands U21 landshold. Jeg vil tro Peder er en sikker mand i truppen til EM.

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Dino fik desværre ikke mere spilletid i resten for Inter. Til gengæld, kan han skrive endnu en titel på CV’et, da Inter sluttede Serie A som 1’er med 94 point, blot 1 enkelt foran AC Milan Dino jo også var i spil til dengang han skiftede fra Bolton. Det lysner dog lidt i forhold den kommende sæson, hvor en udleje stadig er på tale. Cardiff, Fulham og Crystal Palace er alle ude efter Dino, der jo har et fint navn i England. Dino spillede med i begge kampe for det Italienske U21 landshold, og er naturligvis også inde i spillet i forhold til det kommende U21 EM, hvor Italien også er med.

Kristján Einarsson – BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH
Det har virkelig været en succesfuld sæson for Kristján, der også har ventet længe og kæmpet hårdt for sin chance. Man endte i nogenlunde sikker afstand til stregen, og det blev til en 12. plads i ligaen. Kristján kom op på hele 32(1) kampe med 3 mål, 3 assist og 1 kampens spiller. Man kan måske godt ønske sig lidt flere mål/assist fra Kristjáns side, men denne sæson er bestemt ikke noget dårligt udgangspunkt. Kristján er med i den Islandske trup, hvor den står på 2 VM-kvalkampe mod Portugal og Litauen og 1 venskabskamp mod Andorra.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Sebastian står desværre på helt samme stats som i sidste update og har altså ikke fået mere spilletid her hen imod sæsonafslutningen. Vi må håbe vejen til spilletid bliver lidt nemmere når Jonesy skal videre ;-) og så ser der også ud til at være interesse for et par af de andre offensivspillere i klubben. Samtidig er Sebastians stats efterhånden gode nok til, at han i hvert fald fortjener mere spilletid end den han har fået nu, så vi krydser fingre for det vender for Sebastian i den nye sæson. For Bayer Leverkusen blev det ikke nær så spændende angående nedrykning, som det så ud til i sidste update. Man sluttede rigtig stærkt af med at være ubesejret i de sidste 6 kampe, og sluttede i sikker afstand af stregen på en 10. plads. Sebastian er også med i den kommende U21 trup, som hvis alt flasker sig, næsten består af en fuld start XI af vores Din-Vej-spillere.

Frederik Gade – FC KØBENHAVN
Jeg har jo allerede spoilet sæsonen i Peders afsnit, men det blev desværre for Frederik, jo altså Peder og FCM, der vandt guldduellen. Man endte 5 point efter FCM i ligaen, og da man tabte de 2 indbyrdes kampe i mesterskabsspillet, gav man også sig selv svære odds. Frederik spillede en del af tiden som venstre midtbane, og havde måske derfor svært ved at være så målfarlig som man kunne ønske. Frederik slutter med en sæsonstatistik for FCK, der hedder 5(6) kampe, 2 mål og 1 assist, og man havde nok håbet på lidt mere spilletid, især fra start af for Frederik. Nu går turen tilbage til Watford, og vi må håbe at han denne gang får lov at optræde for førsteholdstruppen, og hvis ikke kan komme på en ny lejeaftale måske. Frederik er også udtaget til de kommende U21 kampe.

Jonesy jr. – BAYER LEVERKUSEN
Jonesy havde et perfekt ophold hos Leverkusen, og må da siges at have sin del af skylden for den gode slutspurt. Jonesy scorede bl.a. i 4 af de sidste 6 kampe, og ender på en ganske pæn statistik for Leverkusen, som lyder 16 kampe og 6 mål. Nu skal Jonesy tilbage til Leipzig, og bevise at han kan gøre det samme her, for nu har han slået fast, at han er en der kan lave stabilt med mål i Bundesligaen. Hvis ikke Leipzig har tænkt sig at bruge ham, burde han helt sikkert have andre bejlere klar. Jonesy er naturligvis også med i U21 truppen, og må også være en sikker mand til U21 EM for Danmark.

Frederik Nørgaard – Watford
Frederik og Watford, havde et noget svært slutprogram som jeg var bekymret for i sidste update. Man tabte som ventet til Arsenal og Manchester United, men man fik et flot point mod Liverpool. I de 2 sidste kampe fik man 4 point, og det var lige akkurat nok til at redde livet. Man slutter som nummer 16 blot 1 point fra 18. pladsen som tilfaldt Bournemouth. Frederik sluttede ellers sæsonen fint af med 4 kampe fra start af de sidste 6 og forhåbentlig kan Frederik bruge det som et godt afsæt frem mod næste sæson. Frederik har fået 1, 4 og 12 officielle kampe for Watford de seneste 3 sæsoner, så er da grund til at tro/håbe på han kan få endnu mere spilletid i den næste sæson. Frederik er som den ottende ud af 8 mulige danske Din-Vej-spillere, udtaget til U21 holdet, der første spiller 2 venskabskampe inden U21 EM kommer senere på sommeren. Vi krydser fingre for alle 8 er med. 

 

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [13] Din Vej 2019
« Svar #166: 24 Feb 2020, 22:19 »

Super update, det kunne være vildt med alle de danskere til U21 EM Smiley
Logged

Tidligere: Baloo38

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [13] Din Vej 2019
« Svar #167: 25 Feb 2020, 08:41 »

Tak for rosen - jeg vil dog fortsat proklamere at det fuldt ud er CP's fortjeneste - jeg taster bare noget ind i et Excelark (som i øvrigt er en stor del af mit arbejde)!

Beklager denne først kommer i dag - jeg var på et koldt CASA Arena i går og overvære en fornuftig Superliga-kamp, så tiden var ikke til at kigge på FMFreaks, desværre! Wink

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [13] Din Vej 2019
« Svar #168: 25 Feb 2020, 13:41 »

God update CP, glæder mig allerede til at læse om U21 EM Smiley
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [13] Din Vej 2019
« Svar #169: 25 Feb 2020, 16:33 »

Lækker update og igen godt arbejde Broen. Virkelig interessant at kunne følge med i ens udvikling. Man kan godt se, at spilletiden betyder en heeeel masse! Hold da op, hvor er der mange, der udvikler sig rigtig flot!!! Selv kunne jeg godt tænke mig, der snart sker lidt mere for Kaj haha
Men 0 mål og 0 assist på en halvsæson som FC? Hvad fanden Kaj - vi er vel ikke inde i en identitetskrise Opstemt
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [13] Din Vej 2019
« Svar #170: 25 Feb 2020, 22:46 »

Dejligt med et mesterskab godt FCK ikke fik det :-D håber vi får vist hvor gode vi til U21 EM, næste sæson bliver spændende med et WM, håber kampe for wolves kan give en plads i WM truppen.
Logged


b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [13] Din Vej 2019
« Svar #171: 26 Feb 2020, 08:56 »

Det går sgu godt for de fleste af jer gutter! Fedt!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [13] Din Vej 2019
« Svar #172: 26 Feb 2020, 09:57 »

Det må siges at, det danske U21 hold, må være den danske pendant til Spaniens - gyldne periode -

Håber i når samme højder, eller bare noget der ligner.

Har før oplevet Danmark vinde VM, kun med re-gens (Y)
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [13] Din Vej 2019
« Svar #173: 26 Feb 2020, 17:50 »

Super update, det kunne være vildt med alle de danskere til U21 EM Smiley

God update CP, glæder mig allerede til at læse om U21 EM Smiley

Tak tak gutter, næste update bliver kun omkring U21 EM og den kommer senere i aften Smiley

Tak for rosen - jeg vil dog fortsat proklamere at det fuldt ud er CP's fortjeneste - jeg taster bare noget ind i et Excelark (som i øvrigt er en stor del af mit arbejde)!

Beklager denne først kommer i dag - jeg var på et koldt CASA Arena i går og overvære en fornuftig Superliga-kamp, så tiden var ikke til at kigge på FMFreaks, desværre! Wink


Selvom det er nemt for dig, er det stadig fedt du gider, det en lækker detalje ved projektet syntes jeg  Thumbs Up

Lækker update og igen godt arbejde Broen. Virkelig interessant at kunne følge med i ens udvikling. Man kan godt se, at spilletiden betyder en heeeel masse! Hold da op, hvor er der mange, der udvikler sig rigtig flot!!! Selv kunne jeg godt tænke mig, der snart sker lidt mere for Kaj haha
Men 0 mål og 0 assist på en halvsæson som FC? Hvad fanden Kaj - vi er vel ikke inde i en identitetskrise Opstemt

Jeg er i hvert fald skuffet på Kajs vegne  Skuffet

Vi satser på næste sæson bliver bedre Wink

Dejligt med et mesterskab godt FCK ikke fik det :-D håber vi får vist hvor gode vi til U21 EM, næste sæson bliver spændende med et WM, håber kampe for wolves kan give en plads i WM truppen.

Haha ja det var fint FCK ikke fik det  crazy (skal jeg jo sige som Brøndby-mand)

Det går sgu godt for de fleste af jer gutter! Fedt!

Ja det må man sige, og fedt du følger med b0nb0n  Thumbs Up

Det må siges at, det danske U21 hold, må være den danske pendant til Spaniens - gyldne periode -

Håber i når samme højder, eller bare noget der ligner.

Har før oplevet Danmark vinde VM, kun med re-gens (Y)

Ja det er virkelig guld hver for Danmark med alle vores unge talenter, det lover bestemt også godt for fremtiden  Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [14] Din Vej 2019
« Svar #174: 26 Feb 2020, 21:13 »





Datoen siger 3. juli, og i denne omgang, bliver det en kort U21-speciel. Syntes det kunne være sjovt nu vi har så mange spillere med.

U21 VENSKABSKAMPE
Vi starter med de venskabskampe, der lå umiddelbart før slutrundens start.

DANMARK U21
Danmark havde 2 kampe inden turneringsstart. Først var det ude mod Serbiens U21 landhold, og her startede Frederik Nørgaard, Jonas Elsbøl, Jonas Petersen, Sebastian Nielsen og Jonesy. Ulrik, Peder og var Frederik Gade på bænken. Kampen endte 1-0 og Jonesy var den enlige målscorer. Peder kom på banen efter 66 minutter.

Anden kamp, var hjemme mod Norge, og her havde vi Frederik Nørgaard, Jonas Elsbøl, Sebastian Nielsen og Jonesy med fra start. Ulrik, Jonas Petersen, Peder og Frederik Gade var på bænken. Vores spillere gjorde sig flot bemærket. Jonesy og Sebastian scorede til henholdsvis 1-0 og 3-0 mens Freder Nørgaard lavede oplægget til 4-1 målet på et hjørnespark. Kampen endte 4-1 til Danmark. Jonas Petersen, Peder, Frederik Gade og Ulrik kom alle ind i løbet af anden halvleg. Danmark er i gruppe med Irland, Holland og Sverige.

ITALIEN U21
Italien havde blot en enkelt kamp som optakt til U21 EM. Dino spillede fra start mod Wales, men blev desværre udskiftet efter 32 minutter, forhåbentlig pga. en mindre skade e.l. Italien vandt stensikkert med 4-0. Til U21 EM er Italien i gruppe med Tyskland, England og Spanien, så bestemt også en hård gruppe.

ENGLAND U21
England, havde ligesom Italien, kun en enkelt venskabskamp som optakt til slutrunden. Don startede inde, og fik en halvleg i 2-0 sejren mod Rumænien. England er som nævnt ovenfor, i gruppe med Italien og Dino, samt Tyskland og Spanien.

U21 EM 2021
DANMARK U21
Danmark var som sagt i gruppe med Irland, Holland og Sverige, og den første kamp var mod vores nordiske naboer. Ulrik, Jonas*2, Frederik Nørgaard og Sebastian Nielsen startede alle. Jonesy var henvist til bænken af en fornuftig regen bevares, men spøjst når han havde scoret i begge kampe optil. Danmark vandt kampen 2-1. Sebastian stod for assisten til 2-0 efter blot 13 minutter. Frederik Gade kom ind efter 58 minutter, og Jonesy kom på banen efter 69.

Danmarks anden kamp var mod Irland. Her var Frederik Nørgaard, Peder, Sebastian og Jonesy med fra start. Efter blot 8 minutter lavede Frederik Nørgaard en assist til Jonesy til 1-0. Frederik Nørgaard, havde en glimrende kamp, for efter blot 22 minutter, blev han også målscorer, da Peder lavede en assist til ham til 2-1. Elsbøl kom ind efter 62 og Petersen kom ind efter 68. Danmark vandt 2-1 og Frederik Nørgaard blev kampens spiller med 1 mål, 1 assist og 8,8 i rating.

Danmarks tredje og sidste gruppekamp var mod Holland. Her havde vi Frederik Nørgaard, Jonas Petersen og Frederik Gade med fra start. Peder og kom Jonesy ind efter pausen. Jonesy lavede assisten til 2-2 målet efter 70. Kampen sluttede 2-2, og Danmark kom videre til semifinalerne som gruppevinder. Inden vi når dertil, skal vi lige se hvordan det er gået England (Don) og Italien (Dino).

ENGLAND U21 OG ITALIEN U21
Vi tager England og Italien sammen, da de jo var i samme gruppe. Desværre endte kun 1 af de 2 hold med at gå videre. Englands første gruppekamp, var mod Spanien og det blev til en overbevisende sejr på 4-1 ført an Mason Greenwood og Jadon Sancho. Don spillede de første 45 minutter.

Dino spillede 48 minutter i Italiens 1-1 kamp mod Tyskland. I kamp 2 mødte man hinanden, og her blev det igen 1-1 uden de helt store bemærkninger fra vores 2 spillere. Dino spillede de første 54 minutter for Italien, mens Don måtte nøjes med 38 minutter inden han blev skiftet ud.

I tredje gruppekamp for Italien, blev det igen til 1-1 da man mødte Spanien, og det var altså ikke nok til at gå videre. Dino spillede de første 38 minutter. Don havde anerledes succes med England, der hev en 2-1 sejr hjem over Tyskland. Don spillede de første 74 minutter. England gik videre som gruppevinder, og mødte i semifinalen Danmark.

FINALERNE
I semifinalen mod England, startede Ulrik, Frederik Nørgaard, 2xJonas, Peder, Sebastian og Jonesy alle inde. Don var desværre på bænken. Jonesy åbnede ballet med et klassemål efter 17 minutter på en flot helflugter. Meget lig den flugter Van Persie lavede for Manchester United mod Aston Villa for en del år siden. Jonas Petersen fortsatte med målet til 2-0 efter en assist på hjørnespark af Frederik Nørgaard (48 minutter spillet). Frederik Gade kom ind efter 59 minutter, og dermed var alle vores 8 Din-Vej-danskere inde for første gang på samme tid. Danmark vandt til sidst 2-1 og er i finalen.

Danmark mødte Portugal i finalen. Ulrik, Frederik Nørgaard, 2xJonas, Sebastian Nielsen og Frederik Gade startede inde. Danmark kom foran 1-0 efter 14 minutter, og det blev 2-0 af Frederik Gade efter blot 20 minutters spil. Jonesy kom på banen efter 63. Danmark vandt 2-0 og er dermed vindere af turneringen. Stort tillykke og især til alle vores Din-Vej-spillere der var med.

Ulrik, Jonas Petersen og Frederik Nørgaard kom iøvrigt alle på turneringens drømmehold. Frederik Gade, Jonas Elsbøl, Jonesy var på bænken.




« Seneste Redigering: 26 Feb 2020, 21:45 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [14] Din Vej 2019
« Svar #175: 26 Feb 2020, 21:24 »

Spændende med en lille U21 update, så vigtigt at Danmark vandt og selvfølgelig skal jeg da lige nå at lave en basse inden turneringen er ovre, så det var en helt godkendt slutrunde for mig med en masse spilletid, et mål og selvfølgelig vigtigst en guldmedalje
Logged

Tidligere: Baloo38

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [14] Din Vej 2019
« Svar #176: 27 Feb 2020, 11:17 »

Svindel og humbug!!!! Der må en anden gang, sættes et loft for hvor mange "Din Vej Spillerer" der må laves indenfor én nation.
Ellers vinder Danmark ALT i fremtiden, fordi man både på bane og bænk, får verdensklasse spillerer!  ticked off  ticked off  Græder

Ti.... Tillyk....Tillykke drenge  Peace
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [14] Din Vej 2019
« Svar #177: 27 Feb 2020, 11:25 »

Svindel og humbug!!!! Der må en anden gang, sættes et loft for hvor mange "Din Vej Spillerer" der må laves indenfor én nation.
Ellers vinder Danmark ALT i fremtiden, fordi man både på bane og bænk, får verdensklasse spillerer!  ticked off  ticked off  Græder

Ti.... Tillyk....Tillykke drenge  Peace

ENIG!! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [14] Din Vej 2019
« Svar #178: 27 Feb 2020, 12:15 »

Man burde da have lavet et helt hold der spillede for den samme nation, så ville man kunne se om der er regens der bliver bedre.

For det er jo ikke sikkert Danmark vinder alt.
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [14] Din Vej 2019
« Svar #179: 27 Feb 2020, 20:54 »

En rigtig godt opdatering CP.

Men at jeg ikke spiller mere tid til U21 EM fatter jeg ikke.
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010