home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 263 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 123713 gange)
QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [4] Din Vej 2019
« Svar #75: 13 Feb 2020, 14:17 »

Håber godt nok at jeg kommer væk.

Så skal min udvikling nok eksplodere Smiley
Logged

valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [4] Din Vej 2019
« Svar #76: 13 Feb 2020, 15:15 »

Fedt at jeg røg til BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH selvom det kun er U19 bold endnu. 16 år og på U21 landsholdet i Island er squ også o - udviklingen ser fin ud Smiley

Kristjan Einarsson
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [4] Din Vej 2019
« Svar #77: 13 Feb 2020, 16:02 »

Nej snakkede om min gode ven og makker Wink

Jeg glæder mig allerede


Uha uha det lyder spændende! Kan næsten ikke vente Wink

Det lyder godt boys  Thumbs Up

Håber godt nok at jeg kommer væk.

Så skal min udvikling nok eksplodere Smiley

Mon ikke det bliver til et skifte inden alt for længe  Peace

Fedt at jeg røg til BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH selvom det kun er U19 bold endnu. 16 år og på U21 landsholdet i Island er squ også o - udviklingen ser fin ud Smiley

Kristjan Einarsson

Ja din udvikling ser rigtig fin ud, og det er da slet ikke værst at spille i en bundsligaklub samt U21 landsholdet i så ung en alder  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [5] Din Vej 2019
« Svar #78: 13 Feb 2020, 17:48 »






Datoen siger 1. marts 2019, vi har passeret vintervinduet og vi er et godt stykke inde i forårssæsonen. Det er tid til at gøre status på de 12 udvalgte.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – SØNDERJYSKE
Spændende udvikling for Ulrik hos SønderjyskE. Ulrik har brugt vinterpausen til at erobre keeperposten fra hans keeperkollega, og lige nu er han førstevalg på målmandsposten. I vinterpausen, spillede han 3 ud af 4 venskabskampe, og det imponerede åbenbart klubben nok til, at belønne ham med en fast plads. Der er spillet 3 runder af Superligaen på den anden side af vinter, og her er Ulrik og SønderjyskE ubesejret, så en rigtig lovende start for Ulrik. Det blev sågar til et clean sheet mod både Brøndby og Esbjerg. SønderjyskE ligger nummer 9 i Superligaen, og det ser ud til den står på nedrykningsspil når det indledende gruppespil er færdigspillet om 3 kampe.

Jonas Petersen – SFB-OURE FA
Ikke det helt store at berette hos Jonas Petersen og SFB-Oure. Jonas er til min store overraskelse, stadig at finde hos den lille danmarksserieklub, men han får masser af spilletid, og mon ikke, når sæsonen er overstået, at han så endelig skifter videre. Hans stabile niveau, har i hvert fald, gjort nogle solide Superligaklubber interesseret, såsom Brøndby, FCM, FCK og Lyngby. Jonas vil eftersigende helst selv til FCK.

Jonas Elsbøl – AB
Jonas og AB, har haft en kedelig vinterpause, idet der kun har været venskabskampe at spille. Man har 6 kampe tilbage i den her fase af 2. division, og toppen er som nævnt i sidste update, ret så tæt, så det bliver et spændende kapløb de sidste 6 kampe. En lille kuriositet omkring Jonas, er at hans agent, en regen agent ved navn Morten Gregersen, også repræsentere hele 7 andre Din-Vej-kollegaer, så der er altså en agent, der kan se frem til at indkassere nogle agentbonusser undervejs i sin karriere. Wolves, der har været efter Jonas, de 2 sidste updates, har tilsyneladende droppet interessen for nu, men i stedet har Watford nu meldt sig på banen.

Kaj Østergaard – TSV 1860 MÜNCHEN
Kaj fortsætter den målbidragende form, og har lavet yderligere 2 assist i de 7 kampe han har spillet siden sidste update. Man er fortsat med helt fremme i 3. liga, om end man er faldet en enkelt plads siden sidst. 

Don Bundgaard – FC UNITED OF MANCHESTER
At Don stadig er på klubbens U18 hold, kan efterhånden kun tilskrives dårlig ledelse. Talentet er i hvert fald uomtvisteligt, og det har hele 21 klubber samme holdning til. Alt fra Brendtford og Reading til Everton og Arsenal skulle være interesseret i at tilknytte Dons evner. Don selv, vil gerne til sidstnævnte, og det kan man jo godt forstå. Mon ikke FC United of Manchester fortryder, at de ikke brugte Don noget mere når/hvis han skifter det kommende transfervindue.

Peder Schurizek – FLEETWOOD TOWN
Peder er stadig i gang med at kæmpe sig for alvor ind på førsteholdet, og har fået spilletid fra bænken i 5 kampe siden vi sidst var omkring Peder og Fleetwood. Fleetwood er pt. nummer 5 i Sky Bet League 1 og det er en ret så tæt top med kun 6 point op til førstepladsen. Interessen for Peder er støt stigende, med hele 13 interesserede klubber. Burnley har den største interesse, men også store klubber som Tottenham, Leicester og Everton skulle være efter Peder. Peder vil helst til Norwich, og det kan måske vise sig at være et fornuftigt klubskifte i forhold til niveau osv.

Dino Saur – BOLTON WANDERES
Den italienske midtbanedynamo Dino, gør det fortsat fremragende hos Bolton. Dino er oppe på hele 29(3) kampe og hans solide spil, har helt sikkert været medvirkende til at klubben er hoppet nogle pladser op i tabellen siden sidst. Aktuelt er Bolton nummer 9 i rækken med 4 point op til playoffpladser. Uanset hvad, tror jeg ikke Dino spiller i League One på den anden side af sommer med den interesse der er for ham. Det er de vante store klubber, der gerne vil have Dino, og det inkludere Everton, Liverpool, City og Chelsea. Til Broen13’s eget store ønske, vil hans spiller lige pt. helst til Everton og ikke længere Tottenham.

Kristján Einarsson – BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH
Kristján fortsætter ufortrødent med det hårde arbejde på U19 holdet, og fortsætter han den her stil, kunne han godt komme i spil til førsteholdstruppen efter sommer vil jeg tro. Det er blevet til spilletid i 20 kampe og det har givet 5 mål og 5 assist, så der er ingen tvivl om Kristjáns offensive kvaliteter. 

Sebastian Nielsen – MIDDELFART BOLDKLUB   
Ligesom Jonas Elsbøl og AB, har turneringen ligget stille for Middelfart og Sebastian over vinteren, så der er ikke meget at fortælle. Udover et par venskabskampe, der ikke har rykket på det store, så er man stadig i en fin position til at kæmpe helt med fremme om de øverste pladser i rækken, og med Sebastians målnæse skal Middelfart nok kunne gøre sig gældende.

Frederik Gade – FC HELSINGØR
Det er samme historie for Frederik som de andre spillere, der gør sig i den danske 2. division, nemlig en lang og kedelig vinterpause, med næsten ligeså kedelige venskabskampe. Frederik døjer med et forvredet knæ, men det er kun en skade, der holder ham ude i samlet 4 dage, så ingen bekymring her fra. En sjov detalje om selve klubben i dette transfervindue, er at man på en eller anden måde, har formået at hente Pep Biel fra FCK på en lejeaftale resten af foråret og uden at forklejne Helsingørs niveau, er det nok lidt over den hylde man plejer at hente spillere fra. 
   
Jonesy jr.FC MIDTJYLLAND / FC FREDERICIA
Som håbet / ventet har Jonesy sagt farvel til Skovshoved er skiftet til FCM på en fri transfer. FCM har dog med det samme udlejet ham til FC Fredericia, hvor han skal spille frem til sommer. Hos FCM har han en kontrakt, der løber frem til sommeren 2021. Jonesy har fået en fin start på karrieren hos Fredericia masser af mål og spilletid i venskabskampene. Hos Fredericia skal Jonesy se om han kan hjælpe dem til oprykning til Superligaen. Lige pt. ligger Fredericia nummer 4 i 1 division med 6 point op til førstepladsen og 5 op til 2. og 3. pladsen.

Frederik NørgaardWATFORD
Frederik blev træt af livet i det italienske, og da Watford kom på banen, slog han hurtigt til. Watford har tilknyttet Frederiks tjenester for 1,4 millioner kroner. Frederik starter på klubbens U18 hold ligesom i sin italienske klub. Frederik får allerede masser af spilletid i sin nye klub, og er oppe på 11 kampe, 1 mål, 1 assist og 2 gange kampens spiller. Watfords U18 hold ligger nummer 2 i den engelske U18 division 2 South.   



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [5] Din Vej 2019
« Svar #79: 13 Feb 2020, 19:11 »

Flot af Ulrik - Superligabold er ret godt taget i betragtning af at det er første sæson!! Opstemt

Og tillykke med skifter til Jonesy Jr., og Frederik - fornuftige klubber, der begge gør meget ud af ungdomsfodbold - er sikker på det er de rigtige match! Opstemt

Og lækkert at Dino stadig er i Bolton - meget tilfreds! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [5] Din Vej 2019
« Svar #80: 13 Feb 2020, 21:00 »

Flot af Ulrik - Superligabold er ret godt taget i betragtning af at det er første sæson!! Opstemt

Og tillykke med skifter til Jonesy Jr., og Frederik - fornuftige klubber, der begge gør meget ud af ungdomsfodbold - er sikker på det er de rigtige match! Opstemt

Og lækkert at Dino stadig er i Bolton - meget tilfreds! Opstemt

Arbejder på næste update, og uden at afslører for meget, kan jeg kun sige de nævnte spillere bestemt ikke gør det dårligt i deres klubber Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [5] Din Vej 2019
« Svar #81: 13 Feb 2020, 21:42 »

Fed update også selvom der ikke er sket det store med min spiller....endnu, klubberne ved ikke at den næste helt store stjerne løber rundt nede i Danmarksserien Wink

Fedt med alle disse update, KIU
Logged

Tidligere: Baloo38

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [5] Din Vej 2019
« Svar #82: 13 Feb 2020, 21:55 »

Må hellere lige skrive herinde..

Følger med hver eneste dag, og synes det er enormt spændende at følge, specielt hvordan det går med min egen person. Smiley

Glæder mig allerede til næste opdatering, synes det er super læsning, fin struktur og dejligt med hurtige opdateringer løbende.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [5] Din Vej 2019
« Svar #83: 14 Feb 2020, 09:32 »

Det er et udemærket skifte jeg fik lavet der.

Nu skal jeg bare lige have Fredericia op i Superligaen, og så brænde den af så andre klubber ser mig Smiley

FCM er en fin lille hylde at starte på Smiley
Logged

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [5] Din Vej 2019
« Svar #84: 14 Feb 2020, 09:43 »

Damn.. De 20 i Loyalitet, kommer nok til at bide mig i røven. Og med 20 i Professionel, så tegner det dårligt. Jeg kommer til at finde mig i alt, fra ledelsen  ticked off ticked off ticked off
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [5] Din Vej 2019
« Svar #85: 14 Feb 2020, 10:03 »

Damn.. De 20 i Loyalitet, kommer nok til at bide mig i røven. Og med 20 i Professionel, så tegner det dårligt. Jeg kommer til at finde mig i alt, fra ledelsen  ticked off ticked off ticked off

Mon ikke en eller to af klubberne nok skal byde på dig.
Og så skal du nu nok komme videre.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [5] Din Vej 2019
« Svar #86: 14 Feb 2020, 10:09 »

Damn.. De 20 i Loyalitet, kommer nok til at bide mig i røven. Og med 20 i Professionel, så tegner det dårligt. Jeg kommer til at finde mig i alt, fra ledelsen  ticked off ticked off ticked off
Ikke noget galt i at blive One-Club-Player og klub legende!
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [5] Din Vej 2019
« Svar #87: 14 Feb 2020, 12:37 »

Damn.. De 20 i Loyalitet, kommer nok til at bide mig i røven. Og med 20 i Professionel, så tegner det dårligt. Jeg kommer til at finde mig i alt, fra ledelsen  ticked off ticked off ticked off

Du må føre dem til toppen af engelsk fodbold så! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [5] Din Vej 2019
« Svar #88: 14 Feb 2020, 17:14 »

Tak for alle kommentarerne gutter, dem sætter jeg virkelig pris på Smiley

Der kommer ikke nogen update i aften, da jeg har andre planer. Næste update er dog skrevet, så den kommer i løbet af i morgen  Peace

@gonzo Der skal nok ske store ting og sager i en ikke alt for fjern fremtid  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [5] Din Vej 2019
« Svar #89: 14 Feb 2020, 19:33 »

Tak for alle kommentarerne gutter, dem sætter jeg virkelig pris på Smiley

Der kommer ikke nogen update i aften, da jeg har andre planer. Næste update er dog skrevet, så den kommer i løbet af i morgen  Peace

@gonzo Der skal nok ske store ting og sager i en ikke alt for fjern fremtid  Thumbs Up
God weekend!
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010